Dlaczego TVP1 nie pokazała skoków w poniedziałek?

  • 2008-03-05 14:21
Wielu kibiców skoków narciarskich, którzy w poniedziałek czekali na transmisję z Kuopio na antenie TVP1, bardzo się rozczarowało. Zamiast skoków został bowiem wyemitowany serial "Plebania". Poprosiliśmy Telewizję Polską o wyjaśnienie tej sytuacji.

Poniżej zamieszczamy oficjalne oświadczenie, jakie otrzymaliśmy od rzecznika prasowego TVP - pani Anety Wrony:

W trosce z jednej strony o kibiców, a z drugiej o liczną także grupę miłośników naszych seriali Program 1 TVP S.A. podjął decyzję o transmitowaniu od godziny 18:30 tylko II serii dodatkowego konkursu skoków w Kuopio. Na naszą decyzję niemały wpływ miały również wydarzenia z soboty i niedzieli, kiedy trzeba było dokonać zmian programowych z powodu relacji z zawodów, które ostatecznie się nie odbyły. Doniesienia z Kuopio nie dawały gwarancji, że konkurs poniedziałkowy odbędzie się zgodnie z planem. Po informacji o odwołaniu I serii z powodu nasilającego się wiatru i rozpoczęcia jej od nowa, która zapadła ok. godz. 18:25, mieliśmy tylko 5 minut na podjęcie decyzji programowej odnośnie dalszej emisji. Ponieważ pogoda w Kuopio nadal była niepewna, nie mieliśmy także informacji czy odbędzie się jedna, czy dwie serie skoków, podjęliśmy szybką decyzję o emisji "Plebanii" i ew. retransmisji skoków po głównym wydaniu "Wiadomości" oraz "Sporcie" i "Pogodzie". O tej decyzji informowaliśmy kraulem podczas emisji serialu. Transmisję z Kuopio nadawał cały czas wyspecjalizowany kanał TVP SPORT. Musimy pamiętać, że Program 1 jest anteną multidyscyplinarną uwzględniającą nie tylko zainteresowania kibiców, ale także innych Telewidzów, a główne wydanie "Wiadomości" emituje równolegle także TV Polonia. Nie mając gwarancji rozegrania konkursu w Kuopio nie chcieliśmy po raz kolejny dokonywać dużych zmian w ramówce nie tylko naszej anteny, ale także TV Polonia.

Tadeusz Mieczyński, źródło: Informacja własna
oglądalność: (16691) komentarze: (185)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • anonim

    Pan Szaranoicz mnie drazni swoimi komentarzami na temat Małysza , przecież to szowinizm i zaślepienie nim . Nie mozna bez przerwy wspominać co bylo kiedyś jakie osiągal wyniki - to już było .
    Trzeba się skupić na terazniejszośc , dać szansę mlodym a nie tylko Małasz to Małysz tamto ...Panie Szaranowicz odkochaj się spójrz obiektywnie na rezultaty 'mistrza ' Najczęściej przełanczam na Eurosport chyba że komentuje pan Szczęsny !Kiedyś chyba w Libercu pan Szaranowicz przez pół godziny gadal prawie tylko Małysz ......Małysz i Małysz a nie wspomniał kto prowadzi aktualnie w konkursie !

  • anonim

    bez jaj, mowicie ze nie stac was na eurosport - ile placicie za internet? moge sie zalozyc, ze za te same pieniadze mozecie miec kablowke + internet, wystarczy sie tylko troche zainteresowac...

  • Bimbaa początkujący

    co trzeba zrobić żeby mieć TVP Sport? gdzie to jest dostępne?

    ja rozumiem TVP1 ale i tak w poniedziałek byłam wściekła jak cholera :/ powinni zrobić TVP Sport ogólnie dostępnym i tam puszczać wszystkie sportowe wydarzenia... a na 1 może wtedy Plebania 24/7 lecieć ;)

  • anonim

    czemu nie jest sport dla wszystkich a jedynka na satelicie? :D

    ja na jedynce oglądam tylko skoki, czasem teleexpress i klan.

  • komentator początkujący

    Skoki w Polsacie buahahaha! To by było dopiero dno, ja uważam, że Polsat poza średnio dobrym Borkiem nie ma żadnego komentatora na poziomie, a jakby mieli pokazywać skoki to pewnie zatrudnili by Siderka, który opowiadał podczas PŚ w Sapporo niestworzone rzeczy albo dali by tam Kołtonia, który zna się wyłącznie na Bundeslidze. O reszcie nie będę pisał, bo świetnie o tym napisał jakiś koleś na konkurencyjnym portalu - jego komentarz został tam Komentarzem Roku, więc jak się komuś będzie chciało to niech sobie poszuka i przeczyta.

  • Schlieri-fanka doświadczony

    Mnie się np podobają anegdotki pana Szaranowicza. To stwarza bardzo sympatyczną atmosferę podczas oglądania skoków. Niektórym te komentarze przeszkadzają ale ja uważam że są fajne :D

  • anonim

    Gumis, a co w komentarzach do f1 jest złego?
    Snopek i Tajner to dno dnów i nie po co o nich wspominac na tak dobrej stronie:D
    A ja i tak uważam że komentarz na Polsacie jest super, bo oni z jednej strony sa dowcipni ale jak dzieje się cos ważnego/niesamowitego to od razu o tym mówią.

  • Schlieri-fanka doświadczony
    Jenny Barazza

    Ja w TVP1 nie lubię, gdy komentuje pan Snopek i, gdy do kogokolwiek doczepia się pan Tajner. Natomiast bardzo cenię i lubię pana Szaranowicza. Komentatorów Polsatu nie słyszałam.

  • anonim
    Komentarz w TVP

    Nienawidze komentarzy w TVP, najczęsciej wyciszam telewizor.
    Polsat gdy zaczyna zjmowac sie jakąś dyscypliną sportu szuka dobrych komentatorów i dzieki temu sport u nich super sie ogląda. Komentatorze do F1 są super, rzadko to oglądam, ale naprawde dobry, profesjonalny komentarz, Drzyzga i Dębowski to już "zakup" mniej udany, ale póki nie zaczynaja filozofować to wszystko jest super.
    Szaranowicz może jest dobrym dziennikarzem sportowym, ale nie mozna komentowac wszystkiego, bo nie mozna znac się na wszystkim. A TVP niezaleznie od transmisji ktore przeprowadzają maja tych samych komentatorów, którzy (w najlepszym wypadku) naprawde znają się tylko na lekkiej atletyce.
    Chce skoki w Polsacie, na pewno zatrudniliby dobrego komentatora i co najwazniejsze naprawde promowaliby tę dyscypline w Polsce.
    Ale że jest to niemozliwe to mam chociaż nadzieje, że nie załatwia sobie wyłączności.
    Jak sobie pomyśle że IO 2008 i 2010 transmituje TVP to juz mam dość.

  • anonim

    @MarcinBB
    I oby stało się, tak jak piszesz, tzn pan Szczęsny się "wyrobi". Bo nie wywalą go z TVP tylko dlatego, że ja nie mam do niego cierpliwości ;)

  • anonim
    Sebastian Sczęsny

    a ja chylę czoła przed Szczęsnym bo zna język niemiecki jako jeden z niewielu...nie jestem obeznaną kbicką;P ale z tego co sie orientuję Jabłoński Mędrzejewski Heller czy Kurzajewski przeprowadzają wywiady ze skoczkami po angielsku...A Sebastian sobie "szprecha"...Szacuneczek;P

  • motylek_ja weteran

    @Marcin
    rozbawiłeś mnie tym komentarzem o Panu Włodku, ale jeśli spojrzeć na to tak, że jest to rzeczywistość komentatorska związana z tą piękna dyscypliną sportu w TVP to jest mi już mniej do śmiechu



    ps. poza tym ja uważam, że ten facet kreuje rzeczywistość swym przekonującym tonem głosu, mówi w ten sposób, że robi wrażenie, ze "wie co mówi" .... no i uwielbia koloryzować rzeczywistość (to taki nadworny bajarz TVP)... np.. odbiegając od skoków...
    jest też jurorem w tym programie o "gwiazdach na lodzie"(gdzie on nie jest swoją drogą hehehehe)....
    no i tam uparcie wmawiał Mroczkowi i jego partnerce, że są gotowi, by zatańczyć tak jak Jayne Torvill i Christopher Dean zatańczyli swoje "Bolero" na IO w Sarajevie - co?!
    no właśnie

  • motylek_ja weteran

    @Fanka

    Ty nie wiesz co mówisz, kiedy twierdzisz, że Szaran "wie co mówi"...
    OK

  • anonim

    Najlepiej by było gdyby wogóle było bez komentarza przecież wszyscy widza kto skacze ile skacze jaka prędkośc wszystko jest napisane ja się bardziej denerwuje jak tak komentuja a jak słysze tajnera że małysz ma szansę na podiumn bo ma nie wielką stratę po 1 serii o to odrazu wiem że o podium można zapomniec poprostu!i jeszcze [po co te wywiady przeprowadzaja z tymi naszymi skoczkami po ich skoku kżdy widzi jak skączą wysławianie się też im najlepiej nie idzie a mistrzostwa świata juniorów w zakopcu totalna kompromitacja nic nie było wiadomo ja oglądałam na eurosporcie niemieckim i juz całkiem paranoja niedośc że nie rozumialam to i napisy były karygodne w Polskim wykonaniu. A co do poniedziałku napewno oglądalnośc serialu klan oraz jaka ta melodia i plebani była niska bo ja zawsze to oglądam ale wtym dniu wolałam skoki i wiele osób tak zrobiło że oglądało skoki czy to na TVP sport czy na eurosporcie czy w necie!a błędem było przerywanie 1 seri i to wkuzryło tych z TVp

  • MarcinBB redaktor
    @Laik.T

    Moim zdaniem Sebastian Szczęsny jest początkującym komentatorem i może się jeszcze "wyrobić". Jego problem polega na tym, że na razie wzoruje się na Szaranowiczu i powiela wszystkie jego wady, a nie ma żadnej z jego zalet.
    Ale nie od razu Kraków zbudowano. Musi minąć trochę czasu zanim przestawi się z radia na TV. I tak uważam, że zrobił postępy w prowadzeniu studia.

  • nedved początkujący

    Pierwsza sprawa to taka, że TVP wykupiła prawa do transmisji PŚ w skokach narciarskich do sezonu 2011/2012. I to jest jej sprawa czy pokaże te zawody w stacji ogólnodostępnej czy w TVP Sport Druga sprawa to, że TVP Sport nie jest kanałem finansowanym z abonamentu.Także nie można żądać, nad czym ubolewam,aby TVP udostępniła nam ten kanał za darmo.Pozdrawiam.

  • MarcinBB redaktor
    P.S.

    Żeby nie było, że nie potrafię docenić tego, co czasem mówi Szaranowicz.
    Ostatnio (chyba w trakcie transmisji z Lahti, gdy konkurs w końcu przełożono) powiedział bardzo mądre słowa, które zresztą już kiedyś ktoś napisał na tym portalu.
    Może tak ma być, że Małysz ten sezon ma słabszy? Może to taka sinusoida? Może musi odpocząć? Może jak w tym sezonie ani razu nie stanie na podium, to w przyszłym wyostrzy mu się apetyt na zwycięstwa?
    To oczywiście nie usprawiedliwia pozostałych zawodników ani sztabu trenerskiego. Dotyczy tylko Małysza, który w zeszłym roku dokonał, czego dokonał.
    To właściwie głos na inną dyskusję, ale piszę to, by oddać sprawiedliwość komentatorowi, którego zwykle ostro krytykuję.

  • anonim

    Jako kibica - laika, ale jednak kibica, bardzo dziwi mnie fakt, że ludzie pracujący w TVP nie widzą różnicy między nadaniem zawodów sportowych na żywo, a z odtworzenia... Nie rozumiem jaka krzywda stała by się wielbicielom serialu typu Plebania, gdyby obejrzeli go o późniejszej porze albo kolejnego dnia. Taki serial "leci" kilka razy w tygodniu przez 12 miesięcy w roku! Częstotliwość odbywania się PŚ w skokach jest jednak nieco mniejsza... A argument, że coś było nadawane w telewizji widmo TVP Sport, no, powala mnie po prostu.
    Natomiast co do pana Szaranowicza - zasadniczo zgadzam się z tym wszystkim, co napisał MarcinBB, ale dodam, że może być gorzej ;) - mamtu na myśli pana Szczęsnego - ten to dopiero jest masakrystyczną pomyłką i powoduje u mnie szczękościsk w maksymalnym natężeniu oraz automatycznie wywołuje u mnie odruch wyciszania głosu w TV :)

  • Marek stały bywalec
    Szaranowicz

    Przychylam się do zdania MarcinBB. Facet może i ma głowę do innych dyscyplin, ale na skokach nie zna się zupełnie. Ale i tak się poprawiło. Widać, że coś tam sobie na kartce notuje przed konkursem (np. miejsca zawodnika w poprzednich konkursach) ale i tak gafy i pomyłki zdarzają się bardzo często nie mówiąc już o tym, że wielu z nas o każdym zawodniku, który pojawia się na belce powiedziałby znacznie więcej niż Szaranowicz, który ma się z obowiązku zawodowego tym interesować. Czasam wydaje mi się, że on się nie wysypia... albo zamiast przygotować się przed konkursem - zagląda do kieliszka...

  • anonim
    Szaranowicz

    Ja faceta uwielbiam, bardzo lubię go słuchac jak się wypowiada na różne tematy, on doskonale wie co mówi,
    do wielu lat jeżdzi ze skoczkami na różne zawody, rozmawia z różnymi trenerami i działaczami tego sportu,
    on naprawde duzo wie, a to co przekazuje wielu ludziom może się nie spodobać, bo po prostu mówi prawdę prosto w oczy wali prosti z mosu i nie owija w bawełnę.
    I o to własnie chodzi.
    A to, ze czasem sie z czyms pomyli to naturalne, nie myli sie tylko ten co siedzi cicho:)
    Ale jego wiedza jest ogromna.

  • Malyszomaniak profesor
    TVP żenada

    To co robi TVP jest żenujące !. A co z TVP3 tez mają możliwość puszczenia !.

    A tłumaczenie że szło na TVP Sport to po prostu śmiechu warte a właściwie SKANDALICZNE ! Jak można tłumaczyć ,że coś co mieli oglądać wszyscy oglądali przecież WYBRAŃCY !

    To tak jak by tłumaczyć ludziom że mieli dostać samochód ale dostał tylko Zienek Misiek i Józiek albo że dostali tylko parlamentarzyści.

  • anonim

    a założe się że w piątek w połowie skoków bedzie relacje z mistrzostw świata w lekkiejatletyce a jak słyszę babairarza jak komentuje pływanie i wychwala pod niebiosa osobę która powinna siedziec w pace to dostaje rozwolnienia!

  • MarcinBB redaktor
    jedna uwaga

    To, że TVP nie musi transmitować tej czy innej dyscypliny sportowej, to prawda. Ale jeśli już poinformowali widzów za pośrednictwem programów telewizyjnych że będą skoki, to puszczać co innego to jest skandal i pokazuje, gdzie TVP ma swoich widzów. Abonament jest obowiązkowy i choćby z tej racji telewizja zwana żartobliwie publiczną powinna mieć więcej szacunku dla widza, niż mają komercyjne. A jest na odwrót.

  • motylek_ja weteran

    też mam Eurosport i tez rzadko kiedy już korzystam z łaski TVP, a w razie czego jeszcze jest ZDF albo ARD... wolę to niż mądrości Szaranowicza



    i mam nadzieję, ze Polsat wykupi prawa

  • anonim
    TVP"świetna telewizja publiczna"

    Siema! Po przeczytaniu, masu waszych komentarzy są, tacy co nierozumieją samej sprawy nadawania skoków, a ogólnie imprez sportowych w naszym kochanym tvp. Obiektywnie patrząc na sprawę, w tym całym oświadczeniu, oczywiście jest racja... Ponieważ niewiadomo było jak to z tymi skokami będzie, ale nie zgodze się ze ztwierdzeniem, że nie wiedzieli ile serii będzie, bo zaraz po skoku Jacobsena, po może 3 minutach a była godzina chyba ok 18:30 był komunikat że odbędzie się tylko jedna seria, ale dobra. Mniejsza z tym i oto... Tu chodzi o cały czas. Notorycznie sa opóźniane transmisje, trzebabyłoby się zapytać szanownej dyrekcji tvp dlaczego są opóźniane skoki? Jak i inne dyscypliny(o finale ME siatkarzy nie wspomnę)...
    TVP- telewizja publiczna za którą my prości ludzie płacimy abonament(w tym wypadku jeszcze moi rodzice). Wiele osób podkreślają własnie to słowo PUBLICZNA. Nie rozumiem, jak publiczna to publiczna i jak płacisz abonament za telewizję publiczną to za wszystki programy z tvpsport włącznie...
    Najbardziej ciekawi mnie jak będą transmitować IO w Pekinie. Jestem równiez wielką fanką siatkarzy i siatkarek. Jeżeli(w co bardzo wierzę) nasi siatkarze i siatkarki awansują do igrzysk to na jakiej możemy zobaczyć programie, bo jak wiemy polsat nie może transmitować olimpiady bo "coś tam coś tam" za przeproszeniem...
    Hmmm... wyobraxmy sobie piękną sytuację. W jednym momencie leci mecz naszych siatkarzy, mecz piłkarzy ręcznych, pływanie, a w programie tvp1 lub tvp2 "Plebania" "Sąsiedzi" "Barwy Szczęscia" itp itd... Hmmm tu jest problem. Znając życie puścili by na głownej stacji pływanie, bo tvp nie będzie pokazywać kwali do IO siatkarzy, bo polsat pokazywał i w tym momencie mają kibiców w d** i to będzie w tvpsport, ale z jakiej racji? Przeciez Olimpiada, rozgrywana jest co cztery lata. A rok 2010 olimpiada w Kanadzie (nie daj Boże) Małysz by skończył kariere i nie ma szans dla prawdziwych kibiców skoków żeby zobaczyć tej dyscypliny bo nie będzie(oczywiście odpukac) w niej Małysza.
    Tak nam się rysuje nasza kochana telewizja, tak chyba pozostanie już do końca. Tylko dlaczego płacąc abonament mamy przysłowiowe "nic" na ekranie?
    Ja mam to szczęście że mam dekoder Polsatu ale nie wszyscy mogą sobie na to pozwolić niestety... Dlatego w tvp powinny zajść radykalne zmiany, bo jeszcze trochę ich oglądalność spadnie do 20 tys ludzi...

  • anonim
    TVP to porażka

    Sport w TVP to porażka. Ta sytuacja nie jest taka najgorsza. "Genialne" było jak przerwali najważniejszy mecz reprezentacyjnego sezonu siatkówki męskiej teleekspresem. Po prostu miałam ochote zabić. Skoki to oni jeszcze jakos pokazują, ale odkąd pzps bardziej układa się z polsatem siatkarskie imprezy kupuja chyba tylko po to żeby nikt ich nie mógł oglądanąć.
    A komentarz w tvp to juz jedna wielka farsa. Babiarz komentuje wszystko, nie zna się na niczym. Przeczy samemu sobie, jest stronniczy, po jednym potkniaciu spisuje nasze reprezentacje na straty, zwealnia trenera itp. Szaranowicz ma swoich faworytków, a o innych stały tekst, że "nie potrafi oddać dwóch równych skoków".
    I mysle że nie można porównywac imprez sportowych do seriali. To ze ktos oglądnie ten sam odcinek plebani dzień później nie robi różnicy,a oglądanie retransmisji zawodów to "żadna zabawa".
    Warto jeszcze wspomnieć o tym, ze w wiadomościach sportowych na tvp lub tvpinfo słyszymy tylko o tych imprezach które transmituje tvp.
    Dla mnie najlepiej by było gdyby wszystko transmitowal polsat, bo jest z nich naprawde zadowolona.
    I mała ciekawostka. "Super kanał" tvpsport ma 30 tys osób w Polsce. Zawrotna liczba:/

  • anonim
    TO POLSKIE >>>

    Zamiast dać program sportowy na zwykłych antenach to ta nasza polska dziadowska telewizja nie będzie miała dużej oglądalności bo każdy woli co innego.A przecież nie każdego stać na abonament Tv satelitarnej. Przecież co 5 dom ma tylko te tv. NIECH COŚ WKOŃCU WPROWADZI TA TELEWIZJA NOWEGO,NOWY KANAŁ

  • strong return doświadczony
    Polsat nic nie przerywa reklamami!

    Jedyne reklamy ukazują się na niewielkim pasku,podczas wyscigów F1 i to tylko 2razy,na poczatku i na końcu wyscigu.Widać ,że niektórzy nie pamietają tych czasów,kiedy RTL ,transmitował wyscigi F1.To było dopiero pasmo reklam.
    Co stracimy wraz z TVP?:
    -spóżnianie się z transmicjami
    -oszukiwanie widza takimi komunikatami-jak w poniedziałek.gdy Polsat,coś zakłada to to zrealizuje.
    -komentarze Szaranowicza,który ma jednak wiele wad takich ;przeczenie samemu sobie w wypowiedziach,brak obiektywizmu i wreszcie przechwalanie się swoimi kontaktami,znajomosciami.
    -emocje również inni komentatorzy potrafią przekazać.
    @Luk ,ja tez mam eurosport i co z tego? Tak trudno wczuć się w sytuacje innych? Gdybym nie miał, to by mnie szla_g trafił.A brak Euro to skandal! TVP od dawna juz publiczną nie jest i bynajmniej,nie chodzi tylko o sport.

  • Ania doświadczony
    -

    Próbowałam oglądać skoki na iTVP, ale okazało się to nie możliwe, bo wciąż wyskakiwał mi komunikat, że do karaju z którego chcę się połączyć (Z POLSKI!) transmisja nie jest możliwa.
    W tyłek niech sobie w takim razie wsadzą iTVP!

  • anonim

    pff to co ostatnio wyprawia TVP1 z tym sportem to pzrechodzi pojecie... niestety niektórzy nie maja Eurosporty i sa skazani na TVP
    plebania to jak moda na sukces nie ogladasz 100 odcinków i tak wiesz co sie w tym serialu dzieje ...
    a skoki sa 1 na tydzien w SEZONIE....(tylko w zime)

  • Krzych stały bywalec

    Euro 08 też nie pokażą, głupie plebanie, m jak miłość, klan, między ziemią, a niebem, moga sobie to puszczać w trwam

  • anonim

    sądzac po Waszych postach kazdy z Was ma internet, co raczej nietrudno wydedukować. A skoki były tez na stonie iTVPpokazywane, więc problemu z dotepem raczej nie było

  • anonim

    Mogli powiedzieć i w ogóle ja się głupia ze szkoły zrywałam. Własnie nie wszyscy mają takie kanały jak Eurosport, ale widac że TVP 1 ma zero pojęcia o sporcie i nie umieją podejmować dobrych decyzji. To było oczywiste że chociaż jedna seria się odbędzie nawet jeśli zaczęli od nowa to zawsze tak jest że starają się chociaż jedną serie dociągnąć. Ale widocznie niektórzy o skokach tam mają pojęcia zero. I po co ludzie płacą ten abonament? Okej Plebania ciekawsza rozumiem..

  • patrycja381 weteran

    w moich oczach tvp 1 stracila bardzo wiele. jesli mowili o o transmisji drugiej serii zawodow to moglyby to laskawie pokazac, a nie przezucic wsysto kanal tvp sport, ktorego nie kazdy ma (np. ja)

  • anonim
    TVP

    Dla mnie to jest troche dziwne.... moze sie myle, nie jestem do konca pewien. TVP to stacja publiczna która działa z NASZYCH pieniędzy, wiec dziwi mnie to ze trzeba płacic ( tzn. wykupic tam jakas badziewna satelite) za TVP Sport a na dadatek nie w całej Polsce działa.....

  • anonim
    @Luk

    Sorry,ale ja nie mam ani Eurosportu ani TVP Sport. Mam 30 innych kanałów,ale tych dwóch akurat nie.I co mam zrobić jeśli chce pooglądać skoki?Wykupić sobie pakiet 100 programów ,z których oglądałabym max.10,tylko po to by mieć Eurosport i czy TVP Sport?A i jeszcze płacić dodatkowo abonament?Może Ciebie na to stać,ale mnie nie!

  • sledzik16 weteran

    Oni to nie rozumieją jaka to jest strata dla nas kibiców bo myslą ze otwozyli nowy kanał sportowy to mysla ze kazdy go odrazu ma

  • monteks81 początkujący

    Chcę być tutaj kulturalna więc powiem tylko tak.To głupie,że TVP tak zrobiło.
    Głupie,głupie,głupie! I jeszcze raz GŁUPIE!
    PS.Współczuję wszystkim,którzy nie mają eurosportu(mimo iż ja mam).Naprawdę.

  • noja bywalec

    nienawidzę TVP
    jedyne co ten program ma dobre to fakt ze na filmach (przewaznie i tak leca kiepskie) nie ma reklam

    koniec.

  • anonim
    rotfl

    o tej decyzji informowaliśmy KRAULEM.....buahaha.... spoko ........szkoda że ja tego inf aniewidzialem bo tych głupot nie oglądałem

  • Wiurcia początkujący

    co tam plebania...taki tam serial nudny...skoki sa bardziej emocjonujące....az szkoda ze nie mam eurosportu...

  • Marek stały bywalec
    Zawiniła kiepska forma polskich skoczków

    Zasadniczo jestem wielkim anty-fanem TVP, ale tutaj mają rację. Niestety, ale poziom polskich skoków jest obecnie bardzo kiepski - najgoroszy od conajmniej 7 lat i ludzie, poza zagorzałymi fanami, takimi jak ja nie chcieli tego oglądać. Taka jest gorzka prawda. I niestety grozi nam, że w przyszłym roku skoków będzie jeszcze mniej. Oglądalność to pieniądze.

  • anonim

    Argument, że Adam Małysz nie odnosi już takich sukcesów absolutnie nie przemawia ani do mnie, ani pewnie do większości kibiców.
    TVP musi zdawać sobie sprawę z tego, że Malyszomania zaowocowała tym, że wielu Polaków nie tylko pokochało Adama Małysza za chwile wzruszeń, które nam dostarczał, ale także pokochało skoki narciarskie jako sport. Coraz więcej fanów kibicuje innym nacjom, nadal pasjonując się rywalizacją wśród zawodników.
    Sezon skoków trwa raptem 4 miesiące, niech nie przesadzają, że nie mogli zrezygnować z jednego odcinka jakiegoś serialu albo zmieniać ramówki TVP Polonia. To żałosne. Kiedyś podczas konkursów w Salt Lake City nawet Wiadomości przesunęli, żebyśmy mogli podziwiać dalekie loty Naszego Mistrza. Niech nie mydlą nam oczu, ale niech nie przekonują nas też, że już nie lubimy skoków, bo Małysz jest w nieco gorszej dyspozycji. Ale i tak najbardziej bawi mnie hasło, że ze względu na warunki rozegranie konkursu było niepewne. Gratuluję podejścia, ale każdy konkurs jest obarczony takim ryzykiem...

  • Schatz bywalec
    Fanka skoków;)

    masz ABSOLUTNĄ RACJĘ! dekoracja tez jest ważna, szczegónlie dla sportowca. no ale i dla nas-kibiców. milo popatrzeć jak któryś z naszych ulubieńców staje na podium... a TVP niestety niechętnie to pokazuje... szkoda;/

  • anonim

    No dobra,

    to kiedy ja w mojej kablówce będę nareszcie miał TVP Sport ?
    No i płace dodatkowo abonament,
    własciwie to płace podwójnie za telewizje, za kablówkę 45 zł miesięcznie i dodatkowo abonament za TVP, ale pytanie za co ten abonament ?
    To jakis podatek od posiadania telewizora ?
    Nic z tego nie rozumiem, wszystko w Polsce jest skomplikowane, płacę pdwójnie za telewizję, z jakiej paki ?
    A nie mam programu sportowego, TVP Sport.
    Granda normalnie:(((

  • anonim

    Bezsensowne tłumaczenia...;/ A z tym że powinni pokazywać dekoracje to zgadzam się w 100%. Co oni myślą że wszyscy polacy tylko Adamowi kibicują, i że jak on jest na podium to to mają pokazywać a jak ktos z innego kraju to już nie;/;/ Lubie Adama ale za Austryjaków również trzymam kciuki i chciałabym zobaczyc dekoracje kiedy któryś z nich wygrywa...Kto się ze mną zgadza?;)

  • anonim
    TVP Sport dla kazdego

    Uwazam ze TVP SPORT powinien byc udostepniony dla wszystkich ktorzy placa abonament. W koncu jest stacja sportowa wywodzaca sie telewizji publicznej. I tak kazdy w domu powinien posiadac TVP Sport tak samo jak posiada TVP 1,2 czy TVP Info... I wtedy nie bylo by juz pretensji o to czy telewizja pokazala skoki czy nie i nie musiala by zmieniac programu TVP pod katem skoko.. kto by chcial oglodac skoki oglodal by je w TVP Sport a kto seriale to w TVP 1...

  • anonim
    Bez przesady!

    Skoki miały szansę zaistnieć (i zaistniały!) dzięki fenomenowi Małysza i jego zwycięstwom. Teraz, kiedy nie zwycięża, większość ludzi nie chce tego oglądać (poza takimi fanami, jak my!) i z tym się trzeba pogodzić.

    Czy wyobrażacie sobie, że w TVP1 będą leciały co chwila jakieś zawody, bo jest grupka entuzjastów takiej albo innej dyscypliny. Medialne są tylko zwycięstwa. I z tym się trzeba pogodzić.

    Ja też bym chciał oglądnąć sobie mistrzostwa golfa czy bilarda, no i to zamiatanie szczotkami lodu -- bardzo mi się podoba!

  • anonim

    [..] juz nawet nie bede wspominac o tym ze parktycznie nigdy nie mamy okazji na TVP obejrzec dekoracji ! Ale dlaczego oni sie beda dekoracja przejmowac jak nawet zawodow nie pokazali!
    I jak tu sie nie wk*****c!

  • Schlieri-fanka doświadczony

    Gdyby nie Szaranowicz to już dawno przerzuciłabym się na Eurosport. Jedynka przegina! I jeszcze tak beznadziejnie się tłumaczy... Żallllllll!Jestem na nich wściekła ;/

  • karoliina początkujący

    kurde to nie fair ! przez cały weekend czekałam na jakies skoki ! plebania leci non stop całe tydzień i sa na bieżąco z tymi odcinkami ! a skoki sa tylko raz na tydzień ! ten kto napisał CHAMSTWO miał racje ! do teraz mam uraz do tej stacji...

  • kolesio weteran

    Komentatorzy to jedno, a podejście"państwówki" to drugie.
    Ja tam Włodka Szaranowicza nawet lubię!
    Ale tekst pani rzecznik jest rozwalający.
    Zabrakło może jeszcze tekstu na końcu:" pamietajcie że 31% transmisji skoków finansowanych jest z abonamentu, więc nie marudźcie!"
    Przecież od 15 do 21 na TVP 1 i 2 seriale lecą non stop!
    Chyba ze 6 sztuk z tego niektórych po 2 odcinki!

  • MarcinBB redaktor
    Ibisz i inni

    Gdy Polsat zaczął transmitować F1, zatrudniono Zientarskich, Borowczyka, Sokoła. Gdy zaczęli pokazywać siatkówkę, znalazł sie Drzyzga.
    Nie ma strachu. Polsat to łebscy goście, mają głowę do interesów.
    Jakby się wzięli za skoki, na pewno by podkupili jakiegoś dobrego komentatora, alby wykreowali nową gwiazdę - nie ma problemu.
    Jak dla mnie - w roli eksperta mógłby zasiadać w studio choćby Krystian Długopolski, myślę że długo już nie poskacze a jest wygadany.
    Ostatecznie - skąd my wiemy jaką wiedzą o skokach dysponuje na przykład Mateusz Borek? A jak nie dysponuje, co za problem się podciągnąć? Czy Miklas wyssał swoją wiedzę z mlekiem matki?

  • vero92 profesor

    To była tragedia. Seriale głupie puszczają, bez przesady. A powtórki skoków (od skoku Happonena) o 20 to sobie mogą...

  • anonim

    Witam. dziekuje za interwencje skijumping.pl . W koncu ktos sie za to wzial! Moze teraz zaczna bardziej przykladac wage do transmisji sportowych.. Jeszcze trzeba bylo sie zapytac dlaczego prawie zawsze transmisja II serii zawodow rozpoczyna sie od 23-27 skoczka a nie od 30...

    Pozdrawiam wszystkich fanów skokow narciarskich.

  • yyy profesor

    ha ha ha...śmieszne.
    Wydaje mi się ,że wydarzenia sportowe na żywo są ważniejsze od jakiegoś beznadzijnego serialu ktry zawsze moża powtórzyć-> AKTRZY NIE UCIEKNĄ,nie?

    Ja się bardzo rozczarowałam..byłam zbulwersowana!

  • anonim

    Ja na szczęście mam Eurosport i mogłam se spokojnie obejrzeć, choć lubię TVP, ale wkurza mnie, że kiedy Małysza nie ma na podium, to oni wtedy nie transmitują:/

  • anonim

    Poprostu TVP znudziło się transmitowanie zawodów bo Małysz nie odnosi sukcesów i najwyrazniej zapomnieli o najwierniejszych kibicach . Wolą stawiać ne te śmieszne seriale i ich mocherowych wielbicieli

  • basia bywalec

    Odnośnie sportu na polsacie to ja oglądam tam siatkówkę i jeszcze nie spotkałam sie z tym żeby przerywali spotkania reklamami(na otwartym polsacie owszem w czasie przerw technicznych puszczą jedną reklamę ale trwa to krócej od przerwy).Nadmieniam też że polsat dysponuje 4 kanałami w miarę dostępnymi więc też wolałabym tam oglądać skoki.A co do komentatora to spokojnie mógłby je komentować pan Marek Rudziński jak już pisał obserwator.Aha z piłką nożną też polsat radzi sobie dobrze i cieszę się bardzo że EURO08 tam będzie.

  • MarcinBB redaktor
    @Luk

    Jak się ma 13 lat i rodzice za wszytko płacą, to świat się wydaje taki prosty.
    Jak już kiedyś dorośniesz i zaczniesz sam na siebie zarabiać, to mam nadzieję ( i szczerze Ci tego życzę,) że będziesz zarabiał tyle, że nie będziesz musiał wybierać: kablówka czy pampersy dla dziecka. A może wreszcie katalizator w aucie naprawić?
    A na razie - ucz się pilnie i zastanów się czasem zanim napiszesz "jak ktoś nie ma Eurosportu, to jego problem"

  • magda_skijumping początkujący

    Plebanię widzowie mają chyba w większośc dni tygodnia, a skoków nie. Poza tym nie każdy ma TVP Sport, jak oni chyba uważają !

  • ga-pa bywalec

    bez przesady....
    Skoki nie są najwazniejsze. Konkursy w Lahti rzeczywiscie zdezorganizowaly program TVP i zarząd w zamian za to miał prawo nie pokazywać tego konkursu. Rozumiem gniew tych, którzy mieli mozliwosc obejrzec skoki tylko na jedynce, ale to nie jest telewizja SPORTOWA, lecz PUBLICZNA
    Po drugie i tak pokazali najwazniejsze skoki konkursu, wiec nie ma co narzekac

  • MarcinBB redaktor
    @nieznany (*139.enterpol.pl)

    A Ty czytaj do końca wypowiedzi,na które odpowiadasz, to wtedy rozmowa będzie miała jakiś sens.
    "Fanie Polsatu" - fajne.
    Na Polsacie to ja oglądam tylko Sport. I "Gotowe na wszytko" ale teraz nie leci. Ale doskonale widzę że poziomem profesjonalizmu w pokazywaniu sportu przerastają TVP o głowę. I reklamy nigdy nie przeszkadzają w oglądaniu widowiska - w przeciwieństwie do Woroniczan.

  • obserwator doświadczony

    Zgadzam sie w 100 % z tym co napisal MarcinBB.Ale nikomu oczywiscie do makowy nie wpadnie ze Polsat moze zatrudnic komentatora od skokow, np Rudzinskiego.Widac ze nie ogladacie transmisji sportowych na Polsacie skoro ciagle piszecie o przerwach reklamowych.Nie spotkalem sie jeszcze z tym zeby Polsat albo spoznil sie albo przerywal reklamami jakis mecz albo inna transmisje sportowa.A mam polsat i polsat sport od paru dobrych lat.

  • MarcinBB redaktor
    @autor: nieznany (*139.enterpol.pl)

    Czy masz na tyle cierpliwości, by przeczytać więcej niż 4 linijki zwartego tekstu za jednym zamachem?
    Jeśli nie - to proponuję nie włączać się w ogóle do dyskusji na jakikolwiek temat, tylko pozostać przy czytaniu komunikatów z CounterStrike'a.

  • anonim
    TVP zakodowac TV publiczną

    TVP skoro płace abonament, to czemu nie mam prawa oglądac TVP Sport?
    Co za problem zakodowac telewizję publiczna i udostępniać "klucz" przy wpłacie abonamentu. Rozkodowane mogłyby byc np. Plebanie i takie tam bzdury. Włosi robia to z klasą koduja TV publiczna tak że słychać głos a nie widać obrazu. I tym tropem powinna iść TVP skoro wymusza abonament!

  • anonim
    MarcinBB

    Ha Ha Wolisz skoki w Polsacie? Już sobie to wyobrażam jak Ibisz będzie komentował a co 10 skoczków przerwa na reklamy.

  • MarcinBB redaktor
    @nieznany (*166.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    Tak, rzeczywiście - rozwiązanie godne Einsteina :-D
    Mam nadzieję, że jesteś jakąś szychą w TVP i załatwisz to osobiście.
    TVP po to tworzyła specjalnie TVP Sport i ładowała w nią ciężką kasę z naszego abonamentu, żeby teraz, zamiast zarabiać na dekoderach i wpływach z kablówek i satelit, udostępnić nam ją za darmo :-D

  • anonim

    Igrzyska olimpijskie 2010 o godzinie 16 ma byc transmisja skoków ale cóz patzrymy a tu 10 000 odcinek mody na sukces w którym salii spectra wychodzi za mąż za ridga!ha ha

  • motylek_ja weteran

    @Dominiko skoro "wymiata" dla Ciebie , gdy ktoś bredzi to gratuluje, nie jesteś zbyt wymagającym telewidzem...

    a Polsat znalazły kogoś kompetentnego do komentowania ... nie mam żadnych wątpliwości... w dodatku traktowałby zawodników, trenerów i kibiców z szacunkiem

  • anonim
    @basia

    tvp przegina! myślą że jak oni sa takimi tępymi [...] bez szacunku dla Adasia to każdy taki jest! ja wierze że on zdobędzie jeszcze kryształową kule a jak nie mają zamiaru tego pokazywać to niech dadzą szanse innym stacją!

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(128), 2008-03-05 15:01:45 ***

  • MarcinBB redaktor
    "publiczna" bardziej komercyjna od komercyjnych

    Sposób w jaki telewizja zwana żartobliwie publiczną pokazuje nam sport nazwać można tylko kpiną. Skoki to tylko czubek góry lodowej. Nadal nie wiemy czy TVP pokaże nam pierwsze w historii występy piłkarzy na ME.
    Ja mam głęboką nadzieję że na 3 następne lata licencję na skoki wykupi Polsat.
    A wszystkich bredzących o reklamach nadawanych między jednym a drugim skoczkiem polecam obejrzeć sobie czasem siatkówkę albo Formułę 1 na Polsacie i przyjrzeć się jak jest pokazywana. Zresztą to słaby argument, biorąc pod uwagę że TVP regularnie pokazuje drugą serię od 3 albo czwartego skoczka, bo nikt nie potrafił sensownie zmieścić w czasie transmisji studia, Teleexpresu, reklam i samych skoków. I pamiętam doskonale, że co najmniej 2 razy pominięto skoki Polaków.
    Polecam też dyskusję, która na ten temat toczyła się na portalu jakiś rok temu, pod informacja, że Polsat ma apetyt na skoki.

  • Anika profesor

    Proszę nie obrażać starszych osób. Znam osobiście parę babć, emerytek i rencistek, które zamiast "Plebanii" wolą oglądać skoki, a "Mody na sukces" w ogóle nie oglądają"!

  • dudlej początkujący

    i jak tu TVP może się porównywać z Polsatem. Czy Polsat kiedyś nie pokazał czegoś co obiecał? TVP wiele razy. Przerywa mecze jakimiś posiedzeniami komisji, czy konferencjami o d(u)pie Marynie.

  • anonim

    Wiem co to znaczy transmisja skoków w TVP. Jeszcze rok temu musiałam liczyć na ich "łaskę". Wreszcie jednak postanowiłam zainwestować w Eurosport, bo nie dość,że transmisja jest zawsze na czas, to jeszcze mogę kilka razy powtórki obejrzeć. :) Od dawna wiadomo,że TVP nie liczy się z kibicami...

  • Dominiko początkujący

    Do ToMuSRyDy
    Ciekawe tylko kto na Polsacie komentowałby skoki pewnie Bożydar Iwanow buahahahaha:)
    Sto razy wole żeby skoki komentował Szaran:) Jego teksty wymiatają:p
    Ale zgadzam się z tobą, że POLSAT powinien przejąć np. LM, bo wolałbym żeby były pokazywane 2 mecze a nie jeden.

    A to wszystko wina Korzeniowskiego:(

  • dudlej początkujący

    wstyd, wstyd i jeszcze raz wstyd. TVP niech się z chowa z takim traktowaniem. W planie było pokazanie skoków od 18:30, a jednak nie pokazano ich ostatecznie. Weźcie się schowajcie widać że to publiczna tv. Można skomentować tylko tak: głupota, głupota, debilizm i idiotyzm. Co to w ogóle za tłumaczenie? Dzieci z przedszkola jesteście? Boże TVP dopiero raczkuje, mimo że istnieje już tyle lat. Dziecinne błędy. ORH, czy RTL czołgały by się ze wstydu, jeżeli zamiast obiecanych skoków pokazałoby Plebanię. Co to w ogóle za porównanie liczby oglądających? Plebania (Starsze babcie, amatorzy wiejskości), a miliony kibiców. Poza tym Plebania to nie transmisja live.

  • obserwator doświadczony
    Coz za radosna tworczosc.

    "mało tego mecze, ktore sa pokazywane w TV sa pokazywane, bo działaczom sie tak podoba, a nie nam kibicom, a brak poniedziałkowej transiji to juz szczyt, wazniejszy ,,Klan'' , czy ,, mada na sukces'' niz skoki. Telewizjo libice wam ,,dziekuja''! "- jak sie to czyta to ciarki po plecach przechodza.@Dona dziewczynko a ilez to meczy transmituje nasza publiczna? I co maja do tego dzialacze? TVP nie jest kanalem sportowym, o tym tez nie wiedzialas oczywiscie.A odnosnie meczy to pisz za siebie, bo wielu tutaj kibicow skokow sa tez kibicami innych dyscyplin sportu w tym noznej.

  • basia bywalec
    natalia

    Robią z tego taki problem bo nie interesuje ich to że My(prawdziwi kibice) zawsze chcemy ogladać skoki. A na miejscu naszych przestałabym udzielać tvp wywiadów!

  • anonim

    Właściwie maja rację ci w TVP lepiej pokazac jak babcia józia parzy ziołka proboszczowi niz to jak walter hofer po skokach 45 zawodników rozpoczyna je na nowo!

  • Magdalenka2605 początkujący
    -

    ja tez mam kablowke z UPC i nie ma tam tvp sport.

    zaloze sie ze na zakonczenie PS w Planicy w niedziele jak Morgi bedzie odbieral Kule to transmisja bedzie trwala tylko 1 minute albo w ogole tego nie pokaza...


    taka telewizje to ja mam tam, (...)

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(102), 2008-03-05 14:55:12 ***

  • Luk profesor

    TVP Sport nie jest tylko na jakims "N", ja mam kablowkę i mam TVP Sport.

  • anonim

    ee TVP sport jest na cyfrowej "n"
    mógłby wreszcie polsat przejąc skoki i wszystko co o sporcie w tvp bo to już jest lekka przesada...

  • Magdalenka2605 początkujący
    -

    (...) w banie,
    dobrze, że mam eurosport, tam przynajmniej byla transmisja.

    a tvp to chyba mysli, że wszyscy kibice skokow posiadaja dekoder 'n' i maja tvp sport...
    ale przeciez wierni fani 'plebani' (90% dewotek) mają prawo oglądać serial, a ci, ktorzy chca ogladac skoki niech sie w (...) pocaluja?

    gratuluje inteligencji telewizjo polska!

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(102), 2008-03-05 14:56:16 ***

  • anonim
    skoki-transmisje

    mam nadzieje ze polsat odbierze ps w skokach tv publicznej,podobno o to sie staraja.

  • anonim

    dobrze że mam eurosport bo nie wiem czy tvp bierze pod uwagę że nie wszycy posiadają tvpsport ... :/ reszte pozostawię bez komentarza...

  • Luk profesor

    Ciekawostka: TVP Sport ma podobno jeden milion odbiorców - to podobno tyle, ile ma słuchaczy Radio Maryja.

  • noname początkujący

    Ja tam oglądałam zawody na itvp. Choć oczywiście zgadzam się z wszystkimi, którzy krytykują decyzję TVP1.

  • anonim

    A jeśli ktoś nie ma Eurosportu i tvp sport? to co ma zrobić! Woleliście plebanie puścić bo myśleliście że będziecie mieć większy zysk? grubo sie mylicie!

  • anonim
    transmisje sportowe

    jest tvp sport tylko gdzie go ogladac.nie ma go ani na kablowkach,ani platwormach cyfrowych,bo tv publiczna targuje sie o pieniadzeze wszystkimi nadawcami od wielu lat.

  • skladak stały bywalec
    TVP i Eurosport

    jak ktos nie ma Eurosportu to ma problem?! Ludzie! Co wy wypisujecie! Moze akurat niektorzy nie maja albo moze ich nie stac na "lepsza telewizje"

    A co do TVP.
    TVP (Telewizja Publiczna). To dlaczego TVP Sport nie jest juz telewizja publiczna? Bo TVP chce sobie zarobic poprostu na tym programie! Moim zdaniem TVP to telewizja antypubliczna!
    Z reszata podobnie ma sie sprawa z TVP Kultura czy TVP Historia. Te programy sa juz dostepne platnie i TVP na nich zeruje!

  • anonim

    jednym słowem to jest żenada, plebanie ktora ma napewno znaacznie mniej widzow niz skoki jest wazniejsza... teraz juz ostatecznie przechodze na eurosport

  • Martina S stały bywalec
    ZA CO PŁACIMY ABONAMENT

    Za to by ksionc się modlił i Jurek zdradzał Ele i tak już 7lat męczenie kotka przy pomocy młotka to jest żałosne bo mnie osobiście jtrafia szlak mam propozycje odsprzedajcie skoki wtedy babcie się ucieszą bo w tym czasie antenowym 4y. odcinki mody na sukces się zmieszczą ogólnie publiczna TV to skandal i zamiast M jak miłość bierze człowieka CH jak cholera

  • anonim
    @basia

    właśnie wiec dlaczego teraz robią z tego wielki problem?

  • Schatz bywalec

    zresztą serial i tak był dawno kręcony i nic by się nie stało jakby go przesunęli troche w czasie. zawsze lepiej się ogąda sport na żywo niż retransmisje. to już nie jest to samo

  • Kal_El początkujący
    PORAŻKA

    i tu TVP pokazuje swoje prawdziwe oblicze-wielka porażka! kibiców sportowych jest więcej niż fanów jakiś dennych seriali... sport na żywo to na żywo aż czasem brak słów...

  • Luk profesor

    Jesteście krótko mówiąc, dziwni. TVP ma absolutną rację.

    TVP1 to nie kanał sportowy, zapamiętajcie to sobie.
    Może sobie puszczac dowolny film czy program.
    Jak nie było skoków to mogliście sobie przełączyc na TVP Sport. Jak ktoś nie ma TVP Sportu, to na Eurosport, bo go mają już prawie wszyscy. Ten co nie ma, ma problem.

    TVP1 jest najważniejszą telewizją w kraju, płacicie za nią abonament !

    TVP1 ma zawsze rację.
    Jak nie ma racji - patrz wyżej

  • Martina S stały bywalec
    DO TVP

    jakiś nagrany pół roku temu serial ważniejszy od skoków narciarskich do czego to w tej i tak pozostawiającej wwie do życzenia tv doszło

    KORZEŃ DO WYLOTU

  • basia bywalec
    natalia

    Plebania jak Plebania ale co by emeryci (nie ubliżając im)zrobili bez Mody na Sukces he he.Pamietam jak w 2003 Adam odbierał 3 KK to nawet Anioła Pańskiego puścili z opóźnieniem.Rok temu sobotni konkurs w Oslo też był przełozony i jakos nie mieli problemu ze zmiana ramówki

  • anonim
    @TVP

    Te Wasze denne seriale możecie powtarzać po 100 razty w ciągu dnia. I tak oglądają je tylko emeryci , rencisci i bezrobotni.
    Zresztą i tak będziecie nimi zanudzac całe wakacje, więc w czym problem?
    Nie chce Wam sie transmitowac skoków, to pozwólcie by je przejęła inna stacja a Wy wtedy możecie w kółko puszczać Plebanie i inne gnioty. Mam nadzieje, że niedługo zlikwidują abonament, bo na razie to ja musze płacic za te denne programy...

  • Gregor początkujący

    TVP to jest dramat oni wola pokazywac te same filmy po pary razy lub glupie serjale niz sport ktory na przykladzie telewizji niemieckiej ard i zdf leci od rana do wieczora i oni tam nie ostrzedzaja i dlatego maja wyniki,a caly TVPSPORT pana Korzeniowskiego to niech se go oglada sam bo mial to byc ogolnodostepny kanal sportowy dla Polakow a jest kazdy widzie gdzie-Hanba Panie Korzeniowski.

  • KochamSkoki bywalec
    _

    ja sie ciesze ze mam tvp sport zadko ogladam na tvp1 bo oni wola puscic reklamy jak juz sie zaczyna druga seria.na tvp sprt tego niema i zawsze jest transmitowane:D:D:D:Dpzdr:*

  • Dona stały bywalec

    Kurde przecietni( chodzi o stan majatkowy) kibice maja przerabane, bo musimy liczyc na łaske osób trzecich, a jak by było nas stac na antene satelitarna to osobiscie napisałabym list do pana prezesa od TVP i powiedział mu kilka ładnych słów!niech ciesza sie ci, co maja eurosport czy ZDF , niektorych na ten luksus niestety nie stac, ale prezes nie rozumie tego, przeciez to nioe jego problem:(

  • anonim
    @basia

    zgadzam się z Tobą bo jeszcze pare lat temu to całą ramówkę zmieniali dla skoków a teraz trudno im dać plebanie o innej godzinie

  • Schatz bywalec

    ale wielu z nas nie ma eurosportu... i tu glownie byl problem, bo nie wszyscy mogli to obejzec...

  • basia bywalec

    Treść miała brzmieć tak :Nie transmitowaliśmy konkursu dlatego że nie było gwarancji dobrego występu Adama!Bo jak Małysz był w formie to zmienilali ZAWSZE program .Jednym słowem totalny brak szacunku i dla naszego MISTRZA i dla KIBICÓW którzy z Adamem są na dobre i na złe.Na szczęście ja mam eurosport.

  • anonim

    no tak tragedia by była gdyby emeryci musieli godzine wcześniej plebanie obejrzeć albo na następny dzień ...

  • Dona stały bywalec
    gdzie ma nas TVP

    powiedzmy sobie otwarcie polska Tv ma nas, kibiców gdzies! Transmisje przerywane telekspresem, potem zamiast od razu łaczyc sie z komentatorem, to daja reklamy! mało tego mecze, ktore sa pokazywane w TV sa pokazywane, bo działaczom sie tak podoba, a nie nam kibicom, a brak poniedziałkowej transiji to juz szczyt, wazniejszy ,,Klan'' , czy ,, mada na sukces'' niz skoki. Telewizjo libice wam ,,dziekuja''!

  • anonim

    I oto za co płacimy abonament. Żeby staruszki mogły się gapić na plebanię :P

  • anonim
    -

    swietna retransmisja pokazali 14 skoków nie pokazali nawet niezlego skoku Stocha (120m) [...]

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(128), 2008-03-05 15:03:20 ***

  • Schatz bywalec

    No niestety, "Plebania" okazała się ważniejsza... ale przecież mówili, że wyemitują drugą serie... żal mi ich

  • Radek weteran

    A była jakas retransmisja skoków po Sporcie i Pogodzie?
    Ja oglądałem na eurosporcie ale i tak krew mnie zerała że TVP wywinęła taki numer!

  • Schatz bywalec

    TVP jest do kitu. Jak oni mogli zrobić coś takiego tylu kibicom?! Wszyscy tak czekali na skoki a tu nic. Żenada!

  • anonim

    to są jakieś kpiny chyba! plebania jest emitowana codziennie a skoki raz na tydzień człowiek pół roku czeka na skoki a tu plebania leci!

  • anonim

    Trzeba mieć eurosport. Tam dają nie tylko transmisje, ale nawet zdążą wejść 5 minut przed. Jedynka zawsze ledwie się wyrabia bądź się spóźnia :D. Eurosport rządzi. Tam dali wszystkie skoki.

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl