Adam Małysz: "Cały czas pracuję nad dojazdem"

  • 2008-07-27 20:21

Adam Małysz w niedzielnym konkursie w Hinterzarten nie błysnął wysoką formą. Najbardziej utytułowany polski skoczek zajął dopiero 22. miejsce, jednak zapewnia, że dopiero pracuje nad wysoką formą.

"Maciek obecnie skacze naprawdę fajnie, a moje skoki nie są za dobre, muszę po prostu potrenować i dalej realizować plan szkoleniowy" - mówi Adam Małysz.

"Sądzę, że dziś skakałem nieco lepiej niż wczoraj, ale to nadal nie jest to, cały czas pracuję nad dojazdem i mam nadzieję, że do zimy znajdę właściwą pozycję dojazdową" - dodaje "Orzeł z Wisły".

"To, że młodsi kadrowicze zaczynają coraz lepiej skakać dodaje mi motywacji i cieszę się z tego. W końcu muszą kiedyś zacząć ze mną wygrywać, bo jest w Polsce paru młodych zawodników, których stać na bardzo dobre skakanie i wysokie miejsca w Pucharze Świata" - uważa polski skoczek.

"Od paru lat nasi młodzi skoczkowie w wieku kilkunastu lat dominują konkursy dla dzieci i młodzieży, ale byłbym ostrożny jeśli chodzi o jakieś prognozy na przyszłość. Czeka ich jeszcze szybki wzrost i dojrzewanie. Najważniejszy okres to wiek 14-18 lat, jeśli wtedy zostanie wszystko dobrze zrobione i zawodnik wskoczy do Pucharu Świata to później można być niemal pewnym, że już na stałe tam zagości" - kontynuuje Małysz.

"W Austrii jest prawdziwa szkoła skoków, a nie ma niestety czegoś takiego jak polska szkoła skoków, co trener to inne poglądy i metody szkoleniowe, trudno więc wiele wymagać od skoczków. W Austrii wszystko jest uporządkowane, młodzi zawodnicy są przygotowywani według konkretnych reguł, idzie to wszystko w określonym kierunku. My niestety często mamy dobrych młodych zawodników, którzy w późniejszym wieku się gubią" - zakończył Adam Małysz.

Nasz najlepszy skoczek teraz wraca do domu, gdzie będzie odpoczywał i pracował nad swoją dyspozycją.

Korespondencja z Hinterzarten, Tadeusz Mieczyński


Tadeusz Mieczyński, źródło: Informacja własna
oglądalność: (7991) komentarze: (87)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • jozek_sibek profesor
    Adam Małysz w LGP - od sezonu 2000

    2001--- 1 miejsce - 397 pkt - 1 Polak (7 na 7 startów)
    2002 - 10 miejsce - 126 pkt - 1 Polak (3 na 6 startów)
    2003 - nie startował
    2004--- 1 miejsce - 520 pkt - 1 Polak (7 na 7 startów)
    2005 - 42 miejsce--- 29 pkt - 3 Polak (3 na 8 startów)
    2006--- 1 miejsce - 545 pkt - 1 Polak (7 na 10 startów)
    2007--- 2 miejsce - 460 pkt - 1 Polak (6 na 10 startów)
    2008 - 34 miejsce--- 68 pkt - 3 Polak (5 na 10 startów)

    Lokaty A.Małysza w ostatnich trzech sezonach w LGP:

    LGP 2005 - 18,26,20
    LGP 2006--- 6, 1, 5, 3, 1, 1, 1
    LGP 2007--- 2, 2, 3, 2, 3, 1
    LGP 2008 - 22,30,15,18, 9

  • jozek_sibek profesor
    A.Małysz w T4S

    1994/1995 - 55 miejsce--- x, x,17, x --- x - poza 50 konkursu
    1995/1996 - 28 miejsce - 18,16,11,x --- x - poza 50
    1996/1997--- 8 miejsce - 22,12, 6, 2
    1997/1998 - 30 miejsce - 41,24,46,33
    1998/1999 - 43 miejsce - 34, x,40,40 --- x - poza 50
    1999/2000 - 31 miejsce--- x,17,26,46 --- x - poza 50
    2000/2001--- 1 miejsce--- 4, 3, 1, 1
    2001/2002--- 4 miejsce--- 5, 3, 2, 9
    2002/2003--- 3 miejsce - 13, 2, 6, 7
    2003/2004 - 15 miejsce--- 9,19,25,20
    2004/2005--- 4 miejsce--- 3, 7, 2, 7
    2005/2006 - 35 miejsce - 13,21 i rezygnacja
    2006/2007--- 7 miejsce--- 3,12, 6, 8
    2007/2008--- 4 miejsce - 17, 5, 9, 6

  • jozek_sibek profesor
    Z Polaków w PŚ A.Małysz nie ma sobie równych

    Punktacja PŚ za ostatnie 9 sezonów(od 1999/2000r do 2007/2008r):

    1.A.Małysz --- 9022
    2.K.Stoch ------402
    3.R.Mateja -----335
    4.W.Skupień ---203
    5.M.Bachleda --138
    6.P.Żyła ---------57
    7.S.Hula ---------55
    8.T.Pochwała --- 42
    9.Ł.Kruczek ----- 26
    10.T.Tajner ----- 22
    11.M.Rutkowski- 17
    12.R.Sliż -------- 15
    13.W.Tajner ------9
    14.K.Długopolski- 3

  • jozek_sibek profesor
    A.Małysz na tle kolegów z reprezentacji

    Polacy w PŚ - od sezonu 1999/2000

    PŚ 1999/2000r.
    28.A.Małysz ----- 214 pkt
    38.W.Skupień ---- 86
    44.R.Mateja ------ 52
    63.Ł.Kruczek ----- 18

    PŚ 2000/2001r.
    1.A.Małysz ---- 1531 pkt
    31.R.Mateja --- 133
    42.W.Skupień -- 89
    76.Ł.Kruczek ---- 3

    PŚ 2001/2002r.
    1.A.Małysz ---- 1475 pkt
    49.R.Mateja ----- 50
    53.T.Pochwała -- 38
    55.M.Bachleda -- 26
    73.T.Tajner ------ 7
    77.Ł.Kruczek ---- 5
    84.W.Skupień --- 4

    PŚ 2002/2003r.
    1.A.Małysz ---- 1357 pkt
    42.M.Bachleda -- 77
    68.T.Tajner ----- 15
    76.R.Mateja ------ 5
    79.T.Pochwała --- 4

    PŚ 2003/2004r.
    12.A.Małysz ---- 525 pkt
    52.M.Bachleda -- 27
    54.W.Skupień --- 24
    58.M.Rutkowski - 17
    69.W.Tajner ------ 9

    PŚ 2004/2005r.
    4.A.Małysz ---- 1201 pkt
    38.R.Mateja ----- 87
    53.K.Stoch ------ 36
    85.M.Bachleda --- 3
    85.Długopolski --- 3

    PŚ 2005/2006r.
    9.A.Małysz ----- 634 pkt
    45.K.Stoch ------ 41
    51.P.Żyła ------- 23
    54.S.Hula ------- 19
    60.R.Sliż -------- 15
    79.R.Mateja ----- 4

    PŚ 2006/2007r.
    1.A.Małysz ---- 1453 pkt
    30.K.Stoch ----- 168
    55.P.Zyła -------- 34
    60.S.Hula -------- 26
    80.R.Mateja ------ 4

    PŚ 2007/2008r.
    12.A.Małysz ---- 632 pkt
    30.K.Stoch ----- 157
    72.S.Hula -------- 10
    78.M.Bachleda ---- 5

  • jozek_sibek profesor
    A.Małysz w PŚ 2007/2008 - 25 startów

    4 - Zakopane ---- 27.01.2008
    5 - Ga - Pa -------- 1.01.2008
    6 - Bischofshofen - 6.01.2008
    7 - Trondheim ----- 8.12.2007
    7 - Liberec --------- 8.02.2008
    7 - Kuopio --------- 3.03.2008
    8 - Trondheim ----- 9.12.2007
    9 - Villach -------- 14.12.2007
    9 - Bischofshofen - 5.01.2008
    9 - Liberec ---------9.02.2008
    9 - Planica ------- 14.03.2008 (loty)
    10 - Villach -------13.12.2007
    10 - Engelberg ---22.12.2007
    11 - Zakopane ---25.01.2008
    11 - Willingen ----17.02.2008
    11 - Lillehammer - 7.03.2008
    11 - Oslo --------- 9.03.2008
    12 - Kuopio ------- 4.03.2008
    12 - Planica ----- 16.03.2008 (loty)
    13 - Engelberg ---23.12.2007
    16 - Kuusamo -----1.12.2007
    17 - Oberstdorf --30.12.2007
    36 - Harrachov -- 20.01.2008 (loty)
    40 - Predazzo --- 13.01.2008
    46 - Predazzo --- 12.01.2008

  • jozek_sibek profesor
    Małysz w PŚ 2007/2008 - chronologicznie

    PŚ 2007/2008 - 12 miejsce - 632 pkt - 25 na 27 startów:

    1.Kuusamo ------16 miejsce
    2.Trondheim ------7, 8
    3.Villach ---------10, 9
    4.Engelberg -----10,13
    5.Oberstdorf --- 17
    6.Ga - Pa -------- 5
    7.Bischofshofen - 9, 6
    8.Predazzo ----- 46,40
    9.Harrachov ---- 36
    10.Zakopane --- 11, 4
    11.Sapporo -- nie startował
    12.Liberec ------- 7, 9
    13.Willingen ---- 11
    14.Kuopio --------7,12
    15.Lillehammer- 11
    16.Oslo --------- 11
    17.Planica ------- 9,12

  • jozek_sibek profesor
    Zawodnicy jakich krajów stawali na podium PŚ

    Ostatnie 8 sezonów(od 2000/2001 do 2007/2008:

    1.Finlandia-- 47 - 38 - 36 -10 zawodników
    2.Austria --- 35 - 62 - 49 -13 zawodników
    3.POLSKA -- 35 - 16 - 15 - 1 zawodnik !
    4.Norwegia - 33 - 33 - 30 - 8 zawodników
    5.Niemcy --- 22 - 20 - 20 - 8 zawodników
    6.Szwajcaria- 8 - 14 - 12 - 2 zawodników
    7.Czechy ---- 6 -- 7 --- 7 - 1 zawodnik
    8.Słowenia -- 5 -- 2 --- 8 - 6 zawodników
    9.Japonia ---- 4 -- 5 - 13 - 7 zawodników
    10.Rosja ----- 0 -- 1 -- 1 - 1 zawodnik
    11.Włochy --- 0 -- 0 -- 1 - 1 zawodnik

    Rozegrano 194 konkursy PŚ i przyznano:
    195 - pierwsze miejsca
    198 - drugie miejsca
    192 - trzecie miejsca

    W ostatnim konkursie PŚ 2007/2008 zwyciężył G.Schlierenzauer i tym sposobem zepchnął Polskę(Adama Małysza) na 3 miejsce!

  • jozek_sibek profesor
    Podium PŚ w XXI wieku - A.Małysz pierwszy

    Sezony 2000/2001 do 2007/2008

    1.A.Małysz ------- POLSKA --- 35-16-15
    2.J.Ahonen ------- Finlandia -- 23-21-12
    3.M.Hautamaeki - Finlandia -- 16 - 7 - 9
    4.T.Morgensrern -Austria -----12-15 -10
    5.S.Hannawald -- Niemcy ---- 12 - 8 - 4
    6.R.Ljoekelsoey - Norwegia --11-13 - 5
    7.G.Schlierenzauer-Austria -- 11 - 8 - 2

  • jozek_sibek profesor
    Najwięcej razy na podium PŚ - A.Małysz trzeci

    1. Ahonen -----105 (36+42+27)
    2. Nykaenen ----76 (46+22+ 8)
    3. Małysz ------- 74 (38+19+17)
    4. Weissflog ---- 73 (33+19+21)
    5. Goldberger ---63 (20+25+18)
    6. Vettori --------54 (15+18+21)
    7. Felder -------- 51 (25+15+11)
    8. Schmitt -------50 (28+14+ 8)

  • jozek_sibek profesor
    Najwiecej zwyciestw w PŚ - A.Małysz drugi

    1. Nykaenen -- 46
    2. Małysz ------ 38
    3. Ahonen - --- 36
    4. Weissflog --- 33
    5. Schmitt ----- 28
    6. Felder ------- 25
    7. Goldberger - 20

  • jozek_sibek profesor
    A.Małysz na podium PŚ

    1994/1995 - nie stawał
    1995/1996 - 1 - 2 - 1
    1996/1997 - 2 - 1 - 1
    1997/1998 - nie stawał
    1998/1999 - nie stawał
    1999/2000 - nie stawał
    2000/2001-11 - 2 - 1
    2001/2002 - 7 - 5 - 2
    2002/2003 - 3 - 3 - 4
    2003/2004 - 0 - 4 - 0
    2004/2005 - 4 - 2 - 3
    2005/2006 - 1 - 0 - 1
    2006/2007 - 9 - 0 - 4
    2007/2008 - nie stawał
    ----------------------------
    Razem ---- 38-19-17 = 74 x na podium PŚ.

  • jozek_sibek profesor
    A.Małysz w PŚ

    1994/1995 - 51 miejsce---- 40 pkt - 1 Polak
    1995/1996--- 7 miejsce--- 751 pkt - 1
    1996/1997 - 10 miejsce--- 612 pkt - 1
    1997/1998 - 57 miejsce---- 43 pkt - 2
    1998/1999 - 46 miejsce---- 58 pkt - 2
    1999/2000 - 28 miejsce--- 214 pkt - 1
    2000/2001--- 1 miejsce - 1531 pkt - 1
    2001/2002--- 1 miejsce - 1475 pkt - 1
    2002/2003--- 1 miejsce - 1357 pkt - 1
    2003/2004 - 12 miejsce--- 525 pkt - 1
    2004/2005--- 4 miejsce - 1201 pkt - 1
    2005/2006--- 9 miejsce--- 634 pkt - 1
    2006/2007--- 1 miejsce - 1453 pkt - 1
    2007/2008 - 12 miejsce--- 632 pkt - 1

  • anonim

    @kibic

    W galerii Adama jest zakaz fotografowania i filmowania, przykro, ale tego robić nie wolno, potem te zdjęcia by krążyły po internecie i już nikomu pewnie nie chciałoby się tam jechać.
    Wstep jest minimalny, przynajmniej tak było jakiś czas temu, 5 zł od osoby.
    Te pieniążki są kierowane na fundację.

    Ale zobaczyć to na własne oczy to naprawdę warto, ja nie widziałam tyle medali i różnych trofeów zgromadzonych w jednym miejscu!
    To po prostu piekne ! I to nie wszystko, bo Adam ma jeszcze coś w dmu, tam sa tylko te najcenniejsze, podobno galerię kiedys chce rozbudować i przenieść, pod skocznię w Malince!

  • anonim

    Gingero09 Ten wywód niczego nowego nie wnosi poza błędami jakie się tam znalazły. Pragnę tylko zauważyć że Fanka może wierzyć, że Adam osiągnie w swojej karierze jeszcze sporo, zdobywać medale itd. ale to, czy skacze dla trofeów czy dla przyjemności nie ma nic do wiary kibica w jego kolejne sukcesy. Te dwie rzeczy mają się do siebie nijak i w związku z tym nie mogą się ze sobą "gryźć". Dziękuję.

  • anonim

    Ah fanka dobra,jak zwykle niech stanie na twoim.Ja wiem co adam osiągnął naprawdę bo kiobicowałem mu przez całą karierę i dziekuję za to co zrobił dla polskich skoków,ale wy jak"internetowe pokemony"po prstu nie potrfivie się z tym pogodzieć,że alam ma lata.PO prostu mi szkoda się tak w kółko powtarzać bo takimi moimi komentarzmi nie przekonam cię co do mojej tezy,sezonu teżnie przewidzę,ale wiem,że wydolność organizmu naszego mistrza nie jest taka jak przed laty i już po prostu...aaah szkoda słów mi fanka na ciebie bo ja jak i ty się tylko powtrzamy a mamy całkiem odmienne zdania,nie rozumiesz analogii starzenia się człowieka a ja tego,że małysz będzie jeszcze wygrywał,ok.na tyle chyba tego będzie.A najlepsze w tym wszystkim jest to,że raz mówisz,że małysz niech skacze dla przyjemności nie dla trofeów bo dla ciebie jest przyjemność go tylko oglądać,a drui raz,że małysz z pewnością zdobędzie te trofea i szczerze w to wierzysz.Dobra dość ta dyskusjka niema sensu i mi się dawno znudziła,bo widzę co małysz skacze tearaz a kiedys,i dla mnie zawsze będzie wielki i cenię go za całokształt karery bo ty uważasz,że ja jetsem taki judasz"wierny jak małysz wygra" a jak na dnie to się od niego odwracam,żle mnie odbierasz,ważne dla sportowca jest zejść w wielkim stylu a dla mnie adam powinien to zrobić po dobrym sezonie,a adam i ty jak i wiele innych ludzi na te stronie tego nie rozumie,a nawet jak adaś zejdzie ze sceny to będzie w mojej pamięci jako wielki mistrz

  • anonim
    Galeria Małysza

    http://www.malysz.org/

  • kibic_malysza profesor

    @Fanka

    Wspomniałaś o galerii Adama w Wiśle, zapewne byłaś i mam pytanie czy można sfotografować i sfilmować te zdobycze naszego Mistrza? Czy jest jakaś opłata za wstęp, pytam bo bardzo bym chciał kiedyś to miejsce odwiedzić a informacje byłyby dla mnie cenne.

  • indor_ weteran

    Ludzie luzzzzzz.
    Jeden (czy dwa) konkursy nic nie ważnego lgp, a Wy już panikujecie..
    Jeszcze gdyby to był sezon zimowy, to bym zrozumiał.
    Ale aż boję się myśleć..
    Po każdym konkursie będzie ta sama śpiewka - Adam, kończ karierę..
    Czego Wy od niego chcecie?
    Jak lubi, niech skacze.
    Zgadzam się z poprezednikiem, póki skacze Adam, póty skoki w tym kraju jakos ciągną.
    Więc przestańcie go traktować, jak maskotkę do poprawiania samopoczucia..

  • anonim
    @ks. Adam

    Błagaj Adam by bnie kończył nawet jak zacznie na buli ladować ( w co nie wierzę).
    W 3 sekundy po ogłoszniu przez Małysza końca kariery odejda WSZYSCY sponsorzy!
    Teraz sponsorów trzymie tylko Adam i jeśli którys z nich nie może powiesić plakietki na Adamie to wiesza na jego kolegach pojawiających sie czasami w pobliżu Adama i na jego trenerach (dzięki temu że tez swoja facjatą sygnuja Adama).
    Odejdzie Małysz, zniknie 98% "kibiców", znikna transmisje i znikna kibice z Zakopanego (mimo, że teraz sie zarzekają, że nie). Już teraz gdy Adam nie zawsze staje na podium często w trakcie skoków oglądają F1, siatke , piłke nożna itp. Ci "kibice" kochają skoki i je oglądają tylko jak Adam wygrywa.
    Módł się "księże" o jak najdłuższe skakanie Małysza o ile kochasz ten sport! Koniec Małysza, to przy obecnej polityce kadrowej (chodzi o kadrę szkoleniową) nie ma przyszłości dla tego sportu w Polsce. Po odejściu sponsorów będziemy na poziomie Białorusi, Ukrainy, Słowacji, Węgier ...Bez sponsorów nie ma kasy, nie ma soprzętu, nie ma wyjazdówe na zgrupowania, nie ma startów na zawodach (bo nie ma za co dojechać)!

  • anonim
    Czas kończyć przygodę

    Czy nie lepiej byłoby Adaś dać sobie spokój ? Śmieją się z ciebie aż przykro patrzeć i słuchać...

  • vegx redaktor

    Nawet jeśli nic już nigdy nie wygra, to i tak będzie legendą skoków narciarskich, bo trofea jakie zdobył i styl w jakim tego dokonał są wspaniałe.

  • anonim
    @Hanah (*239.neoplus.adsl.tpnet.pl),

    Prosze cię pisz w liczbie pojedyńczej, nie mnogiej.
    Bo to nie dotyczy wszystkich, mnie napewno nie!

  • anonim

    A niech skacze nawet do tej 50-tki, jesli bedzie miał na to ochotę, ja z wielką przyjemnościa będę zawsze go oglądac bez względu na wyniki.
    Jestem dumna, że przyszło mi zyc w kraju gdzie mieszka wielokrotny Mistrz Świata,
    że mamy u siebie w kraju takiego zawodnika z takimi wynikami,
    wiesz co ? poradze tobie coś !

    Jak masz wakacje teraz, to wybierz się do Wisły i odwiedż galerie Adama Małysza, gwarantuję, że jak zobaczysz to wszystko co tam jest w niej zawarte, to szczęka ci opadnie do samej ziemi.
    Bo widzieć te wszystkie kule, i medale oraz inne, trofea, zgromadzone w jednym miejscu, to naprawdę robi wrażenie.
    I on nie ma 4-rech kul, ale ma ich w sumie 7 !
    Tego nie zdobył jak narazie żaden zawodnik w skokach.
    4 duże, i 3 mniejsze za loty !
    I to niby ja mam wydoroślec ?
    Matko jedyna już bardziej chyba nie mogę raczej to dotyczy ciebie, bo żaden dorosły człowiek normalnie myślący nie wypisuje takich bzdur.
    Jaki bedzie kolejny sezon Adama zimowy ? Bo głównie do niego sie przygotowuje ?
    Nikt tego nie wie pewnie nawet on sam !
    Za to pewne jest to, że pracuje nad każdym szczegółem, pracuje nad technikż, pracuje dosłownie bardzo cięzko aby znów dobrze skakać.

  • anonim
    Pozycja Adama

    Na drugi raz radzę uważnie oglądać zawody będziecie wtedy wiedzieć, że dobrzy skoczkowie jak Jacobsen, Hilde i Bardal nawet nie weszli do trzydziestki, bo skakali w niesprzyjającym wietrze podobnie jak nasz Adaś. On wygra jeszcze nie jeden konkurs w PŚ. Przykre jest to, że kiedy mu nie idzie odsuwacie się od niego, a kiedy wygrywa mówicie, że zawsze byliście przy nim!

  • anonim

    Dobra dobra,no ok.macie racje.Adam skacz d0 50-tki a ja się puknę w czaszkę bo nic niewiem,małysz jak zdobył tę kryształową 4 kulę to miał właściwie 2 lata mniej i 27-28-29 lat tyo siłą wieku sportowca a pózniej denko.Oj ludzie żal mi was wierni fani.Proszę o zakończenie z tymi durnymi komentarzami kto miał rację okaże się po sezonie,ja naprawdę nie muszę was przekonywać bo sami uwieżycie jak się przekonacie,jeszcze nie wyrośliście po prostu z "małyszomanii"NI no wystarczy dla mnie.Banujcie i róbcie co chcecie wierni fani.Wydoroślejcie z tej małyszomanii a pogadamy.

  • kibic_malysza profesor

    Ja pamiętam jak po sezonie olimpijskim po Turynie jak już niemal ogłoszono całej Polsce w mediach i w prasie, że Małysz sie skończył i nic juz nigdy nie wygra. Wszyscy twierdzili ze juz nigdy nie wróci do formy, i co sie okazało później? MAŁYSZ POWRÓCIŁ! I udowodnił niedowiarkom którzy go skreślili że to jeszcze nie jest koniec. Nie wiem ludzie skąd u was tyle zawiści i tych gorzkich słów pod adresem takiego Mistrza, wstyd ze polak moze pisac o drugim człowieku-który zrobił bardzo wiele dla Polski takie przykre słowa.

    Ja wam mówie, Adam Małysz jeszcze pokaże na co go stać (choć już wcale nie musi ) ale wiem jaki on jest ambitny i do czego dąży.

  • anonim

    I co ty niby tyle wiesz ?
    Zero ! Nic ! o niczym nie masz pojęcia !
    Za to włazisz tutaj na tę stronę i wypisujesz bzdety pod adresem Adama, a wiesz dzieki komu ta strona powstała ?
    Chyba nie muszę pisac, gdyby nie Adam gdzie byś wypisywał te swoje farmazony?
    Czy naprawdę myslisz, że bedziesz na to mieć przyzwolenie ?
    Napewno, nie !
    Adam juz trenuje 24 lata ! Czy ty myslisz, że jemu wszystko z ieba spadło ? Że zawsze miał z górki ?
    Niejednokrotnie nosił się z zamiarem zakończenia kariery, gdyby nie rodzina i odpowiedni ludzie, których spotkał na swojej drodze, dziś nie mielibyśmy wielokrotnego mistrza świata w skokach w swoim kraju!
    Zamiast być dumnym z tego, że nadal ma motywację i nadal wierzy w siebie, ty piszesz, że ma swoje lata i już nic nie osiągnie !
    Puknij się w czaszkę !

  • anonim
    @Gingero-09:-)

    A ztym to masz rację, jestesmy jego wiernymi kibicami!

    Wierny kibic nie opuszcza zawodnika tylko dlatego, że jeden konkurs w LGP mu nie wyszedł, wierny kibic pozostaje z zawodnikiem do samego końca, na dobre i na złe, ale ty pewnie nie masz bladego pojęcia o tym, co to wogóle znaczy być wiernym kibicem!

    Jesli tak śledzisz karierę Adama od wielu lat, to chyba wiesz, że niejednokrotnie kazano mu zakończyc karierę, zejśc ze sceny, tak robia tylko ci, którzy nie mają zielonego pojecia o sporcie kolego.
    Wielokrotnie Adama skreślano w ciągu ostatnich 13-stu lat! Czego byłam świadkiem, a on wciąz po slabszych wystepach czy sezonach, potarfił zdobyć medale i kolejna 4-tą kryształową kulę i czy to się tobie podoba czy nie, Adam nie powiedział ostatniego słowa, on zakończy kariere dopiero wówczas kiedy jeszcze coś osiągnie, co ? nie napisze, bo nie chcę zapeszyć.
    Jeszcze nie jeden raz zobaczymy go na podium PŚ, i w tym momencie ty, możesz ze zgryzoty, iśc i rzucić się pod najbliższy autobus :)
    Lub się powiesić : ze złości, ŻE ZNOWU UDOWODNIŁ CAŁEMU SWIATU, ŻE NADAL JEST NAJLEPSZYM ZAWODNIKIEM NA ŚWIECIE !

  • anonim

    Oh powiem wam tyle ludzie a tobie fanka w szczególności.Karierę adama śledzę od dawna i nie bądz taka znachorka bo może i więcej wiem od ciebie i nic nie muszę nikomu udowadniać.Po prostu ale jesteście żałośni tyle wam powiem ludzie wy nie potraficie pogodzić się z tym,żę małysz już swoje lata ma za sobą!jeszcze raz powtórzę małysz swoje lata ma za sobą!Dzięki adaś,że tyle zrobiłeś,ale więcej chyba nie zdziałasz,jesteście w nim tak ludzie bujnięci i wogóle,że szok! nie dopuszczacie sobie tego do myśli....a zresztą co ja się tu będę wypowiadał,wiem banujcie mnie itd. moja opinia jest tu dla was conajmniej jakaś komiczna! czy coś w tym stylu no ale nie.Dla was tak adam wielki! mistrz! a niech skacze nawet jeszcze do 50-tki wkońcu sportowcy się nie stażeją,ale jesteście żałośni,brak słów.Powiem tylko tyle ja się przypomnę po tym sezonie a tych waszych podsumowań na temat mojego komentarz obiecuję,że nie przeczytam bo to nie ma sensu,więc skoro chcecie je pisać to piszcie ale dla własnej przyjemności,bo najlepiej jest przytakiwać sobie nawzajem a co innego myśleć.Jednym słowem żal.Powodzenia wierni kibice,jeteście B E Z N A D Z I E J N I !

  • anonim
    @Gingero-09;-)

    Na takie komentarze jak twoje zwyczajnie brak słów.
    Ale to prawda, Adam przez wiele lat pracował nad dojazdem, ale zamiast pisac bzdury, może byś tak zgłębił swoją wiedzę dlaczego tak się dzieje !
    Podam tobie tylko jeden przykład, przez woele lat od 1999 roku kilka razy zmieniały się przepisy w skokach odnośnie BMI, wymiarów kombinezonówq itd.
    Czy wiesz ile razy Adam musiał się dostosowywać do przepisów ? Wiele razy!
    Myslisz, że gdyby nie udawało mu się juz nic zmieniać i dostosować do zdobywałby te wszystkie kule i medale ?
    A skąd on niby je ma ! Już chyba poraz kolejny zadaje to pytanie, skąd Adam ma te wszystkie trofea ?
    Wiec zamiast pisać, że on już nic nie zdobędzie weż prześledż nieco jego karierę od 1999 roku choćby, ile razy musiał wszystko zmieniać i ile razy stał na podium, nie tylko PŚ ale Mistrzostw Świata i Olimpiadzie!

    Już nie jeden raz pisano, że on już niczego nie osiągnie, odsyłano go na emeryturę, a on jak na złośc takim jak ty, sięgnął po 4-tą kulę, i medal MŚ !

    On wiele jeszcze może i jestem jak zawsze tego pewna, że Adam jeszcze coś osiągnie w tym sporcie.

  • anonim

    Nad tym dojazdem to on chyba całą karierę pracuje a jak nie wychodzi to zawsze na coś zwala,a niektórzy z was są żałośni jak twierdzą,że małysz jeszcze wygra jakiś konkurs pś,no może jakieś tam sznase ma ale...w pucharze kontynentalnym póki co

  • gaga stały bywalec
    nieznany (*153.icpnet.pl),

    Zobaczymy jakie bedą nagłówki jak wygra!
    Teraz naganiaja i umieja zmieszać z błotem bo mu nie wychodzi ...
    A jak wygrywał to - Polska dumna z Małysza...
    Eh... ludzie są okropni;/;/;/

  • Anika profesor

    Ciekawostka:
    1 sierpnia (piątek) całkowite zaćmienie Słońca.
    Bezpośrednia transmisja (i więcej informacji):
    http://www.astrohobby.pl/
    U nas zaćmienie będzie "obrączkowe".

  • anonim

    Tytuły w "Przeglądzie Sportowym":

    Musimy dbać o Adama Małysza
    25.07.2008 | 07:15

    Letnia GP w skokach: Małysz najgorszym z Polaków!
    25.07.2008 | 19:23

    Kruczek zupełnie nie boi się debiutu
    26.07.2008 | 05:31

    Letnia GP czyli wakacyjna forma Polaków, Bachleda lepszy od Małysza
    26.07.2008 | 19:22

    LGP: Kot przeskoczył Małysza
    27.07.2008 | 14:50

  • anonim

    Adamie musisz po prostu pokonać siebie...nie raz to robiłeś i wiem że zrobisz to jeszcze nie raz...

  • anonim
    Skalite

    A co słychac na Skalitem? Minął już miesiąc, więc bula pod K-70 juz na pewno usypana a teraz z pewnością kłada igelit. Może jakieś nowe foteczki? Chyba warto uwiecznić takie chwile?

  • Boy profesor

    Nie wiem po jakiego grzyba Adam się przejmuje swoim wiekiem. Takanobu Okabe w wieku 35 lat stawał jeszcze na podium w PŚ! I wciąż jeszcze skacze, może nie rewelacyjnie, ale poprawnie.
    Małysza stać na wysokie lokaty jeszcze przez kilka lat, ale niech zapomni ile ma lat i robi swoje.

  • anonim

    A ty naprawdę myslisz, ze on sobie nie stawia żadnych wymagań ani celów ?
    I skąd to, że jest egoistą, ja pierwsze słysze o tym, bo on zawsze mysli o kolegach, cos ci się pokićkało z tym egoistą.
    Egoistą jest ten, który zawsze i wciąż mysli tylko o sobie.
    Więc to do niego nie pasuje.
    Jesli nie stawia sobie celów to skąd te 4 kule ? i medale ?

    Juz on sam wie co ma robić.
    A wiek sobie wypomina nie przez egoizm, ale przez zwykłą ludzka skromność.

  • anonim
    Adamie! więcej wiary i ufności w siebie!!!

    ADamie nie rozczulaj sie nad swoim wiekiem przed Tobą życie w pełni rozwoju a Ty robisz z siebie staruszka,spójrz na Japonczyków dobija jeden do czterdziestki a skacze jak młodzieniec.Muszę przyznac ze jestes trochę egoistą,za dużo myślisz o sobie a tu trzeba koncetrowac sie na skokach i trenować jak w ub.roku Ahonen czy Szmidt.Stawiaj sobie wymagania i trenuj a będziesz jeszcze wygrywał,nikt jednym ciągiem nie wygrywa,są zwycięstwa i porażki to normalka w sporcie. Pozdrawiam

  • Boy profesor

    22 lokata Małysza w Hinterzarten to jego najgorszy wynik w LGP od trzech lat, w LGP w Zakopanem 2005 był 26.

  • anonim
    -

    @Indor

    To może między innymi własnie dlatego Adam tak prosił osobiście aby powrócił do sztabu Profesor Żołądż no i udało mu się.
    Nie trudno się domyslić, że to nie Kruczek układa plany treningowe dla Adama, pocieszający jest fakt, że w sztabie Adam ma obok siebie specjalistę, ktoremu ufa.
    To co Profesor zaleci, bedzie realizował.

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(12), 2008-10-23 17:18:54 ***

  • kolesio weteran
    wyłączenie lampki

    Najlepiej gdy Adam ta lampke wyłączy sam - tzn. zobaczy, że wyniki wydolności są niegorsze niż jak za najlepszych lat i do tego technika skoku "zagra"

  • vero92 profesor

    @indor

    Ale to że go wtedy szlag trafiał to nie znaczy że teraz tak jest. Ja nie uważam żeby Kruczek jakoś źle wpłynął na Adama. To jest dorosły i odpowiedzialny człowiek, do tego trener m in jednego z najlepszych skoczków wszechczasów i wydaje mi się że wie co robi... a raczej powinien. A już napewno nie może wprowadzać do drużyny problemów mentalnych, tym bardziej z przeszłości. Ja mam nadzieję, że tak nie jest...

    A podczas swojej "barwnej" kariery bywało różnie, ale wtedy stosunki na linii Kruczek- Małysz zdecydowanie były inne bo wtedy oboje byli zawodnikami... tyle że między nimi była przepaść. :].

    A z ta lampką to się zgadzam, Adam zbyt często mówi że jest już za stary... Ahonen w minionym sezonie radził sobie doskonale, dobra forma i do tego doszło doświadczenie i były sukcesy- TCS czy brąz w MŚ w lotach. Adam nie może sobe kodować takich rzeczy. Wbrew pozorom to jeszcze dużo może wygrać przecież.

  • indor_ weteran

    Prawda jest taka, że Kruczek zawsze zazdrościł Adamowi. Obejrzyjcie sobie filmiki z 2001, z TCS-u. Wyraźnie tam widać, jak wszyscy się cieszą, a Kruczka szlak trafia.
    A teraz ma okazje tej osobie, której zawsze zazdrościł i na miejscu której chciał się znaleźć mówić, co ma robić, decydować czy weźmie udział w zawodach itp.
    Kruczek i Adam nigdy nie byli przyjaciółmi, a to o czym napisałem powyżej, świadczy ,że nigdy ich współpraca nie będie się układac dobrze w 100%.
    Niby o takich rzeczach się zapomina, ale nie w przypadku Kruczka.

    Poza tym nie będzie dobrze, jeśli ktoś nie wybije Adamowi z głowy tego cholernego kompleksu wieku!
    Co to za skakanie, jak już na starcie włącza się lampka - jestem za stary, będzie mi ciężko wygrać z 20-latkami..

  • Krzychu bywalec
    Megatyper

    Jeśli typer jest w fazie testów to moja propozycja:
    - 1 pkt za trafienie skoczka, który znajdzie się w
    pierwszej 15-tce;
    - 3 pkt za dokładne trafienie miejsca skoczka w
    konkursie;
    - 5 pkt za trafienie dokładnej kolejności skoczków na
    podium w danym konkursie.
    Punkty za w/w trafienia za każdy konkurs skoków
    się sumuje.
    BONUS - 6 pkt za dokładną kolejność pierwszej trójki w całum cyklu LGP ( termin typowania 3.08)

  • anonim

    @Krzychu
    Typer jest w fazie testów, wszystkie uwagi są zbierane na bieżąco i przekazywane autorom. Jeśli ktoś ma jakieś pomysły, coś chciałby w typerze zmienić, coś mu się nie podoba lub ma jakiekolwiek problemy z działaniem typera, to proszę przesłać maila na mój adres: p.guzik@skijumping.pl

  • Krzychu bywalec
    Megatyper

    Są już wyniki typera - brak jest informacji za co i w jakiej ilości są przyznawane punkty - a może ktoś wie?

  • andbal profesor
    Adam trenuje indywidualnie ??

    No chyba tak bo jak inaczej interpretować dwa fragmenty napisane przez tego samego autora.
    18 lipca piątek:
    "Od poniedziałku kadry A i B mają przewidziane w Hinterzarten zgrupowanie, więc decyzja o tym, kto pojedzie na kolejne konkursy Letniej Grand Prix będzie mogła zostać podjęta na bieżąco" i
    "Polscy skoczkowie, którzy wystartują w LGP w Hinterzarten, do Niemiec udadzą się już w środę, natomiast pozostali zawodnicy, którzy wezmą udział w zgrupowaniu, dołączą w niedzielę wieczór."
    Powyższy tekst:
    "Nasz najlepszy skoczek teraz wraca do domu, gdzie będzie odpoczywał i pracował nad swoją dyspozycją."

  • kolesio weteran
    wywiad z Adamem w PS

    Z wywiadu poniekąd wynika, że dobrze że prof. Żołądź jest w sztabie. W tym wieku Adam potrzebuje mądrego prowadzenia od strony fizjologicznej.

  • kibic_malysza profesor

    Ja sie nie martwie, ze Adam jest dzisiaj 22, bo wiem, ze wZakopanem będzie lepiej i poniesiemy naszego Mistrza dopingiem jak najdalej. Zawsze pomagało!

  • kidler bywalec
    filmy

    FILMY W WYSOKIEJ JAKOŚCI:
    1 seria:
    Małysz http://pl.youtube.com/watch?v=Mn3HeHt0b_E
    Kot http://pl.youtube.com/watch?v=HTumdAigfmg
    Bachleda http://pl.youtube.com/watch?v=JGVaBjaMeBg
    Hula http://pl.youtube.com/watch?v=fPaIckatd30
    Morgenstern http://pl.youtube.com/watch?v=AMeE75fvQOE
    Schlirenzauer http://pl.youtube.com/watch?v=jA51R3KV2zI
    Smith http://pl.youtube.com/watch?v=b2vK5spwQ7M

    2 seria:
    Małysz http://pl.youtube.com/watch?v=kySnX_GulSQ
    Kot http://pl.youtube.com/watch?v=cf9UA95BjZ4
    Morgenstern http://pl.youtube.com/watch?v=XeRNnGiGty8
    Spaeth http://pl.youtube.com/watch?v=PzoScDEhfks
    Amman http://pl.youtube.com/watch?v=iCCJLbDCH_o
    Koudleka http://pl.youtube.com/watch?v=m8l9YoZqIGk
    Neumayer http://pl.youtube.com/watch?v=bVF8Zo0OKWk
    Harri Olli http://pl.youtube.com/watch?v=sbXQnDQv0Q8
    Lazaronii http://pl.youtube.com/watch?v=E9sBzytlfFg
    Romoren http://pl.youtube.com/watch?v=18ijpNGYKhA
    Kofler http://pl.youtube.com/watch?v=ig5VqmcwHiM

  • anonim

    Nie będzie w Polsce przez długie lata takiego skoczka jakim jest Małysz. Taki geniusz - "samouk" trafia się raz na 100 lat. Dopuki to wszystko nie będzie uporządkowane i dopuki wszystko nie będzie grało jak należy to na klasowych zawodników nie ma co liczyć. Tak jak mówi Beenhaker:"W Polsce są takie same talenty jak na całym świecie". Tyczy się to zarówno piłki jak i wszystkich innych dyscyplin.

    Małysz to geniusz. Myślę że żaden z trenerów (szczególnie Tajner) nie wiedział skąd biorą się u niego eksplozje formy i jej spadki. Prosty dowód, to to, że gdy forma spadała nikt nie wiedział co robić.

    Małysz jest zagadką którą chyba on nigdy nie odgadnie.

  • vero92 profesor

    Ja zawsze badzo przeżywam słabe występy Adama. Tych natomiast nie przezywałam tak bardzo bo po prostu nie ma co dudnić na ten temat. Nie potrzeba się martwić bo to LGP i dobrze wiemy jak te starty w tegorocznym cyklu mają wyglądać, spokój i opanowanie- te dwa słowa doskonale opisują tę sytuację.
    Aż dziwię się że nawet media tego nie robią. Może niektórzy zrozumieli że takiemu genialnemu zawodnikowi jak Małysz potrzeba spokoju w treningu i takiemu zawodnikowi jak on który ma już prawie 31 lat trzeba trochę przystopowwać i nie może być on tak eksploatowany?

  • vegx redaktor

    @fanka (*78.8.136.16)
    Byłbym w stanie w to uwierzyć...

  • vegx redaktor

    @Boy
    Z tego co wiem, to kadra ma zaplanowane zgrupowanie w Libercu tuż po zakończeniu LGP, więc Adam zapewnie będzie w Czechach startował. Nie sądze, aby przepuścił okazje do treningu na skoczni, gdzie za pare miesiecy bedą MŚ. Zresztą, do Liberca ma "stosunkowo" blisko, może sobie wyskoczyć samochodem z Wisły ;)

  • Boy profesor

    Adam w tym LGP wystartuje w Zakopanem ,bo trudno żeby się tam nie pojawił, ale mógłby jeszcze wystartować w kończącym cykl konkursie w Libercu, na skoczni, na której odbędą się MŚ w przyszłym sezonie.

  • anonim

    wiedziałam że Kruczek będzie niszczył Adama - powoli realizuje swój plan założony w 2001 roku- z zazdrości

  • motylek_ja weteran

    @Fanko pozdrawiam Ciebie z ojczyzny, wróciłam do kraju na miesiąc....
    masz rację nasz Adaś jeszcze nie jeden raz pokaże na co go stać......
    jeszcze będzie e k s t a t y c z n i e!
    :D

  • anonim

    Taka jedna malutka uwaga dla Redakcji!

    Czy moglibyście zamieszczać aktualne zdjęcia ? Tak, Adam obecnie nie wygląda :)

    Obecnie ma lekko przyciętego wąsika i skrócone włosy swojego koloru:)
    Skoro ktoś z redkacji tam był to co za problem zrobić mu aktualne zdjęcie ?
    :)
    Pozdrawiam szanowną Redakcję!

  • neonika początkujący

    Ha! Zgadzam się z Fanką :D Tyle, że ja nie wierzę, ja to WIEM :D
    I jak już pisałam w poprzednim temacie: czy wygrywasz, czy też nie, cała Polska kocha Cię :)

  • anonim

    To prawda !

    Ale czy to nie jest też związane z tym, że co dwa lata zmieniamy trenera ?
    Owszem, jesli coś nie wychodzi w danym sezonie mozna coś poprawić, zmienić lub powiększyć sztab o specjalistów ale żeby zaraz zmieniac trenera ?
    I tak, wszystko kręci sie od początku, Adam ma rację, co trener to inne metody.

    Teraz Adama zobaczymy chyba podczas LGP w Zakopanem i prawdopodobnie to bedzie koniec letniego skakania dla niego.

    Powodzenia Adamie podczas PŚ zimą ! Ja wciąż wierzę, tak jak zawsze, że kto jak kto, ale TY jeszcze bedziesz wygrywać i zdobywac medale !

  • krwisty weteran

    A pracuj Adamie pracuj na ładną zimę w twoim wykonaniu,a w lecie niech inni skoczkowie z naszej kadry poskaczą i oskaczą sie w LGP .Duzo racji masz niestety w tym gubieniu polskich potencjałów i braku polskiej szkoły skoków .

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl