Gregor Schlierenzauer: "Kryształowa Kula to jeden z moich celów"

  • 2008-10-05 15:47

Tradycyjnie już po zawodach Letniej Grand Prix w Libercu, odbyła się konferencja prasowa z udziałem trzech najlepszych skoczków dnia.

Gregor Schlierenzauer, zwycięzca edycji LGP i konkursu nie krył zadowolenia. "Oczywiście, to zwycięstwo jest dla mnie bardzo ważne. Sporo pracowałem tego lata nad tym by być w dobrej formie, a teraz myślę już o przyszłości i nowych wyzwaniach" - zapowiada popularny "Schlieri".

"Bardzo trudno będzie zdobyć Kryształową Kulę, ale to jeden z moich celów na przyszły sezon. Chciałbym także pokazać się z dobrej strony podczas Turnieju Czterech Skoczni. Mistrzostwa Świata w Libercu to kolejne wielkie wyzwanie. Jak widać mam wiele celów, ale myślę że im podołam, w końcu jestem w dobrej dyspozycji!" - cieszy się Schlierenzauer.

Gregora zapytano co porabia Thomas Morgenstern podczas swojej nieobecności w Libercu. "Myślę że trenuje w tym momencie żeby utrzymać dobrą formę" - śmieje się Schlierenzauer.

Drugie miejsce należało niespodziewanie do Japończyka Daiki Ito.
"Zostałem ojcem i naprawdę chciałem wygrać tu pieniądze, bo mam sporo nowych wydatków" - śmiał się na konfenecji prasowej Ito.

"Drugie miejsce z pewnością dodało mi wiary i pewności siebie przed nowymi wyzwaniami" - kończy Japończyk.

Trzecie miejsce to wynik Martina Kocha z Austrii. "Sporo trenowałem tego lata, gdyż bardzo chciałem być w formie jesienią i zimą. Jak widać udało mi się ten cel zrealizować. Teraz z wielką wiarą i nadzieją czekam na nadchodzący Puchar Świata" - powiedział Martin Koch na konferencji prasowej.


Natalia Konarzewska, źródło: Sport24.pl
oglądalność: (10088) komentarze: (148)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • jozek_sibek profesor
    Gregor Schlierenzauer w LGP:

    2006 - 5 miejsce - 330 pkt - 3 Austriak
    2007 - 3 miejsce - 417 pkt - 2
    2008 - 1 miejsce - 670 pkt - 1

    Zadziwiajace.

  • jozek_sibek profesor
    Gregor Schlierenzauer w PŚ:

    2005/2006 - 73 miejsce ---- 7 pkt - 10 Austriak
    2006/2007--- 4 miejsce - 956 pkt--- 1
    2007/2008--- 2 miejsce-1561 pkt--- 2

  • anonim
    o wierszu 2 i do marty

    marta jestes fantastycznaw tym co robisz dziekuje raz jeszcze za kolejny wspanialy wiersz o moim idolu bardzo mi sie podoba znowuse go przepisze wiem ze mojezdanie dla ciebie jest malo wazne bo ja nieznam sie na tych sprawach ale i tak jest boski tylko mam goraco prozbe moze bys go jakos nazwala ale juz nie gregorek tylko jakos inaczej barzo prosze i z calego serca dziekuje ci za te piekne wiersze mowie co mysle i taka jest prawda i niechrzan ze to sie nierymuje bo tak! dzieks i pozdrawiam

  • anonim

    Mam na imię Marta... I co ciekawe jestem fanką Gregora, ale teką normalną, która potrafi śmiać się z jego zalet i wad. Podziwiam przede wszystkim jego talent, bo ten niewątpliwie ma i nikt nie zaprzeczy. Nie patrze tylko pod względem ze on taki cudowny, słdziutki (rzygam ;)) i ze go kocham. Może coś jeszcze wymysle. Pozdrawiam

  • ktos bywalec

    Jak Gregor będzie mial kryzys to część o nim zapomni?Ha ha ha!To samo mogę powiedzieć o Małyszu.Skacze troche gorzej i czesto stykam się z niemiłymi komentarzami typu"Małysz , a kto to jest"? Brawa dla Gregora i niech wygrą Kryształową Kulę , a nawet dwie!

  • anonim
    :(

    tego co tu sie dzieje to już nawet nie da się skomentować .. wszyscy antyfani gregora apeluję : opanujcie swoją nienawiść i zazdrość w stosunku do niego bo to nie przeszkodzi mu w tym co robi .jest swietny i Wy Waszymi komentarzami tego nie zmienicie . ale z drugiej strony widzę progres juz wiecie żę pod względem sportowym nie macie mu nic do zarzucenia za to czepiacie si.ę jego zachowania ludzie trochę szacunku ! kara za plucie ? kto wymysla takie brednie powinien płacić za głupote ,, Gregor wygra PŚ, medal MŚ i to może nawet w nadchodzącym sezonie i radzę się z tym pogodzić a jego zostawić w spokoju . dzięki za uwagę

  • anonim

    a ja uwazam ze jestes slodka idiotka (tak wskazuje twoj nick) ktora ma 15 lat i jest po uszy zakochana Shlirencauerze zaloze sie ze gdyby tak dobrze nie skakal i nie mial takich wynikow jakie ma teraz to bys na niego zwrocila uwagi! prawda jest taka ze jak wkoncu forma mu minie i bedzie mial kryzys (co jest nieuniknione) to znajdziesz sobie innego idola i bedzie po sprawie! pozdrawiam

  • anonim
    antyfani cz.3

    powiemkrotko odpier****** sie od gregora jest cudownym skoczkiem i niemozecie zaprzeczyc! a jezeli tak to kazdy uzna was za debili! jestescie zazdrosni i juz i uwazam ze za 3 4 lata a moze i szybciej zostanie jednym z najlepszych skoczkow w histori! a kto wie moze i naj naj a poza tym dodam ze naprawde wieksza popularnosc ipozytywnych komentarzy ma chyba tylo malysz gregor the best licze ze w tym sezonie nieraz pozytywnie nas zaskoczy!

  • anonim
    @ifoosia

    Trochę masz racji, trudno porównywać Adama i Gregora. Gregor ma na pewno wielki talent i wielkie ambicje. Co do zachowania, ten sam gest jedna osoba może zinterpretować tak a druga zupełnie inaczej. Apropos "plucia" wyobraź sobie że jeden z polskich książąt miał podobny zwyczaj (Władysław Odonicz zwany Plwaczem)

  • anonim

    czytając te komentarze po prostu jestem w szoku. Niektórzy strasznie się uwzięli na Gregora. Ale co on jest wam winny? To że wygrywa to nie znaczy, że bierze dopingi, on ma po prostu świetną formę. Owszem może nie osiągnął tyle co Małysz czy Ahonen ale on jest młody ma całe życie przed sobą. Jestem jego fanką i trzymałam za niego kciuki, ale wiem że i tak go nigdy nie spotkam. Po prostu cenię go bardzo. To że "pluje" przed skokiem, to nie znaczy, ze jest jakimś wieśniakiem. Już nie macie się do czego przyczepić. Myślę, że po prostu wielu z was zazdrości mu talentu i dlatego wypisujecie te bzdury. Zastanówcie się nad soba

  • anonim

    boze wieksza czesc ta pierwsza wiersza jest wspaniala boska naprawde zarobista mam pytanie mozesz podac swoje imie? TYLKO TO wiem ze to dziwnie brzmi ale wlasniespisalam se ten wiersz i chce napisac za to ty go napisales /as prosze jest bez kitu sssssssuper i chwala ci za to ze takie cos wymyslilas /es dzieki serdecznie pozdrawiam jezelinielubisz pana s to tym bardziej dzieki barzo prosze odpis czekamz niecierpliwascia

  • anonim
    wieszcz lub wieszcowa

    no no masz talentlecz ten wiersz jest troche obrazliwy aleponad jegopolowa jest naprawde ssssssssuper mam wielka prozbe mozesz napisac jeszcze cos o gregorku ale w samych superlatywach? barzo ladnie prrrrrrrrrrosze! wiem ze moze go nielubisz ale bardzo bym tobie byla wdzieczna niemusi byc tak dlugi ale bardzo bym chciala czekam na szybka odpowiedz

  • anonim
    "GREGOREK"

    Nasz Gergorek gdy nie splunie,
    to wnet spadnie nam na bulę.
    I choć niektórym to przeszkadza
    Schlieri wcale na to nie zważa.
    Zgrabnie wypuścił wodę z ust
    co jednej fance wpadła za biust.
    Niewiasta oszalała, krzyczy w nieba głos
    Ależ mój Greguś ma zgrabny nos!
    I wtem wtórują jej koleżanki:
    Schlierusiu to my, największe fanki!
    Ten zaś patrzy na nie z góry,
    i unosi wzrok ku chmury.
    W między czasie Pointner machnął,
    Gregor nie chciał by się żachnąl.
    Więc odepchnął się od deski,
    narzekając na odciski.
    Wyskoczył wysoko,
    niedbale poleciał,
    zamarkował telemark,
    chwilę się podniecał.
    Spiker wrzeszczy: PIERWSZE MIEJSCE!
    Fanki głośniej: GREGI TU JESTEM!
    Szybko oddalił się od hołoty,
    I z Morgim poszedł obalać mamroty.
    Siedzą pod sklepem już 3 dobę
    i śmieją się z ludzi co piją wodę.
    Brechtają że Małysz ubrał narty odwrotnie,
    I że Hoffer niedługo już będzie łysy.
    A o swych fankach mówią zgodnie:
    JEB**E HIPISY!

    Rymowanka trochę niemrawa, lecz nie mam weny dziś do pisania. Przepraszam jeśli kogoś uraziła, a jeśli nie to bez maku figa.

  • anonim

    ja nie chce wciaz rozstrzasac tego czy Gregor jest odrazajacy czy nie, ale jednak musze zabrac glos w tej sprawie! Czy On (Gregor) pluje jakas flegma czy robi to specjalnie do kamery? Nie, wiec nie widze w tym jakiegokolwiek problemu. A odrazajace to bylo to co zrobil Ahonen podczas jednego z ostatnich komnkursow (sory nie pamietam kiedy to bylo). Noo przypomnijcie sobie co zrobil chwile po wyladowaniu...To bylo raczej odrazajace!

    To tyle,
    Pozdrawiam:):)

  • anonim
    co do klepania

    Skupień jak sie nie poklepał po udach przed skokiem zwykle partaczył i spadał na dalsze miejsce.Klepanie mu własnie dodawało tej góralskiej mocy i wigoru dlatego skakał dalej.A w LGP z Courchevel nie poklepał sie w drugiej serii gdy prowadził i spadł na 4 miejsce przez to.A ten wasz jak to piszecie cudowny Gregorek i jego coś czuje że po tej zimie nie będzie taki cudowny i twórczość radosna nijakiego M straci jeszcze bardziej na swojej miernej wartości.

  • jozek_sibek profesor
    @andbal

    autor: andbal , 06 października 2008, 12:16
    sonda
    A jednak nie będzie typowania kto ma jechać do Falun.
    Zatem jako zwykły (ani prawdziwy ani pseudo) kibic zaproponuję na podsawie wyników z ostatniego PK, ostatniego MP i ostatniego LGP zestaw taki. Niech jedzie pierwsza czwórka z indywidualnych MP.
    ----------------------
    Miałem zaproponowac to samo,ale ubiegłeś mnie.

    Sytuacja Polaków w rankingu CRL - pucharu kontynentalnego:

    Zawodnik: ------ II --- III --- IV -- V -- VI --- I -- suma
    33.P.Żyła ------- 63 --- 0 -- 94 --- 0 --- 0 -- 119 -- 276 pkt
    34.S.Hula ------- 11 -- 25 -- 95 --- 0 -- 27 - 116 -- 274
    37.Ł.Rutkowski - 32 -- 40 -- 15 --14 --108 -- 26 -- 235
    38.M.Kot ----------0 --- 0 ---- 2 -- 81 --- 0 - 145 -- 228
    43.M.Bachleda-- 72 --- 0 ---- 0 -- 89 --- 0 -- 32 -- 193

    II,III,IV,V i VI - to periody pprzedniego sezonu(2007/2008)
    I - to period nowego sezonu(letni PK 2008)

    Do aktualnego rankingu liczą się wymienione periody i nawet absencja w dwóch ostatnich konkursach w fallun nie powinna zaszkodzić M.Bachledzie.
    Po 28 XII najwięcej straci M.Bachleda(72 pkt) i wyleci z "50" rankingu CRL,pozostałym nic nie grozi.....ale
    Po kolejnym periodzie(po 4.I),po T4S kolejne pkt traci Ł.Rutkowski i też wypadnie z "50" CRL.
    M.Bachleda i ł.Rutkowski potrzebni będą do startów w PŚ więc lepiej już teraz zadbać o ich pkt,które utracą w pierwszych dwóch periodach zimowych.

  • MarcinBB redaktor
    rytuały

    tak a propos rytuałów - to Wojciech Skupień przed skokiem i poprawiał gogle i pluł i bił się po udach a jakoś to nikogo nie denerwowało...

  • anonim

    SLUCHAJCIE TO NIEDOWIARY CO TU SIE DZIEJE PRAWIE KAZDY FAN NIE FAN PISZE GREGOR TO CZY TAMTO CHYBA TYLKOMALYSZ BARDZIEJ JEST POPULARNY W INTERNECIE! WSZYSTCY ZDURNIELI WRECZ NA JEGO PUNKCIE!

  • anonim
    rytuał

    jeszcze czepie się tych rytuałów które was tak oburzyły .. jeszcze Morgi przed kazdym skokiem bije sie po udach .. każdy ma swój sposób na koncentracje , może faktycznie ten Gregora nie nalezy do najprzyjemniejszych dla oka ale jakie daje rezultaty :) o matko dajcie juz spokój chłopakowi wasze oburzenie i tak mu nie przeszkodzi w mega szybko rozwijającej sie karierze, a te hordy złosliwych chłopaków zostawie bez komentarza ( chcieliby mieć takie branie) i tak juz na koniec mam zapytanko do xx czyzby chodziło o Victorię Murawską?

  • Helenka13 początkujący

    Ktoś napisał że Gregora bawi postępowanie fanke... to prawda, wręcz śmiał się z nich... Widziałam to osobiście... Ale niech on nie będzie taki do przodu bo mu z tyłu zabraknie... Mam nadzieję że namiesza w Pś Maciek Kot i Felix Schoft :) I trzymam też za Łukasza

  • indor_ weteran

    Hehe, widać jakie Gregorek wzbudza emocje - pod każdym artem o nim kilkadziesiąt komentarzy..
    Gregorek jest absolutnie cudowny, ale to plucie to wieśniactwo.
    Dziwię się, że żaden spec od wizerunku mu nie zwrócił uwagi.
    A jeśli nie on, to powinni go jakoś ukarać - tenisiści płacą kary za rzucanie rakietą po korcie i inne nieodpowiednie zachowania.
    Ktoś napisał, że to jego rytuał - to może niech ktoś się zacznie masturbować przed skokiem, bo to jest jego rytuał? O.O

  • anonim

    Czas zawodów letnich minął, tak więc, bedziemy sie nieco nudzić:) no, może nie wszyscy bo zawsze jest cos do roboty, ale jesli chodzi o skoki, to spokojnie czekamy do zimy a potem zabieramy się do kibicowania :)
    Oczywiście to co napisałam niżej to był taki lekki żarcik z mojej strony o tym pluciu :) itd dla naszych zawodników,
    A w oczekiwaniu na sezon zimowy, teraz nic raczej się już nie wydarzy, więc może jakies wierszyki o skoczkach ?
    Już coś takiego miało tutaj kiedyś miejsce, to były rymowanki:) nawet całkiem fajne :)
    Gregi mógłby spluwac za siebie, na tory, następny po nim miałby większą prędkośc :)
    :)

  • anonim
    do wszystkich

    Tak macie racje a pamietacie jande jak rece do gory podnosi ? te ich rytulaly sa fajne i smieszne rzeczewiscie akurat rytulal pana s niejest przyjemny ale chyba kazdy widzi jak on zazwyczaj skacze po tym pluciu i oby malysz w ta zime wracal bo jak nie... a co z tym glosowaniem plis napiszcie ale rzczerze

  • anonim
    GLOSOWANIE

    Sluchajcie mam pomysl prosze wszystkich o typy nanadchodzacy sezon kto zajmie 3 pierwsze miejsca na podium w calej klasyfikacji tylko blagam o szczere opinie i mam nadziejeze niebeda zlosliwea wiec jak uwazacie? sorki ponownieza bledy niewiem moze nieumiem pisac?

    ***
    Zainstaluj sobie Firefoxa, wtedy wszystkie błędy będziesz miała podkreślone na czerwono i będziesz mogła poprawić.
    W tym komentarzu zrobiłaś 16 błędów.

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(102), 2008-10-06 19:40:07 ***

  • anonim
    vero92

    no coz i tak bywa niedenerwoj sie przepraszam czy pisze do damy czy pana? owszem niektore fanki sa zalosne ale postarajmy sie je zrozumiec jednak najwazniejsze jest to jak skacze a wyglad coz to dodatek choc trzeba przyznac ze jest naprawde swietny ok nic juz niemowie sorki ale tak to jest teraz pewnie cos napiszesz obrazliwego to moze lepiej nic niepisz

  • fannka początkujący

    @Fanka , 06 października 2008, 17:42

    Obrządek i rytułał, prawie wyjełaś mi to z ust....:)

    no ale a w czy ma to im ma pomóc, w wyluzowaniu się przed skokiem? No nie wiem.

    niech on pamię ta i ta reszta że na nich patrzy kamera razem z kilkoma milionami telewidzów. dla niektórych są takie szczegóły bardzo ważne.

    Szczerze mówiąc to najbardzie mi sie podobało zachowanie Hariego Oliego na belce siad z rękami na kolanach i czekał spokojnie...

    No ale zachowanie "po" pozostawiało troche do życzenia,

    @Boy

    Nie zawsze, czasem był w 20 ale przyznam że sie zawsze kwalifikował. do 2 seri

  • vero92 profesor

    A co do kibicowania Gregorowi, to jest wiele napalonych faneczek które np Zakopane odwiedzają tylko dla Gregora i zamaist skupić się na konkursie to go tylo wypatrują i dają mu prezenty... zachowując się przy tym beznadziejnie... no ale tak to już jest.

    Radze skończyć dyskusję o Gregorze bo to tylko lub aż utalentowany zawodnik który właśnie wygrał LGP, a co ma do tego jego uroda? Ludzie dajcie spokój bo się śmiać chce.

  • Boy profesor

    Słabsza forma Gregora objawia się tym, że nie plasuje się na podium, tylko gdzieś w pierwszej dziesiątce, co oddaje klasę tego zawodnika. To jeden w bardziej obiecujących skoczków młodego pokolenia w historii tej dyscypliny. Niech robi swoje.

  • anonim
    PRAWDA

    Dziekuje nieznany ze tak napisales ciesze sie ze szanujesz Gregora i ja nietwierdze ze juz teraz zaraz jest najlepszym w histori czy cos poprostu jest duza szansa ze tak moze sie stac ale nietwierdze ze musi a jezeli ktos uwarznie czyta moje komentarze to o to mi chodzi ja was panowie naprawde rozumiem ze jestescie zli jak osy na faneczki szliriego ale zauwazcie ze to portal o skokach i kazdy moze pisac co chce zreszta mowie po raz kolejny musicie je i mnie zrozumiec bo niema w tym nic zlego ze go nawet kochamy przepraszam jesli kogos urazilam ale np. osoba ktora go wyzywa niepowinna tak robic ja rozumiem ze niekazdy go lubi ale zasluguje na szacunek jak i my wszystcy Wiem ze sie powtarzam i sorkiza bledy moze to jest belkot ale musialam wyrazic swa opinie PS TRZYMAM ZA WAS KCIUKI CHLOPCY WYTRZYMAJCIE BO TO NIE KONIEC

    ***
    Niestety nie masz racji. Nie można oisać co się chce, obowiązuje regulamin komentowania :)

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(102), 2008-10-06 19:35:14 ***

  • anonim
    Gregor

    Trochę śmiac mi się chce :) ale kiedy Gregor ma siadać już na belce, wiem dokładnie co zaraz zrobi :)
    To jego rytuał :) albo splunie przez lewe ramię albo przez prawe :)
    Inni znowu cos poprawiają, kręcą ramionami jak Andi Kuttel, wierci się jak młynek :)
    Simmon znowu ma takie rumieńce, jak pinokio :) i w skupieniu patrzy na światełko,
    Adam ? poprawia przy rękawach cos tam, cos przy szyji, potem gooogle i jazda :)
    Kazdy cos tam robi, ale jeśli mogłoby to coś pomóc naszym zawodnikom w oddawaniu dalekich skoków, to nie mam nic przeciwko, aby pluli :) a nawet bąki puszczali :)
    Byle tylko latali !
    To nieestetyczne ale jak ma pomóc ? czemu nie !
    hehe

  • anonim
    do antyfanow cz. 2

    I co panowie trafilam w czuly punkt? dajscie juz spokoj chlopakowi ma wielki talent a jak bedzie zobaczymy licze ze bedziecie wyrazac sie o nim przyzwoicie a te niehlubne komentarze to naprawde sa zzzzzzzzzaaaaaaaaaaalosne jak go nielubicie trudno ale musicie mi przyznac racje ze jest swietnym skoczkiem mimo to pozdrawiam tych chorych z zazdrosci no coz tak bywa a te szalenstwo o gregorze jest nieslychane ale ciesze sie ze znaczna wiekszasc go szanuje i lubi aha i mam pytanie co wy sie go tak czepiacie? mowie naszczescie do nielicznyh licze na odpowiedz

  • anonim

    @M

    Droga M, tak sobie czytam twój komentarz i naprawdę nie mam pojęcia, gdzie jest jego początek a gdzie koniec :)
    I o co w nim tak naprawdę ci chodzi ? :)
    Takich pozlepianych zdań w jedną całość, ja w życiu nie widziałam:)
    Nie chcę cię oczywiście urazić, ale napisz coś sensownego, bo tego czytac się nie da.
    Po jakiemu to ? bo jezyk polski to jakoś mało mi przypomina:)

  • anonim

    zobaczycie, ze pokona i Małysza i innych... on mając 15,5 16 lat wygrywal, teraz ma 18 i juz wielkie sukcesy światowe. wydaje mi sie ze juz ten PŚ wygra... mając 18 laT! ;**
    a te fanki to niech się odczepią...
    jest taka jedna, jedyna,.. najważniejsza dla Niego ! ;))
    pewnie sie domyslacie, o która mi chodzi.. ;]
    pzdr x))

  • anonim
    do antyfanow

    mialam tego niepisac ale normalnie niektorzy z was wiekszasc facetow jestzalosna gregor schlierenzauer innym sie podoba innym nie ale normalnie to jest maksymalniezalosne ze panowie ktorzy pisza o nim bzdury sa zazdrosni a my fanki gregora widzimy w nim to co naszczescie dostrzega wiekszasc aci ktorzy go nielubia niech se pisza te anormalne komentarze ale powinniscie jakos kulturalnie to napisac a nie odrazu wyzwiska bo tak ja powiedzialam wszystcy fani nie fani niedorastacie mu do piet i wiem ze czesc osob mocno mnie skrytykuje ale trudno napisalam prawde bo naprawde panowie ja tez was rozumiem ze te szalenstwo na temat szliriego czasem jest niedozniesienia ale trzeba umiec sie z tym pogodzic a nie pisac obrzydliwe rzeczy czy my obrazamy waszych ulubiencow po za malyszem naprawde niektorzyz z was klasy niemaja tylko chora zazdrosc

  • anonim

    Wątpię w to, żeby Adam skakał w PK.
    On ma zupełnie inny tok przygotowań, start w zawodach obojętnie jakie by one nie były to już inna beczka, koncentracja itd.
    Teraz pewnie zobaczymy go dopiero w Kuusamo i według mnie lepiej aby teraz już niegdzie do tej pory nie skakał.

  • anonim

    Skąd ty to niby wiesz, że Rafał 2 lata trenuje sam, bez trenera, skąd ?
    Ja sobie tego nawet nie wyobrażam, bo zupełnie niemozliwe a trochę w sporcie byłam, lat, zawodnik włazi na skocznię, sam sobie ustawia belki i skacze , ? tak ?
    Sam eliminuje błędy i sam je koryguje i wogóle sam wszystko robi.
    To zwyczajnie niemozliwe aby zawodnika samgo puszczono na skocznię.
    Skąd wiesz te rewelacje ?
    Znowu chyba coś snujesz, ale to nic nowego.
    No i zapomniałam wszystko co się stanie dobrego w najbliższej przyszłości to bedzie tylko i wyłącznie zasługa trenerów klubowych :) jasne!

  • hooliganka początkujący

    No, trzeba przyznać, że mógłby się z tym pluciem opamiętać =/. Ale widocznie już przyzwyczajony do tego nawyku jest, a dla nas przecież zmieniać się nie będzie, no nie.?
    Dla nas, czyli fanek/fanów ;)

    A cele wielkie chłopak ma i życze mu, aby jego marzenia się spełniły...:)

    Chociaż nie powiem, wolałabym gdyby to jakiś Polak wyrał te konkursy [Kryształową Kule itp] ;)

  • anonim

    @Amelia69 (amelia170nowak@op.pl)

    Zgadzam sie z tobą i ja też nie zamierzam sie znim żenić. Ale nie obrażaj jego fanek, bo one też mają swoje uczucia.


    @nieznany (*407.centertel.pl), 06 października 2008, 14:35

    Sam mu noś to i tak byłby dla ciebie zaszczyt...
    co nie?


    Ciekawe czy na konfie zjawiła się też Vicky?

    Pozdrowienia:)

  • anonim
    Śliż na PK

    Rafał Śliż dotąd przez 2 lata trenował sam bez trenera! Może odkąd dobudowano Malinke może wreszcie sie to zmieni (bo trener jklubowy bedzie obecny na sk0czni) Jesli Rafał skacze na poziomie Bachledy z kadry A (a punktów ma mało bo po prostu rzadko startuje i nawet do Japonii, gdzie dobrze skacze go nie wysłano) to chyba warto mu dac szanse startu w tym ostatnim konkursie PK, który z pewnością będzie słabo obsadzony (to Skandynawia i koniec sezonu no i Szwecja- czyli nijaka krajówka).

  • Luk profesor

    Dziś była potórka z Liberca, zgrałem z niej jeszcze dwa ciekawe skoki:

    Ito 133,5m -
    pl.youtube.com/watch?v=iK_Xryd5mbI

    Larinto 128m -
    pl.youtube.com/watch?v=mpbwcLRscU8

  • anonim

    @M
    Najpierw to sie naucz pisac bo ciezko sie czyta twoj belkot.Po drugie juz jego przechwalanie zostanie zgubione w zimie, gowniarz zaczyna miec nierowno pod kopula.Pisanie bzdur ze to skromniacha facet powoduje mdlosci.Mam wielka nadzieje ze ktos Gregorka pokona w zimie i nie bedzie wypisywania tutaj fanfar jaki to mistrzu z niego.Bo mistrzem nie jest.Mistrzem to jest Malysz,Ahonen,Schmitt czy Funaki.Do tych wielkich nazwisk Gregorkowi sporo brakuje.

  • anonim
    O GREGORZE

    Szanowni fani skokow powiem wam co ja mysle na temat tego badz co badz wspanialego skoczka . Gregor Schlierenzauer osiagnal juz bardzo duzo jak na swoj wiek oczewiscie zgadzam sie z wszystkimi madrymi osobami ze niemozna go jeszcze porownywac do malysza czy ahonena niemowiac juz o nykanenie jednak kazdy dobrze wie ze ma on niewiarygodny talent i juz niedlugo moze sie stac jednym z najlepszych skoczkow narciarskich w calej histori a moze i najlepszym . Moze niestety takze sie wypalic , ale ja wierze ze mu sie uda i naprawde rozumiem ze niekazdy go lubi ale niemusi ten ktos go wyzywac i obrazac bo z pewnoscia niedorasta mu do piet.Jest nieprawdopodobnie ambitny i chwala mu za to bo to cechuje wielkich mistrzow owszem czasem sie przechwali powie cos nieodpowiedniego ale prosze przeczytac jego wiekszasc wypowiedzi i roznych rozmow i zobaczycie ze jest skromnym chlopakiem i mam nadzieje ze tak jak teraz skoki go niezepsuly tak i nadal pozostanie soba.Poraz kolejny zgadzam sie zopinia ze jest chuderlakiem mysle ze to nie jest obrazliwe slowo tylko fakt naprawde radze spojrzec na niego jak jest cienko ubrany to wtyedy nawet te slowo niepasuje raczej szkielet. Na koniec powiem tyle ze mimo iz jeszcze daleka droge ma przed sabo do niesmiertelnosci to krok po kroku idzie we wlasciwym kierunku i oby tak zostalo. Bardzo prosze o skomentowanie mego komentarza tylko sczerze i przepraszam za bledy.POZDRAWIAM

  • andbal profesor
    sonda

    A jednak nie będzie typowania kto ma jechać do Falun.
    Zatem jako zwykły (ani prawdziwy ani pseudo) kibic zaproponuję na podsawie wyników z ostatniego PK, ostatniego MP i ostatniego LGP zestaw taki. Niech jedzie pierwsza czwórka z indywidualnych MP.

  • Malyszomaniak profesor
    Adam

    Nie patrzcie tak na Adama jak by miał sięgnąć po kolejna kryształową kulę jak by miał złamać kolejne rekordy . Pamiętajcie on się szykuje na IO ale i jeśli uda mu się zdobyć po drodze inne cele będzie super.

    Chciałem przypomnieć i spytać . Jaki inny skoczek czynnie skaczący i występujący w PŚ ma takie osiągnięcia jak Adam mając jego lata ?

  • Emil profesor

    @Anika Adam skakał w PK w sezonie letnim 2004. Kiedy był w nieporównywalnie lepszy nie teraz bo potem wygrał w cuglach LGP. Dzieki tym dwóch wystepom i wygrynym Adama mielismy jedno dodatkowe miejsce w COC.

  • tomaszczuk stały bywalec
    pk

    Heniu Bachleda, Klimek i Stoch niech sobie skaczą w PK. Małysz niech lepiej skupi się na treningu bo widać że forma wzrasta i trzeba zrobić wszystko aby w zimie była jak najwyzsza. Start w PK bedzie oderwaniem od reżimu treningowego i zachwianiem pewnej drogi która bądź co bąź narazie przynosi dobry efekt

  • Anika profesor

    @Henio (*195.26.24.12)

    Henio, co Ty za herezje wygadujesz! ! ! Małysz w PK? Taka degradacja? ? Jak możesz w ogóle o czymś takim myśleć?
    Ten pomysł rzuciłam tu w poprzednim sezonie, kiedy Adasiowi zupełnie nie szło i strasznie zostałam zrugana.
    A Jandzie jakoś to nie zaszkodziło...

  • anonim
    :)

    ja napiszę tylko że życzę Gregorowi jak najlepiej bo tacy ludzie jak on powinni osiągać sukcesy jest pracowity i cholernie ambitny i to mu się opłaca...wszystkie osoby które wyzywają Go od zarozumialców i chuderlaków powinny sie trochę zastanowić ..ja nie znam Gregora osobiście i nie mogę Go oceniać wiec tego nie robię a niektórzy nie maja za grosz taktu . a i jeszcze zyczę mu tego co sobie założył w nadchodzącym sezonie .. ja wierzę że mu się uda

  • Xellos profesor
    forma Gregora

    Ja tylko przypomne Hannawalda...pojawił się, namieszał i znikł. Nie stawiajmy go na poziomie najlepszych w tej dziedzinie. Niech najpierw te kule zdobędzie. Nie musi wcale ich zdobyć 4, może przecież jak Ahonnen mieć inne osiągnięcia niż Małysz. ALE NIECH NAJPIERW TO ZROBI !

    Bo to jest nudne czytać te bzdury zakochanych fanek. Gościu pewnie zalicza najlepsze towarki a jakieś zakompleksione nastolatki pewnie chodzą do kościoła i się modlą o cud by z nim być hehe takie cuda się nie zdarzają, wylejcie sobie kubeł zimnej wody.

  • Jadwiga bywalec
    sukces

    @Julka i @Boy
    Zgadzam się z wami, tylko zauważcie, że Gregor zaczął osiągać sukcesy zaledwie w wieku szesnastu lat, czyli jak tylko zaczął startować w Pucharze Świata, a na przykład Adam wygrał pierwszą Kryształową Kulę dopiero w wieku dwudziestu czterech lat.

  • manuel@ doświadczony

    Mnie też śmieszą te wszystkie dziewczyny wzdychające na widok Szlirusia.. Żałosne naprawde.
    Czy one nie rozumieją że on mieszka kilkaset, kilkatysięcy km od nich? I że być może większość z nich nigdy go nie spotka, a jak spotka to możliwe weźmie tylko autograf, pstryknie se wspólną fotkę i to wsyzstko. Do wszystkich tych dziewczyn - naprawde, po co robić sobie jakieś chore nadzieje.

  • anonim

    gregor ma rzeczywiscie wielki talent. niech się cieszy... ;) moze nie jest zbytnio skromny ale to tylko i wyłącznie przez sławe i wyniki jakie zdobywa ;) Moze okazac sie o weile lepszy od Morgiego i Małysza ^^ 5 KK, kto wie?!?! ;** ma ogromny potencjał i motywacje- zresztą nie dziwie mu się.
    Te durne fanki...ech..;// jestescie bez sensu ;/ ;DD schowajcie się, on i tak se z tego nic nie robi. dostaniecie autograf, zobaczycie go i co.. hahah ;D wielkie halo [Lot of Laught;P] nawet zdjecia z wami nie chce se zrobic. nie dziwie sie MU =P

    pzdr x))
    Schlieri =* jestes po prostu THE BEST &FANTASTIC ;***

  • Julka weteran

    Chciałbym, żeby Adamowi udało się wrócić do formy i zgarnąć kolejną KK, ale nie obrażę się jeśli to Gregor ją zdobędzie. Należy mu się. To młody, zdolny chłopak z ogromnym talentem. Z sezonu na sezon jest lepszy, ma lepsze wyniki.
    Kazdy kto jest w formie zasłużył sobie na to, żeby myślec poważnie o takim celu. zabronić mu nie można, a jak będzie - czas pokaże ...

  • vero92 profesor

    @Amelia 69

    Lepiej żeby tego tam też nie robiły [nie wyznawały mu miłości] bo on tego nie lubi i po prostu go to bawi, ja w ogóle nie rozumiem powodu aby pisać gdziekolwiek takie nonsense.

  • anonim
    Gregor jest ok

    Nie wiem, czemu się czepiacie. To mega talent, zapowiada się, że będzie miał wielką przyszłość. Czemu nie ma być pewny siebie?
    Poza tym dodał, że kryształową kulę będzie mu bardzo ciężko zdobyć. Ale tego widzę już nikt nie zauważył.

  • anonim
    @Jureq

    Wbrew temu co o mnie pisza nie nawołuję Bachledy do "nie skakania" jak Ty. Niech skacze jak jest w formie i punktuje, ma do tego pełne prawo, tak jak każdy inny skoczek. Oby tylko ci inni skoczkowie tez mieli prawo reprezentowac kraj gdy są w formie wiekszej niż Bachleda a nie tak jak zeszłej zimy, gdy Bachleda nic soba nie prezentował a był wożony jak lord. Miejmy nadzieję, że tej zimy trenerzy zmądrzeją. Nie zapominajmy jednak że to Kruczek zeszłej zimy decydował kogo zabiera na zawody, i niestety tej zimy będzie to same "bystre oko" decydowało...

  • Pauline początkujący

    Fakt, nie znam Go, nie wiem, jakim jest człowiekiem. Pewność siebie nie jest zła, a On się po prostu z tym nie kryje i tyle. Poza tym każdy ma jakieś cele, on również i mówi o nich na głos, może dość bezpośrednio, ale każdy, kto jest u szczytu formy i ma takie osiągnięcia, tak mówi.

  • Pauline początkujący

    @ maciejas_

    Gregor nie napisał, że WYGRA, tylko że ma nadzieję, iż uda mu się spelnić ten cel. Wygranie, a chęci to chyba jednak dwie rożne rzeczy.

  • maciejas_ bywalec

    "Jak widać mam wiele celów, ale myślę że im podołam, w końcu jestem w dobrej dyspozycji!" - OMG ! Jakie to jest dziecko! Czy to, że TERAZ jest w wysokiej dyspozycji to znaczy, że będzie w niej za ponad 2 i pół miesiąca i to jeszcze w innych warunkach, bo na śniegu? Rozumiem, jakby PŚ się zaczynało za tydzień, ale, jeśli on teraz mówi, że wygra PŚ bo ma dyspozycję, to ja przepraszam bardzo ... W ogóle to on jest strasznie skromny, znowu to potwierdził, żal.at ...

  • anonim

    oooooo prosze czyli z niemieckiego wypowiedz ito dobrze zrozumialam :D chociaz nie za bardzo ten jezyk rozumiem czyli widac mu na kasie teraz zalezy, a propo gregora to ja nie nalaze to jego anty fanek ani nie daj boze faneczek , nie za bardzo go lubie i widac chlopak ma cel i niech se go spelnia

  • anonim
    @nowe nazwisko

    Tym 'nowym nazwiskiem' może być Ville Larinto. Latać umie daleko, musi tylko opanować lądowanie po skoku. Zresztą wczoraj np. udowodnił, że może daleko skakać. W 1. serii odleciał dalej niż Adam, mając mniejszą prędkość na progu.

  • Pauline początkujący

    Gregor możei nie grzeszy skromnością, ale przynajmniej stawia sobie kolejne cele i dąży do ich realizaji. Co w tym złego? Jest młody, wierze w swoje zdolności i zdaje sobie sprawę z tego, że stać Go na to, aby to wszystko zrobić. Nie miejmy mu tego za złe, bo zapewne wielu zawodników myśli podobnie, ale nie mówią o tym głośno.

    PS. Ktoś napisał wcześniej, że tej zimy się wypali. A Małysz ile skakał? Nie przekreślajmy Gregora z góry, bo każdy wie, że chłopak ma jeszcze dużo do pokazania.

  • Emily początkujący
    Schlierii ;*

    dajcie spokój ^^ On na pewno wygra ten PŚ i jeszcze pare w swojej karierze ;) widać że jest w dobrej dyspozycji i da RADE
    Schlieri, UC! ;***** =*** 4EVER witH YOUUUU =*
    jest wpaniały ! :**

  • fannka początkujący
    Całościowość

    @Xellos

    Może nasza Kicia podoła wyzwaniu... hehe,
    nie raczej nie ma szans ani Łukasz też, ale może jak dobrze pójdzie to będą w pierwszej 20. A adam no nie wiem , nie wiem Jak wiatry będą sprzyjały...

    Wydaje mi sie że żadno nowe nazwisko nie zamiesza tam w "górze" chyba że z austriackim paszportem.

    Całkiem niedobrze z Finami, może Norwegowie, w Niemczech też nie ma nowych gwiazd, na Amman z Kittelem mają swoje lata.
    Może Rosjanie poprawią forme, Putin już zapowiadał budowe skoczni...
    A Japonia, no i w końcu Amerykanie ( może wreszcie jakiś przełom); najlepiej nic nie prognozować.

    No cóż do zimy jeszcze długa droga...

    A Gregorowi sie należało, ale nie wiem czy te pozostałe cele tak mu łatwo przyjdą.

    @ Luk nie ma Kryształu z Papieru, zresztą to i tak szkło :) :) :)

    Pozdrowienia, acha to przezwisko Sznycel, nigdy bym nie wpadła że to od jego nazwiska :) :)

    Może lepsze Ping - łii .... od Pingwin, kiedyś tak został nazwany

  • anonim
    @Xellos

    A ja juz nawet wiem kto będzie po Gregorze ;) ale nie od poczatku zimy. Może pod koniec i na pewno w następnym sezonie. Strach się bać.
    Nasz Łukasz mógłby tez zabłysnąć, ale niestety nie przy tym sztabie. Moze latem nastepnego roku jak znów z trenerem klubowym potrenuje w maju i czerwcu, a może wcześniej bedzie miał to szczęscie ;)

  • anonim

    Chyba parę dni temu wspomniałam o głównym celu jaki ma Gregor na tę zimę,
    ogólnie pisałam o celach Austriackich skoczków, na zimę w PŚ,
    chyba miałam rację, cel jego to kryształowa kula, i wydaje mi się, że zgarną wszystko po drodze co bedzie tylko mozliwe, juz oni wiedzą, jak się przygotować i co robić :)
    Ja mam taką cichą jednak nadzieję, że te plany pokrzyzują im zawodnicy z innych ekip :)
    Nie chce patrzec na zawody, które w końcu stają się monotonne.

  • Xellos profesor

    A ja licze na to, że tej zimy zaskoczy całkiem nowe nazwisko, nie wiem kto zobaczymy, fajnie by było. Z Polski to tylko mógłby być Rutkowski. Ta zima go zweryfikuje jakim formatem zawodnika jest, bo pewnie będzie startował w każdym konkursie.

  • anonim

    a ja mysle ze zima juz nie bedzie taki mocny wkoncu juz od dwoch sezonow skacze na najwyzszym poziomie wiec kiedys kryzys go musi dopasc jak kazdego innego zawodnika tym bardziej ze wydaje mie sie ze bardzo silowo skacze co na jego zdrowie tez nie najlepiej wplywa

  • anonim
    Gregor

    ja tam nie wiem czy on się tak przechwala. Myślę, ze po prostu cieszy się z okresu w swoim życiu, z tego że jest wstanie być na topie i w dobrej formie i umie to wykorzystać, z pewnością ma świadomośc ze to nie będzie trwało wiecznie. Myslę, ze te słowa to pod wpływem radości. W koncu jest młody dajmy mu się wykrzyczeć :-)

  • manuel@ doświadczony
    bln

    mnie też to wkurza troche. Mógłby troche sobie te 'przechwałki' darować, jest najlepszy ale żeby tak się tym wywyrzszać. I nie mówie tego o gregorze złośliwie, przeciwnie. Uważam że to bardzo utalentowany młody chłopak który wiele może osiągnąć,ale rzeczywiście, brakuje mu trochę tej skromności.

  • anonim

    "w końcu jestem w dobrej dyspozycji" - brzmi jak "przecież jestem najlepszy i dlatego wygram".
    Pewność siebie pewnością siebie, ale istnieje też pewna cecha nazywana skromnością. Rozumiem, że Gregor zna swoje możliwości i wie, że stać go na bardzo wiele, obecnie jest najlepiej skaczącym zawodnikiem, ale mógłby dać sobie na wstrzymanie z przechwałkami.
    Kolejna jego wypowiedź działająca mi na nerwy.

  • manuel@ doświadczony

    Noo Gregor stawia sobie bardzo konkretne cele.
    Napewno będzie trudno zdobyć każdy z nich, ale on ma potenciał, myślę że bedzie jednym z głownych (ale nie jedynym) z faworytów do sezonu Zimowego.

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl