Adam Małysz: "Nigdy nie będę Simonem"

  • 2008-12-20 18:36

Adam Małysz po sobotnim konkursie daleki był od euforii. Najlepszy polski skoczek zaznacza jednak, że należy zachować spokój i dążyć do "swojego".

"Na pewno pierwszy skok konkursowy był całkiem niezły, chociaż do ideału sporo jeszcze brakowało. Widać było po rezultacie - 16 miejsce - to już jakiś krok do przodu. Drugi skok był gorszy i nie będę go miło wspominał. Jutro jednak jest nowy dzień i trzeba się do niego przygotować" - mówił po finałowym skoku Adam Małysz.

"Warunki w dzisiejszym konkursie były bardzo równe, podobne dla każdego zawodnika. Wiadomo, że czasem są lekkie podmuchy, czasem mocniej pada, ale na pewno, jeśli jest się w gazie to to nie przeszkadza" - kontynuuje "Orzeł z Wisły"

"Cały czas te moje skoki to trochę szukanie, brakuje mi stabilności. Wydaje się, że całkiem dobrą pozycję wypracowałem w Ramsau, ale jeszcze nie jest na tyle dobrze, aby móc konkurować z najlepszymi" - przyznaje Małysz.

"Trzeba być spokojnym, dążyć do swego, bo bez tego nie byłoby przecież sensu trenować i startować" - przekonuje najlepszy nasz skoczek.

"Zawsze patrzy się na najlepszych zawodników, ale ja nigdy nie będę Simonem, ani Simon nie będzie mną. Nie mogę się więc na nim szczególnie wzorować, mogę go najwyżej podziwiać i pewne aspekty podpatrywać w jego aktualnych skokach, bo jest obecnie w wyśmienitej formie. Prywatnie bardzo go lubię, to wielki sportowiec i oby takich skoczków było więcej" - zakończył Adam Małysz.


Tadeusz Mieczyński, źródło: Informacja własna
oglądalność: (10317) komentarze: (101)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • anonim
    Fanka

    Przecież mój ostatni komentarz nie o tym , o czym czynisz adwersarz.
    Przecież ja nie mam pretensji o to ,że uwielbiasz oglądać czy słuchać Małysza. Chwała Ci za to, ale mnie osobiście już nudzi to pitolenie o jednym i tym samym i to od roku. Uszanuj to.
    Trzeba coś konkretnego postanowić a nie biadolić, bo wszyscy wokół Małysza także biadolą i to od zeszłego sezonu.

    Anika
    Twój ironiczny komentarz doskonale rozumiem.

  • anonim

    Tak czy tak Małysz jest najlepszym skoczkiem wszech czasów bo to co on osiągnął jest do pozazdroszczenia. I co z tego że teraz nie jest w wielkiej formie on już tyle osiągnął że już nic nie musi. A i żaden skoczek nie może porównywać się z Adamem bo nigdy tyle nie osiagnie.Jeśli ktoś zdobedzie 4 kryształowe kule,4 mistrzostwa świata,38 razy wygra zawody
    to może się z nim porównywać ale jak do tej pory nawet nik nie zblizył sie do tego nawet Ahonnen jest gorszy od Adasia bo nie osiągnął tyle co ON.

  • anonim

    @ROCO.S. (*l23.anonymouse.org),

    Tak, ano, tak, bardzo lubię słuchać i oglądać Adama,
    niech sobie mówi ile chce i co chce,

    widzę że jesteś tak wkuty, że najchętniej rzucałbyś nożami w tych co lubią go słuchać:)

    ja lubię, wręcz uwielbiam go oglądać a ty możesz kanał zmienić w tym momencie lub poprosić Tada aby już nigdy z nim nie robił wywiadów.

    Wiesz w czym problem? Ano taki, że każdy dziennikarz wali po wywiad prosto do Adama, nie do Kamila, ani do Rutka ale do Adama tak jak wczoraj, na TVP-3 po 23.00 był spory wywiad z Adamem.
    Musi odpowiadać na przedziwne pytania, a czemu nie idzie, a co jest przyczyną itd, a cholera jasna, on musi wciąż na wszystko odpowiadać a jak by odmówił wywiadu?
    napisaliby, że ma się za wielką gwiazdę.

    To on się musi wciąż tłumaczyć, za siebie i cały sztab,nikt, tylko on i to on zbiera potem takie opinie jak m.i. twoje.
    A wiesz co mu na końcu wczoraj powiedział owy dziennikarz?
    "Adam, no to popraw się "
    Cholera jak do przedszkolaka powiedział.

    Adam widać, że bardzo chce i sam o tym mówił, ale jak coś nie idzie, to i walnięcie w stół nie pomoże.
    Dlaczego ma trenera kolegę?
    Zapytaj Prezesa.

    I z przyjemnością słucham Adama, wolno mi ? wolno,
    i nie na wszystko on sam ma wpływ.

  • Anika profesor
    @ROCO.S.

    Przecież PZN jest już zmęczony ciągłym byciem na świeczniku, a co więcej, nieustającymi i nieuzasadnionymi żądaniami sukcesów wysuwanymi przez kibiców. Oni mają już tego po dziurki w nosie i robią wszystko aby mieć wreszcie święty spokój. Aby już nikt niczego od nich nie wymagał :)

    Niech to sobie i będzie teoria spiskowa, ale naprawdę, obserwując to, co się dzieje, zaczynam mieć takie wrażenie.

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(102), 2008-12-21 11:19:11 ***

  • anonim
    Przyznanie się do błędu

    Czytając komentarze nasiąknięte wyzwiskami od de bili, zajmę się innym problemem chociaż zdaję sobie sprawę, że znowu poleci słówko de bil.
    Otóż. Czy jest ktoś odważny w polskiej ekipie szkoleniowej z prezesem związku na czele, który przyzna, że zostały popełnione błędy na etapie przygotowawczym. Od początku tylko słyszę cukrownie, tuszowanie pitolenie jednego i tego samego a efektów brak.
    Przecież ,to gołym okiem widać, że nie ten kierunek przygotowań został przyjęty. Przy właściwym BPS, można byłoby przymknąć oko na nieco słabsze wyniki, ale na totalną klapę spogląda się z niedowierzaniem.
    Sztab szkoleniowy chyba uważa kibiców za de bili i serwuje im watę cukrową przekonując do tego, że trzeba wyeliminować malutkie błędy. Malutkie błędy ? ? ? Mówcie prawdę panowie, bo nie wierzę aby nasi skoczkowie aż tak cofnęli się w rozwoju bez żadnego powodu, a wg was jest wszystko cacy tylko odrobinka zawodzi.
    Był jeden taki ,który przyznał się kiedyś do popełnionych błędów, to po 1 nie umożliwiono mu ich naprawy ( "Wybito z głowy...) aż w końcu go zwolniono w niezbyt elegancki sposób.
    Kto teraz jest do zwolnienia ?

    Ps. Ciekawe ilu tu na portalu fanów skoków zostanie jak Małysz zakończy karierę i ilu będzie przyjeżdżać do Zakopanego na PŚ.
    To jest sabotaż PZN, że nie stara się wszelkimi siłami podtrzymać ruch zapoczątkowany przez sukcesy Małysza.
    Jeśli nie dołoży się wszelkich starań w szkolenie czy zapewnienie szkolenia pod fachowym okiem specjalistów naszej zdolnej młodzieży, to upadną u nas skoki a tym samym zainteresowanie . Dlaczego w Finlandii poradzono sobie z problemem Harri Olli, a u nas zniszczono talent Mateusza Rutkowskiego? Zależało komuś na tym ? Ktoś wtedy myślał perspektywicznie ?
    Niszczmy talenty, a wtedy Zakopane stanie się podrzędną mieściną organizującą PŚ, do której przyjadą jedynie prawdziwi fani skoków a nie fani Małysza ,bo jego już nie będzie.

  • fafa bywalec
    Schuffler

    autor Schuffler mowi ze adam powinien skopiowac styl od Schlierenzauera chyba odwrotnie "adam zdobywal 4 razy krysztalow kule i ma wiele tytulow a on kilka wygranych i zadnych wielkich tytulow raz hyba wygral TCS ale malysz tez wygral ale tez i duzo wiecej . Po za tym Adam zawsze byl przeciwnikiem dla innych kazdy wie ze on moze powrucic.

  • anonim
    A jak dzisiaj???

    Ojj a ciekawe jak będzie dzisiaj. Obstawiacie coś?
    13:35 transmisja i oczywiście pan Tajner na pierwszym planie.
    Na dzisiaj to ja obstawię tak:
    1. Amman
    2. Slirennzauer
    3.Loitzl
    ...
    14. Małysz

  • fafa bywalec
    Doskonaly trener !!!

    Troche blędów napewno popełnia sam Adam Małysz ale co do trenera mam wątpliwości ( przypomnijcie sobie jak kruczek skakal) FATALNIE! a teraz chce naszych trenowac a drugi trener nei lepszy . POZDRO

  • Marco Polo weteran
    Zakopane? A po co?

    Jak widzę nic sie nie zmieniło. Dalej jest tak, że mało kto potrafi sobie wyobrazić, że Małysz nie wystartuje w Zakopanem. W zasadzie dla wszystkich ten start to aksjomat. Tymczasem, dzięki takiemu właśnie mysleniu, Małysza definitywnie pozbawiono szans na walke o medal w Turynie. Był wtedy w formie jeszcze gorszej chyba niż teraz. No, niech będzie, że w takiej samej choc wtedy było to nie do przełknięcia. I Kuttin, zamiast postawic na start olimpijski ugiąl sie wszystkim lokalnym, wojewódzkim, powiatowym i gminnym lobby działaczy. Choć nie wiem czy musiał sie uginać. Do niego też pewnie nie dotarło, że Zakopane można odpuścić. Skoro nie umiał sobie wyobrazić jak mozna odpuścić MŚ w Kulm to z Zakopcem pewnie było podobnie. Jednakowoż, gdyby Małysz nie pojechał na MŚ w lortach i nie wystąpił w Zakopanem (o co dopominałem sie głośno na tym portalu w styczniu 2006 kilka razy, bedąc jednakże zupełnie sam prawie) tylko spokojnie w tym czasie trenował to forma, która przyszła na początku marca 2006 "dopadla" by go znacznie wcześniej i na olimpiadzie mielibyśmy pewnie medal(e). A tak było 7 miejsce (tylko dzięki wiatrowi, a gdyby był w formie i startował w tym momencie w tych warunkach wietrznych to praktycznie złoto nie wyjęte).
    Więc skończcie wszyscy z tym dożynaniem Malysza koniecznością wystepu w Zakopcu. Najwazniejszy jest Liberec. Jeśli ma tam cos zrobić to Zakopiec trza odstawić na boczny tor.
    W tym sezonie miały byc wazne T4S i MŚ. Juz widać (m.in. dlatego, że startuje nie wiadomo po co w Engelbergu), że na T4S bedzie klapa.
    Więc niech się Tajnery zdecydują, bo zachowują się kilka ostatnich lat jak 60-cioletnie dziewice. Albo chcą walczyć o medal albo nie. Jak chcą to zakasać rękawy i rozpocząć solidny trening, który zdaje się skonczyl sie dla Małysza w marcu, najdalej wrześniu 2007. Jak nie to mogą wystawiać go w Zakopcu. Prosze bardzo. Znów będzie 15-ty a radosna publika będzie skandować, że juz nic nie musi.
    Tylko dlaczego JA MUSZĘ. patrzeć jak facet, który po 3 tygodniach treningu (z kims kto wie co to trenerka) zacząłby rywalizować z Ammannem, notorycznie przegrywa z jakimis Korniłowami albo Hocke'ami, psia mać.

  • kocis43 początkujący

    Panie Adamie potrzeba Panu nowego trenera z bagażem doświadczenia, wnoszącym świeżość .Kruczek niech się zajmie szkoleniem młodzieży. Co on może Panu przekazać obawiam się że nic.

  • widz bywalec
    Dlaczego?

    Schmit po złym skoku oddaje drugi perfekcyjny i co mówi? Ano, że wkurzył się się i poszedł w drugim bardzo agresywnie. Czyli można coś zmienić będąc już na skoczni. U naszych nie widać tej agresji ani dynamiki. Cały czas ześlizgują się jak cukrowe kukiełki.

  • anonim
    Małysz powinien skopiować styl Schlierenzauera żeby dalej skakać

    Kiedyś w Harrachovie (2004 r.) skakał podobnie do Schlierenzauera. Nie wiem czemu z tego zrezygnował.

  • vegx redaktor

    Błędem byl wyjazd do Engelbergu. Dla Małysza PŚ się nie liczy, a cenne dni spokojneg treningu owszem!
    Teraz juz nie bedzie czasu, zeby nadrabiac zaleglosci. TCS za pasem, pozniej moze jedna okazja do opuszczenia zawodow, dalej juz Zakopane i polowa sezonu za nami.
    Małysz mial sie koncentrowac na duzych imprezach typu TCS, a nie widac tego. Bo jesli tak mialoby byc, to powinien po takim nieudanym poczatku skupic sie tylko na treningu.
    Ech, gdzie ci trenerzy mają głowe?
    PS Przepraszam za chaotyczna wypowiedz, jestem po kilku glebszych.

  • marekrz bywalec
    Pytanie

    Patrzę na kariery Ville Larinto, Schlirenzauera, Morgensterna czy Hilde i zadaję sobie pytanie. Jak to się dzieje, że nasi skoczkowie osiągają rewelacyjne wyniki w grupie dzieci, potem już nieco gorsze jako juniorzy, a w dorosłym pucharze świata są już tylko statystami? Albo to niesamowicie pechowy zbieg okoliczności, albo nasza kadra trenerska nadaje się do wymiany.

  • anonim

    To się musiało kiedyś stać,że sezon bedzie należeć do Ammana,to nie jest zawodnik kilku skoków,choć tyle lat czekał na seryjne wygrywanie.Austriacy chyba się pożegnają z 1 miejscem

  • Jujo bywalec

    Ja zawszę będe wierzył w naszego mistrza, bo wiem, że ten człowiek jest nadzywczajny i nieobliczalny.
    Nikt nie wie, kiedy wystrzeli z formą ... dlatego zawsze będe oglądał skoki narciarskie, do końca jego kariery, a nawet dużo, dużo dłużej ...

  • Piotrek88 bywalec

    Adam za bardzo wybija się w górę, tak mi się wydaje przynajmniej, nie ma tej rotacji.

    Wybija się i spada.
    Albo bardziej do przodu albo rotacja - tu należałoby szukać przyczyny i go rozwiąć w jakiś sposób, ale do tego potrzebny jest trener.

  • Janusz J. stały bywalec
    Adam jest i pozostanie mistrzem

    Pomimo słabego początku tego sezonu, Adam ma szansę jeszcze odnieść sukces, potrzebny mu jest tylko dobry trener. Dla mnie i tak już przeszedł do historii jako najlepszy skoczek wszech czasów !

  • anonim

    o co chodzi w tych wypowiedziach przecież Święta za pasem i nasi chłopcy już o nich myślą i pragną rybki , pierożków i chcą już pośpiewać kolędy a my wszyscy o skokach im trujemy
    zatem wszystkiego najlepszego i dużo zdrowia na Święta i ten Nowy Rok
    a w skoczków wierzę i zobaczycie sami jeszcze nacieszymy się

  • horek bywalec
    -

    Ja uwazam ze juz takiego drugiego skoczka jak Adam juz nigdy nie bedziemy miec,wiec powinnismy sie cieszyc ze mozemy go ogladac na skoczniach swiata...a nie ciagle go krytykowac bo gorzej skacze,prawdziwi kibice nigdy nie zapomna czego dokonal

  • dr Dre stały bywalec
    ale ale

    Zwróccie uwage na to że Małysz ma power w nogach, dziś szczególnie w engelbergu z ujęcia tego bocznego jak ktoś oczywiście sie przypatrzył widać wyraźnie, że moc jest potężna i szybkość też, tylko właśnie mocno idzie w góre a potem szybko spada, wyglada to troche tak jakby powoli pozycja dojazdowa wracala do normy ale uważam że kierunek wybicia zdecydowanie jest fatalny - znaczy się kąt, który powinien być w granicach 35-40 st. pozdrawiam

  • anonim
    Horek

    masz racje a po za tym to tamci maja cos poprzewracaane w glowie tyle ile adas radosci nam zrobil niech ida na skocznie przecierz malysz nie bedzie zaawsze wygrywac ..... GRAtULACJE ZA WYPOWIEDZ HOREK

  • anonim

    @motz - racja, jeszcze willinegen 2003, Kasai i Miyahira na dwóch pierwszych miejscach

    Znając Małysza dobra forma przyjdzie jak zawsze na Zakopane. Lepiej by było żeby ten PS całkiem sobie odpuscić, to znaczy niejechac do austri i do niemiec czyli tam gdzie się odbędą kolejne konkursy po T4S. Tak będzie lepiej. Forma na Liberec będzie dobra po tym odpoczynku od PŚ. 2 medale Adaś zdobędzie :) wierze w to !

  • Xellos profesor
    a mnie

    zabija inteligencja ludzi co nie zrozumieli kawału z 5zł :) Bo tyle mają do przekazania trenerowi i Adamowi a prostego banału nie kumają :o

    Czyli znowu stary schemat, że w Polsce są miliony ludzi, którzy wiedzą lepiej niż trener a nawet sam zawodnik :) A tak naprawde sami są na poziomie Ferdka z Kiepskich...

    Natomiast zgadzam się z ROCO.S. a nawet pójde dalej, że to pitolenie przypomina powoli Tajnera :/ Czyli pewnie chodzi o kase i tyle, ale mi to nic a nic nie przeszkadza, szacun dla Adama niech skacze i zarabia, nie zazdroszcze a podziwiam ! Nic wam do tego, ma swoje lata facet, osiągnął wiele i nie musi już nic !

    A niech coś się wkońcu zmieni z naszą młodzieżą, bo tylko marnują talenty i nikt się nie rozwija...to jest ten żałosny aspekt,. Zajmowanie się przez wszystkich kibiców, media, trenerów tylko Małyszem jest dla mnie przykrywką tragicznej sytuacji z resztą zawodników. Przez lata nie zrobiono nic, dzisiaj się obudzili z ręką w nocniku...i zaczeli coś działać ale na efekty trzeba czekać niestety a ten czas oczekiwań ma przykryć "konający" Małysz....a co jeśli efektów nie będzie ? Nic specjalnego w sumie, aby zniknie transmisja z TVP i nic poza tym.

  • anonim
    @horekTy jestes dbilem!!

    Ty jestes dbilem! Ja nie mowilem, zeby Malysz zakonczyl kariery tylko powiedzialem, ze juz nie wroci, a dla mnie to znaczy ze juz nie bedzie wygrywal(dominowal), bedzie jeszcze spoko pare razy w top10 i te raczej 1czy2 podium, ale wygrywac juz nie bedzie.

  • anonim

    Może Adam powinien zmienić nieco styl skakania, żeby był bardziej podobny do Schlierenzauera. Ciało w locie mógłby ustawić mniej więcej tak jak to robi Schlierenzauer.

  • horek bywalec

    Tak czytam te wasze kometarze i doszedlem do wniosku ze niektorzy co pisza tu te komety to komlpetne debile sa...

    A do tych co pisza zeby Adam zakonczyl kariere bo gorzej skacze,idzcie tam i skoczcie za niego lepiej! jak takie kozaki jestescie,mocni w gebie tylko jestescie!

  • manuel@ doświadczony
    vero92

    dokladnie, Simi jest także wybitnym skoczkiem, ale porównywać go do naszego mistrza. Adaś to wg mnie skoczek wszech czasów i Polska nigdy nie bedzie miala już takiego skoczka, bo Adam Małysz trafia sie tylko raz.


    Co do jego wypowiedzi "Nigdy nie bede Simonem" mysle ze nie chodzilo mu o to, że uwaza go za wzorzec, tylko o to ze nie chce być z nim porównywany, a tak się ostatnio często dzieje.

    Przecież zarówno Adam jak i Simon to dwaj wybitni skoczkowie, oczywiscie Adam jest lepszym zawodnikiem ale są całkiem inni, pod wieloma względami. Zresztą jak wszyscy wiedzą jego idolem jest Jens Weisflog jak nie raz podkreślał, a sam Simi nie raz też mówił, że jego idolem, zworem jest nasz Orzeł z Wisły.

    Obaj skoczkowie zyją ze sobą w bardzo dobrych stosunkach i niech tak pozostanie ;)

  • anonim
    Polski pech

    Dlaczego polska nie ma nigdy takieg fuksa jak Japonia, ze jak sa bardzo nierowne warunki dla skoczkow prawioe zawsze wagrywa japonczyk. Dwa przykladu to Funaki chyba 3 lata temu w Japoni, albo Yumoto ostatnio.

  • vero92 profesor

    Adam! To On powinien Ciebie podziwiać! Ty jesteś i będziesz najlepszy. Jesteś jednym z najlepszych w historii. A Simon jeszcze musi trochę popracować aby znaleźć się w takim gronie.

    Wierzę, że jeszcze zwyciężysz. Jednak nic już nie musisz, zrobiłeś ogromnie dużo ; ).

  • anonim

    e chodzi o prędkosc najazdową tylko wyjscie z progu małysz wychodzi bardzo wysoko i szybko spada, całkowicie inaczej niz nawet w zeszłym roku dziś chyb wybijał się najwyżej ze wszystkich. Myśle ze To jest problem Adama no i może troche za bardzo chce bo dziennikarze i prasa niedają mu spokoju. Myśle ze jak Małysz poprawi to wyjśie z progu to będzie jeszcze wygrywać jesli mam obstawiać kiedy małysz wygra pierwszy konkurs w sezonie to niebedzie to wcześniej niż Bischofschofen.

  • anonim
    @kolo (*d58.internetdsl.tpnet.pl)

    kombinatorzy na Alpencup
    18. Zarycki
    42. Slowiok
    69. Gasienica

    sklasyfikowanych 70 zawodnikow

    natomiast skoczkowie zaliczyli kleske
    wsrod 69 sklasyfikowanych nasi zajeli nastepujace miejsca:
    65 15 5305 POLINKIEWICZ Rafal POL 72.0 66.5 123.0
    66 18 5491 PRZYBYLA Jakub POL 68.5 66.5 118.0
    67 22 5307 SZLEMBARSKI Andrzej POL 62.5 72.0 117.5

    Biela nie stanal na starcie

  • anonim
    Cytat z Fanki

    "autor: Fanka , 20 grudnia 2008, 18:47
    -
    A mnie najbardziej zawsze uderza z jego wypowiedzi ten totalny spokój,"

    To niech w końcu walnie w stół pięścia i nie zachowuje spokoju bo już drugi rok taki spokój totalny zachowuje i totalny brak poprawy.

    Wolisz nadal ten jego totalny spokój i biadolenie jedno i to samo czy spokój w nic nie gadaniu a zabraniu się do konkretnej pracy jeśli ma jeszcze ochotę na skakanie?

    Ciepłych kluchów to jakoś nie lubię.

    Czy czytałaś może w zagranicznych portalach wypowiedzi tez bardzo dobrych skoczków ,którym nie szło? Pitolili tak jak Adam bezustannie o tym samym ?

    Coś mi się wydaję , że albo zmieniły się stosunki miedzy nim a wujkiem Szturcem albo Małyszowi już tak nie zależy na skakaniu i odnoszeniu sukcesów.

    Tylko Szturc może naprawić Małysza ale w tym ambaras aby dwoje chciało na raz

  • anonim

    Wszyscy jestescie ślepi. Teraz w naszej kadrze Kruczek nie ma nic do powiedzenia. Rządzi Małysz. To on rozdaje karty. Założe się o wszystko ze atmosfera w naszym zespole z tego powodu jest fatalna. Ten pan niestety ma już za sobą najlepsze lata jako zawodnik,a jako trener jest zerem. Lepiej niech się nie miesza i odejdzie w porę.Jak długo on tam będzie i Tajner, tak długo Polska nie będzie miała skoków na odpowiednio wysokim poziomie.

  • RTL DSV początkujący
    Engelber 08

    Dzisiejszy konkurs był bardzo niesprawiedliwym widowiskiem...coraz bardziej warunki atmosferyczne mnie denerwują.; tydzień temu słabiutki fumihisa wygrał a dzisiaj nawet to 30-stki nie wszedł. Dziś słaby morgi dwa razy trafił na najlepsze warunki zresztą to samo loitzl. Gdyby Schmitt trafił dziś tak dwa razy to myślę ze miałby podium. A znowu hilde nie wykorzystał lucky. Małysz w 1 serii również miał wspaniałe warunki. może i dobrze bo mógłby nie wejść do drugiej. kruczek to niewypał.Zdymisjonować go pói jeszcze można coś naprawić...to tak jakby rasiaka benhałera zamienić na rasiaka a schustera na mateje....

  • anonim

    :))))

    No to jestem mocno do tyłu z tymi powiedzeniami:)

    5 zł ? :) nadal nie kumam ale mniejsza z tym :)

  • lol doświadczony

    się gość zczaił że nigdy Ammannem nie będzie! ale ma zapłon... a o co chodzi z tym 5 zł?
    ale wierzyć można że kiedyś go przeskoczy ...
    np:w marzeniach lub snach! :)

  • anonim

    "jest taki przestarzaly ze wisi mojzeszowi 5 zlotych!"

    Choe....a , o co tu chodzi ?

    Czy ja już jestem przemęczona:)

    Adam wisi komus 5 zł ?
    :)))

  • anonim

    A mnie najbardziej zawsze uderza z jego wypowiedzi ten totalny spokój,

    on ma taki spokój w sobie, że każdy inny na jego miejscu by panikował a on, nie, dlatego, ze jest niespotykanie cierpliwy doszedł na szczyt tego sportu.

    Gdyby miał tak panikować jak niektórzy kibice już dawno pracowałby tylko w ogródku:)
    A tak, pracuje ale dla relaksu:)

    Ma stały kontakt z Profesorem i nie wierzę, że nie daje mu wskazówek jakiś mądrych, sam go przecież namówił do powrotu.

    Nie zmienia to jednak mojej opinii, że Adama tam, nie powinno być.

  • anonim
    Na serio

    autor: TAMM (oleejnarbjoerndalen@gmail.com) gg: 11287359, 20 grudnia 2008, 18:16
    @ROCO.S.
    Masz trochę racji. ;)

    Co tak wcześnie dobranoc?. ;) "

    TAMM-nie mogę ciągle słuchać tego biadolenia. To trwa już prawie 2 miesiące. Trzeba walnąć ręką w stół i coś raz a porządnie postanowić a nie biadolić o pozycjach dojazdowych sylwetkach podwiewach wiatru za wąskich torach za ciasnych gaciach czy wąskich rajstopach. To staje sie nudne tym bardziej ,ze biadoli i pitoli jakby nie było MISTRZ SWIATA. Nie przystoi.
    Nie musi się tłumaczyć . Już Wiele dla Polski zrobił. A jak chce jeszcze coś zrobić ,trzeba walnąć reka stół a nie zachowywać sie jak panienka przed pierwszym stosunkiem. A jesli nie wycofać się ze sportu .
    Koniec kropka.

  • anonim
    @rrrrrrrrrrrrrrrrrr (*211.neoplus.adsl.tpnet.pl),

    Ziobro ma wygrywac w PS ? a jakos nawet wsrod naszej karjowej miernoty przebic sie do konca nie umie...dzis na przecietnie obsadzonym konkursie FIS-Cupu zajal 21 miejsce...wyniki na
    ewoxx.com/AT-DE/sports/details.php?id=300
    z przodu www. dopisac

  • anonim

    To TAJNER jest błędem którego polskie skoki muszą wyeliminować jeżeli ma być dobrze .A ten Kruczek to w ogóle nie ma swojego zdania .Miota się chłopina pewnie w ciąż ze swoim cegło-fonem i dzwoni do swojego Wodza ,,T,, by mu podpowiedział co ma robić. Nie chcę być jasnowidzem ale jeżeli Małysz zajmie w tym sezonie miejsce na podium to pewnie Tajner się pokarze w TV i będzie nawijał durnoty jaki to Kruczek jest wielki Trener

  • anonim

    Małysz jest wielkim skoczkiem ale trzeba się pogodzic z tym że już nigdy nie będzie wygrywał.Jak nasi trenerzy nie zaczną podejmowac lepszych wyborów to nie będziemy mieli wogóle skoczków.Trzeba zrezygnowac z przeciętnych Stocha,Bachledy ,Rutkowskiego i Zyły.W Pucharze Świata powinny skakac prawdziwe talenty.Jan Ziobro to w mojej opinni największy talent w historii Polskich skoków i już w chwili obecnej stac go na zwycięstwa w Pucharze Świata.Jeżeli będzie mądrze prowadzony i trenerzy będą dawac mu szanse powinien zdobyc medal w Vancouver.Drugim ogromnym talentem jest Wojciech Topór którego też spokojnie stac na miejsca w pierwszej 10 Pucharu Świata.Do tych dwóch wielkich talentów i Małysza dodał bym jeszcze Krzyśka Miętusa i Dawida Kubackiego.Może nie są to wielkie talenty ale na miejsca w 30 Pucharu Świata ich stac.Klimek Murańka jest za młody na Puchar Swiata ale w Kontynentalnym trenerzy powinni dac mu szane
    P.S
    Niech Ktoś wreszcie zrobi na skijumping.pl sylwetkę Jana Ziobry

  • TAMM profesor

    "Warunki w dzisiejszym konkursie były bardzo równe, podobne dla każdego zawodnika. Wiadomo, że czasem są lekkie podmuchy, czasem mocniej pada, ale na pewno, jeśli jest się w gaziem to to nie przeszkadza" - kontynuuje "Orzeł z Wisły"

    Nie takie lekkie, te podmuchy. ;)

    Ale Adam, skromny, prawie zawsze mówi, że równe warunki. ;)

  • anonim
    Wiecie co?

    powoli mnie zaczynają nudzić te pitolenia Adama.
    Weź chłopie dogadaj się z wujkiem wróć tam gdzie zaczynałeś, a nie będziesz pitolił w kółko jedno i to samo od początku sezonu i wtedy będziesz z pewnością MAŁYSZEM .

    Dobranoc wszystkim .

  • anonim

    A cóż na to wspaniały Doktor Żołądź?
    Wszak wyniki badań były takie wspaniałe...
    Przyzna sie wogóle do tego, że zrobił koszmarny błąd na wstępie? Wątpię w to!
    Za bardzo uwierzył w swój ponadprzeciętny wkład w 3 Kryształowe Kule Adama. Za bardzo...
    Zapomniał co było przedtem...
    Tak samo zapomniał co było przed 4 Kulą
    I stąd ta katastrofa ...
    Żal mi Adama, Strasznie żal. Dyletanci nadal będa zacierać ślady za swoimi błędami i zwodzić głupich kibiców a dla Adama już potem może byc za późno, by go jakiś prawdziwy fachowiec przywrócił do formy.

  • anonim
    Wierzę w Adama!

    Ja wierzę w to, co mówi Adam. To nie przyjdzie z dnia na dzień. Pełne efekty pracy wykonanej w Ramsau będą widoczne za jakiś czas. To musi powoli zaskoczyć- wtedy pojawi się tzw. automatyzm. Adam jest cierpliwy i wytrwały w dążeniu do celu- wierzę , że szczyt formy w tym sezonie jest jeszcze przed Nim i trafi z nim na MŚ w Libercu. Życzę Ci Adamie wytrwałości, cierpliwości! Prawdziwi kibice zawsze z Tobą na dobre i na złe!

  • Tomek389 bywalec
    Małysz najlepszy z Polaków/Średnie odległości

    Najlepszym Polakiem w Engelbergu był Adam Małysz. Jego średnia na jeden skok to 122,2 m. Poniżej wyniki pozostałych Polaków:
    1. Adam Małysz - 122,2 m
    2. Łukasz Rutkowski - 119,4 m
    3. Marcin Bachleda - 118,375 m
    4. Kamil Stoch - 117,75 m
    5. Piotr Żyła - 117,25 m

    No ale do najlepszych jednak nam brakuje. Dla porównania średnia odległość Ammanna to 133,7 m, a nawet takiego Descombes Sevoie 124,3 m. Kruczek musi popracować nad naszymi zawodnikami.

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(102), 2008-12-20 18:31:48 ***

  • anonim

    Jak to nie jest w euforii? Ma przecież najlepszego trenera na świecie.
    Odrzucili takich cieniasów jak Horngacher, Schoedler, Niemela, Nikkunen i czort wie kogo jeszcze. Wybrali genialny sztab, to niech się cieszą.
    Sztab ponoć miał poparcie skoczków, więc na pewno obecne wyniki skoczków satysfakcjonują!

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl