Strona główna • Polskie Skoki Narciarskie

4,7 mln widzów oglądało sukces Kamila Stocha

Dzięki sukcesom Kamila Stocha nie słabnie popularność skoków narciarskich w Polsce. Transmisję TVP1 z niedzielnego triumfu najlepszego polskiego skoczka w Predazzo oglądało ponad 4,7 mln widzów, a warto zaznaczyć, że część osób śledziła zmagania na antenie Eurosportu.

Udziały w rynku widowni ukształtowały się na poziomie 31,4 proc. Oznacza to, że przebiegiem konkursu emocjonowała się prawie co trzecia osoba w Polsce mająca w tym czasie włączony telewizor.


Transmisja konkursu skoków narciarskich z Włoch należała do najchętniej oglądanych tego dnia programów TVP1. Większą widownię miał tylko: "Teleexpress"; (6 044 tys. osób), "Sport TVP1"; (5 818 tys.) i "Wiadomości"; (4 783 tys.).

Z kolei bieg z udziałem Justyny Kowalczyk był najchętniej oglądanym tego dnia programem TVP 2. Walka Justyny Kowalczyk z Marit Bjoergen i Therese Johaug z Norwegii zgromadziła przed telewizorami 4 579 tys. widzów. Udziały w rynku widowni wyniosły 35,2 proc.

Powyższe dane dowodzą, że mimo zakończenia kariery przez Adama Małysza, popularność skoków narciarskich w Polsce utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie.