Strona główna • Igrzyska Olimpijskie

Ostrzeżenia- teraz Małysz?

Tak jak można było przypuszczać w końcu zauważono, że również w Polsce podczas Igrzysk mogliśmy oglądać reklamy z udziałem naszego olimpijczyka- Adama Małysza.

Szef polskiej misji olimpijskiej, Kazimierz Kowalczyk, jest zaskoczony tym, że w polskiej telewizji podczas igrzysk ukazują się reklamy z Adamem Małyszem.

"Jestem tym zaskoczony i zaniepokojony. Wszyscy zawodnicy podpisali deklarację znajomości karty olimpijskiej, która zakazuje udziału w jakichkolwiek reklamach w czasie igrzysk. Jestem pewien, że Adam Małysz też jest tego świadomy."

Sam Adam Małysz również nie jest świadom faktu emisji reklam z jego udziałem:

"Nic na ten temat nie umiem powiedzieć. Z tymi pytaniami proszę się zwracać do mojego menedżera"

"Przestrzegam zasady zakazu reklamy podczas igrzysk. Nawet musiałem zmienić kask, bo był w barwach Red Bulla"

Każdy sportowiec przed igrzyskami olimpijskimi musi się pisemnie zobowiązać do ścisłego przestrzegania przepisów MKOl dotyczących reklam. Chodzi o zasadę nr 45.3. Karty Olimpijskiej, która zabrania sportowcom wykorzystywania ich osoby, nazwiska, zdjęć lub sportowych osiągnięć w celach reklamowych w czasie trwania igrzysk.

Zatem czyżby Adama Małysza czekała powtórka "reklamowej przygody" Svena Hannawalda? Dowiemy się już w najbliższym czasie.

"Na podstawie "WP"