Ostrzeżenia- teraz Małysz?

  • 2002-02-17 01:18
Tak jak można było przypuszczać w końcu zauważono, że również w Polsce podczas Igrzysk mogliśmy oglądać reklamy z udziałem naszego olimpijczyka- Adama Małysza.

Szef polskiej misji olimpijskiej, Kazimierz Kowalczyk, jest zaskoczony tym, że w polskiej telewizji podczas igrzysk ukazują się reklamy z Adamem Małyszem.

"Jestem tym zaskoczony i zaniepokojony. Wszyscy zawodnicy podpisali deklarację znajomości karty olimpijskiej, która zakazuje udziału w jakichkolwiek reklamach w czasie igrzysk. Jestem pewien, że Adam Małysz też jest tego świadomy."

Sam Adam Małysz również nie jest świadom faktu emisji reklam z jego udziałem:
"Nic na ten temat nie umiem powiedzieć. Z tymi pytaniami proszę się zwracać do mojego menedżera"
"Przestrzegam zasady zakazu reklamy podczas igrzysk. Nawet musiałem zmienić kask, bo był w barwach Red Bulla"


Każdy sportowiec przed igrzyskami olimpijskimi musi się pisemnie zobowiązać do ścisłego przestrzegania przepisów MKOl dotyczących reklam. Chodzi o zasadę nr 45.3. Karty Olimpijskiej, która zabrania sportowcom wykorzystywania ich osoby, nazwiska, zdjęć lub sportowych osiągnięć w celach reklamowych w czasie trwania igrzysk.

Zatem czyżby Adama Małysza czekała powtórka "reklamowej przygody" Svena Hannawalda? Dowiemy się już w najbliższym czasie.


"Na podstawie "WP"


tad, źródło: Informacja własna
oglądalność: (6279) komentarze: (8)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • anonim
    reklamy Małysza

    No jak widać nie tylko Hannawald mógł stracić medal, Małysz też co by było zarówno jedno jak i drugie głupotą. Na szczęście skończyło się jedynie na ostrzeżeniu i tak powinno być, reklamy to nie jest jakieś przestępstwo, choć mnie czasem denerwują:)))))

  • Malyszomaniak profesor
    Tiak

    Wtedy to zapewne Edi zawalił.

  • anonim

    No leć Adam

  • stanley początkujący
    Reklama

    No o zaslepione (mamaona) patafiany z publicznej na woronicza dopieły swego. Od dziś przestaję płacic abonament. Nie dośc że w czasie olimpiady puszczaja reklamę Goplany to w dodatku namówili zawodnika do kampanii na rzecz podniesienia własnej ogladalności. KWIATKOWSKI DO DYMISJI i to od dziś.

  • anonim
    szmal

    Najpierw szmal pozniej reszta a sam zawodnik na samym koncu Jesli juz nie bedzie tego i zastapi sie go innym

  • anonim
    reklamy

    Racja stanley. TO SKANDAL !!! Ktoś powinien ponieść za to konsekwencje (na pewno nie Małysz).

  • anonim
    Nieee

    Nieeeeeee to nie może być prawda!!!Nie mogą nam tego zrobić!!!

  • anonim
    Wszystko jest oki

    Nie bedzie zadnych konsekwencji z tego ze w Polsce puszczaja reklame z Małyszem! w reklamie z hannawaldem zostałe wykorzystane materiały z olimpiady i głównie o to chodziło! zreszta sprawa svena juz została wyjasniona tak jak by jej nie było!

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl