Orlen sponsorem tytularnym skoczni w Oberstdorfie

  • 2023-11-25 08:46

W środę 22 listopada 2023 r. Skiclub Oberstdorf Veranstaltungs GmbH poinformował, że niemiecki oddział grupy energetycznej Orlen z Polski kupił prawa do nazwy skoczni narciarskiej w Oberstdorfie. Umowa jest ważna przez cztery lata. Obie strony zdecydowały się nie ujawniać ceny.

Jak czytamy w komunikacie prasowym: "W ramach partnerstwa ORLEN Deutschland będzie szeroko obecny na znaczących powierzchniach reklamowych na terenie stadionu i wokół niego. ORLEN opracował także nowy projekt logo areny. Oprócz praw do nazwy obiektu, ORLEN nawiąże także współpracę jako sponsor młodzieżowego programu sportowego Klubu Narciarskiego w Oberstdorfie, w którym ponad 300 dzieci przez cały rok jest profesjonalnie szkolonych i trenowanych do zawodów sportów zimowych w skokach narciarskich/kombinacji nordyckiej, narciarstwie biegowym i narciarstwie zjazdowym."

Orlen Germany, z siedzibą w Elmshorn, obsługuje ponad 600 stacji paliw w całym kraju i jak sam twierdzi, coraz bardziej koncentruje się na dalszej ekspansji. W Austrii Orlen zamierza przejąć 266 stacji paliw "Turmöl". Sponsoring i partnerstwo w Oberstdorfie ma na celu wsparcie wejścia na rynek w sąsiednim kraju.

Georg Geiger, I Prezes Klubu Narciarskiego Oberstdorf i inicjator pakietu sponsorskiego, optymistycznie zapatruje się na współpracę: „W ORLENIE znaleźliśmy silnego partnera, firmę, która nie tylko stawia na sport na najwyższym poziomie, ale dla której niezwykle ważne jest wspieranie młodych ludzi z regionu. Dzięki temu wsparciu będziemy mogli ruszyć w przyszłość z możliwie najlepszym sprzętem i stworzyć doskonałe warunki dla przyszłych gwiazd”.

Piotr Guział, Dyrektor Zarządzający ORLEN Deutschland GmbH, wyjaśnia: „Nasz sponsoring słynnej na całym świecie skoczni narciarskiej w Oberstdorfie ma dla ORLEN Deutschland znaczenie strategiczne. Ścisła relacja z jednym z najważniejszych obiektów sportów zimowych pozwala nam budować silną obecność regionalną i międzynarodową oraz promować identyfikację z naszymi markami ORLEN.

"ORLEN Deutschland jest sponsorem głównym czołowej drużyny Niemiec w piłce ręcznej THW Kiel oraz partnerem reklamowym Mistrzostw Europy w piłce ręcznej 2024, które po raz pierwszy odbędą się w Niemczech. W sporcie motorowym ORLEN Deutschland był sponsorem zespołu prestiżowego Rajdu Dakar w latach 2020-2023. Spółka prowadzi także szeroko zakrojone działania marketingowe w ramach sponsoringu głównego pomiędzy ORLEN S.A. a zespołem Alpha Tauri. Nastąpiło to po trzyletniej współpracy z zespołem Formuły 1 Alfa Romeo" - czytamy dalej w komunikacie prasowym.

Prawa do nazwy stadionu w Oberstdorfie zostały sprzedane po raz pierwszy w 2004 roku, na rok przed Mistrzostwami Świata w Narciarstwie Klasycznym. Erdinger, browar piwa pszenicznego, był sponsorem przez 13 lat, zanim Audi, jako partner miasteczka, objęło patronat nad skocznią na pięć kolejnych lat w 2017 roku. Od 2022 roku obiekt nie posiadał tytularnego sponsora.

Obiekt składa się z dużej skoczni HS137, skoczni normalnej HS106, trzech skoczni juniorskich, dwóch pochyłych wyciągów i trybuny dla prawie 26 000 gości. Skocznia znana jest jako jedna z aren Turnieju Czterech Skoczni, trzykrotnie rozgrywano na niej także mistrzostwa świata.


Adrian Dworakowski, źródło: Orlen Deutschalnd/Allgaeuer-zeitung.de
oglądalność: (9198) komentarze: (3)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • Arturion profesor
    @Avengers123456msciciel

    Napisałeś to w bardzo dużym skrócie intelektualnym. Pozostaje fakt, że nowa władza może Orlen rozpierdzielić, bo tak, dla zasady.

  • Avengers123456msciciel doświadczony
    @Kuba_23

    Żeby tylko Orlen nie został sprzedany przez wyborczą, to już nie Obajtek, ale ktoś inny już.

  • Kuba_23 doświadczony

    Obajtek inwestuje grubo

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl