PK w Ga-Pa: Schmitt zwycięża, Bachleda 13.

  • 2007-12-21 15:34

Martin Schmitt po świetnych skokach na 135,5 m i 130 m z ogromną przewagą wygrał konkurs Pucharu Kontynentalnego w niemieckim Garmisch-Partenkirchen.

Na drugim miejscu uplasował się Balthasar Schneider (128,5 m i 129,5 m), a na trzecim - Stefan Thurnbichler (126,5 m i 130,5 m). Andreas Vilberg, który skakał najdalej na treningach, zajął piątą lokatę (127,5 m i 127,5 m).

Tylko jednemu polskiemu skoczkowi udało się awansować do drugiej serii konkursu. Marcin Bachleda z wynikiem 124,5 m plasował się na 14. miejscu na półmetku zawodów, natomiast w finale lądował na 125 m i ostatecznie sklasyfikowany został na 13. pozycji.

Pozostali nasi reprezentanci zupełnie zawiedli. Na 38. miejscu zawody zakończył Stefan Hula (119m), na 50. Łukasz Rutkowski (116m), a na 57. Rafał Śliż (112,5m).

WYNIKI I KLASYFIKACJE:
Zobacz wyniki I serii konkursu »
Zobacz końcowe wyniki konkursu »
Zobacz aktualną klasyfikację generalną Pucharu Kontynentalnego »
Zobacz aktualny ranking CRL


Tadeusz Mieczyński, źródło: Informacja własna
oglądalność: (10310) komentarze: (76)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • jozek_sibek profesor
    Piatkowe skoki Polaków

    Miejsca Polaków w serii próbnej i w konkursie;

    1.M.Bachleda --- 7 i 13 miejsce
    2.S.Hula -------- 29 i 38
    3.Ł.Rutkowski - 43 i 50
    4.R.Sliż --------- 13 i 57

    Odległośći Polaków w serii próbnej i w konkursie;

    1.Marcin Bachleda -- 126.5m oraz 124.5 m i 125.0m
    2.Stefan Hula -------- 122.0m oraz 119.0 m
    3.Lukasz Rutkowski-116.5m oraz 116.0 m
    4.Rafal Sliz ----------- 124.0m oraz 112.5 m

  • harry weteran



    2 belki to nie o wiele nizszy rozbieg :)

    Walter Steiner w 1972 roku na MS w Lotach w Planicy poprosil aby skakal z najnizszego miejsca( Nizej sie juz nie dalo )a inni 5 belek wyzej to dopiero by o wiele nizszy rozbieg. I tak wygral :)

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(102), 2007-12-21 23:04:42 ***

  • Usia profesor
    @Krystian Patryk

    Jeszcze zapomniałeś napisać, że "małysz siem skączył" :PP
    Po pierwsze dziś nie było zawodów, tylko kwalifikacje a Adam wiadomo chyba, że nie musi się kwalifikować, a po dalsze Adam skakał z o wiele niższego rozbiegu niż Stoch ( o 2 belki!).

  • anonim

    Adam małysz jest dobry, aie się nie postarał w disiejszych zawodach . Lepszy był Kamil Stoch ale gorszy był Piotr Żyła a naj słapszy był Maciej Kot . Licze na dobre miejsca . Jutro bendzie konkurs o godzinie 13 00 . bendom emocie.

  • anonim
    Kto w jakiej kadrze?

    Poczytajcie to http://www.pzn.pl/skoki-narciarskie/ kadra-a/kadra-a-skoczkow/

  • Bartek stały bywalec
    Bachleda

    Wedlug mnie Bachleda jest lepszy na dzien dzisiejszy od Zyly i to on powinien skakac w Engelbergu! Zyla ma takie niespokojne i chaotyczne te skoki....

    PS Rejestrujcie sie - skoki012.bnx.pl ;)

  • lisiogonek początkujący
    jedno wiem na pewno...

    Dopóki Mistrz desek swoich nie odwiesi na kołku, na skoczniach świata nikt niczego pewnym być nie może.
    W tym także wielki Thomas "Morgi".
    Natomiast to co się dzieje poza tym, to nie jest najlepiej.
    Staram się trzymać tego że Hannu wie co robi i ma jakieś pomysły , by poprawić sytuację.
    Co prawda Lepistoe jest jeden i odpowiada za swoją działkę, a problemy pojawiają się we wszystkich kadrach naraz.

    Jeszcze jedno wiem na pewno: w kraju "małyszomanii" każdy trener Mistrza i kadry A naraża się na porażkę już w momencie złożenia podpisu na kontrakcie...

  • Martina S stały bywalec
    Martin Martin

    HURA NARESZCIE MARTINEK POKAZAŁ TYM AUSTRYJAKĄ KTO TU ŻĄDZI .......... HURA HURA YES YES YES! MARTIN NAJLEPRZY JEST.

  • anonim

    Teraz To Mateusz i Ciapala podobno cos jeszcze trenuje ,M ichniak Topro UrbanskiStyrczula to chyba juz nieksaczą(albo sporadycznie) , Wantulok prtzerzucil sie na KN

  • anonim

    SMutne jest to też ze kadra B powinna mieć innych trenerów Np Horngaher byl dobry, no ale co skoro niema kasy ? cza zyc tym co jest, ale szkoda mi tych talentów jakimi byli Topor,Michniak,Ciapała,Styrczula Rutkowski,Urbański, Wantulok zbyt wcześnie z nich zrezygnowano (no o ile Mateusz sam sobie zapracował to np. Urbański i Wantulok przeskakiwali Tajnerów Pochwałów a w kadrze juz ich niebylo, Styrczula i Ciapala skrócili loty. jednak uważam z jeszcze w tamtym sezonie Urbański Wantulok Topór Michniak i Mateusz powinni miec miejsce w kadrze B i C

  • Anika profesor

    A za jaką kasę oldboje są/byli w Ramsau?
    Może dzięki zagranicznym zgrupowaniom uzyskają taką formę, że będą bić wszystkich z kadry A (łącznie z Adamem), o kadrze B jeż nie wspominając :P

  • Prezes bywalec
    Spokojnie

    ja proponuje zachować spokój, chociaż samego mnie to niepokoi , wynika na to że Kadra A jest przetrenowana , a reszta trenuje na skoczniach słabo przygotowanyych , wreczw fatalnych warunkach (ZAkopane i zepsuty wyciąg , Strebskie Pleso -Totalna prowizorka) Pzn najwyrażniej niema kasy aby nasi z kadr B , C i z Klubow jeżdzili na zgrupowania na dobre obiekty nawet w tamtym roku starano sie mimo iz przaktycznie niebylo gdzie skakać (Kadra B pojechala do Lilehamer) . Kadra A myśle że troche żle ułozono plan ale tylko troche i TCS bedzie już dla Małysza no i Kamil ma szanse na 10 , takze tu bym sie niemartwił.
    Bachleda skacze tak jak skacze , Sliż Hula Rutek niestabilnie, Ponoć z poza zawodników z PŚ i PK DObrze skacze Mateja ale on niestabilnie , Coraz Lepiej ponoć SKupień Tajner i Pochwała, co do juniorów to Murańka aktualnie najlepszy

  • krzycho doświadczony

    Sytuacja jest prawie fatalna. Tak Kruczek piep..ył że zwiekszymy limity w PŚ i PK. A tu ot tak patrzę przed chwilą na ranking CRL i co widzę? Rafał Śliż jest 50. Czyli wypadnie z ,,50"CRL i bedziemy mogli wystawić czterech ale za jednego bedziemy musieli płacić. Dobrze że kolejny period to 4 konkursy tylko to może Adam zrezygnuje z TCS i pojedzie ratować skoczków na PK i zwiększać limity. to już śmiech na sali. Gorzej nie może być.
    PŚ:wyniki kiepskie prócz Adama i może Stoch odżyje jutro
    PK: słabizna,nasi będą wypadać z ,,50" CRL.
    FIS Cup: słaba obsada pomimo tego nasi juniorzy którzy są w kadrze A bo są najlepszymi juniorami w Polsce jak uważał Hannu na końcu klasyfikacji.
    Alpen Cup:fatalnie jeden zawodnik w trzydziestce i to na 29 pozycji. A dopiro pisalismy żeby jechał na PK, pomysleć co tam by dopiero było.

    Klimka najlepiej odizolować od kadry C i zatrudnić osobnego trenera tylko na wyłączność dla Klimka. Dobrze że nie trenuje z kadrą A bo by go całkiem zniszczyli a Kruczek by gadał że Klimek jest w super formie. A więc piszemy żeby wymienić skład na PK,tylko powiedźmy sobie na kogo wymienić? Przecież ci co skaczą są najlepsi a reszta jest jeszcze gorasza. Już w środę konkurs świąteczny w Zakopanem(niestety-bo ta skocznia nie zobrazuje formy Polaków). I wszystkiego się dowiemy. Pojadą najlepsi z Krokwi i zrobią wstyd w Oberstdorfie. A moze by ktoś zauważył Wojtka Skupnia. Co się dzieje z Tonio Tajnerem i Krystaianem Długopolskim. Tylko patrzeć jak w PK bedziemy tracić limity.potrzeba albo nowego trenera kadry B albo cudu z nieba. Dlaczego Stefan Horngaher odszedł? Czy tak trudno było go zatrzymać. Trzeba było stanąć na głowie panie Tajnerze,wszak to dobry trener jest. A może pan Apollo zobaczy że jest źle wyjdzie z gabinetu,wywali Hannu na trenera kadry B a sam bedzie trenerem kadry A? to dopiro byłaby rewolucja. Aż ręce opadają jak się patrzy na wyniki naszych skoczków we wszystkich zawodach,nawet tych najniższej rangi FIS>

  • harry weteran
    do Styrian (tomasio@twin.at)

    Bo Tajner to cieple kluchy ijuz jak pisalem za zaslugi to sie na powoakach uzyskuje miejsce a nie jako szef PZN.
    Trzeba być menago , trzeba znac sie na polityce kadrowej , finasowej itp. a nie tylko bylym trenerem mistrza nad mistrze.
    Chcialoby się powiedziec Wlodarczyk wroc :)
    Jest wolnym czlowiekim , zaden sad go nie skazal :) podpbnie jak pania "lwice" lewicy Jakubowska za "i czasopisma" :) ze az Ziobrze krew uszami poszla :)

  • harry weteran
    do Usia

    Usia czy Ty zadjesz sobie sprawe co Ty zadasz? Nikt Ci tego nie pokaze nie przedstawi .Beda sie zastawiac tajemnica biznesowa czy finasowa. Nie dowiesz sie tego nigdy.

    No iedealiska jestes.. ale brawo ! Realia sa jednak calkiem inne.
    Na to pytanie ja Ci moge odpowiedziec. czy juz odpowiedzialem. nizej w komencie moim
    @@Czy w PZNie wśród "zwykłych " działaczy są jeszcze ludzie, którym zależy na przyszłości naszych skoków? Jeśli tak, to przyjrzyjcie się bardziej temu, co sie tam wyprawia i jak sie marnuje talenty!@@

    autor: harry gg: 3995533, 21 grudnia 2007, 18:35
    do nieznany (*02C.dip.t-dialin.net),
    Kuzwa kto zniszczyl lub proboje zniszczyc nasze skoki?

    To byla odpowiedz pytaniem a teraz normalnie .
    System jest winien dlatego nie ma takich ludzi o ktorych pytasz.

  • Styrian weteran

    Nie masz racji drogi "lolu" :-) . Za Wlodarczyka byli inni trenerzy i kilka medali na MSJ raz zloto indywidualnie a dwa razy srebro w druzynie (!) ...........
    Wiec skoro mogl taki zwykly Wlodarczyk zatrudnic solidnych opiekunow to czemu nie moze tego Tajner ?

  • anonim

    az strach sie bac co to bedzie jak pierwszym trenerem zostanie Kruczek...chociaz chwila chwila..on juz jest prawie ze 1 trenerem...na nastepnego zagranicznego trenera zabraknie pewnie pieniedzy...a Lepistoe po tym sezonie pewnie tym wszystkim walnie.....az strach sie bac co to bedzie jak Malysz zakonczy kariere...spadnie zainteresowanie...przepadna sponsorzy...i przypomna nam sie czasy, gdy sukcesem byly miesjca w 50 Kowala czy tez Klimowskiego.....oj oj

  • strong return doświadczony
    @Korian

    Nie zgadzam się.To znaczy dokładniej rzecz ujmując zgadzam się z harrym natomiast niektóre twoje tezy wydaja mi się nie pokrywać z rzeczywistoscią.Jestem pewien,ze 7 lat temu wychwalałeś Tajnera pod niebiosa,a Predazzo pamietasz?.Moze i Blecharz,Żoładż,a także Szturc,( który trenował Adama na małych skoczniach gdy mu wyjatkowo nie szło)mieli wiekszy wpływ na Małysza,ale nie odbiera się "cesarzowi co cesarskie"Absolutnie nie jestem zwolennikiem Tajnera.Nie widziałem żadnych rezerw w Klinghental.Co najwyzej kilku czołowych zawodników nie przyjechało,ale L.Messi-Morgernstern był ano był...Przegrał?No raczej...Oczywiscie LGP to nie to samo co PŚ zimowy ,bo kiedyś brylował tam nawet C.Jones,ale "nie odbiera się cesarzowi co cesarskie.Niewiem czy Stoch nie będzie kiedyś skakał w pierwszej "15"-nie jestem Kasandrą,natomiast wiem,że taki Roar Lyokelsoey zaczął rewelacyjnie skakać bardzo póżno.No ,więc może,moze,ale mogę się tylko łudzić. Myslę,że Lepistoe ma całkiem niezłą rękę do młodych,bowiem pod jego okiem Colloredo uczynił znaczne postępy,więc wyjscia są dwa:Albo lepistoe nie widzi i tak nikogo lepszego,albo Maciek się kiedyd przełamie.Lepiej moze żeby skakał teraz jak skacze niż błysnąć,a potem zgasnąć-patrz Max Mechler.

  • lol doświadczony

    tu nie trenerów trzeba zmieniac... popatrzcie na ten związek...
    stołek stołek stołek... i tylko tyłek na nim utrzymać...
    to jest Polska

  • Styrian weteran
    a mialo byc tak ......

    No wlasnie , a guzik prawda ;-) wcale nie mialo byc pieknie bo jak nie ma kto pokierowac i wyegzekfowac swoich pomyslow to nic z tego nie bedzie ......
    Chodzi oczywiscie o trenera , czy jak w innych panstwach o caly sztab szkoleniowy .
    W Polsce obecnie nie ma ani pierwszego ani drugiego , wiec i o jakiekolwiek wyniki bedzie coraz trudniej .
    Bledy trzeba umiec trafnie ocenic i skorygowac - a tu jak narazie tego nie ma ......
    Wyglada na to ze zamiast walki o zwiekszenie limitu w CoC ( ciekawe kto myslal o tym powaznie ) bedzie "rozpaczliwa" szamotanina o chocby dwa a moze i jeszcze tylko jedno miejsce ..........
    Z CoC nie ma problemu , bo tam wszyscy moga wystawic czterech zawodnikow ale w PS szybko mozemy sie doczekac ze nie dlugo bedzie skakal jako jedyny Polak Clemens Muranka i to na wlasny koszt a wyniki bedzie mial podobne do Martina Mesika w chwili obecnej ..........
    Po zakonczeniu sezonu radzilbym zmienic WSZYSTKICH trenerow .
    Niestety zawodza w kazdej kategorii wiekowej ......

  • Usia profesor
    @Działacze PZN (ale nie zarząd)

    Chyba najwyższa pora przyjrzeć się szkoleniu naszej młodzieży i skontrolować osoby za to odpowiedzialne!

    1) Sprawdzić, czy trenerzy wywiązuja się z obowiązków, które na siebie wzięli (oceniać szkoleniowców za wyniki na obcych skoczniach a nie za "sukcesy" na pietruszkowych zawodach w Polsce)!

    2) Sprawdzić, czy trenerzy maja wystarczająca ilośc funduszy pozwalającą im odbywać częste zgrupowania na zagranicznych skoczniach (skoro w Polsce jest tylko JEDNA)! A najważniejsza sprawa sprawdzić, czy za dużo kasy nie "wypływa" na tzw "CENTRA SZKOLENIOWE" !

    3) Dopilnować, by zostały podane do wiadomości kibiców ilość, długość oraz koszta zgrupowań poszczególnych kadr włącznie z "centrami szkoleniowymi" ( zbyt często przebywają oni na zgrupowaniach zagranicznych a zbyt rzadko przebywa tam kadra B).

    4)Podać do publicznej wiadomości BUDŻETY poszczególnych kadr i centrum szkoleniowego! (My, jako podatnicy, mamy prawo o tym wiedzieć!

    Czy w PZNie wśród "zwykłych " działaczy są jeszcze ludzie, którym zależy na przyszłości naszych skoków? Jeśli tak, to przyjrzyjcie się bardziej temu, co sie tam wyprawia i jak sie marnuje talenty!

  • anonim

    Zgadzam się z wami. Po co takie pitolenie że Kot jest taki niesamowity i że musi się obyć z PŚ. To bujdy! Schlirenzauer w tamtym roku od razu, od pierwszych konkursów zaczął wygrywać i stawać na podium. A Kot musi się obyć.

    Co do Huli to ja nigdy nie podejrzewałem go o to że może daleko skakać. Ja nigdy nie widziałem żeby on był po skoku zadowolony! I nigdy nie widziałem przejawu jego talentu.


    Klimek Murańka ma wielki talent, ale ciekawe jak będzie prowadzony.
    Ale nie popadajmy w zachwyt. Austriacy mają takich dziesięciu lub więcej.

    I jeszcze jedno. Doceńcie to co zrobił Małysz. On już nic nie musi. On tylko może. Zacznijmy więcej wymagać od pozostałych.

    Dlaczego jak Stoch, Żyła czy Kot nie wejdą do finału to nikogo to nie obchodzi i "nic się nie stało", a jak Małysz zajmie 10 miejsce to katastrofa, wyzywanie trenerów, wytykanie błędów!

    Opanujcie się! Spuście trochę powietrza!

  • stary bywalec
    Czas najwyższy.

    Trzeba Klimka wysłać do szkoły dla skoczków w Austrii. W naszym bagnie najbardziej pewne jest, że jak szybko zabłysnął tak szybko zgaśnie. A szkoda chłopaka.

  • Korian początkujący
    do harry

    twoj komentarz na temat polskich skokow i pana Tajnera (ktory z sukcesami Malysza ma tyle wspolnego ze machal choragiewka) jest poprostu nic dodac nic ujac w 100% trafny! Kamil Stoch ? nie robmy sobie zartow moze ma talent ale nie bedzie z niego nigdy zawodnik na pierwsza 15, wygral konkurs LGP ? no i co to tak samo jak Wisla Krakow wygralaby turniej halowy z udzialem Barcy czy Milanu ale te kluby przyjechalyby tylko potrenowac i w rezerwowym skladzie ;p a reszta to katastrofa Hula to chyba najwieksza pomylka polskich skokow on powinien zajac sie kompletnie czym innym, Kot to taki talent na miare mistrzostw Polski moze bo ja to talentu w nim nie widze tylko wymysl Lepistoe ze niby odkrywa mlodych skoczkow ;p poprostu cienizna!

  • patrycja381 weteran
    @nieznany, @harry

    ale ja tego nie twierdze, zasugerowalam tylko.ostatnio nie bylo mnie na skijumping i nie jestem na czasie z tematami...

  • harry weteran
    do nieznany (*02C.dip.t-dialin.net),

    Jesli od dluzeszego czasu pisze ,ze zle sie dzieje w polskich skokach, ze nie ma wiezi miedzy trenerem szefem PZN wiezi miedzy trenerem kadry (jesli taki jest , bo uwazam ze to tylko dla malysza jest Lepistoe i tak sie nie moga juz dogadac )a trenerami klubowymi., ze po macoszemu traktuje sie trenrow typu Szturc tych najwazniejszych moim zdanie, od ktorych wszystko zalezy to niektorzy harrego uwazaja za czuba jakiegos.

    Mnie nie zaslepily sukcesy Malysza. Ja juz nie oczekuje w zaslepieniu na to zeby Malysz zdobyl ta 5 kule a co niektorzy po nogach sikaja . Nie oczekuje aby Malysz bil rekordy, bo wiem ze polskie skoki to tylko narazie Malysz. Ja patrze poza Malyszem i widze dno. Tzn nie widze dna bo jest bardzo bardzo daleko. Nie ma polskich szkokow. Nie ma polskiej szkolki narciarskiej . Popatrzmy mamy polska szkole plywacka.Słonimski ja zrobil. a nie mamy skokow.
    Kuzwa kto zniszczyl lub proboje zniszczyc nasze skoki?

  • anonim

    Ludziska co wy chcecie od tych naszych skoczków.
    Dobrze ,że w ogóle jeszcze skaczą i kapują się w tym totalnym bałaganie.

    Dobrze ,że im się nie kręci w głowie w czasie lotu od tego totalnego zamieszania. A kiedyś sie mówiło o Czechach, że nic nikt nie wie czeski film .

  • anonim
    @patrycja381

    kilku z tych mlodszych dobrze sie zapowiadajacych dostalo dzis lanie w AlpenCup....niestety ale skoki w Polsce sa aktualnie na krawedzi...niestety ale w tym roku nic nie funkcjonuje.....nawet nie ma mozliwosci innnych zawodnikow w nagode hza dobre wyniki w Pk powolac na PS....nawet w Lepistoe juz nie wierze...mam warzenie faktycznie , ze jemu zalezalo na trenowaniu Malysza, zeby mogl teraz powiedziec...doprowadzil koljnego zawodnika do tytulu MS i zdobycia krysztalowej kuli...

  • harry weteran
    do patrycja381

    Pati
    To nie jest takie proste . trenerzy sobie zdaja z pewnoscia sprawe takze z formy i tych mlodych zawodnikow, zdaja sobie sprawe ze moze jeszcze nie potrafia na takich zawodach . Uwazasz ze co ? Klemens ze jesli dobrze skacze powiedzialbym swietnie na Krokwi bo zna jej kazdy centymetr to potrafi skakac na innych swiatowych skoczniach. Nie powiedzialbym.
    Poza tym moze jest powiedziane ze ci maja skakac ?

  • harry weteran

    Panowie ja tez robie bledy ale to juz sie powtarza u kolejnego . Piszemy AUSTRIAKÓW od Austrii. a nie Austry.
    Tak poza tym widac kto jest potega . Tak bo tam jest to wszystko poukladane. Kazdy wie co ma robic i za co. a nie jak u nas trenerzy mlodziezy za glodowe pensje.

  • patrycja381 weteran
    brak slow...

    czy naprawde trenerzy musza brac stale tych samych zawodnikow na konkursy? przydaloby sie wziac aru mlodszyc, dobrze zqapowiadajacych sie zawodnikow, ktorzy nie oswoili ie jesce z PK.tylko nie wiem czy to by dalo...

  • harry weteran
    do Boy

    Boy prosze nie wyzywaj skoczkow, bo sobie pojade po tobie. ostrzej Kto kogo przezywa sam sie tak nazywa. Jak mozna skoczka wyzwac od idiotow jesli nie wygrya zawodow. Moze Vilbergowi te rekordy jedynie wystarczyly.

    @Marco Polo i inni . Co wy chcecie od Sliza czy Huli. Nie widzisz co sie dzieje z naszymi skokami ? Kogo za nich ? Malysz a potem pustka a potem nie bedzie Malysza i nic nie bedzie bo jesli sie bedzie ich wyzywac od beznadziej, nielotow i innych przydomkow to im poprawicie z pewnoscia wyniki sportowe.
    Jest nienormalnie w tym naszym grajdolku. rozpierzone to towrzystwo . Chyba nie ma okreslonych konkretnych regul o kadrze A B i C. Zapasc chyba panuje szkoleniowa, bo jak okreslic wyniki naszych zawodnikow. Na wariackich papierach to wszystko funkcjonuje?
    Lepistoe zostal ztrudniny tylko dla Malysza. Nie widac tego ? Nie ma trenera kadry nie ma. Dodatkowo w ostanim okresie czasu Kruczek mowi co innego Malysz co innego a Lepistoe jeszcze cos innego.
    To jest chore.
    Tajner nie nadaje sie na szefa PZN. Zawsze uwazalem ze za zaslugi to na Powazki sie czlowieka kieruje. Szefem PZN powinien byc chlop z jajami i menadzer a nie cieple kluchy po kisielu w dodatku opowiadajacy bajki o potedze skokow polskich.
    Do roboty panie Tajner. Dobrze ktos powiedzial: . Dalczego do studia sportowego nie zaprasza sie bylych skoczkow tylko jakis redaktorkow zanfcow tej dyscypliny madrzacych sie na wszystkie strony. i szefa PZN. na dokladke. Przeciez taki szef nigdy nie powie zle o swoim gospodarstwie. A jest zle.
    Chetnie posluchalbym Staszka Bobaka < Fortuny czy nawet Fijasa co maja do powiedzenia.
    Przy okazji zarobiliby sobie pare groszy od stacji telewizyjnej do ktorej ja dokladam placac abonament czy podatek.
    ECH jak sobie pomysle ze Adam odejdzie i zacznie sie bum na Euro 2012 to skoki nasze legna w gruzach.
    Juz sa nad przepascia.

  • tomaszczuk stały bywalec
    DNO I KONIEC

    Siedmiu austryjaków przed najlepszym polakiem! To jest dno i koniec. Tyle sie mówi o przyszłości dobrej przyszłości polskich skoków i własnie ja widac..............szkoda gadać!

  • kamil2 początkujący
    skocznia w Ga-Pa

    Jestem ciekawy jak wygląda skocznia w Ga-Pa wiem tyle,że ma punkt k 125 a Hs 140

  • anonim
    Martin jest wielki

    Bardzo lubie Martina i ciesze sie z jego sukcesu mam nadzieje że wruci na swoje miejsce czyli do 10 PŚ bo to wielki zawodnik który się trochę zagubił .

  • anonim

    polskie skoki narciarskie maja sie coraz to gorzej....tak naprawde to tych bez formy zawodnikow nie ma na kogo wymienic...niestety ale reszta jest jeszcze gorsza i niestety ale czarno ta przyszlosc widze (wystarczy jeden rzut oka na wyniki naszych w AlpenCup) i do tego trzeba dodac, ze dwoch potencjalnych kandydatow na PK tam startowalo...oj oj...niestety ale nawet dobre dzieisjze skoki Stocha mnie nie sa w stanie podbudowac...jak znam zycie to jutro Stoch zawali i nawet do 2 serii nie wejdzie...na Zyle to tym bardziej nie ma co liczyc (no chyba, ze go jakis tajfun poniesie, ale on ze swoja technika to i wiatr "pokona")...no i Malysz, ktoremu tez jednak sporo do jego optymalnej formy jeszcze brakuje...chociaz do Malysza nie mam pretensji...bardziej do trenerow (wszystkich: klubowych reprezentacyjnych)...no to nas ten sezon sprowadzil niezle na ziemie....jak tak dalej pojdzie to jeszcze bedziemy wspominac te dobre 5 miejsce w druzynowce z ostatnich MS

  • edzia. stały bywalec
    Hurrraaa!!!!!!!!!!

    Bardzo się cieszę ze zwycięstwa Martina! Mam nadzieję, że te wyniki przełożą się na Puchar Świata. Trzymam kciuki.

  • krzycho doświadczony
    @Marco Polo

    no to kogo wziąć za Sliża i Hule? niby można wyprubować Tajnera albo Długopolskiego,wszak in brakuje kilkadziesiąt pkt. do wejścia do ,,50"CRL.

  • Marco Polo weteran
    Śliż i Hula

    Jest mi tym trudniej o tym pisać, że zawsze im kibicowałem. I zresztą dalej kibicuję.
    Nigdy bym sie nie spodziewal, że Rafał Śliż pokaże sie z tak beznadziejnej strony. To, co wyprawia w tym sezonie woła o pomste do nieba. Powinien przez miesiąc trenować z dala od wszystkich i wszystkiego. Może da to efekty. jeśli nie to powinien otrzymac status TT.
    Hula zdobył co prawda w PK jakieś śmieszne punkciki ale w tej formie również nadaje sie tylko i wyłącznie do odstawki. Niech zmieni klub i trenuje w tymże. Oni nie mogą występowac w reprezentacji. Oni są na to za słabi.
    Albo się podniosą albo trzeba z nich zrezygnować. A nie wozić ich po wycieczkach po Europie albo jeszcze lepiej.

  • Boy profesor

    Sory, ale Vilberg to jest idiota. Cztery razy ustanawiał rekord nowej skoczni w Ga-Pa, a w zawodach nie stanął nawet na podium.

  • harry weteran
    Brawo !!

    Zrobil pauze w Villach potrenowal deko w spokoju jest efekt. Gdyby nie virus zoladkowy trenowalby takze w Lilehammer. I ma nadzieje ze powroci na TCS jako jeden z i bedzie zyl
    Jak juz pisalem pod innym newsem Diabelek nie wychylil sie w kwalifikacjach a calkiem przechylil sie w konkursie.

    Zle sie dzieje jesli traci sie zdobycz z pierwszej serii.




    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(102), 2007-12-21 17:53:07 ***

  • krzycho doświadczony

    no nie jest za dobrze. Dobrze że chociaż Marcin wszedł do drugiej serii,ale tak naprawdę stale powinno punktować 2 lub 3 zawodników. Czekam na jutrzejszy konkurs z nadzieja że dobrze zaprezentuje się Łukasz Rutkowski. Powodzenia.!

  • anonim

    skakali wszyscy teraz przeklinani, wojtek tajner, tonio tajner, tomasz pochwala.. nawet oni byli w niezlej dyzpozycji

  • Anonimowy Anonim doświadczony

    Tak. Za czasów Horngachera było znacznie lepiej, ale pod uwagę bierzmy iż w konkursach startowały inni, najczęściej młodzi skoczkowie. Szansę występu w CoC nie dostawało się za nazwisko a za aktualną formę.

  • anonim

    pamietacie jak kiedys za czasow horngachera bywalo tak ze najgorszy zawodnik z polski byl 30?

  • Malyszomaniak profesor
    Trening

    Treningi to co innego a konkurs co innego i tyle by było w kwesti dobrych skoków Bachledy

  • krzycho doświadczony

    No zobaczymy co pokaże Marcin. Najgorsze jest to że jak w PK zajmie dobre miejsce to pojedzie na PŚ i już jest klapa. Trzymam za niego kciuki,

  • Krzysztof Polak początkujący
    Cóż...

    Mam jakieś dobre przeczucia przed jutrzejszym konkursem, Kamil wystrzelił i to jego skoki były wyraźnie równe, liczę że głonie on sprawi niespodziankę, a i dla Adama prezent na Święta:D W Świąteczne dni magiczna jest miłości moc

  • vero92 profesor

    Bachleda im bliżej 'końca' konkursu tym gorzej, poczynając od treningów itd...

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl