Mercedes ekipy Małysza - cacko na kołach

  • 2010-09-19 00:19

W czerwcu Adam Małysz odebrał kluczyki do srebrnego Mercedsa Viano 3.0 diesel. Inter-Car Zabrze autoryzowany salon i serwis Mercedes-Benz jest sponsorem Polskiego Związku Narciarskiego i naszego najlepszego skoczka w historii. Wiślanin, obok Mateusza Kusznierewicza i Justyny Kowalczyk jest kolejnym mistrzem olimpijskim współpracującym z marką Mercedes-Benz.

"Cieszę się, że Pan Adam Małysz dokonał najlepszego wyboru" powiedział Jarosław Zięba, prezes Inter-Car Zabrze. "Postawiłem na srebrną gwiazdę, Mercedesa Viano i jestem przekonany, że ten samochód zapewni mi bezpieczeństwo i komfort w moich licznych podróżach. Mam nadzieję, że będzie to sezon pod szczęśliwą gwiazdą" - powiedział Orzeł z Wisły.

Samochód nie jest oczywiście do prywatnego wykorzystania dla skoczka, zespół używa go na zgrupowaniach i zawodach. Wóz bardzo chwali Maciej Maciusiak, serwismen Adama Małysza. Mówi, że jest bardzo wygodny i przestronny. „Jest w nim nawet więcej miejsca, niż w Chryslerze, którego używaliśmy w zeszłym roku. Jest trochę dłuższy i nieco wyższy” powiedział Maciusiak.

Samochód został przystosowany do potrzeb ekipy. Zamiast siedmiu, jak w standardzie, ma cztery fotele. Tył oddziela od przestrzeni dla pasażerów solidna metalowa krata. A w strefie bagażowej nigdy za dużo miejsca nie zawadzi. „Kombinezony, buty, narty, narzędzia, urządzenia do treningu sprzęt do analizy skoków, nasze prywatne bagaże. No i oczywiście najwięcej bagaży to ma Maciek – smary, i wszystko co jest potrzebne, by dbać o narty. A samych kombinezonów Adam ma czasem, razem z treningowymi, z dziesięć” – uśmiecha się Robert Mateja.

Długie, skokowe narty, (w tym roku Adam skacze na nartach o długości 240 cm) zajmują dwie trzecie wnętrza samochodu, dlatego w kracie jest specjalne wycięcie, część nart spoczywa w części bagażowej a część miedzy fotelami.

„Prowadzimy go na zmiany, ale głównie Robert i ja” – mówi Maciusiak. „Jeździ się bardzo dobrze, samochód jest bardzo wygodny. Jest tu mnóstwo schowków, klimatyzacja, wygodne fotele regulowane w kilku płaszczyznach. Jest kilka gniazdek, w tym jedno z tyłu w bagażniku, możemy do niego podłączyć sprzęt do oglądania i analizowania skoków, jeśli pod ręką nie ma gniazdka elektrycznego. Silnik jest mocny, 3 litry, 206 koni mechanicznych. Taka moc bardzo się przydaje przy wyprzedzaniu. Mamy w nim wszystko, co potrzeba, a jak trzeba zrobić jakąś drobną przeróbkę, to sami sobie coś wykombinujemy” – objaśnia Mateja.

"W Chryslerze trzeba się było czasem nieźle nagłówkować, by wszystko spakować. Tutaj jeszcze nie mieliśmy problemów z pakownością" – dodaje Maciusiak. „Wszystkie fotele są bardzo wygodne, ale ja najbardziej lubię siedzieć za kierownicą, lub za kierowcą” – zdradza Adam Małysz.

FOTORELACJA

Marcin Hetnał, źródło: Informacja własna

oglądalność: (11401) komentarze: (19)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • anonim

    @granda

    Ta firma Berdax jest na tej stronie jako oficjalny partner PZN.
    Po prawej u góry.
    To ona szyje kombinezony dla Adama ? ma na rękawie naszywkę Adam Berdax.
    A na ich stronie w galerii są super fotki :)

  • anonim

    Do końca jego dni chyba niektórzy będą mu wypominać, że nie ma złota olimpijskiego. I co z tego ?
    Ma 4 medale i to nie byle jakie ale wywalczone w ciężkim pocie czoła szczególnie te ostatnie.
    "Najlepsi wspierają najlepszych" i to nie podlega dyskusji, to prawda i fakt.

    Super samochód a jeździć czymś muszą z tym wszystkim bagażu jest sporo.
    Z resztą byle komu taka forma nie dała by takiego autka.

  • granda6 bywalec
    Konkurs

    A teraz pytanie telewizyjne 10zł sms(dziś promocja i wystarczy być najszybszym). Kto jest na pierwszym zdjęciu przy aucie obok Maćka Maciusiaka(czerwone spodnie dresowe) odp A:granda, odp B: Doda, odp c: James Bond. Pierwszy otrzyma nagrodę którą prześlę pocztą na podany przez zwycięzce adres(warto) Pozdro. Zabawa musi być i obiecuję że nagrodę poślę! START

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl

  1. Zanim zadasz pytanie na forum - zobacz czy poniżej ktoś już nie dał na nie odpowiedzi.
  2. Redakcja serwisu Skijumping.pl zastrzega sobie prawo do usuwania oraz modyfikowania komentarzy łamiących regulamin - nie związanych z tematem newsa, zawierających obraźliwe treści, atakujących osoby publiczne (a w szczególności zawodników, trenerów, działaczy, polityków), napisanych wulgarnym językiem, spamu, powielania treści newsa itp.
  3. Zabrania się reklamowania innych stron, blogów itp.
  4. Forum to miejsce na przemyślane wypowiedzi i opinie. Do komentowania bieżących wydarzeń na skoczni oraz luźnych pogaduszek służy nasz czat. Komentarze o zerowej wartości merytorycznej typu "Ammann Słabo, Stoch - 125m, co tu tak cicho, czemu nie skaczą" - również będą usuwane.
  5. Komentarze powinny być rzeczowe, napisane poprawnie językowo i bez rażących błędów ortograficznych.
  6. Zapytania, opinie i uwagi skierowane do redaktorów serwisu Skijumping.pl, prosimy przesyłać na nasz adres email. Nasi redaktorzy nie czytają wszystkich komentarzy, często mogą więc wcale nie odpowiedzieć. Zapytania, opinie i uwagi skierowane do moderatorów forum Skijumping.pl, prosimy przesyłać na nasz adres admin@skijumping.pl.
  7. Wszystkich użytkowników forum, prosimy o kulturalną dyskusję. Do rozwiązywania wszelkich sporów i kłótni służy email, gadu-gadu lub inne środki komunikacji.
  8. Aby uniknąć bałaganu i nieporozumień, zabrania się tworzenia i korzystania użytkownikom z więcej niż jednego konta/nicka oraz podszywania się pod innych użytkowników, poprzez tworzenie bardzo podobnych nazw/nicków. W przypadku wykrycia takiego działania, konta będą kasowane, a w skrajnym przypadku (nagminne tworzenie kolejnych kont), użytkownik banowany.
  9. Wszelkie komentarze, atakujące bezpośrednio poszczególnych użytkowników (w tym także oskarżenia o pisanie pod wieloma nickami), moderatorów lub redaktorów, będą bezzwłocznie usuwane, podobnie jak spory między użytkownikami, nie mające nic wspólnego z tematem artykułu. Konta użytkowników, którzy obrażają moderatorów, administratorów, bądź atakują Redakcję Skijumping.pl, mogą być blokowane.
  10. Wszelkie narzekania na to, że komentarze są "bezpodstawnie" usuwane, będą również kasowane. Jeśli ktoś uważa, że jego komentarz był zgodny z regulaminem, a mimo to został usunięty, prosimy o kontakt emailowy na adres admin@skijumping.pl.
  11. Jeśli uważasz, że dany użytkownik nagminne łamie regulamin, wywołuje kłótnie i utrudnia dyskusję w komentarzach, prosimy o kontakt emailowy na adres admin@skijumping.pl.
  12. Redakcja zastrzega sobie prawo do usuwania wpisów bądź blokowania użytkowników, którzy używają niecenzuralnego języka, nagminnie wywołują konflikty, spory oraz prowokują innych uczestników forum do kłótni.
  13. Redakcja zastrzega sobie prawo do usuwania użytkowników, których nazwy (ksywki) zawierają wulgaryzmy lub brzmią podobnie do niecenzuralnych słów.
  14. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności, w przypadku, gdy adres IP zablokowanej osoby, jest adresem całej sieci lokalnej. Ewentualne cofnięcie blokady może nastąpić jedynie w przypadku, gdy winny użytkownik zaprzestanie szkodliwych działań na forum.
  15. Redakcja nie odpowiada za treści i opinie prezentowane przez użytkowników forum. Jeśli wypowiedzi naruszają prawo, ich autorzy mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
  16. W przypadku "bana" użytkownika, zabronione jest tworzenie nowego konta, przez 7 dni od momentu blokady konta.
  17. W przypadku nagminnego łamania regulaminu forum oraz ogólnych zasad dobrego wychowania, Redakcja zastrzega sobie prawo do powiadomienia odpowiednich służb, wraz ze wszystkimi posiadanymi danymi użytkownika (adres IP, logi, dane kontaktowe).