Polskie mleko w Trondheim

  • 2003-12-09 14:37
Oglądając transmisję telewizyjną konkursu w Trondheim, ze zdumieniem wpatrywaliśmy się w plastrony skoczków. Nad numerem zawodnika widniał czerwony napis na niebieskim tle: "Doskonałe mleko". Tak zwyczajnie i swojsko, po polsku. To samo hasło reklamowe było obecne na transparentach rozpiętych wokół skoczni.

Niedawno opisywaliśmy reklamę polskiego mleka przez fińskiego skoczka Veli-Matti Lindstroema, mistrza świata juniorów. Przedsięwziecie to okazało się sukcesem, dlatego polskie mleczarnie wraz z norweską wytwórnią opakowań postanowiły zostać sponsorem głównym imprezy Pucharu Świata. Dlaczego jednak padło na Trondheim, a nie na polskie Zakopane? Tę kwestie wyjaśnił Sylwester Podgórski z działu marketingu mleczarni:

- "Oceniając propozycje Zakopanego, mogę powiedzieć, że tutaj wydaliśmy zdecydowanie mniej niż w Polsce oraz mniej niż na innych skoczniach Pucharu Świata. Liczyło się też to, że zawody odbywają się w kraju naszego producenta opakowań. A chcemy po prostu kształtować świadomość Polaków, że jest u nas w kraju dobre świeże mleko pasteryzowane, w kartonach. Lindstroem, który jest fanem mleka, uznał, że polski wyrób godny jest promowania. Nie wstydzi się go."

Dla polskiego sponsora nieistotnym był fakt niewielkiej ilości widzów na norweskim konkursie. Dla strategów firmy liczyła sie jedynie olbrzymia widownia telewizyjna w całej Europie, a w szczególności w Polsce. Miliony Polaków przez kilka godzin oglądały zawody, wpatrując się w postacie skoczków zaopatrzonych w polskie napisy na strojach.

Veli-Matti Lindstroem nie krył zadowolenia z działań sponsora. W krótkiej rozmowie z dziennikarzem Superexpressu powiedział, że czuje się dobrze i ma nadzieję, że tak pozostanie już do końca sezonu.
- "Osiągnąłem może osiemdziesiąt procent formy. Ta najwyższa powinna być podczas mistrzostw świata w lotach."

Faworyci Veli-Matti Lindstroema to Janne Ahonen, Matti Hautamaeki. A on sam? Być może. Młody, sympatyczny Fin cieszy sie dużym powodzeniem wśród dziewcząt. Dostaje wiele listów właśnie z Polski:

- "Tak, nawet sporo listów. Przychodzą do fińskiej federacji narciarskiej. Propozycji małżeństwa nie było. Ja mam dziewczynę. Nazywa się Mona Lisa i ma oczy jak ta z obrazu."

Czy reklama polskiego mleka odniesie sukces - o tym przekonamy sie już wkrótce. W każdym razie zachęcamy wszystkich do picia tego smacznego i zdrowego napoju, wszak wiadomo, że polskie mleko jest doskonałe i najlepsze, a na dodatek - reklamowane przez najlepszych skoczków świata na zawodach w Trondheim.
Jaala, źródło: Superexpress

oglądalność: (13113) komentarze: (26)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • anonim

    na tych trykocikach powinien byc jeszcze dopisek:"Pij mleko-będziesz wielki!":)

  • skoczek początkujący

    bez kitu ale niemieccy skoczkowie maja te kaski niczym hełmy krzyzakow z sredniowiecza ...

  • anonim

    to popatrz na kask małysza i sie pociesz... :/

  • anonim
    @niti:

    W takim samym kasku jak Małysz skaczą Goldberger i Morgenstern (hasło reklamowe Red Bulla, że dodaje skrzydeł, powstało po pucharach Goldiego), więc twoja złośliwość jest troszkę bez sensu. :)

    @skoczek: raczej "Gwiezdne wojny" :)))

  • anonim

    wygladaja raczej jak zolnierze niemccy tyle ze 60 lat wstecz.....

  • anonim

    Co ciekawe to mleko nie jest z gór, tylko z Wielkopolski... Produkuje je min. mleczarnia w Wolsztynie(tu się urodziłam).
    Nareszcie my- wielkopolanie mamy się czym pochwalić!!!
    Najpierw Groclin rozsławił tę okolicę, teraz mleko z Wolsztyna, do tego Dawid Murek pochodzi z Międzyrzecza...

  • anonim

    no sorry, jak ktoś sobie ich nie umie zapiąć, to już jego sprawa

  • anonim
    :)))))

    Wiązania nart, pękające w locie już widziałam. I bynajmniej nie chodziło o Małysza... :))) Dlaczego nie może się nagle rozpiąć pasek podtrzymujący gogle? Żaden sprzęt żadnej firmy nie jest w 100% niezawodny.

    Ja nie napisałam, że mi się nie podoba niemiecki kask, mi się po prostu kojarzy z "Gwiezdnymi wojnami" (nawiasem mówiąc akurat te filmy bardzo lubię).

    Nie wywołujcie nowej fali "bluzgów", bo zaraz tu będzie ciekło błoto. :))

  • anonim

    hmmm...ja tu czegos nie rozumiem...Artykuł nie jest przeciesh o kaskach i o goglach...Zastanówcie sie w ogóle co wy wypisujecie!!!

  • anonim

    @niti i milcia rzeczywiście kaski niemieckich skoczków wyglądają dość zabawnie, oczywiście możecie wrzucac "tradycyjnie w odpowiedzi" już na kask małysza w formie rewanżu ale w kaskach tej firmy skaczą praktycznie wszysycy tylko co innego reklamują - np finowie... nie rozumiem skąd ta zawiść! czy wy zawsze musicie atakowac małysza? czemu on jest winien? że gogle mu się rozpięły? no trudno rozpięły! to żaden argument, a prawdą jest ze kaski niemieckich skoczków wyglądają dośc nietypowo i tyle, a obrażanie małysza że wygląda jak "szczur" jest poniżej jakiejkolwiek krytyki! chcecie kogoś obrazić - obrażajcie tych co piszą te rzeczy a nie małysza - bo to nie on jest autorem słów które wam się nie podobają (nie wszysycy którzy obrażają niemców są fanami małysza to też weżcie wreszcie pod uwagę) pozdrawiam wszystkich

  • anonim
    @milcia

    A słowo "szczur" (z odpowiednią pisownią) :)

    Czy mam coś równie złośliwego napisac o Hannim? ;)

  • anonim

    no ktoś ten temat zaczął... i bynajmniej nie byłam to ja

  • anonim

    odnośnie artykułu - uważam że to bardzo dobry pomysł i było by fajnie gdyby częściej polskie firmy brały udział w tego typu przedsięwzięciach!

  • anonim

    Doskonałe Mleko- bo świeże

  • anonim

    a ktos w ogole widzial to mleko w sklepie????? u mnie na wiosce nie ma , ba nawet nikt o tym nie slyszal :-/

  • anonim

    Porównania kasków niemieckich z "Gwiezdnymi wojnami" są, jak sądzę, trafne - w ubiegłym roku wiosną prasa niemiecka pisała, że wyglądają jak kask Dartha Vadera... Ale podobno są bardzo aerodynamiczne, mają gwarantować nie tylko dalekie skoki, ale także być bardziej bezpieczne. Tyle prasa, a życie pokaże swoje.

  • anonim
    mleko

    no nie przesadzajcie, to mleko sławione na skoczniach świata (hehe:) nie pochodzi z gór, a ponadto tylko co poniektóre pudełeczka wywodzą sie z Wielkopolski, z Wolsztyna na przyklad... u mnie mleczko jest w sklepie, a to ani Wielkopolska tutaj, ani Małopolska ani Śląsk ani Mazowsze... Ani własciwie zadna inna kraina wiec geografia nie ma tu nic do rzeczy... a dla tych co mleka nie probowali - niczym sie nie rozni od normalnego, tylko na kartoniku jest rysunek skoczka :)

  • anonim

    @ IceQueen fajnie ci sie zrymowało!!!!
    Jezeli chodzi o mleczko to ja naprawde byłam w szoku kolezanka kiedys mi mówiła ze widziała reklame mleczka z miom kochanym Velim no ja niestety jej nie widziałam ale tak sobie pomyslałam ze to ta sama firma tylko ja takiego mleka u nas na pomorzu nie widziałam na oczy myslałam ze to mleczko to gdzies z mazurskiego

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl

  1. Zanim zadasz pytanie na forum - zobacz czy poniżej ktoś już nie dał na nie odpowiedzi.
  2. Redakcja serwisu Skijumping.pl zastrzega sobie prawo do usuwania oraz modyfikowania komentarzy łamiących regulamin - nie związanych z tematem newsa, zawierających obraźliwe treści, atakujących osoby publiczne (a w szczególności zawodników, trenerów, działaczy, polityków), napisanych wulgarnym językiem, spamu, powielania treści newsa itp.
  3. Zabrania się reklamowania innych stron, blogów itp.
  4. Forum to miejsce na przemyślane wypowiedzi i opinie. Do komentowania bieżących wydarzeń na skoczni oraz luźnych pogaduszek służy nasz czat. Komentarze o zerowej wartości merytorycznej typu "Ammann Słabo, Stoch - 125m, co tu tak cicho, czemu nie skaczą" - również będą usuwane.
  5. Komentarze powinny być rzeczowe, napisane poprawnie językowo i bez rażących błędów ortograficznych.
  6. Zapytania, opinie i uwagi skierowane do redaktorów serwisu Skijumping.pl, prosimy przesyłać na nasz adres email. Nasi redaktorzy nie czytają wszystkich komentarzy, często mogą więc wcale nie odpowiedzieć. Zapytania, opinie i uwagi skierowane do moderatorów forum Skijumping.pl, prosimy przesyłać na nasz adres admin@skijumping.pl.
  7. Wszystkich użytkowników forum, prosimy o kulturalną dyskusję. Do rozwiązywania wszelkich sporów i kłótni służy email, gadu-gadu lub inne środki komunikacji.
  8. Aby uniknąć bałaganu i nieporozumień, zabrania się tworzenia i korzystania użytkownikom z więcej niż jednego konta/nicka oraz podszywania się pod innych użytkowników, poprzez tworzenie bardzo podobnych nazw/nicków. W przypadku wykrycia takiego działania, konta będą kasowane, a w skrajnym przypadku (nagminne tworzenie kolejnych kont), użytkownik banowany.
  9. Wszelkie komentarze, atakujące bezpośrednio poszczególnych użytkowników (w tym także oskarżenia o pisanie pod wieloma nickami), moderatorów lub redaktorów, będą bezzwłocznie usuwane, podobnie jak spory między użytkownikami, nie mające nic wspólnego z tematem artykułu. Konta użytkowników, którzy obrażają moderatorów, administratorów, bądź atakują Redakcję Skijumping.pl, mogą być blokowane.
  10. Wszelkie narzekania na to, że komentarze są "bezpodstawnie" usuwane, będą również kasowane. Jeśli ktoś uważa, że jego komentarz był zgodny z regulaminem, a mimo to został usunięty, prosimy o kontakt emailowy na adres admin@skijumping.pl.
  11. Jeśli uważasz, że dany użytkownik nagminne łamie regulamin, wywołuje kłótnie i utrudnia dyskusję w komentarzach, prosimy o kontakt emailowy na adres admin@skijumping.pl.
  12. Redakcja zastrzega sobie prawo do usuwania wpisów bądź blokowania użytkowników, którzy używają niecenzuralnego języka, nagminnie wywołują konflikty, spory oraz prowokują innych uczestników forum do kłótni.
  13. Redakcja zastrzega sobie prawo do usuwania użytkowników, których nazwy (ksywki) zawierają wulgaryzmy lub brzmią podobnie do niecenzuralnych słów.
  14. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności, w przypadku, gdy adres IP zablokowanej osoby, jest adresem całej sieci lokalnej. Ewentualne cofnięcie blokady może nastąpić jedynie w przypadku, gdy winny użytkownik zaprzestanie szkodliwych działań na forum.
  15. Redakcja nie odpowiada za treści i opinie prezentowane przez użytkowników forum. Jeśli wypowiedzi naruszają prawo, ich autorzy mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
  16. W przypadku "bana" użytkownika, zabronione jest tworzenie nowego konta, przez 7 dni od momentu blokady konta.
  17. W przypadku nagminnego łamania regulaminu forum oraz ogólnych zasad dobrego wychowania, Redakcja zastrzega sobie prawo do powiadomienia odpowiednich służb, wraz ze wszystkimi posiadanymi danymi użytkownika (adres IP, logi, dane kontaktowe).