Kamil Stoch ambasadorem marki Breitling

  • 2015-11-05 13:06

Podczas środowego dnia medialnego Polskiego Związku Narciarskiego, w krakowskim hotelu Park Inn doszło do podpisania umowy Kamila Stocha z prestiżową marką zegarków. Dwukrotny mistrz olimpijski z Soczi został ambasadorem szwajcarskiej firmy Breitling.

Kamil Stoch i Peter KellnerKamil Stoch i Peter Kellner
fot. Tadeusz Mieczyński

- To dla mnie wielka presja, bo zaczyna się nowa współpraca, a do tego Kamil Stoch był już fanem naszej marki, zanim się poznaliśmy - powiedział Peter Kellner, prezes Breitiling Austria i Europy Wschodniej

28-letni reprezentant Polski jest bardzo zadowolony z takiego rozwoju sytuacji. - Firma ta wspiera latanie w każdym tego słowa znaczeniu. Stąd wzięła się miłość do tej marki. A do tego chronometry tej marki są piękne same w sobie. Wierzę, że ta współpraca pozwoli mi jeszcze wyżej wspiąć się w lotnictwie narciarskim, a w przyszłości pomoże w innej mojej pasji - szybownictwie - oznajmił mistrz świata z 2013 roku.

Przy okazji zawarcia umowy, podopieczny Łukasza Kruczka otrzymał w prezencie jeden z modeli zegarków marki Breitling, cechującej się absolutną precyzją, niezawodnością i funkcjonalnością.

- Niech ta marka i ten zegarek będą dobrym przewodnikiem w pana życiu. Na pewno nie pomoże on panu w dalekich skokach, bo ten zegarek jest trochę ciężki <śmiech> - dodał prezes Kellner.

Podpisanie umowy ze szwajcarską firmą nie wpłynie na logo prezentowane przez Kamila Stocha na kasku podczas zawodów. To miejsce wciąż zachowuje Grupa Atlas.

FOTORELACJA


Dominik Formela, źródło: eurosport.onet.pl
oglądalność: (9085) komentarze: (3)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • MSad_ profesor
    zeby

    tylko podatek od tego buksiaka odprowadzil bo go capna jak ministra Nowaka

  • FighterWF doświadczony

    Kamil Stoch jest w końcu dwukrotnym mistrzem olimpijskim, więc nie ma co się dziwić, że jest łakomym kąskiem dla różnorakich firm ;)

  • Pavel profesor

    No, no całkiem nieźle, coraz bardziej prestiżowe firmy "wchodzą" w polskie skoki. Oby tak dalej, to zawsze służy rozwojowi dyscypliny.

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl