PŚ w Zakopanem: Manuel Fettner wygrywa kwalifikacje

  • 2026-01-10 15:03

Manuel Fettner zwyciężył w kwalifikacjach do niedzielnego konkursu indywidualnego Pucharu Świata na Wielkiej Krokwi (HS140) w Zakopanem. Reprezentant Austrii wygrał dzięki próbie na odległość 138 metrów. Polacy w komplecie awansowali do zawodów.

Sobotnie kwalifikacje zdominowali Austriacy. Najlepszy okazał się Manuel Fettner (138 m) przed Janem Hoerlem (134 m) i Maximilianem Ortnerem (139 m) sklasyfikowanym ex aequo ze Słoweńcem Anze Laniskiem (132 m). Piąty był Stephan Embacherr (133 m), a szósty Jason Colby (137,5 m).

W czołowej dziesiątce uplasowali się również Timi Zajc (138 m), Jonas Schuster (132 m), Jewhen Marusiak (145 m) i Domen Prevc (129,5 m).

Kacper Tomasiak po skoku na 128. metr zajął szesnastą pozycję. Dwudziesty trzeci był Maciej Kot (124,5 m), dwudziesty siódmy Dawid Kubacki (123,5 m), trzydziesty trzeci Kamil Stoch (124,5 m), z kolei czterdziesty szósty Paweł Wąsek (114,5 m).

Kwalifikacje rozegrano z 14., 13. i 12. belki.

O 16:10 rozpocznie się konkurs duetów z udziałem 14 reprezentacji narodowych. Polskę reprezentować będą Dawid Kubacki i Kacper Tomasiak. Transmisja w TVP1, TVP Sport, Eurosport 1 i HBO Max.

Wyniki kwalifikacji PŚ w Zakopanem (HS140); 10.01.2026
Lp   Nr imię i nazwisko kraj odl. belka km/h komp. styl NOTA
1 Q 47 FETTNER Manuel AUT 138.0 12 89.3 -13.2 54.0 133.7
2 Q 51 HOERL Jan AUT 134.0 12 89.1 -8.1 54.0 131.6
3 Q 35 ORTNER Maximilian AUT 139.0 13 89.7 -13.8 54.5 130.7
3 Q 52 LANISEK Anze SLO 132.0 12 89.2 -6.9 55.5 130.7
5 Q 50 EMBACHER Stephan AUT 133.0 12 89.0 -8.0 52.5 128.4
6 Q 36 COLBY Jason USA 137.5 13 89.4 -13.6 54.0 127.7
7 Q 42 ZAJC Timi SLO 138.0 13 89.4 -11.9 50.5 126.8
8 Q 43 SCHUSTER Jonas AUT 132.0 13 89.8 -4.5 53.5 126.4
9 Q 4 MARUSIAK Yevhen UKR 145.0 14 89.6 -16.4 46.5 126.1
10 Q 53 PREVC Domen SLO 129.5 12 89.1 -7.6 54.0 124.0
11 Q 40 GRANERUD Halvor Egner NOR 134.0 13 89.6 -11.6 54.0 123.4
12 Q 45 FOUBERT Valentin FRA 134.0 13 89.0 -12.5 54.0 122.5
13 Q 37 DESCHWANDEN Gregor SUI 135.0 13 90.0 -13.6 53.0 122.2
14 Q 48 ZOGRAFSKI Vladimir BUL 129.5 12 89.0 -11.2 54.0 120.4
15 Q 11 MUELLER Markus AUT 134.5 13 89.1 -14.6 52.5 119.8
16 Q 49 TOMASIAK Kacper POL 128.0 12 88.8 -8.6 52.5 118.8
17 Q 46 SUNDAL Kristoffer Eriksen NOR 131.5 13 89.5 -12.9 53.0 116.6
18 Q 44 FORFANG Johann Andre NOR 128.5 13 89.7 -9.5 53.5 115.1
19 Q 17 GEIGER Karl GER 126.5 13 90.1 -5.0 52.5 115.0
20 Q 19 LANGMO Isak Andreas NOR 127.0 13 89.6 -6.9 52.0 113.5
21 Q 5 CECON Francesco ITA 131.0 13 89.0 -15.7 53.5 113.4
21 Q 34 AALTO Antti FIN 130.0 13 89.9 -12.9 52.5 113.4
23 Q 30 KOT Maciej POL 124.5 13 89.4 -4.2 52.5 112.2
24 Q 38 PASCHKE Pius GER 128.0 13 89.3 -10.2 52.0 112.0
25 Q 6 CHERVET Jules FRA 132.0 13 89.3 -16.4 50.5 111.5
26 Q 41 LINDVIK Marius NOR 127.0 13 89.3 -11.2 54.0 111.2
27 Q 25 KUBACKI Dawid POL 123.5 13 89.8 -3.1 52.0 111.0
28 Q 24 OESTVOLD Benjamin NOR 125.0 13 89.5 -5.2 51.0 110.6
29 Q 20 BRESADOLA Giovanni ITA 128.0 13 89.7 -7.0 47.0 110.2
30 Q 32 NAITO Tomofumi JPN 125.5 13 89.0 -9.0 50.5 107.2
31 Q 3 KAPUSTIK Hektor SVK 130.5 14 89.9 -15.7 52.5 106.7
32 Q 9 MOGEL Zak SLO 126.5 13 89.8 -13.1 52.0 106.4
33 Q 39 STOCH Kamil POL 124.5 13 88.9 -13.0 52.5 103.4
34 Q 29 WELLINGER Andreas GER 120.5 13 90.3 -4.4 51.0 103.3
35 Q 7 MAATTA Jarkko FIN 125.0 13 89.4 -13.6 51.0 102.2
36 Q 22 BICKNER Kevin USA 123.0 13 89.6 -9.7 50.0 101.5
37 Q 18 INSAM Alex ITA 118.5 13 89.7 -4.1 51.0 100.0
38 Q 16 TRUNZ Felix SUI 118.5 13 90.1 -4.2 51.0 99.9
39 Q 8 NOUSIAINEN Eetu FIN 123.5 13 89.6 -14.0 51.5 99.6
40 Q 15 PEIER Killian SUI 119.0 13 89.7 -5.1 50.5 99.4
41 Q 33 SATO Yukiya JPN 121.5 13 89.6 -10.8 50.5 98.2
42 Q 21 KOUDELKA Roman CZE 121.0 13 89.0 -5.7 45.5 97.4
43 Q 23 VASSILYEV Danil KAZ 121.5 13 89.1 -11.1 49.0 96.4
44 Q 31 HAUSWIRTH Sandro SUI 117.5 13 90.0 -5.9 49.5 94.9
45 Q 27 OBLAK Rok SLO 116.0 13 90.1 -4.9 49.5 93.2
46 Q 28 WASEK Pawel POL 114.5 13 89.4 -2.8 49.5 92.6
47 Q 10 KOBAYASHI Junshiro JPN 119.0 13 89.1 -12.7 51.0 92.3
48 Q 26 KOBAYASHI Sakutaro JPN 113.5 13 90.0 -3.7 48.0 88.4
49 Q 2 PALOSAARI Vilho FIN 119.0 14 89.3 -10.6 48.5 87.1
50 Q 14 KALINICHENKO Vitaliy UKR 110.5 13 89.5 -3.6 48.0 83.1
51   12 IPCIOGLU Fatih Arda TUR 115.5 13 89.4 -11.2 44.0 80.5
52   13 BEDIR Muhammed Ali TUR 108.0 13 89.4 -8.0 48.0 74.2
    1 TURSUNZHANOV Nurshat KAZ           NPS

FOTORELACJA


Adam Bucholz, źródło: Informacja własna
oglądalność: (22673) komentarze: (182)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • Arturion profesor
    @Fan_Gruszki

    Z 27. miejsca kiedyś Dawid poleciał po 1. :-)

  • Gerwazy weteran

    Wiem że Marusiakowi powiało, ale mam nadzieję że ten skok pozwoli mu się przełamać i zacznie lepiej skakać

  • IngemarMayr bywalec

    Kubacki najrówniej... Chyba najgówniej, zero nadziei, gorszy tylko Wąsek. Maciusiak bronił się jeszcze jako selekcjoner ale jak widać z tym też jest lipa

  • Fan_Gruszki profesor
    @indianski

    Od kiedy miejsce 27 jest lepsze od miejsca 23?

  • indianski stały bywalec
    @Dr_Koks

    Kot nigdy niczego nie osiągnął i już nie osiągnie. Nawet w Zakopcu jest słabszy od Kubackiego

  • kunegundek weteran

    Prezes się nie zgodzi, że daleko z tyłu. XD no może Kacper nie jest, a reszta? Trenieqana przed pana rajstope? :)

  • kunegundek weteran

    Kamil powinien 140m skoczyć w tych warunkach, ale tam Dawidowi 125 styknie..:)

  • kunegundek weteran

    Proszę kur*a proszę, redaktorzy docisnijcie Małysza, docisnijcie Maciusiaka, skończcie głaskać ich, zapomnijcie o tym, że Maciuś to kolega i dobierzcie mu się do du*y, bo to jest jedna wielka żenada. Aktualne miejsce Maciusiaka jest w pośredniaku, a nie jako trener kadry B (ani żadna inna osoba w PZN). Koniec tego dziadostwa, ludzie, koniec! Ile można...
    A jak Kubacki pojedzie na igrzyska jako argument mitycznych treningów, to... XD

  • Kornuty doświadczony
    @konrad95

    Kubacki zasłużył czym ? Oglądałeś kwalifikacje ?

  • Kornuty doświadczony

    Rafał Kot członek betonu ! Stań w obronie syna który był lepszy w kwalifikacjach i powinien startować w duetach. Miej jaja chociaż Ty !

  • Mixolo weteran

    Już widze tą walke o podium XD

  • konrad95 doświadczony

    Może dzisiejszymi skokami Kubacki zasłużył na miejsce, ale trener powinien mieć "jaja" i zaryzykować i wystawić Kota lub Stocha żeby powalczyć o podium. Pozostaje nam walka o 5 miejsce z Kubackim w składzie.

  • dervish profesor

    A potem będą się dziwić, że Kacprowi niedziela nie wyszła.

  • Mixolo weteran

    Czyli Kamil skoczył wczoraj 3 solidne próby i nie potrzebował więcej bo inni coś testowali jeszcze a dziś słabiej

  • ASJ_212 weteran

    Mam nadzieję, że w duetach Kubacki powtórzy swój wyczyn z niedzielnych kwalifikacji na mamucie w Oberstdorfie z 2024

  • Dr_Koks początkujący
    Mam nadzieje ze wszyscy solidarnie bedziemy jutro trzymac kciuki za Macka Kota

    a przeciwko Kubaczence i Bacusiakowi.

    Trzeba solidarnie sie przeciwstawic tej zenujacej kumoterii.

    Maciusiak bedzie niedlugo po Zakopcu chodzil oplotkami. Miej honor i wracaj do czysczenia nart rajtuzami.

  • TandeFan23 profesor
    @Bernat__Sola

    Ceremonia bedzie.Nawrocki ma przyjechac do Zakopanego. Ale tu chodzi o skoki,a nie wyroznienia.

  • Kornuty doświadczony
    @rybolow1

    To fakt ale czy tak powinno być ? Po co najlepsi mają trenować, wygrywać z przeciwnikiem jak i tak zostaną pominięci i pozbawieni startu w najważniejszych imprezach sezonu. To jest chamstwo.

  • Twist stały bywalec

    Jest źle czy dobrze, jestem Dawid Kubacki na punkt K skoczę. Stabilności nie można mu odmówić ale to jest niestety zawodnik z najmniejszym potencjałem do zrobienia czegoś ekstra a tego "ekstra" potrzebujemy do jakiejkolwiek walki o podium. Maciej jest lepszym skoczkiem a Kamil mógł tylko lepiej skakać.

  • dervish profesor

    Domen odpoczywa, Fettner odpoczywa tak jak cała czołówka, Zografski odpoczywa bo nie ma partnera do duetów. A Kacper zamiast odpocząć skacze w parze z buloklepem. Po co?

  • AndrzejBagdor początkujący

    Wywalić serwismena na zbity pysk

  • Mixolo weteran
    @Xander1

    A szkoda gadać rozumiem Kamil oddał dziś słabsze próby ale nie tragiczne a do tego patrząc na jutro jak ma wiać to nie wiadomo czy skoczy Kamil wogóle więc ludzie przyszli żegnać Kamila a sobie szybciej pójdą do domu XDDD

  • Podhalanin stały bywalec

    Jeśli Maciek chce skakać na IO to musi przeskakiwać Kubackiego o 10 miejsc w konkursie, inaczej Maciusiak zabierze swojego pupilka.

  • Bernat__Sola profesor
    @Mixolo

    To nawet jeśli - jakaś ceremonia i tak na pewno będzie ;).

  • 23haze doświadczony
    @dervish

    Tu masz rację, ktoś w PZNie powinien uderzyć pięścią w stół. Mam nadzieję, że tak będzie gdy Kubacki zawiedzie.

  • Xander1 profesor
    @Karpp

    To próba wciśniecia Kłodackiego na Igrzyska. Argument Nadtrenera jest ze skacze najrówniej XD To jedyny argument... plus ze niby super skakał na zamkniętych treningach

  • neonek2000 stały bywalec

    Domen sobie odpoczywa przed jutrzejszym konkusem.. i Zwycięsca kwalfikacji Fettner też..
    to pokazuje ile warte są duety w Zakopcu

  • Skoczek2025 bywalec

    Po co dać K-ubackiego... No i pewnie pojedzie na ZIO...

  • Kornuty doświadczony
    @Podhalanin

    Z Turcją i Ukrainą wygramy jak Marusiak śpiepszy.

  • dervish profesor

    MM cały czas udowadnia, że myślenie strategiczne nie jest jego mocną stroną.
    Edit
    Tak jak przewidywałem Domen odpoczywa, A MM katuje Kacpra serią nic nie znaczących skokow w duetach.

  • rybolow1 profesor
    @Kornuty

    Bulacki, kumpel MM i prezesunia

  • Mixolo weteran
    @Bernat__Sola

    Patrząc na to jakie warunki jutro mają być to nie wiadomo czy pożegnalny skok skoczy Kamil

  • Mowik95 stały bywalec

    Znowu akurat zawodnik Maciusiaka został wybrany, bo oczywiście NA MITYCZNYCH TRENINGACH skakał super i dzisiaj to potwiedził w TRENINGOWYM SKOKU, to że w kwalifikacyjnym czyli o stawkę nic nie pokazał znowu, to nic nie znaczy :P Rozumiecie te logikę trenera? :D Nie wystawiamy naszego 2 najlepszego skoczka aktualnie czyli Kota, lub trzeciego Stocha, który kończy karierę, bo worek ziemniakow na mitycznych treningach był THE BEST! :D Kurrr, ale mi spierdzielił sobotę i obrzydził konkurs, ja pier..

  • Xander1 profesor

    Maciusiak argumentuje ze Kubacki skacze najrówniej ze wszystkich. Co za żałosny typ... brak słów. No tak Dawid wiecej niz punkt K nie skoczy XD...

    Wywalcie już tego Nadtrenera bo na wymioty sie zbiera jak sie patrzy na jego facjatę i jeszcze trzeba go słuchać

  • TandeFan23 profesor
    @Maranek

    Zwłaszcza że ostatnio bywało dość częste że Stoch oddawał przynajmniej jeden beznadziejny skok na treningach,a potem w konkursie było lepiej. A Kubacki ciągle to samo.
    On chyba uprawia Skok do celu przez caly sezon.

  • Kornuty doświadczony

    Kto pojedzie na IO ? Macie jeszcze jakieś wątpliwości ?

  • Snickers_powrot_mistrza weteran

    Jutro halny w Zakopanem. Kamil przelóż ten koniec kariery na za rok.

  • Podhalanin stały bywalec

    Z Kubacki w składzie czeka nas zacięta rywalizacja ze Szwajcarią i Francją.

  • Bernat__Sola profesor
    @Dama_Karmelowa

    Nie no, Stoch akurat rzeczywiście skacze dziś słabo i tyle. Pożegnanie ma jutro, dzisiaj występować nie musi - dla niego to nawet lepiej, jeśli rzeczywiście męczy go większa liczba skoków.

  • Twist stały bywalec

    I cyk, jutro zawody odwołane przez tornado na skoczni i wspaniałe pożegnanie Stocha z Zakopanem xD

  • Karpp profesor

    Ta decyzja o wystawieniu Kubackiego to oddanie walki o pudło walkowerem?

  • 23haze doświadczony
    @dervish

    Człowieku, na swojej skoczni, pod chałupą mają odpuszczać?

  • neonek2000 stały bywalec

    Naprawdę Szkoda oglądać tych duetów.,. Ludzie z nad morza przyjechali oglądać końcówkę Kariery Stocha ale Kłubacki jest wazniejszy i cenniejszy od Mistrza..
    Bo Kubacki chce jechać na IO kosztem Kota..
    Nie ma co oglądać tych Duetów- lepiej spędzić czas z Rodziną albo Ligę Angielską...
    Maciusiak to jakiś sabotażysta...

    Edit: Domen sobie odpoczywa przed jutrzejszym konkusem.. to pokazuje ile warte są duety w Zakopcu.

  • Razmes początkujący

    Naprawdę nie żarujecie z tym Kubackim w duetach? Przecież to jest jakaś tragedia XD
    Niech tego trenera wywalą jeszcze przez IO, bo naprawdę ten gość dość że w kółko gada te same farmazony to jeszcze podejmuje takie decyzje XD No to moze pod kazdym komentarzem:
    #MaciusakOUT

  • Kornuty doświadczony

    Małysz milczy a MM wybiera Kubackiego. Mieli startować najlepsi. Kot był lepszy.

  • Mucha125 profesor
    @dervish

    Uważaj bo jeszcze to zrobi. Powie no Kubacki wysoko w rankingu I przykryje się durnym papierem. Nie po to go napisali by go nie wykorzystać w sytuacji jak latem wiedzieli ze może kadra A zawalić zimę

  • Kwakuu weteran

    I jak tutaj lubić Kłodackiego i nadtrenera MM?

  • King profesor
    @Xander1

    Ktoś tu kiedyś dobrze napisał. Każde pół argumentu przeciw Maćkowi będzie na wygranej pozycji stawiać Dawida.

  • Mowik95 stały bywalec

    Chciałem Kota lub Stocha, a dostałem chłopa skaczącego od 4 lat tak samo beznadziejnie w ten sam punkt skoczni, a pierdziele ten konkurs, jutro sobie obejrzę indywidualne, szkoda mi Tomasiaka, aż bym chciał żeby zepsuł skok przez to, że jest zmęczony i nie musiał oddawać 3 skoków, bo jak mam potem oglądać ekstazę ekspertów, małysza i maciusiaka, że dawid nam zapewnił miejsce na pudle, to zwymiotuje :< Skład na IO 100% po tym co odwalił dziś Maciusiak to Tomasiak, Stoch, Kubacki (ew. Żyła) bo loty, Kot już się niech zacznie godzić, że nigdzie nie jedzie

  • Mixolo weteran

    I tak nie walczymy o podium i tak więc po co ten Dawid ludzie przyszli Kamila żegnać a on bierze Dawida jak byśmy mieli o coś walczyć a niech odpadną szybko za takie jego pomysły

  • Przyjaciel_nart stały bywalec

    Panowie pochwalcie się czy bedziecie konkurs duetów ogladać w Eurosport czy TVP ?

  • ms_ profesor
    @Bernat__Sola

    Oglądałem, ale pamiętaj, że my mamy w składzie Kubackiego ;)

  • dervish profesor
    @Bernat__Sola

    Ciężar nie ten sam ale niesprawiedliwość podobna.

  • Bernat__Sola profesor
    @ms_

    Oglądałeś? Chervet był jednym z zawodników, którzy skorzystali na lufie pod narty w początkowej fazie Q, w duecie tak nie skoczy.

  • marro profesor

    To jest najgorszy sezon Kubackiego od 2015 roku i stawiany jest konkursie duetów ale co się dziwić skoro to najgorszy sezon Polaków od 10 lat czyli ery przed Horngacherem.

  • Mixolo weteran
    @Voyt85

    No wiaterek był nie taki na pewno na plus Dawid który oddał dziś solidne skoki.

  • dervish profesor
    @23haze

    Takie myślenie prezentują prawie wszystkie czołowe kadry. Teraz akurat nadszedł czas odpoczynku. Kto może odpoczywa.

  • waldemarsson profesor

    Oby M.Kot jutro zanotował jakiś dobry występ. Bo już widać że M.Maciusiak będzie na siłę Kubackiego wciągał na IO.

  • Dama_Karmelowa profesor
    @Bernat__Sola

    Ja mam flashbacki z tamtego weekendu od momentu ogłoszenia składu na duety. 12 lat minęło a w sumie te same nazwiska walczą o IO i to wiele mówi jak przebimbaliśmy złotą erę polskich skoków.
    Jesli Klimek Murańka nas czyta to serdecznie go pozdrawiam.
    Swoją drogą to prawda co ktos napisał, ze ludzie przyszli na Stocha i przy takiej lipnej obsadzie juz mógł go dac MM do składu.

  • Maranek bywalec
    Duety

    Zamiast pożegnać godnie MISTRZA. To upycha Kubackiego, praktycznie nic znaczącym konkursie. Gdzie poziom wszystkich oprócz Tomasiaka jest taki sam.

    Żenada.

  • Xander1 profesor

    Jaka beka z tym Kubackim XD

    Oto macie juz przedsmak tego jak to Maciusiak wciska swojego Kłodackiego na igrzyska. Jeden słabszy skok treningowy Kota zadecydował, ze.bedziemy oglądać wór ziemniaków w konkursie.

    Żenada i paranoja. Niech juz wywalą twgo żałosnego Nadtrenera, bo w[***]ia ludzi coraz bardziej. Co za beznadziejny typ. Przygotował swoich skoczków tak ze skaczą dno, a i tak jeszcze probuje ich upychać w konkursach

  • kunegundek weteran
    @TheDriger

    Dobrze, że nie jechałem do Zakopanego, a rozważałem dla Kamila. :)
    Ogólnie kibice na skoczni powinni użyć tej masy śniegu jako amunicji. Powinni narobić śnieżek i zHanavaldować Maciusiaka, może któraś śnieżka trafiłaby go w sumienie. :)

  • Bernat__Sola profesor
    @dervish

    Ciężar gatunkowy kompletnie nie ten. Chyba że mówisz już o IO.

  • ms_ profesor

    Tak patrząc na wyniki kwalifikacji to w zawodach stoczymy zacięty pojedynek z Francuzami. Ale by były jaja jakbyśmy z nimi przegrali, ale po kwalifikacjach to wielkie zaskoczenie by to nie było.

  • StochMistrz{29465894} profesor
    @Paweł39

    Maciusiak to jakieś nieporozumienie na stanowisku Kadry A XD 🙄

  • Bernat__Sola profesor
    @Paweł39

    Niby mamy odpuścić Willingen. Ale też wolałbym, żeby nie skakali w Japonii.

  • dervish profesor

    Kot Maciej oszwabiony przez MM-a. Tego mu kibice nie wybaczą tak jak nie wybaczyli TT niezabrania Stocha na MŚ.

  • 23haze doświadczony
    @dervish

    To niech zmieni dyscyplinę na szachy. Z takim myśleniem niczego nie osiągniemy. Nie skaczą młodzi - źle, skaczą - źle bo maraton.

  • Mixolo weteran

    Ja nie rozumiem MM już dziwne te jego ruchy już bym wolał Kota

  • Skoczek2025 bywalec
    @Dr_Koks

    Jutro Joniak pokona Ola - tak twierdzę. Nie chcę oglądać atmosferovicia w PŚ a Joniak ma potencjał , więc jego jak najbardziej .

  • TheDriger profesor

    Połowa kibiców kupiła bilety dla Stocha, ale co tam na chama chcą Kubackiego na IO wcisnąć

  • kunegundek weteran
    @Paweł39

    Maciusiak to mógłby odpuścić prowadzenie kadry, gnida jedna

  • Egzotic_ski_jumping początkujący

    No to nie mamy szans na podium, a ze Stochem by były
    Obecnie od Dawida są lepsi jeszcze Kot, Wąsek a może nawet i Żyła

  • Voyt85 początkujący

    Będą jaja jak Polska skonczy na 9 miejscu. Tomasiak skoczy słabo, Kubacki w swoim stylu i lądujemy za czołową ósemką. Ciekawe co wtedy powie Maciusiak.

    1. 🇦🇹 265,3
    2. 🇸🇮 257,5
    3. 🇳🇴 240,0
    4. 🇫🇷 234,0
    5. 🇵🇱 231,0
    6. 🇺🇸 229,2
    7. 🇩🇪 227,0
    8. 🇮🇹 223,6
    9. 🇨🇭 222,1
    10. 🇫🇮 215,6
    11. 🇺🇦 209,2
    12. 🇯🇵 205,4
    13. 🇹🇷 157,7
    14. 🇰🇿 96,4

  • StochMistrz{29465894} profesor
    @Filigranowy_japonczyk

    Kamil niech ogranie swoją głowę bo pod względem mentalnym prezentuje jak debiutanci i przez to skacze zdecydowanie ponizej swoich możliwości 😐😑

  • Bernat__Sola profesor
    @King

    Oczywiście, zgadzam się w 100%. Zła decyzja i tyle, stracona szansa na podium (nawet jeśli nie taka wielka).

    Chciałem tylko podkreślić, że Maciusiak po raz kolejny błyskawicznie zmienia zdanie.

  • kunegundek weteran

    Ogólnie z każdym kolejnym dniem coraz bardziej brzydnie mi ten Dyzma polskich skoków, mógłby się już do dymisji podać. Już nawet mógłby miętus do końca sezonu prowadzić kadrę z takim samym skutkiem co Maciusiak, ale przynajmniej nie irytowałby mnie jak ten typ.

  • Skoczek2025 bywalec

    Jutro możliwe pierwsze pkt Marusiaka w sezonie.

  • dervish profesor

    Dla przypomnienia hierarchia:
    1. TOMASIAK Kacper Polska 296 do duetu
    22. STOCH Kamil Polska 148
    27. ŻYŁA Piotr Polska 96
    34. KOT Maciej Polska 50
    36. WĄSEK Paweł Polska 46
    39. KUBACKI Dawid Polska 32 do duetu

    XD

  • Mucha125 profesor
    @dervish

    Pewnie dzisiaj się skompromituje. Myślałem że Stoch ma zapewniony udzial

  • Paweł39 weteran

    Co jak co ale Maciusiak mogłby odpuścic Sapporo i nie pchać tam najmocniejszego składu z Tomasiakiem na czele, lepiej żeby na świeżości był gotowy na MŚ w lotach, to samo Stocha się tyczy. W PŚ niech skaczą "Joniaki" Zniszczoł i rezerwowy skład w tym czasie. Ale pewnie pojedzie tam najsilniejszym składem..

  • Andixx99 początkujący
    @23haze

    na igrzyskach nie ma kwali :P

  • dervish profesor

    MM robi przymiarki by zabrać Kubackiego na IO bo nie może byc tak, że olimpijski skład bedzie bez jego podopiecznego. ;)

  • TandeFan23 profesor
    @szczurnik

    Zyla na lotach na pewno nie bedzie gorszy od Waska. A co do Kubackiego to nie zdziwie sie jak poleci.

  • Mowik95 stały bywalec

    Nie kumam tego, zamiast postawić na Kota, które ewidentnie ma formę zwyżkującą, w treningach zawsze skacze słabo, w kwali i konkursie o dużo lepiej, to stawia na Kubackiego, któremu raz w życiu się skok w treningu udał i który dopiero co wrócił z kontynentala, w którym zawalił i widać gołym okiem, ze nie u niego żadnej poprawy, skacze tak jak skakał, ja pierrrrrrrrrr

  • Maranek bywalec
    Kubacki

    Skończ już karierę, bo nikt Cie nie chce oglądać.

  • maciek0932 profesor
    @szczurnik

    Żyła na lotach może coś pokazać. Obstawiam Tomasiak, Stoch, Kot, Żyła i Zniszczoł. Chociaż pewnie Tomasiaka nie wezmą, bo ma czas i wcisną Kubackiego.

  • King profesor
    @Bernat__Sola

    No tak. Ale mimo wszystko kogo obchodzą treningi? Sufit Kota jest wyższy niż Dawida. A chyba o to chodzi. Interesuje nas walka o podium w duetach, a nie pewniejsze przyklepanie miejsca 4.

    Kwalifikacje to seria oceniana, dużo ważniejsza niż trening. Kot był lepszy i kropka. Maciusiaka nic nie broni tu.

  • KapitanGrawitacja profesor

    Serwismen won, jak można tu było nie wybrać chociażby Kota. Będzie uklepywanie okolic punktu K. Tylko Tomasiaka szkoda że dziś skoczy kolejne 3 razy i straci energie którą mógłby wykorzystać jutro

  • dervish profesor
    @23haze

    Pomyśl zanim coś napiszesz. Maraton Kacpra to cały ten sezon, w którym skakał prawie wszystkie serie.

  • Mowik95 stały bywalec

    Kot jaki zdziwiony w wywiadze, jak mu Merk walnął tekstem, że już skład był wiadomy przed kwali

  • Dr_Koks początkujący
    Szkoda ze nie ma tu Zniszczoglu

    bo pewnie jego by Bacusiak wystawil w duetach razem z Kubackim.

    Swoich trzeba bronic!

    Szkoda mi Kota, jest od zawsze wypychany, nawet jak jest lepszy od czesci kadry A.

    Malysz to wszystko widzi i akceptuje. Zenujacy prezes.

  • kunegundek weteran
    @Mixolo

    Nie będzie, będzie (koniecznie czytajcie w głowie głosem Maciusiaka) "no Dawid solidne skoki oddał, ale nie tak dobre jak wczoraj na treningach, też trochę wiaterek nie pomógł". Xddd

  • Nianias początkujący
    Dlaczego??????????

    Co ten Kubacki pokazuje bo ja nie widzę sensu brania kogoś kto tylko spada na 120 metrze

  • Xander1 profesor

    To Żyła jest jeszcze gorszy niz fatalny Wąsek? To sie tak da? W sumie pewnie tak dzieki temu żenującemu trenerowi.
    Obsada slabsza, a skoki Polakow słabe. Czyli mizerii i padaki ciąg dalszy. Warto męczyć Kacpra duetami?

  • Bernat__Sola profesor
    @King

    Przed chwilą w rozmowie z Merkiem twierdził już, że było ustalone, że reszta walczy w treningu i Q ;). Tego człowieka nie ogarniesz.
    Pierwsza oczywiście błędna decyzja w tym sezonie.

  • CudnyAdas bywalec

    To dlatego nie był dostępny trening dla kibiców? Żeby nikt nie podważył decyzji o Kubackim? Maciusiak mnie mocno zaczyna irytować.

  • andbal profesor

    Jakby startował Kot z Tomasiakiem to byłby to duet kadry B.

  • neonek2000 stały bywalec

    Ludzie przyjechali do Zakopanego dla Kamila a Kamil bezsilny i pospinany smutne...

  • 23haze doświadczony
    @dervish

    Nie gadaj bzdur, Kacper odpuścił treningi, jaki to maraton?

  • kunegundek weteran
    @23haze

    Ochłoń chłopcze

  • szczurnik weteran

    Kogo bierzemy zatem na Mistrzostwa? Tomasiak, Stoch, Kot, jeszcze dwóch trzeba... Wąsek się sam wycofa, Kubacki na mamucie też będzie skakał 120 metrów, Żyła gorszy od Wąska, czyli jadą Zniszczoł i Joniak jako rezerwowy?

  • AndrzejBagdor początkujący
    @szpicu

    Bardzo na to liczę

  • Filigranowy_japonczyk profesor

    Swoją drogą, fatalnie na razie przebiega pożegnanie Stocha z Zakopanem. Słabe treningi, brak miejsca w składzie na duety. Jeszcze brakuje, żeby jutro konkurs odwołali.

  • waldemarsson profesor

    M.Kot pewnie i tak jest lepszy od Kubackiego, ale w treningu założył słabszy sprzęt i tym przegrał to miejsce w oczach MM, który nie chciał wystawiać duetu Topora.

  • dervish profesor

    A na TVP sport męczą biathlonem

  • King profesor
    @zimowy_komentator

    A dobra to nie zauważyłem tego. W takim razie to jest skandal. Maciusiak powiedział wprost o Q, a wstawił Kubackiego. Żałosne.

  • znawca_francuskiego weteran

    Kibice przyszli pod skocznie dla Stocha a obejrzą.....Kubackiego.

  • Mixolo weteran

    No to Kubacki pokaże MM po 120m każdy skok i będzie Kamil wróć Kamil może oddał słabe skoki ale jest lepszy od Dawida ale okej niech skacze się posmieje.

  • Damian93 bywalec

    Kot byl lepszy więc z jakiej racji Kubacki?

  • 23haze doświadczony

    Liczyłem na Kota. Jedyny z minimalnym, ale jednak progresem. Stochowi MM zaoszczędził kompromitacji. Obawiam się, że to co się wam nie mieści w głowie, może się zdarzyć w q. na IO....

  • kunegundek weteran
    @xzcvvy

    Nie no, jak to tak, to niedobre nie mieć swojego zawodnika w duetach, przecież MM broni swojego honoru
    Jezu XDDD

  • dervish profesor

    MM musiał mieć swojego w duetach? Jaja nie z tej ziemi. Kubacki niczym sie nie broni. Po co Kacprowi to skakanie w duetach z buloklepem w roli partnera. To jest gang Olsena a nie kadra. Zamiast dac Kacprowi odpocząć męczą go i przez to niedziela moze byc bardzo słaba. Żaden organizm nie wytrzyma takiego maratonu skoków.

  • Adis bywalec

    Dobra, na szczęście najważniejsze sie wydarzy jutro, na MŚwL, IO i w Planicy więc te duety przy tym to pikuś

  • Filigranowy_japonczyk profesor
    @Kaczka Dziwaczka Kwak Kwak

    Dawid Kubacki - mistrz techniki haram Jumping polegającej na terroryzowaniu rywali skokami na punkt K.

  • nikoz początkujący
    @Lataj

    TVP1 wreszcie cos pokaże. Oby było co pokazywać.

  • Bernat__Sola profesor

    Czekamy, kto pierwszy przywoła drużynówkę przed Soczi ;).

  • zimowy_komentator profesor
    @King

    "Dobra skoro było jasno powiedziane - tak wynika ze słów Maciusiaka - że Q decydują o duetach to nie ma tematu".

    Ale w Q wyżej był Maciej Kot.

  • marro profesor

    Kubackiego już upychają by leciał na IO. Jeszcze tylko trzeba zamęczyć Tomasiaka.

  • Cinu profesor

    Kubacki znowu zaprzeczy prawom grawitacji, fizycy będą przecierać oczy ze zdumienia jak można tak szybko spadać.

  • Filigranowy_japonczyk profesor

    Kubacki do duetów? No to chyba nici z podium, (no chyba, że Norwegowie zawalą).

  • Mowik95 stały bywalec

    Jak można wybierać skład na podstawię treningu, a nie kwalifikacji, które są już o coś, ja pierdziu co za "trener" Już widzę te 3 skoki Kubackiego na 120 metr..

  • TandeFan23 profesor

    Kubacki. No to pozamiatane. Przerzniemy nawet z Niemcami.

  • Kaczka Dziwaczka Kwak Kwak profesor

    Kubacki w duetach. Maciusiak nie dość, że po tym weekendzie powinien wylecieć na bruk to jeszcze odpowiadać karnie za znęcanie się ze szczególnym okrucieństwem nad kibicami. Obejrzenie łacznie 4 skoków Kubackiego to będzie męka.

  • Sigmusiaxd doświadczony

    Boże..... Zawiodłem się.

  • szpicu stały bywalec

    No i na pewno Kubacki w jednym skoku przydzwoni w bule

  • Meffju stały bywalec

    Hahaha Kubacki. Ale trzeba się z Maciusiakiem zgodzić. Kubacki jest równy, równo beznadziejny

  • Mowik95 stały bywalec

    Jezu Kubacki będzie nas męczył :(

  • niko_isnt_really_here bywalec

    nie no naprawdę Kubacki... liczyłem na Kamila, ale przez to że skacze jak skacze, to myślałem że Kot jednak będzie wybrany...

  • sheef profesor

    Klasyfikacja po kwalifikacjach w Zakopanem:*

    Indywidualnie:

    1. Domen Prevc (SLO) - 20 punktów,
    2. Jan Hoerl (AUT) - 13 punktów,
    3. Stephan Embacher (AUT) - 11 punktów.

    Drużynowo:

    1. Austria - 44 punkty,
    2. Słowenia - 22 punkty,
    3. Niemcy - 15 punktów.

    Polacy - plusy: Tomasiak.

    *W rankingu kwalifikacyjnym punkty przyznaje się trzem najlepszym zawodnikom danych kwalifikacji według klucza 3-2-1. Taka punktacja obowiązuje również podczas klasycznych konkursów Pucharu, P7 oraz lotów. Równolegle obok klasyfikacji indywidualnej prowadzi się też klasyfikację drużynową zaś najlepszym na koniec sezonu przyznaje się Drewnianą Kulę.

  • zimowy_komentator profesor

    Tomasiak i... Kubacki? Mamy przecież styczeń, a nie 1 kwietnia :o

  • Skoczek2025 bywalec

    Kot i Tomasiak - prawdopodobny skład na duety

  • CudnyAdas bywalec

    Chyba MM robi sobie jaja XD Kto tu pisał, że będzie Dawid? Zwracam honor. Nie wiedziałem, że u nas taka degrengolada XD

  • Bernat__Sola profesor
    @King

    Kamila akurat powinien odstawić (litości, pożegnanie z Krokwią i tak będzie jutro), ale na rzecz Kota.

  • neonek2000 stały bywalec

    Kubacki w duetach?... no to ja idę z synami na sanki, trzeba korzystać z e śniegu i z zimy.

  • Horenn stały bywalec
    @waldemarsson

    Ale by się nie prosił tylko by dostał prezent

  • Bernat__Sola profesor

    Czyli Kot przegrał miejsce treningiem... Ech.

  • Mowik95 stały bywalec

    Kot przy wietrze pod narty i niższej belce skacze na top20-30 zawsze, jak belka byłaby wyżej i wiatr mocniejszy w plecy to Kot mógłbym się zakręcić w okolicach top10 nawet, przy tym wietrze i belce Stoch i Tomasiak

  • 23haze doświadczony

    Kacper oddał dobry skok. Jak trafi na warunki w konkursie, odleci.

  • King profesor

    Co ten Maciusiak wyrabia. Podpadł wszystkim podwójnie. Fanom Stocha, bo odstawił Kamila (który nie był dużo gorszy) i ewidentnie wpycha Kubackiego żeby sztucznie zwiększyć jego szansę wyjazdu na IO.

    EDIT. Dobra skoro było jasno powiedziane - tak wynika ze słów Maciusiaka - że Q decydują o duetach to nie ma tematu.

  • TandeFan23 profesor
    @DomenPrevcFan

    Duet Zajc-Lanisek na pewno nie wygra z AUT-ami. Domen powinien odpuscic treningi jak Tomasiak. Dziwie sie ze tego nie zrobili.

  • StochMistrz{29465894} profesor

    Kacpra stać na dużo lepsze skoki niż skok zaprezentowany w kwalifikacjach. Kamil mnie wkurza ze swoim podejściem bo wytrenował zdecydowanie lepszą formę przed sezonem olimpijskim i nie wiem czemu tego nie pokazuje tylko kurczowo trzymie się niedziałającego schematu. Bo skoki Stocha pod względem technicznym mogą być duże lepsze i dużo dłuższe

  • waldemarsson profesor
    @Horenn

    Trochę upokarzające że pan Kamil musi się prosić o miejsce w składzie.

  • kibicsportu profesor

    I oczywiście Maciusiak upchnął Kubackiego do duetów. Jeśli patrzymy na kwali , to Kubacki niżej od Kota. A jeśli nie, to powinien Stoch startować. Żałosny trener

  • Filigranowy_japonczyk profesor

    Fettner wygrywa w niedzielę po raz pierwszy w wieku 40 lat? Fajnie by było choć niestety to mało realne. Ciekawe w sumie kogo Auty wystawią do duetów.

    Polacy na własnej skoczni w kwalifikacjach kiepsko biorąc pod uwagę obsadę. Kacper przyzwoicie, ale obawiam się, że niestety przyszedł moment w którym łapie go zmęczenie, ale to zobaczymy po duetach, bo już w tym sezonie Kacper miał puchnąć parokrotnie a potem wchodził znów na wysoki poziom.

  • Egzotic_ski_jumping początkujący

    Tak typuję wyniki konkursu duetów:
    1. 🇦🇹 Austria
    2. 🇸🇮 Słowenia
    3. 🇵🇱 Polska
    4. 🇳🇴 Norwegia
    5. 🇨🇭 Szwajcaria
    6. 🇩🇪 Niemcy
    7. 🇺🇸 Usa
    8. 🇫🇷 Francja
    9. 🇫🇮 Finlandia
    10. 🇯🇵 Japonia
    11. 🇮🇹 Włochy
    12. 🇺🇦 Ukraina
    13. 🇰🇿 Kazachstan
    14. 🇹🇷 Turcja

  • wojtekSch początkujący

    Kubacki - Tomasiak w duetach

  • zimowy_komentator profesor
    @King

    Kacper miał już gorsze skoki w Klingenthal, a potem się odbudował i zaliczył kilka miejsc w dziesiątce. Nie wiem czy trafiona była decyzja o braku udziału w dzisiejszej sesji treningowej. Być może takim treningowym skokiem była próba w kwalifikacjach, w której nie dał z siebie 100%.

  • dervish profesor
    @King

    Powinni nastawić sie na niedzielę. Tam przydałoby sie żeby Kacper był w miarę świeży. Dzis powinien odpuścić te 3 skoki w duetach. Lepiej żeby MM nie łapał dwóch srok za jeden ogon.

  • 23haze doświadczony

    Przepaść w poziomie komentowania pomiędzy tvn a tvp, ale i tak daleko "czystej wodzie" do czasów Kurskiego. Za tvpis kwalifikacje po prostu byłyby w tvpinfo, a biathlon bez przeszkód w tvpsport, ale to jest poza zasięgiem rozumowym obecnie nam panujacych.

  • Robert Johansson252 profesor

    Jak dla mnie w duetach powinni wystąpić:
    Austria - Hoerl i Fettner
    Niemcy - Paschke i Geiger
    Norwegia - Granerud i Lindvik
    Polska - Tomasiak i Stoch
    Japonia - Yukiya i Naito
    Słowenia - Prevc i Laniszek
    Szwajcaria - Deschwi i Hauswirth
    Włochy - Cecon i Bresadola
    Finlandia Aalto i Maataa
    Francja - wiadomo
    USA - wiadomo
    Ukraina - wiadomo
    Turcja - wiadomo
    Kazachstan - wiadomo

  • King profesor
    @dervish

    Raczej tak nie zrobią. Aczkolwiek jeśli sztab wie lepiej niech Kacper odpoczywa jeśli już teraz potrzebuje odpoczynku. Lepiej jednak odpuścić Sapporo.

  • dervish profesor

    Większość liczacych sie skoczków wypoczywa po TCS-ie. Nasi ze wzgledu na Zakopane nie bardzo mogą. Dlatego jedyny liczacy sie w stawce Polak powinien wykorzystać Duety na odpoczynek.

  • Horenn stały bywalec

    Na miejscu Kota i Kubickiego i tak oddałbym to miejsce Kamilowi jako że skacze ostatni weekend w Zakopane i jako jedyny ma tutaj szansę nagle oddać skoki które mogą dać podium

  • DomenPrevcFan doświadczony
    @TandeFan23

    W zasadzie ma to sporo sensu. Zobacz na mój poprzedni komentarz, to dowiesz się, dlaczego:)

  • King profesor

    Obawiam się trochę o tego Kacpra. Oby go nie wysyłali do Sapporo bo prawdopodobnie skacze już na oparach. W Bischo było gorzej, bo jak sam wspomniał odczuwał zmęczenie. Dzisiaj jeden skok może na zapoznanie, może nie, ale podobny poziom jak w Bischo.
    Odpuścił dziś (słusznie) oba treningi. Ale jak skoczy w duetach to będą w sumie 4 skoki. Jeśli jest już zmęczony lepiej go do Japonii nie wysyłać, bo to też może gorzej wpłynąć na aklimatyzację w konsekwencji może jeszcze mu obniżyć formę. Lepiej żeby skakał na lotach niż w Sapporo. Zakopane jest raptem 4 dni po TCS. To mało czasu przyda się odpoczynek teraz, a nie na MŚwL.

    Zdecydowanie lepiej już niech jeden z dwójki Zniszczoł/Joniak (ten nieliczący się o limit) zamiast wracać do kraju z Chin poleciał znow do Japonii za Kacpra.

  • Cinu profesor

    Stoch skoczy w pierwszej serii i teraz nie wiadomo, czy go już żegnać bo druga seria niepewna XD trochę będzie niezręcznie

  • zimowy_komentator profesor
    @TandeFan23

    Dziwię się, że znowu wyciągnęli Babiarza z kapelusza, zamiast postawić na Lelenia, który śledzi Puchar Świata na bieżąco. Niestety jest to oznaką, że w TVP na pierwszym miejscu liczy się kolesiostwo, a dopiero na dalszym merytoryka dla dobra widzów.

  • KraftiFantasti początkujący

    Piękny widok. Austriacka dominacja pomimo braku Stefka i Czofiego. Co raz większe problemy Prełca, Hrgota musi go ratować poprzez odstawienie od konkursu duetów. Ten weekend jest ohydny. Fatalny program, obsada, obrzydliwy zielony najazd, loteria, festynowi wodzireje, wybazgrane transparenty imitujące Polską flagę i katastrofalna realizacja i komentarzach w wykonaniu telewizji w wiecznej likwidacji.

  • Bergisel7 doświadczony

    Mógłby Widhoelzl dać mu skakać w duetach, jeśli Manu by chciał.

  • dervish profesor

    Domen także powinien odpuścić duety. Duety do niczego nie sa mu potrzebne. Te dodatkowe 3 skoki to zbedny wysiłek. Ja dałbym mu odpocząć.

  • Skiflugschanze doświadczony

    Brawo Manu!

  • 23haze doświadczony

    Bardzo, bardzo słabo wszyscy, tylko Kot nie zawiódł.

  • cavalierjan19 profesor
    @Lataj

    Ewentualnie reprezentanta Tura Jaktorów ;)

  • Dr_Koks początkujący
    Jesli to ma obudzic kibicow i sponsorow

    to zycze sobie kompletnej kompromitacji nie tylko dzisiaj ale do konca sezonu. Wtedy sie cos zmieni.

    It's the only way to be sure.

  • zimowy_komentator profesor

    Tomasiak zastawiony nartami pod jurysdykcją Maciusiaka zmierza powoli w kierunku formy Dawida Kubackiego (wysoka parabola, szybkie opadnięcie). Mam nadzieję, że był to tylko taki skok kontrolny, na spokojnie zakwalifikowanie się.

  • maciek0932 profesor
    @dervish

    Niech odpoczywa za tydzień, nie jadąc do Sapporo. On dzisiaj oddał tylko jeden skok na zapoznanie, więc jest wypoczęty

  • Bernat__Sola profesor

    W kwalifikacjach odpada dwóch biało-czerwonych i Kazach... Coś mi to przypomina ;).

  • Lataj profesor

    TUR-y* odstrzelone. Wiemy, zwierzęta wymarły, ale rzeź mogliśmy podziwiać i dziś.

    *TURcy i TURsunżanow (brakuje tu jeszcze kogokolwiek z TURkmenistanu)

  • Askame początkujący

    Może po prostu Kacper nie szedł na całość a w konkursie jutro top 8

  • Cinu profesor

    Maciusiak powinien zostać co najmniej zdegradowany zaraz po Zakopanem. Przecież to co oni robią na skoczni którą znają jak matkę, na której wczoraj trenowali... przecież to jest kryminał. Dziennikarzyny odważycie się walnąć pięścią w stół?

  • cavalierjan19 profesor

    Może Fettner jutro zaskoczy i na chwilę przed końcem kariery usunie się z jednego z moich zestawień?
    Wyniki kwalifikacji poza tym często dość przypadkowe. Trochę jak gdyby to był konkurs LGP.

  • Mixolo weteran

    Duety bez Fettnera

  • 23haze doświadczony

    Stoch powinien odpuścić duety, odpocząć po fatalnym dniu.

  • StochMistrz{29465894} profesor

    Bardzo nie spokojna sylwetka w powietrzu w skoku kwalifikacyjnym u Kamila i Kacpra

  • Matrixun weteran

    Niektórzy panikują z Tomasiakiem, a to był przecież jego pierwszy skok dzisiaj. Niejednokrotnie zdarzało się, że w treningach skakał słabiej, by w konkursie oddać najlepsze próby. Konkurs w Klingenthal był tego najlepszym przykładem (ten, w którym punktował), gdy po słabych seriach próbnych w konkursie oddał bardzo dobry skok. Niektórzy powinni iść na spacer, by nieco ochłodzić głowę.

  • TandeFan23 profesor

    Co ten Babiarz pi...i
    Duety bez Domena. XD

  • Kaczka Dziwaczka Kwak Kwak profesor

    Gdzie macie Polskie podium w magicznym Zakopanem? Przecież tu może dojść do kompromitującej porażki z rezerwowym duetem Niemców.

  • DomenPrevcFan doświadczony

    Nie zdziwię się, jak Domen nie wystapi dziś w duetach. Ciągle ciąży na nim presja i zmęczenie po świetnym turnieju i nie ma sensu tak naprawdę startować w mało istotnym konkursie w którym duet Zajc-Lanisek dalej może powalczyć o zwycięstwo. Zobaczymy co zdecyduje Hrgota.

  • Bartosz2007 bywalec

    W niedzielę ostatnia realna szansa dla Manuela żeby po wielu latach startów wreszcie wygrać konkurs indywidualny PŚ

  • dervish profesor

    Trzymam kciuki zeby MM dał Kacprowi odpocząc. Do duetów powinien wystawić Kota i Stocha.

  • Lataj profesor

    Polacy z szansami na podium XDDDDD

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl