Arthur Pauli: "Nie jestem Martinem Schmittem"

  • 2007-02-07 15:49

Podczas ostatnich konkursów byliśmy świadkami, na szczęście dość niegroźnych, upadków skoczków. Po upadkach Martina Schmitta i Michaela Uhrmanna w Titisee Neustadt, przyszła kolej na Maksima Anisimova i Arthura Pauliego w Klingenthal.

Zawodnikom na szczęście nic poważnego się nie stało. Jak mówi Arthur: "Boli mnie cała twarz, mam otarty podbródek. Zbiłem sobie łokieć i trochę boli mnie noga, ale skaczę dalej."

Po chwili Pauli dodaje ze śmiechem: "Nie jestem Martinem Schmittem" - żartował młody Austriak.

Michael Uhrmann również nie pauzował po swoim upadku w zeszłą sobotę, tylko wziął udział w następnym konkursie, mimo iż jego obrażenia miały bardziej dokuczliwe skutki niż u jego kolegi z drużyny. Także Maksim Anisimov stawił się dzielnie na skoczni podczas kwalifikacji.

Korespondencja z Klingenthal, Karolina Osenka.


Karolina Osenka, źródło: Informacja własna
oglądalność: (8165) komentarze: (82)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • anonim
    masakra

    jejku ludziska weżcie przestancie gdybyscie sie spotkali na zywo to byscie sie normalnie pozabijali i niego a chłopak....hmm.... powiedział to co mysli moze nie w taki sposób jak powiedział....ale coz nastepnym razem ugyzie sie w jezyk albo nie... szczerosc to podstawa

  • anonim
    Nie fani a sępy!~~

    Nie jesteście fanami, jesteście sępami!

  • _Aalyiah_ początkujący
    hmmmmm...

    Hej...
    rowniez jestem fanka Arthura...ale moim zdaniem dowcip mu nie wyszedl...ale to nie powod zeby odrazu uznawac go za bubka...jest tylko czlowiekiem i ma prawo popelniac bledy...fakt...mogl w pewien sposob Martina Schmitta urazic...chocby dlatego ze u Schmitta skonczylo sie wstrzasnieniem mozgu...:( (przynajmiej tak slyszalam)


    P.S a Pauli ma te dziewczyne czy nie?? xD xD xD

  • akont początkujący

    dobra jedno ustalone: koniec tematu tego kto kocha Arthura, kto go nienawidzi, kto lubi, kto nie lubi itd... dajmy sobie spokoj bo to do niczego nie prowadzi a tylko wprowadza nerwową atmosfere wsród kibiców na portalu
    drugie ustalone: Arthur nie ma dziewczyny, jak sam powiedział. A szczerze mowiac chyba mozna bardizej wierzyc jemu niz Szaranowiczowi który gada byleby tylko gadac i utrzyac sie na swoim stołku

  • Kwiatowa początkujący
    @Klaudia

    Arthur nie ma narzeczonej ani dziewczyny, Szaranowicz jest nienormalny i chyba sam nie wie co mowi!!:/

  • klaudia początkujący
    Leonek 24

    Drogi Leonku czy jak tam ci na imię =)nie wiem jakie masz wspomnienia z moim imieniem ale to nieważne przejdę do rzeczy miło,że znalazł się na tym forum kulturalny człowiek nie popierasz Arthura ok twoja sprawa ale chociaż nie zachowujesz się jak co niektórzy tutaj i ja i ty i jeszcze inni są fanami skoków ...popieram w 100% Akont bo ma rację my tylko mówimy co o tym myslimy to wszystko po co się kłócić ilu fanów tyle opinii to wszystko =p ale mam nadzieję że los Arthura nie ukarze =pmam nadzieje że wszyscy o tym zapomną niedługo

  • akont początkujący

    dobra ale poki co to my staramy wam sie tylko wytllumaczyc jaki mamy stosunek do sprawy a wy na nas naskakujecie , po czym twierdzicie ze pewnie was zlinczujemy...
    jeszcze zadna z nas nie uzyla złego okreslenia w stosunku do waszej osoby, w przeciwienstwie do was, jak wam nie pasuje to nie zwracajcie uwagi i tyle...

  • Leonek24 bywalec
    @Klaudia

    Droga Klaudio (hmm moja pierwsza żona miała tak na imię)

    Ja nie zmieniam zdania. jeżeli ktoś raz pokarze swoje prawdziwe oblicze, na zawsze wryje się w moją pamięc. Arturek pokazał brak pokory ( w złym tego słowa znaczeniu), zrobił z siebie supertwardziela i wysoko zadarł główkę. Ta odzywka w stosunku do Schmitta była nie na miejscu. Cóż, w naturze nic nie ginie, więc los jeszcze tego bubka ukarze.
    Nawet jeżeli zostanie mistrzem świata i nawet jak zdobędzie 5 razy Kryształową Kulę, dla mnie już będzie bubkiem z wczorajszego dnia. tyle na ten temat.

  • klaudia początkujący
    chyba tu ktoś nie umie czytać =p

    napisałam przecież że można odczytać żart Arthura w różny sposób ja mam prawo ,żeby wypowiadać się zgodnie z moją opinią =p teraz tak mówicie,a później jak Arthur będzie w coraz lepszej formie to będziecie cofać to co powiedzieliście zawsze tak jest a Arthur jest sympatycznym skoczkiem i nie mam zamiaru nikogo linczować ,ale to poprostu jest niekulturalne wyrażać się o jakimkolwiek skoczku w tym przypadku padło na Arthura =pto wszystko

  • Dziaslak początkujący
    @Leonek24

    oj tego jeszcze chyba nie mowiles. ale racja trzeba sie umiec posmiac troche a nie tylko uwazac aby Artura nie urazic przypadkiem :)

  • Leonek24 bywalec
    @Dziaslak

    Asiu dziekuję za uznanie!!!

    Nie ma nic lepszego dla szydercy ( próżnego w dodatku ) jak stwierdzenie postronnych, że żart się udał.

    Zaraz pewnie zagrozą mi linczem, bo powiedziałem, że Pauli to zapryszczony bubek i brzydal. hmmm a może tego jeszcze nie powiedziałem? sam już nie wiem

  • Leonek24 bywalec

    Proszę proszę!
    Jak się dziewczątka zbiesiły! Nie dadzą złego słowa na Arturka powiedzieć - spróbuj tylko, a rozszarpią na strzępy.Hehe. A oprócz bohaterskiej obrony pozostaja jeszcze dewagacje: To co, ma tą dziewczynę, czy nie. Kocham go itp. Pamiętam, że w podstawówce równie zażarte boje staczały moje koleżanki o Backstreet Boys. widzę,że tu poziom ten sam, aż mi się łezka w oku kręci na myśl o tamtych latach.

    PS. Tylko, że chłopcy z Backstreet Boys przynajmniej jakoś wyglądali i same miłe rzeczy mówili, a tu bieda z nędzą.

    Szydera przede wszystkim

  • klaudia początkujący
    Arthur

    Jestem fanką Arthura Pauli moim zdaniem nie powiedział tego o Martinie specjalnie tylko w formie dowcipu czy rozluźnienia atmosfery ...jednak rozumiem też tych co myślą w inny sposób po to prawda można to odebrać dwuznacznie ,ale ciesze się z bardzo dobrego miejsca Arthura i oby było takich startów jak najwięcej =)ja to osobiście odebrałam jako żart ...ciekawi mnie tylko czy to co mówił Szaranowicz o jego narzeczonej to rzeczywiscie prawda na czacie 5 lutego mówił,że dziewczyny nie ma a 7 ma już narzeczoną trochę to nierealne no cóż chyba Arthur nie miał powodu by kłamać pozdrawiam fanów Arthura i innych fanów skoczków narciarskich także

  • manxz bywalec
    @akont

    A ile Ty masz lat? Przepraszam, ale z tym "sic!" muszę się całkowicie zgodzić. Co to za pomysł, żeby jako adres czy też nicka dawać sobie nazwisko znanej (no, powiedzmy...) osoby? elvispresley@tlen.pl - to naprawdę wygląda idiotycznie. Więc dobrze ci radzę, załóż sobie innego maila (chyba jeszcze nie zdążyłeś się do obecnego przyzwyczaić - 2 miesiące góra). Zwłaszcza, że zupełnie nie współgra on z poziomem większości twoich wypowiedzi. Na korzyść tych ostatnich, rzecz jasna!
    Pzdr

  • akont początkujący

    aha i jeszcze jedno:

    @ artur

    twoje sic odnosnie moje "vel" było conajmniej obraźliwe. Ile ty masz lat czlowieku? Zachowujesz sie czasem jakby Ci brakowało 5 klepki

  • akont początkujący
    @ Tamla

    wiem ze nie o to ci chodzilo. co do ciebie tyczylo sie tylko "dobrze mówisz" a reszte pisałąm juz od siebie bo nie mialo zwiazku z Twoją wypoeidzią:)

    @ artur
    nie mów o mnie "dziewczynka" i nie "kochanienka" :/
    jezeli chodzi o polaków to poprostu napisalam bo moglo by byc gdyby to powiedzlai inny skoczek a nie akurat on. pozwol ze bede pisac to o czym mysle, nie ukrywaja swoich mysli tylko dlatego ze komus to nie pasuje ok?

    Szaranowicz ma wybują wyobraźnie. To że Arthur miał dzis na dłoniach napisane życzenia dla jakiejs Bianki nie oznacza odrazu ze to jest dziewczyna. POdejrzewam ze nie jeden z nas gdyby wpadł na ten pomysł zrobił by tak jak on, a nie koniecznie to musl by byc chłopak lub dizewczyna, to moze byc znajoma, przyjaciolka, kuzynka, ciocia no nie wiem kto kolwiek.

    Wszystkim kibica skoków narciarskim moge polecic jedno:
    uspokojócie sie. Zachowujecie sie wszyscy jakbyscie rywalizowali. O co sie pytam? Wszyscy jestesmy fanani skoków narciarskich wiec po co robic miedzy sobą kocioł? Powinnismy sie wspierac, rozumiec i szanowac a nie ciagle na siebie naskakiwac!

  • jozek_sibek profesor
    Arthur Pauli

    W tym sezonie 4x zameldował się w 30 konkursów.

    07-01-2007 Bischofshofen Austria - 6 miejsce - 40 pkt
    13-01-2007 Vikersund Norwegia - 15 miejsce - 16 pkt
    20-01-2007 Zakopane Polska ---- 29 miejsce --- 2 pkt
    07-02-2007 Klingenthal Niemcy --- 6 miejsce -- 40 pkt

    Po 16 konkursach PŚ - 29 miejsce - 98 pkt

  • anonim
    @ wszyscy rozczarowani

    Jejku, o co ta cała awantura? Każdemu czasem się coś głupiego powie, wam również. A niektórzy od razu się bulwersują "zawiodłem się na nim" itp. Ludzie, trochę wyrozumiałości...

    Widzę, że są na forum 2 aniki - z Wrocławia i z "teldomu". Trzeba się będzie wkrótce zarejestrować :]

  • asteria początkujący

    Nawet gdyby Schmittowi nic się nie stało, to powinien był zrezygnować z występów i swobodnie trenować do MŚ, a Pauliemu nic do tego. A wypowiedź Pauliego zabrzmiała tak jakby Martin był jakąś panienką, która z obdartą buzią publicznie się nie pokazuje. Przynajmniej ja to tak odebrałam :/

  • indor_ weteran
    Taka prawda

    Bo tak niestety jest, że Ci cudowni, młodzi, piękni, utalentowani, przesympatyczni Austriacy wcale nie sa tacy, na jakich wyglądają. Morgenstern, Innauer i teraz Pauli są w rzeczywistości takimi zarozumiałymi cwaniakami. I to niestety widać po zachowaniu na zawodach - trzeba tylko patrzeć. A uśmiechac się na pokaz kady potrafi. Jedynie Schlieri wydaje się być jakiś do rzeczy, ale: Jeśli wpadniesz między wrony..

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl

  1. Zanim zadasz pytanie na forum - zobacz czy poniżej ktoś już nie dał na nie odpowiedzi.
  2. Redakcja serwisu Skijumping.pl zastrzega sobie prawo do usuwania oraz modyfikowania komentarzy łamiących regulamin - nie związanych z tematem newsa, zawierających obraźliwe treści, atakujących osoby publiczne (a w szczególności zawodników, trenerów, działaczy, polityków), napisanych wulgarnym językiem, spamu, powielania treści newsa itp.
  3. Zabrania się reklamowania innych stron, blogów itp.
  4. Forum to miejsce na przemyślane wypowiedzi i opinie. Do komentowania bieżących wydarzeń na skoczni oraz luźnych pogaduszek służy nasz czat. Komentarze o zerowej wartości merytorycznej typu "Ammann Słabo, Stoch - 125m, co tu tak cicho, czemu nie skaczą" - również będą usuwane.
  5. Komentarze powinny być rzeczowe, napisane poprawnie językowo i bez rażących błędów ortograficznych.
  6. Zapytania, opinie i uwagi skierowane do redaktorów serwisu Skijumping.pl, prosimy przesyłać na nasz adres email. Nasi redaktorzy nie czytają wszystkich komentarzy, często mogą więc wcale nie odpowiedzieć. Zapytania, opinie i uwagi skierowane do moderatorów forum Skijumping.pl, prosimy przesyłać na nasz adres admin@skijumping.pl.
  7. Wszystkich użytkowników forum, prosimy o kulturalną dyskusję. Do rozwiązywania wszelkich sporów i kłótni służy email, gadu-gadu lub inne środki komunikacji.
  8. Aby uniknąć bałaganu i nieporozumień, zabrania się tworzenia i korzystania użytkownikom z więcej niż jednego konta/nicka oraz podszywania się pod innych użytkowników, poprzez tworzenie bardzo podobnych nazw/nicków. W przypadku wykrycia takiego działania, konta będą kasowane, a w skrajnym przypadku (nagminne tworzenie kolejnych kont), użytkownik banowany.
  9. Wszelkie komentarze, atakujące bezpośrednio poszczególnych użytkowników (w tym także oskarżenia o pisanie pod wieloma nickami), moderatorów lub redaktorów, będą bezzwłocznie usuwane, podobnie jak spory między użytkownikami, nie mające nic wspólnego z tematem artykułu. Konta użytkowników, którzy obrażają moderatorów, administratorów, bądź atakują Redakcję Skijumping.pl, mogą być blokowane.
  10. Wszelkie narzekania na to, że komentarze są "bezpodstawnie" usuwane, będą również kasowane. Jeśli ktoś uważa, że jego komentarz był zgodny z regulaminem, a mimo to został usunięty, prosimy o kontakt emailowy na adres admin@skijumping.pl.
  11. Jeśli uważasz, że dany użytkownik nagminne łamie regulamin, wywołuje kłótnie i utrudnia dyskusję w komentarzach, prosimy o kontakt emailowy na adres admin@skijumping.pl.
  12. Redakcja zastrzega sobie prawo do usuwania wpisów bądź blokowania użytkowników, którzy używają niecenzuralnego języka, nagminnie wywołują konflikty, spory oraz prowokują innych uczestników forum do kłótni.
  13. Redakcja zastrzega sobie prawo do usuwania użytkowników, których nazwy (ksywki) zawierają wulgaryzmy lub brzmią podobnie do niecenzuralnych słów.
  14. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności, w przypadku, gdy adres IP zablokowanej osoby, jest adresem całej sieci lokalnej. Ewentualne cofnięcie blokady może nastąpić jedynie w przypadku, gdy winny użytkownik zaprzestanie szkodliwych działań na forum.
  15. Redakcja nie odpowiada za treści i opinie prezentowane przez użytkowników forum. Jeśli wypowiedzi naruszają prawo, ich autorzy mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
  16. W przypadku "bana" użytkownika, zabronione jest tworzenie nowego konta, przez 7 dni od momentu blokady konta.
  17. W przypadku nagminnego łamania regulaminu forum oraz ogólnych zasad dobrego wychowania, Redakcja zastrzega sobie prawo do powiadomienia odpowiednich służb, wraz ze wszystkimi posiadanymi danymi użytkownika (adres IP, logi, dane kontaktowe).