PŚ w Kuusamo: Kasai wygrywa kwalifikacje, bez Małysza w konkursie...

  • 2009-11-27 17:26

Kwalifikacje do jutrzejszego inauguracyjnego konkursu PŚ na skoczni Ruka (HS-142) w Kuusamo wygrał Noriaki Kasai , Japończyk uzyskał 134 metry. Drugie miejsce zajął Andreas Kofler, który skoczył 133, metra, a trzeci był Shohei Tochimoto (130m). Do konkursu awansowało czterech Polaków.

W czołówce znaleźli sie także Denis Kornilov (129m), Kamil Stoch (130,5m), Bjoern Einar Romoeren (127,5m), Pascal Bodmer (127m) i Emmanuel Chedal oraz Robert Kranjec (po 126m).

W jutrzejszym konkursie zobaczymy czterech Polaków. Najlepiej z nich spisał się Kamil Stoch, który był piąty po skoku na 130,5 metra. 17. miejsca zajął Marcin Bachleda (119m), dwie pozycje niżej sklasyfikowany został Łukasz Rutkowski (116m), a na 24. miejscu kwalifikacje zakończył Krzysztof Miętus (113,5m). Awansu niespodziewanie nie wywalczył Adam Małysz, który skoczył zaledwie 101 metrów i wraz z Piotrem Żyłą (103m) będzie oglądał jutrzejsze zawody z trybun.

Rozczarowany wynikiem Małysza był także Hannu Lepistoe, jednak fiński szkoleniowiec jest przekonany, że przyczyną tak krótkiego skoku Małysza był fatalny wiatr.

"Adam miał zbyt silny wiatr w plecy. Nie miał żadnych szans, żeby polecieć w tych warunkach dalej. Podobnie jak Ville Larinto" - powiedział nam po kwalifikacjach Hannu Lepistoe.

Wśród zawodników, którzy start w sobotnim konkursie mieli zapewniony, najdalej lądował Anders Jacobsen, Norweg uzyskał 137 metrów. Pół metra bliżej lądował Wolfgang Loitzl. Gregor Schlierenzauer osiągnął 129,5 metra.

Lista startowa
Lp.ZawodnikKrajOdlPkt
1 KASAI Noriaki JPN 134.0 140.7
2 KOFLER Andreas AUT 133.5 139.3
3 TOCHIMOTO Shohei JPN 130.0 131.0
4 STOCH Kamil POL 130.5 127.9
5 ROMOEREN Bjoern Einar NOR 127.5 126.5
6 BODMER Pascal GER 127.0 124.6
7 CHEDAL Emmanuel FRA 126.0 124.3
7 KRANJEC Robert SLO 126.0 124.3
9 HAPPONEN Janne FIN 126.0 123.3
10 ITO Daiki JPN 124.0 118.7
11 HAUTAMAEKI Matti FIN 122.0 116.6
12 FETTNER Manuel AUT 121.5 114.7
13 UHRMANN Michael GER 119.5 111.1
13 HILDE Tom NOR 119.5 111.1
15 KOUDELKA Roman CZE 120.0 111.0
16 BACHLEDA Marcin POL 119.0 109.2
17 AHONEN Janne FIN 117.5 108.0
18 RUTKOWSKI Lukasz POL 116.0 104.3
19 NEUMAYER Michael GER 116.5 103.2
20 KARELIN Pavel RUS 114.5 100.6
21 KIM Hyun-Ki KOR 114.0 100.2
22 YUMOTO Fumihisa JPN 114.5 100.1
23 MEZNAR Mitja SLO 113.5 99.3
23 MIETUS Krzysztof POL 113.5 99.3
25 PIKL Primoz SLO 112.5 95.5
26 WANK Andreas GER 110.5 92.4
27 DESCOMBES SEVOIE Vincent FRA 110.0 90.5
28 GANGNES Kenneth NOR 108.5 88.8
29 TAKEUCHI Taku JPN 107.5 87.5
30 EVENSEN Johan Remen NOR 107.5 87.0
30 KEITURI Kalle FIN 107.5 87.0
32 CIKL Martin CZE 107.0 86.6
33 FRANCAIS Remi SUI 105.0 82.5
34 NIEMI Sami FIN 104.0 80.7
35 SHUMBARETS Vitaliy UKR 105.0 80.5
36 JANDA Jakub CZE 104.0 80.2
37 BOSHCHUK Volodymyr UKR 103.5 79.8
38 KOVALJEFF Kai FIN 103.5 78.8
39 ALEXANDER Nicholas USA 102.5 78.0
40 EGLOFF Pascal SUI 102.5 77.0
41 ZYLA Piotr POL 103.0 76.9
42 OKABE Takanobu JPN 101.5 75.7
43 MALYSZ Adam POL 101.0 75.3
44 MAYER Nicolas FRA 101.0 73.8
45 HLAVA Lukas CZE 98.5 69.3
46 IPATOV Dimitry RUS 97.5 68.0
47 FAIRALL Nicholas USA 98.0 67.9
48 DELLASEGA Diego ITA 96.5 65.7
49 SPAETH Georg GER 92.0 56.6
50 LAZZARONI David FRA 90.5 54.4
51 LAZAROVYCH Oleksandr UKR 90.0 53.0
52 CHOI Heung-Chul KOR 89.0 50.7
53 GLASDER Michael USA 88.0 48.9
54 COLLOREDO Sebastian ITA 90.0 48.0
54 DELLASEGA Roberto ITA 87.5 48.0
56 DAMJAN Jernej SLO 87.5 47.0
57 LARINTO Ville FIN 88.5 45.3
58 SKLETT Vegard-Haukoe NOR 79.0 25.7
59 LYONS John USA 70.0 14.0
60 GRIMHOLM Isak SWE 71.0 12.3
60 MORASSI Andrea ITA 71.0 12.3
62 NORDIN Carl SWE 70.0 9.0
KORNILOV Denis RUS DSQ
KARPENKO Nikolay KAZ DNS
KOROLEV Alex KAZ DNS
TAKHTAKHUNOV Assan KAZ DNS
KARAULOV Ivan KAZ DNS
VEREDYUK Volodymyr UKR DNS

Paweł Guzik, źródło: Informacja własna
oglądalność: (22430) komentarze: (329)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • jozek_sibek profesor
    Polacy w czwartkowych treningach i piątkowych kwalifikacjach:

    Miejsca Polaków w czwartkowych treningach i piątkowych kwalifikacjach:

    6.K.Stoch ------ 28 i 52 - oraz 14
    4.M.Bachleda -- 46 i 13 - oraz 26
    5.Ł.Rutkowski - 32 i 38 - oraz 28
    2.K.Miętus ----- 39 i 11 - oraz 33
    3.P.Zyła --------- 8 i 41 - oraz 51
    1.A.Malysz ----- 10 i 8 -- oraz 53

    Do miejsc Polaków w kwalifikacjach doliczono +10 (zawodnicy pierwszej 10 PŚ,którzy nie musza sie kwalifikować).

    Odległości Polaków w czwartkowych treningach i piątkowych kwalifikacjach:

    6.K.Stoch ------ 125.5 i 107.0 oraz 130.5
    4.M.Bachleda -- 118.0 i 137.0 oraz 119.0
    5.Ł.Rutkowski - 123.5 i 121.0 oraz 116.0
    2.K.Miętus ----- 121.5 i 138.5 oraz 113.5
    3.P.Zyła -------- 136.0 i 118.0 oraz 103.0
    1.A.Malysz ----- 135.0 i 140.5 oraz 101.0

    Najlepszy w treningach A.Małysz najsłabszym Polakiem w kwalifikacjiach,a najsłabszy K.Stoch najlepszym Polakiem w kwalifikacjach!
    Takie są skoki w Kuusamo.

  • jozek_sibek profesor
    Awansowali do konkursu głównego

    Z zawodników,którzy w poprzednim sezonie nie zdobywali pkt PŚ do konkursu głównego zakwalifikowali się:

    9 HAPPONEN ---- FIN -- 126.0 m - 123.3 pkt
    28 GANGNES ---- NOR - 108.5 m -- 88.8
    33 FRANCAIS --- SUI -- 105.0 m -- 82.5
    39 ALEXANDER - USA -- 102.5 m -- 78.0
    40 EGLOFF ------ SUI -- 102.5 m -- 77.0

    Dwaj ostatni chociaż mieli skoki krótsze to wyprzedzili naszego zawodnika:

    41 ZYLA ---------- POL - 103.0 m -- 76.9 pkt

  • jozek_sibek profesor
    Odpadli w kwalifikacjach

    Z zawodników,którzy zdobyli pkt PŚ w poprzednim sezonie,w kwalifikacjach odpadli:

    13.Małysz --- 549 pkt
    14.Larinto --- 541
    28.Okabe --- 227
    37.Damjan --- 99
    40.Sklet ------ 68
    41.Coloredo - 60
    58.Hlava ----- 19
    60.Fairall ----- 15
    81.Żyła -------- 4
    82.Lazarovych- 3
    90.Mayer ------ 1

  • jozek_sibek profesor
    Lista startowa do kwalifikacji

    Z 78 zgłoszonych zawodnikow do kwalifikacji,pierwszych 22 w poprzednim sezonie nie punktowało.
    Z pośród 92 zawodników,którzy w poprzednim sezonie zdobyło pkt PŚ,do kwalifikacji przystapiło - 56.
    Natomiast z najlepszej "50" PŚ 2008/2009 w tych kwalifikacjach nie wystartowali:

    10 BARDAL ------- 598 pkt
    25 LJOEKELSOEY - 259
    27 EGGENHOFER - 232
    32 HOCKE --------- 145
    33 WATASE ------- 142
    38 ROSLIAKOV ---- 98
    44 HULA ------------ 51
    45 SCHOFT -------- 50
    46 PETTERSEN ---- 42
    47 PETERKA ------- 40
    48 FREUND -------- 36
    49 SLIZ ------------ 33
    50 ELVERUM ------- 29

  • anonim

    UWAGA:

    Przed chwila przeczytalem wiadomosc jednego z urzytkownikow portalu youtube pod skokiem Malysza ze bedzie skakal jako 51 zawodnik tak podaly niby niemieckie media.
    Wontpie w to ale moze...

    cyt."klops35712 (1 minutę temu)
    Może i będzie skakał bo polska złożyła protest i w niemieckich mediach podano ze Małysz będzie skakał jako 51 zawodnik ale Nigdzie w Polsce tego nie potwierdzono"

  • anonim
    powiem tak..

    Bawcie sie tak dalej panowie Tepes i Hofer to za rok bedziecie sami sobie ten cyrk ogladac. O transmisjach telewizyjnych bedziecie mogli zapomniec. Trzeba wprowadzic nowy system, trzeba wspierac umiejetnosci skoczkow a nie widzimisie jury. Inaczej smierc skokow jako medialnej dyscypliny nadejdzie szybko. Przypuszczam ze wielu z was tak jak ja nie ma czasu sleczec iles godzin przed TV czekajac az dopchaja konkurs do konca i tym bardziej nie ma ochoty widziec jak wygrywa wygrywa wcale nie ten ktory oddal najlepszy skok..

  • anonim

    Powiem tylko tyle: rozpoczęcie sezonu 2000/2001, Kuopio, Adam wygrywa kwalifikacje, po czym... jest zdyskfakifikowany. Chodzi o narty, które ponoć są za długie o 3 mm. Kolejne pomiary wykazują jednak, że wszystko jest OK, ale nikt nie ma odwagi cofnąć decyzji o dyskwalifikacji.
    Nie muszę dodawać jak zakończył się dla Adama (i dla nas!) tamten sezon.
    Adam, trzymaj się. Biorę to oszustwo Hoffera i spółki za dobrą wróżbę. Wierzę, że przyniesiesz nam w tym sezonie wiele niezapomnianych chwil.

  • tomis stały bywalec

    Ja też oglądałem relację na TVP1 i widziałem co było napisane w wiadomości w której Kruczek przesłał Tajnerowi . Było napisane, że gdy Adam miał oddać skok wtedy byl wiatr 5 metrów na sekundę w plecy. To jest niedopusczalne aby puszczano zawodnika w takich warunkach

  • Huberts51 stały bywalec
    :(((

    skandal! poprostu nas oszukali!

    pozostaje nam sie cieszyc jakim sportowcem jestAdam! Znowu pokazał klase! gdyby w kwali. takie cos przydazylo by sie niewychowanemu gregorkowi to juz z zeskooku pokazywalby bzika sędziom i juz skladalby protest!
    A Adam? jak zawsze klasa! wszystko! czy to warunki czy to MACHLOJKI pana Hofera , Adaś wszystko przyjmuje na klate!
    ADAS JESTESMY Z CIEBIE DUMNI!

    Chcialbym zeby Miętus wskoczyl do czołowki najlepiej przed smarkacza z Austrii!

    Kto mnie popiera?

  • czarnylis profesor
    @Jozek_Sibek

    Czyli jest realne zagrożenie, że Stefan wypadnie z 55WRL. Dobrze, że to nie koniec periodu i będzie miał szanse na poprawę. Krzysiek Miętus wcześniej, czy później powinien wskoczyć do 55WRL ponieważ jego skoki są powtarzalne na dobrym poziomie. Trzymam kciuki.
    Widzę, że "Kubicki" znikł z rankingu ;) Pozdrawiam

  • mmm doświadczony

    Pozostaje kibicowac wiatrowi zeby dmuchal i niepozwolil rozegrac konkursu. To by bylo najbardziej sprawiedliwe.

  • anonim
    leśne dziadki na emeryture!

    Dramat, zwolnić Hofera, Tepesa i innych dziadków, bo już chyba na oczy nic nie widzą! Cały tamten sezon zawalili kilka konkursów psując zabawę, teraz odebrali pierwsze pewne punkty Małyszowi! Tak sie nie robi... To, że się nazywa Adam Małysz nie można zakładać,że sobie poradzi w warunkach 50 razy gorszych od innych! Adaś trzymaj się, Ty im jeszcze pokażesz kto jest najlepszym skoczkiem w historii!

  • mmm doświadczony

    www.antyhoferitepes.dbv.pl/news.php
    -
    www.walterhoffer.webpark.pl/walter.htm
    -
    www.demotywatory.pl/486339/Walter-Hofer
    -
    cos z naszej wspolnej inicjatywy

  • jozek_sibek profesor
    Czy R.Sliż i S.Hula wypadną z "55"rankingu WRL po Kuusamo?

    Aktualna sytuacja w rankingu WRL:

    48.Watase -- Japonia -- 87 - nie start
    48.Karelin - Rosja ---- 87
    50.Sliż ---- Polska --- 81 - nie start
    50.Gangnes - Norweg --- 81
    52.Sklet --- Norwegia - 76 - odpadł
    53.Hula ---- Polska --- 73 - nie start
    53.Wank ---- Niemcy --- 73
    55.Pikl ---- Słowenia - 68
    ------------------------------
    Startują i mogą awansować:

    56.Happonen --- Finland - 67
    59.K.Miętus --- Polska -- 42
    64.Bodmer ----- Niemcy -- 36
    66.Descombes -- Franc --- 35
    67.Alexsander - USA ----- 33

    Pozostali startujacy mają na koncie 25 lub mniej pkt.

    Wszystko wskazuje,że R.Sliż utrzyma miejsce w "55" rankingu.
    S.Hula może wypaść jesli wyprzedzi go 3 zawodników- np:
    1.Wank zajmie minimum 30 miejsce,Pikl - 25,Happonen - 26 miejsce.
    2.Dwóch powyżej i Bodmer lub Descombes minimum - 6 miejsce.
    3.Dwóch z piątki wymienionej i Ahonen - ale musi być drugi.

    Może zaskoczy wszystkich K.Miętus zajmując np 8 miejsce i wyprzedzi S.Hulę!

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(12), 2010-01-05 16:56:01 ***

  • jozek_sibek profesor
    Polacy w rankingu WRL(PŚ):

    Dorobek z jakim Polacy zaczną zimowe konkursy w rankingu WRL - zaliczyłem dorobek z 3,4,5,i 6 periodu poprzedniego sezonu oraz LGP 2009(1 period obecnego sezonu).
    Do podanych pkt należy dodawać zdobycze z kolejnych kokursów i będziemy mieli ciągle aktualną klasyfikacjie.

    5.A.Małysz ------- 792 pkt
    29.K.Stoch ------- 204
    44.Ł.Rutkowski ----- 97
    50.R.Sliż ----------- 81
    53.S.Hula ---------- 73
    -----------------------------
    59-60.K.Miętus ---- 42
    73-75.M.Bachleda - 21
    80-81.M.Kot ------- 14
    86-87.D.Kubacki --- 9
    94-95.J.Kot --------- 5
    96-97.P.Żyła-------- 4
    98-102.G.Miętus---- 3

    Zawsze do obliczeń wziętych jest 6 ostatnich periodów.
    Ja natomiast wybiegam w przyszłość i przedstawiłem ranking z jakim nasi zawodnicy zaczną konkursy zimowe,czyli z pominieciem drugiego periodu poprzedniego sezonu - "zaliczyłem dorobek z 3,4,5,i 6 periodu poprzedniego sezonu oraz LGP 2009(1 period obecnego sezonu).

  • george26 początkujący
    Koniec FIS

    Proponuję zbojkotować zawody w zakopanym jeżeli młysz nie wystąpi w sobotnim konkursie może to tych FIS-iaków skłoni do myślenie ale wątpię...

  • anonim
    dlatego przestałem kochać skoki narciarskie

    Dzisiaj bydło hofera w związku ze zbliżajacymi sie IO przystąpiło do dalszego psychicznego niszczenia A.Małysza najlepszego skoczka XXI w. oraz Trenera Kruczka który wyrasta na najlepszego trenera skoków.

  • anonim
    DSJ3

    puchardsj3 .jun .pl ZAPRASZAM Najlepszy Turniej DSJ3!.
    Rejestracja imieniem i nazwiskiem czynnego i nie zajętego na stronie skoczka!
    Już Jutro pierwszy konkurs zapraszam!

  • pio początkujący
    kutwa

    mendy debile hofer do dymisji nie nadaje sie wcale faworyzuje rodaków.
    niech adaś zkacze jutro w konkursie bo jak nie to pisze list to trybunału sprawiedliwości

  • anonim
    AAA....

    płacicie abonament RTV, jak nie to proszę zwrócić to co zobaczyliście z odsetkami karnymi :D

  • anonim
    Hoffer go out!!!

    Brawo panie Hoffer! Za te dzisiejsze faworyzowanie austriaków powinien beknąć! Protest powinien zostać przyjęty skoro powtórzono (bez sensu) 2 kolejke I serii bo biedny Kofflerek skoczył króciutko ale gdyby skoczył 130m to na finów, norwegów nawet nie zwróciłby uwagi powiem więcej byłby przeszczęśliwy! Mogłeś chociaż debilu robić pozory i być konsekwenty. Ja już się boje co będzie w Vancouver! Jedno jest pewne Austriacy zdobędą 3 złote medale na IO bo jeżeli nie to konkurs będzie powtarzany do skutku! ŻAL!

  • szakal początkujący

    jedyny plusik tego wszystkiego ze Adam bedzie komentowal konkurs z Szaranowiczem

  • aaa stały bywalec

    piszcie skargi na adres mail@fisski.ch
    osobiscie wyslalem 2.
    Moze jak skrzynka sie im przyblokuje to sie chwile zastanowia nad tym co robia.

  • anonim

    co wy chcecie Hofer to tak w austrii aldi się nazwa . Wiec trzeba protestowac i słać maile do fisu ja już 25 wysłałem

  • WIESIEK. bywalec
    .

    Widac jakim powazaniem cieszy sie Kruczek w swiatku skokow. Hannu powinien tam wkroczyc a nie ta dvpa i probować cos zdzialac w sprawie malysza ale niestety hannu to az za bardzo spokojny czlowiek i malo mowny.

  • Dominiko początkujący

    Z początku wydawało mi się, że wprowadzenie tych nowych reguł jest niepotrzebne, ale teraz po tym wszystkim sądzę , że jest to nieuniknione ;)

  • anonim
    Protest

    Łukasz Kruczek niech wniesie protest. I może Adam Małysz będzie startował jutro w konkursie

  • anonim

    SZOK! Oglondaliscie sport na tvp ?

    Kruczek nakrecil komurka wiatr jaki mial Malysz.

    Na progu MIAL 5 METROW NA SEKNDE w plecy! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
    To to jest SZOK JAKIEGO NIE PAMIETAM.

    Nawet Morgenster po tym kastastrofalnym upadku gdzie mogl sie zabic nie mial 5 metrow na sukunde.
    Tych ludzi trzeba odsunac od skokow oni powinni odpowiadac karnie za narazanie zycia ludzi.

  • kamka weteran

    własnie kurde byle by ten cały patachałer wygrał to bylo nie fair małysz apsucili

  • anonim

    Słac maile na adres tych bezczelnych ludzi z FIS

    mail@fisski.ch

    Moze ktos przygotowac np. wersje oficjalna po angielsku by kazdy mogl wyslac maia

  • anonim
    -

    [...] Biorąc pod uwagę to co zrobili w konkursie drużynowym to widać gołym okiem że stać ich na każde oszustwo i to w sytuacji kiedy wszyscy widzą że po prostu ustawiają wyniki. Taki widać naród, który nie potrafi być uczciwy. Dedykuję to zwolennikom nowego systemu. Wyobraźcie sobie jak łatwo przy nowym systemie manipulować wynikami. Nawet nikt tego nie jest w stanie sprawdzić czy jak duże będzie oszustwo więc będą mogli zrobić dosłownie wszystko. W sytuacji gdy nie krępują się oszukiwać kiedy oszustwo jest dla wszystkich oczywiste to co będą mogli zrobić gdy nie będzie to widoczne a nawet możliwe do weryfikacji. Niech ich szlag trafi. Nie chce się nawet oglądać po tych dziewięciu już latach. Ta dyscyplina traci swój sens. Taki austriacki krętacz Hofer ustawi każdy konkurs jak tylko zechce.

  • kibic_malysza profesor

    Wszystko co nas otacza na tym świecie jest coraz bardziej niesprawiedliwe..coraz bardziej jestem o tym przekonany.

  • anonim

    "Przy skoku Małysza wszystkie kontrolki paliły się na czerwono i tak naprawdę Polak nie powinien być puszczony do startu. Nasza ekipa już zapowiedziała złożenie protestu. A że był to tylko wypadek przy pracy, potwierdził konkurs drużynowy, w którym "Orzeł z Wisły" indywidualnie był drugi, za szwajcarem Ammannem"

    zrodlo: wp/ZUB

  • Sebo początkujący
    Skandal

    Ludzie piszczie maile z protestem do FIS-u ja już wysłałem.
    Tutaj macie maila do nich mail@fisski.ch

  • kamka weteran

    powinni sie odwaołac i Małysza odpuscic bo co to kurde ma byc

  • patrycja381 weteran

    uuu... szkoda, ze Adasia nie ma w jutrzejszym konkursie. Adas, co sie stało?

  • kOwAlsKi(Ę) bywalec
    i jeszcze jedno

    konkursy powinni rozgrywać rano bo wieczorem mocniej wieje:

  • kOwAlsKi(Ę) bywalec
    Quali

    brawo Kasai:]

  • anonim

    @ mipoc

    Fakt, 34 wtedy był ale się wkurzyłam i wszystko mi się pokręciło.
    Nadejdzie chwila, że karta sie odwróci i to niedługo.

  • anonim

    Maja dopuscic Malysza
    Tajner byl tak pasywny w studiu ze zaczynam wierzyc ze ten lobbing austryjacki kaze milczec wszystkim ktorzy nie chca sabie zaszkodzic

    Druga sprawa to dlaczego Kruczek widzac te katastrofalne warunki puscil Małysza.

    Jedyne co moze teraz zrobic by przeprosic Malysza to wnies oficialmy protest Polskiej kadry.

  • anonim
    @ Fanka

    Dona, odezwij się do mnie na maila, please.

  • piotrek30315 początkujący

    do końca sezonu jeszcze daleko,
    jak widać polski stereotyp sie ujawnia, jeden skok i skreślacie człowieka.
    co wy niektórzy myślicie że Małysz jest jaki robot albo cyborg? a większość pewnie nie ma pojęcia i skokach i potrafi tylko bluzgać w komentarzach. wam zawsze wszystko wychodzi w np. życiu zawodowym?
    w dzisiejszej drużynówce prosze bardzo, oba skoki ponad 140m.
    zobaczymy jak tabela bedzie wyglądać w lutym czy marcu. najważniesze igrzyska :)

  • anonim

    @SKI

    Mam przeczucie już od jakiegoś czasu, ze będziemy mieć powtórkę z tamtego sezonu:)
    Ja to czuję od lata i nic na to nie poradzę:)
    Adam w tym sezonie ponownie zadziwi świat tego sportu zobaczysz:)

  • Piotrek88 bywalec
    A co później...

    Kończy się PŚ i Adamowi brakuje 20pkt do zwycięstwa ? Do zdobycia poraz 5 PŚ. To jest N I E D O P U S Z C Z A L N E

  • Buła początkujący
    FIS(Ć) - FEDERACJA IŚCIE SKORUMPOWANYCH ĆWOKÓW

    To co dzisiaj cała FIS-owska banda pokazała jest śmiechu warte... ale nie wesołego tylko lamentacyjnego.
    Puścić Adama przy 3 czerwonych światłach. Ok może się zdarzyć taki fail. Ale po co powtarzać? No po co? Bo Adam przeskoczy skocznię w geście zemsty? Wstyd...
    A co do drużynowego to już jest po prostu parodia. Bo Kofler i ten Fin (nawet nie pamiętam jak się nazywa - znaczy jest słaby) zryli swoje skoki, to od razu powtarzać. To co zrobili Krzysiowi w tej serii jest po prostu chamstwem...
    Mam przynajmniej świadomość, że chłopcy są w niezłej formie i myślę, że w Vancouver będzie GIT.
    Jeśli chodzi o prostest, to żywię wielką nadzieję, że Hannu z Łukaszem takowy zgłoszą i będzie on przyjęty. Tylko w taki sposób Walter i jego ćwoki mogą oddać Adasiowi co stracił.
    Pozdro dla normalnych ;)

  • czarnylis profesor
    @ZKuba36

    Trzymał go do samego końca, już się bałem że nie zdąży go wystartować o czasie. Musiał wiedzieć jaki jest wiatr.

  • anonim

    Austriacy dziś wygrali dzieki jury już na samym początku kiedy to odwołali drugą grupę bo ich zawodnik zawalił skok, w ostatniej grupie zawalił Greg :) i dziś nie było by ich na podium!
    Jak teraz mają tak wygrywać to zwykłe świństwo.
    Po drugie gdyby to Austriaka Tepes puścił przy trzech czerwonych światłach w kwalifikacjach i to nie dozwolone to Pointner darłby się aż było by go słychać gdzieś w lesie.
    I założę się, że jego zawodnika dopuścili by do konkursu.
    Nasi trenerzy mają prawo do protestu i dowody na to są jak Adam został puszczony zobaczymy czy złożą protest.
    Ale widać i to od początku, że Adam ma formę taką jak w 2006 roku tam też wypadł daleko w Kuusamo, 43 był a potem ? miodzik :)
    Zobaczymy czy będzie protest ale dlaczego z tego nie skorzystać ?Chyba, że sam Adam nie będzie chciał.

  • Piotrek88 bywalec
    Adam do konkursu, w przeciwnym razie HOFFER MUSI ODEJŚĆ

    Musi być protest, nie chodzi o złe warunki tylko o niedopuszczalne warunki, nie mieszczące się w korytarzu. A i w kwalifikacjach powinien obowiązywać ten nowy system, wówczas Adam by dostał +20pkt i by się zakwalifikował bez problemu. Póki co cikeawe czy jest jakaś szansa, że jutro zobaczymy Adama w konkursie?

  • anonim
    @Fanka , 27 listopada 2009, 18:27

    Bo to zdarzenie zapowiada nam de javu z sezonu 2006/2007.

  • anonim

    112 metrów austriackiego ulubieńca. Pięknie. Od razu widać jaki z niego "miszcz". Pięknie. pięknie. Co na to Hofer? Może by anulować wyniki albo jeszcze lepiej, dodać mu ekstra 30 metrów. Wtedy mógłby się porównać z Adamem.

  • ZKuba36 profesor
    Trochę dziwne.

    Zwykle trenerzy puszczając swoich zawodników patrzą w monitor obrazujący wiatry na skoczni. Dlaczego Kruczek puścił Małysza?

  • kredzion początkujący

    Moim zdaniem Powinni Małysza dopuścić do kwalifikacji. Bo niech ponosi wine ten co go puścił w tych warunkach przy 3 czerwonych światłach, a nie Małysz. Nie no żal

  • huncwotka doświadczony

    Szczęście się obróciło, Schlieri tylko 112m ;]

  • mikkolaj99 początkujący
    ale żal

    hoffer jak jago nie lubie on gra z austrią jak nasi byli na pierwszym miejscu a ustria szóstym to przerwał TO JEST NIE FAIR

  • anonim
    Austriacka uczciwość

    Jeżeli Adam byłby dzisiaj np. trzeci, co jest wielce prawdopodobne, to miałby 60 punktów. Czy takie 60 pkt będzie miało znaczenie na końcu sezonu? Będzie miało i to bardzo duże. Austriaccy krętacze już na początku sezonu znacząco osłabili jednego z głównych konkurentów Syfelcałera. Taka to austriacka uczciwość i tyle. Jak tu rywalizować w sporcie kiedy zawody z założenia nie są uczciwe bo na żądanie Austriaków można np. odwołać konkurs po jego zakończeniu jeżeli nie wygra Syfelcałer. Tak dokładnie zrobili teraz w konkursie drużynowym – seria się skończyła, czekali na skok Austriaka, który skoczył słabo więc anulowali wyniki tej serii. I gdzie tu sens rywalizacji sportowej?

  • anonim
    @Fanka

    Przesuń liczby, Adam nie był wtedy 43, tylko 34 ;)

  • Divine JazOOn profesor
    i co pajace powiedza o wietrze?

    nie moze sie zmienic z chwili na chwile jak po skoku 2 pierwszych?

  • WIESIEK. bywalec
    .

    Przestancie powtarzac za szaranowiczem ze " Adam Małysz nie powinien w tak złych warunkach atmosferycznych oddawać skoku w kwalifikacjach do sobotniego konkursu skoków w fińskim Kuusamo, gdyż zapalone były trzy czerwone światła, ale starter popełnił błąd i zezwolił na start " Szaran juz wiele razy rozne dziwne rzeczy opowiadal i nie wiedzial co mowi jak chociazby kiedys kiedy komentowal zawody w Bischofshofen nie wiedzial na koncu kto wygral t4s. Poczekajmy co powie sam malysz, kruczek, czy byly rzeczywiscie te 3 czerwone lampki i ze starter popelnil blad.

  • Divine JazOOn profesor
    ale jaja

    chce cofnac te sesje, stochowi nie wyszlo

  • strong return doświadczony
    -

    zamiast or miało być "od".

  • anonim

    Panie Hoffer do zobaczenia w Zakopanym:D:D

  • anonim

    Teraz powinni skakać od nowa, bo Stoch skoczył tylko 111 metrów.

  • anonim

    Jesli są dowody na to, że Adam skakał przy trzech czerwonych światłach i skakał bo dowody są to z urzędu powinien mieć prawo jutro do startu w zawodach i mam nadzieję, ze Lepistoe tam im to wyłoży jak trzeba.
    Ale tak być nie może.
    Ale pamietam jak dziś, że 2006 rok dla niego rozpoczął się tez fatalnie był 43 w konkursie w Kuusamo od początku tak jak teraz było widać, że Adam jest w formie aż przyszedł czas, że zaczął wszystkich kosić jak kosiarką i mam przeczucie, że w tym sezonie może być podobnie !

  • strong return doświadczony
    @czarnylis

    Masz rację-gdtby była Olimpiada lub zwykły konkurs drużynowy w PŚ,a Polacy z końcowym numerem i nie odwołali takiej serii jak ta druga to uch,ale by się działo!Więcej wyobrażni i empatii.Trzeba odróżniać machlojki Tepesa i Hofera or racjonalności. Co nie zmienia faktu,że kwalifikacje i przypadek Adama nawet wliczając jego błąd to zupełnie inna para kaloszy.Ale już po konkursach w Norwegii Adam wróci do kwalifikujących się z urzędu, o ile zanotuje tak wyborne "normalne":):) próby i sprawa się unormuje.

  • maja88 stały bywalec

    Normalnie to jakieś kpiny... Czy ktoś w końcu wywali Hofera!?
    Zdecydowanie zgadzam się dzisiaj z Szaranowiczem, że niektóre osoby są już za długo na pewnych stanowiskach. Austriak skoczył gorzej i odrazu anulujemy serię - jasne:/
    Dobrze, że Adam pokazał swoim skokiem w konkursie na co go stać, a kwalifikacje były tylko wypadkiem przy pracy (jak mogli go puścić przy tych czerwonych światłach?!). Szkoda, że tak się stało, bo traci jeden konkurs PŚ, ale pokaże im wszystkim na co go stać!

  • anonim
    Żądam odszkodowania;) !!!!

    Chciałem sobie jutro pooglądać Małysza w PŚ - na skutek oszustwa nie będę mógł tego zrobić... Przez to będę się źle czuć - a moje złe samopoczucie wyceniam na 100.000 zł.

    Jak Małyszowi wiatr napierda** to jest wporzo..
    Jak jakiemuś jełopowi coś nie tak powieje to od razu serie powtarzają..
    No bez jaj...

  • anonim

    Polacy nadal bardzo dobrze! Ale i tak uwazam, ze powinni sie wycofac jako widoczny protest!

  • anonim
    To teraz wiecie już po co!!!!!

    Teraz już powinni wszyscy wiedzieć po co miałbyć wprowadzony nowy system punktacji!
    Tak na marginesie powinni prowadzić równolegle klasyfikację według nowych zasad. wyniki mogli by podać nawet 2 dni po konkursie byle by było porównanie, ale na to beton fisowski nigdy nie pójdzie. Bo wygrać musi ten który ma wygrać a nie najlepszy.

  • anonim

    Również mam wrażenie, że Hoffer i spóła grają pod Austriaków!

  • marcin bywalec

    to niesprawiedliwe....hofer to..kawał świni... faworyzuje austriaków...wiadomo ze skoki to loteria..to po jaka cholere przerywał drugą kolejkę skoczków..bo co bo kofler skok popsul..? żal... bo co bo dziwnym trfem polacy wyszli na prowadzenie? to niesprawiedliwe..jescze na dodatek tak Małysza skrzywdzic w kwalifikacjach...żal.. tak Hoffera za 4 litery wziac i tyle...

  • anonim

    do Fanka

    Dokładnie jestem tego samego zdania , Tepes + Hoffer = wszystko pod austriaków :| a reszta to chyba tylko przykrywka tego cyrku ! Adam bedzie walczył i pokaże tym cweluchom !

  • marta bywalec
    protest

    Nasi powinni zgłosić protest. Jeżeli można było odwołać drugą serię ,to tak samo powinni zakwalifikować Adama ,który startowała wbrew regulaminowi ( 3 czerwone światła ) PROTEST ,PROTEST !

  • czarnylis profesor
    @Huberts51

    Ślepy jesteś, dziecko? Zaczął padać śnieg i odwołali słusznie, bo ci na początku mieli o wiele lepiej niż ci pod koniec.
    Inna sprawa, czy by odwołali gdyby było odwrotnie.

  • Maciek5052 profesor

    Jeśli złożą protest to na pewno pomoże! Przecież są jakieś przepisy! Są dowody że Adam skakał przy 3 czerwonych strzałkach i nie powinno się Go puszczać w takich warunkach! Powinni Adama puścić do konkursu! Są zasady i trzeba się ich trzymać! Chyba że Hoffer wymyśla je na poczekaniu!

  • anonim
    Protest

    Nie prawda że nic to nie da ! Zbierze się "jury" a to już coś znaczy ! Jest szansa no ale trzeba próbować LUDZIE ! Próbwac można a nawet Trzeba

  • anonim
    Farsa ! Tepes ? i wszystko jasne plus Hoffer!

    I jak tu od dawna nie mysleć, ze wszystko jest robione pod Austriaków to dlatego się sprzeciwili nowemu systemowi bo wtedy nie byłoby gadania musieliby skakać.
    Anulowali drugą grupę tylko dlatego, że Aut skoczył krótko, my wówczas wyszlismy na 1 miejsce czy to w porządku ?
    Farsa, żenada!
    To wygląda tak, że to oni mają wygrywać nikt inny nie ma do tego prawa.
    I wszystko sie wyjaśniło co do Adama skoku z kwalifikacji następna farsa w wykonaniu tego "zapalacza świateł". Trzy czerwone światła nie pozwalają na skok a ON puszcza zawodnika skazanego z góry na porażkę.
    Po prostu brak mi słów na to ale przyjdzie czas, już niedługo, że role sie odwrócą bo widać, że Adam jest w doskonałej formie a i reszta naszych chłopaków również.

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(102), 2009-11-27 18:25:53 ***

  • misiek stały bywalec

    Coś czułem , że Niemcy powalczą o podium i proszę jak ładnie skaczą . Mam nadzieję , że napędzą strachu Austriakom . W Austrii Morgi może skoczyć nieco słabiej , a gdyby Schmitt się poprawił o 4-5 metrów to będzie ciekawie .
    Obecność Żyły w naszej kadrze jest po prostu wielkim nieporozumieniem . Popełnił duży błąd na progu , a skoczek jego klasy nie potrafi skakać na dobrym poziomie powtarzalnie . Czemu nie ma Bachledy , który chyba jest w tej chwili numerem 3 albo 4 w kadrze ?

  • Leonidas24 doświadczony
    Najgorsze

    Najgorsze, że Adamo gdyby zakwalifikował się do konkursu mógłby zająć klape na podium a może nawet wygrać, nie daj Bóg na sam koniec tego sezonu ta pieprzona wpadka będzie decydować o jego wyższym bądź niższym miejscu na liście, obym się mylił ale szkoda cholernie, że puścili go w takich warunkach, dodam tylko że już kilka razy pozbawili go pudła, no w Engelbergu kiedyś, i historia się powtarza, [...] wybaczcie bluzgi ale i tak staram się zachować spokój :-)

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(102), 2009-11-27 18:18:52 ***

  • fff doświadczony

    Adam im pokazał! Po prostu im pokazał że jeszcze nie przegrał!

  • anonim

    widzę że wszyscy w podobnych nastrojach po dzisiejszych skokach.... dawno Adam nie miał takiej dobrej formy na początku sezonu, a te skur.wysyny chcą go dobić już na początku.... brak słów. jutro nie patrze. hu.j z takimi skokami... odechciewa się.. żeby schlirenzauer się wyje.bał i bardziej seee ten obrzydliwy pysk skasował to może nie będzie przekrętów.

  • Divine JazOOn profesor
    3 czerwone wskazniki

    a Kruczek tez zareagowal, zamiast cofnac malysza to zdjecie robil :D

  • anonim

    Nawet jeśli złożą protest to i tak nic to nie da.. Z drugiej strony tak kurcze nie może być.

  • anonim

    Oczywisci kiedy austraicy slabo skakali musieli powtorzyc 2 serie :/ a bylo tak ładnie, a Adaś potwierdził klase 141.5 M ! Kwalifikacje to był błąd Tepesa poprostu , szkoda...

  • fff doświadczony

    Piotrek słaby, Rutkowski do kadry i mamy regularnie miejsca 2-5. Austriaczków nie można przebić bo mają wujcia Hofferka.

  • Divine JazOOn profesor
    Hofer Cup

    to dobre jest :D

  • kocinka84 początkujący

    jestem aby zab.... hoflera

  • Luk profesor

    Skok Stocha na 133m -
    http://www.youtube.com/watch?v=3y4A7-QMmD0

  • Leonidas24 doświadczony
    Miętus 131 m

    miętus miał ponad 130, chyba 131 metrów, najdalej w swojej serii

  • anonim

    Potest koniecznie. To jest niedopuszczalne zachowanie jak niedopuszczalny byl skok w tych warunkach MAL?YSZA

  • Divine JazOOn profesor
    @remiko

    Mietus polecial najdalej i prowadzilismy kurna z duza przewaga

  • Leonidas24 doświadczony
    Farsa

    to co robi hoffer to po prostu żenada, w lecie mówił, że nowy system ocny skoków będzie obowiązywał w tym sezonie, teraz zmienił zdanie bo wiadomo, gregor tylko pod wiatr mając wiatr poleci, jak cała reszta austriaków :-) dziś Adam skakał w fatalnych warunkach i nie powtórzyli skoku :-| co to ku...ma być? Polska po 2 seriach była na I miejscu a kofler spieprzył skok i powtarzają 2 serię, jak tak bezczelnie można sterować ręcznie skokami? :-| to co robi hoffer to po prostu wypaczanie sensu skoków, czyli wychodzi na to że hoffer stosuje "nowy" system jak mu pasuje, gdyby to austriacy byli po 2 serriach pierwsi a reszta by spieprzyła to nie było by nawet mowy o powtorce serii..kurwa mać

  • Andy stały bywalec
    Hofer

    Proponuję nazwać skoki narciarskie inaczej:
    Hofer Cup

  • Apoteoza początkujący
    Apoteoza

    Mamy na prawdę super kadrę ;D Można walczyć o medale ;D

  • Divine JazOOn profesor
    Brawo

    Krzychu, utrzymał nas :D

  • anonim
    Inge...

    JAK MAŁYSZ SKAKAŁ WSZYSTKIE "LAMPKI" BYŁY NA CZERWONA, SĄ NA TO DOWODY ! SKŁADAC PROTEST ! SORRY ZA CAPS WKURZONY JESTEM !

  • strong return doświadczony
    -

    Oczywiiście bardzo dobrze,że odwołali serię drugich prób,gdyby na miejscu lepszych drużyn byli Polacy podniosłoby się niesamowite larum,nie można mieć mentalności Kalego.Choć oczywiście Hofer swoim nie da zginąć to całkowicie jasne.

  • anonim

    Mógłby ktoś podać, ile skoczył Miętus w anulowanej serii i jak się to prezentowało na tle innych?

    Za późno wpadłem i teraz już skasowali wyniki.

  • Anty początkujący
    Roman

    Wiecie co z nim zrobić ?
    Hoffera dobić
    tak kończą frajerzy a on nie wie o chodzi

  • fff doświadczony

    I pewnie skończą po 1 serii, jak Polska wyląduje na 8 miejscu. :P

  • Divine JazOOn profesor
    protest

    musi być!

  • Luk profesor

    Gdyby nie ten Żyła to bylibyśmy wyżej..... ale i tak 5 miejsce nie jest tragiczne

  • anonim

    Ojojoj tylko 130,5 metra?No to chyba wujcio Walter zarządzi powtórke serii

  • anonim

    PROTEST ! TAJNER POWIEDZ TEMU SMIECIOWI KRUCZKOWI ZEBY DAŁ PROTEST ....

  • Huberts51 stały bywalec
    ??

    i gdzie jest ten mądry CZARNYLIS ktory mnie przykonywal ze wszyscy muszą byc rowno traktowani! nasi rzucili snizkami wielkie oburzenie! a teraz? robią nas w konia i anuluja nasze skoki! gOwno prawda z tym rownouprawnieniem!

    ANULOWAC KWALIFIKACJE

    ZARAZ NIE WYTRZYMAM!

    ... HARRY POTTER

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(102), 2009-11-27 18:20:13 ***

  • strong return doświadczony
    Adam do Śliskiego

    Młody nie podskakuj. Małysz nigdy już nie wróci do dawnej formy? tego nie wiem,ale nie stać go na dobre skoki? I gdzie teraz są co to napisali godzinę temu? Pewnie w norach-gdzie ich miejsce.

  • kocinka84 początkujący

    Coś czuje że specjalnie chca Adama wykluczać z konkursów zawsze będzie skakał w najgorszych warunkach, trenerzy muszą coś zrobić ;/

  • anonim

    Ja tam zyczę zwycięstwa każdej druzynie z wyjątkiem tych austriackich zjebów

  • kocinka84 początkujący

    Adam pięknie chłopak ma formę :))
    Kwali to tylko wypadek przy pracy
    Złoto na olimpiadzie jest nasze :))

  • dfg początkujący

    PKAZAL KLASE E E E E E EE E E E E E EE E E E E E E E E EE E E E E E E e E E e e e e e e e e e

    141 i 5

    MISTRZ

  • dxx91 początkujący

    tylko czekać aż odwołają, za zbyt niebespiecznie długie skoki Małysza!

  • fff doświadczony

    POKAZAŁ IM ADAM! POKAZAŁ BANDZIE SKURCZYSYNÓW!

  • ktos bywalec
    brawo adam

    141,5m . BRAWO :)

  • Divine JazOOn profesor
    ha

    i macie brak formy Małysza :D 141.5m

  • kyciu96 początkujący
    Małysz

    no Adam znakomicie pokaż im jak się skacze

  • anonim

    tak jak oglądałem do końca 2 serii skoki jak nigdy, z takimi emocjami, to teraz nawet na tv nie spoglądam, bo to już nie jest to samo... Polacy daleko... przez głupiego Hoffera.
    Howard Webb przy nich jest niczym, bo on to nie umyślnie zrobił na tamtym czemu, ale co tu wyprawiają to jest żenada.

  • anonim

    JAK z tymi TEPESZami walczyc?

    Trzeba spóscic wpierdol w ZAKOPCU.

  • fff doświadczony

    POLSKA SIĘ NIE LICZY!

  • Huberts51 stały bywalec
    TREAZ WSZYSTKO PASI!

    AUSTRIA PPROWADZI WIEC WSZYSCY MAJA BYC ZADOWOLENI!

    :((((((((( zaraz wyłacze tv:(((((((((((((

  • anonim

    Schlierenzauer sie puknął bo sam wie dobrze że ma nierówno pod deklem

  • huncwotka doświadczony

    Mam nadzieję, że Kofler znowu nie doskoczy do 110m i zmaści AUTom całe zawody... ;/

  • mundi17 początkujący

    Hoffer to kretyn, powtarza drugą serie zawodników, a skoku Małysza z kwalifikacji nie potrafi powtórzyć mimo tego, że skakał w niedozwolonych warunkach. Dla niego liczy sie tylko Austria! Szkoda mi tylko Miętusa:(

  • anonim

    skandal

    osobny topik do protestu

  • ktos bywalec
    zal

    niech 3 tez odwolaja bo nierowne warunki, totalna glupota aby anulowac 2 grupe .
    skoki narciarskie juz nie sa takie jak kiedys, tutaj tylko teraz liczy sie tylko KASA. tyle na temat

  • Divine JazOOn profesor
    ten sport

    jest ustawiony, jak nie beda sie co skocznie zmieniac zarzadcy zawodow to swinstwo

  • Luk profesor

    Schlierenzauer znowu puknął się w główkę po swoim złym lądowaniu.

  • huncwotka doświadczony

    Widzieliście noty Schliriego?! jakaś kpina, prawie tyłkiem dotknął ziemi a tu takie wysokie noty! KPINA !

  • Divine JazOOn profesor
    widzicie

    jakie Gregor dostal noty za ladowanie ?

  • anonim

    Qwertyuiop tylko weś po uwagę to że gdyby była taka sytuacja jak mówisz że Polak przez warunki skoczyłby blisko a austriak (zaczynam jak psów nienawidzić przez hofera, którego bym zaje.bał) daleko to nie byłoby żadnego powtarzania serii.. idąc dalej tą myślą gdyby któryś z austriaków miał takie warunki jak Małysz w kwalifikacjach to za huj.a by nie był puszczony przez tepesa.. widzę że wszyscy się już zgadzają z tym że austia, tepes, hofer to jeb.ana mafia. kto tego nie widzi jest idiotą. tyle w temacie...

  • Bongiorno doświadczony

    Miałem nadzieję, że Gregor nie ustanie tego skoku.....Szkoda....

  • Maciek5052 profesor

    Bravo , teraz to im pasuje , wszystko wróciło do normy czyli finowie austriacy i norwegia na podium , nie może byc inaczej! i teraz swiniozauer 142,5 a trener austriaków pewnie ma juz orgazm , skandal!

  • anonim

    ja bym na miejscu trenera powiedział panowie nie skaczemy, nie będą nas za przeproszeniem w chuja robić bo austria nie może prowadzić i może walnięty hoffer by pomyślał

  • Huberts51 stały bywalec
    taa

    mlody szwab skoczyl 138m! teraz tez powinni przerwac bo jest niebezpiecznie! ŚWINIE!

  • krzys początkujący

    dokładnie , nasi powinni wycofac się z tego śmiesznego konkursu

  • anonim

    KURUCZEK POWINIEN ZDJAC ADAMA !
    MIAL PODGLAD NA WIATR!

    MAJA ZLOZYC PROTEST!
    JAK NIE TO BEDZIE POLAK PRZECIW POLAKOWI

  • Huberts51 stały bywalec
    skandal

    je... ...syny! PRZEPRASZM ZA TE SLOWA ALE TEGO NIE DA SIE INACZEJ NAZWAC!

    CZY PAMIETACIE ZEBY KIEDYS MALYSZ CZY PZN SKLADAL PROTEST?

    CHOLERNI AUSTRIACY!

    PRECZ Z lobbingiem! skandal!

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(102), 2009-11-27 18:17:09 ***

  • cenamilan7 początkujący

    juz wiem z jakiego kraju zawodnik zdobedzie zloto na igrzyskach

  • nieznany weteran

    Kruczek popelnil blad zamieniajac rutka Zyla. wielki blad.

  • anonim

    Polacy powinni sie wycofac jako protest z konkursu! Skandal!

  • Maciek5052 profesor

    No i co teraz? Żyła zepsuł! Gwoli sprawiedliwości powtórzyc 3 grupę bo nam nie wyszło!

  • ... doświadczony

    ku*wa ku*wa ku*wa!

  • Luk profesor

    Kto kur wystawił Żyłkę do drużynówki? Rutkowski powinien tam byc!

  • kalwi bywalec

    I jak te skoki oglądać, może trzeba odwołać grupę po skoku Żyły.

  • anonim
    -

    co za głupie ...! Austriacy skoczą słabą to robią powtórkę bo co? oni stracili szansę na wygraną? bo Polacy prowadzą z niezłą przewagą? A co Adam Małysz w słabych skakał i nic nie mówili o powtórce jego skoku.

    Zapomniałem jak on się nazywa co zarządza tym bajzlem ale jest wielkim ch... co gra nie fair, bo czołówka miała śnieg... i skoczyła 100m, kogo to obchodzi, chcieli takie zasady to niech mają kto ile skoczy tyle mu dadzą i nie patrzą na warunki , wiatr! teraz każdy zawodnik co ma wiatr gorszy o 1m/s powinien robić sprzeciw że chce od nowa skok i tak by 1 konkurs cały weekend trwał, głupie małpy, teraz Żyła słabo skoczył niech powtórke dadzą a nie zabierają polakom radość z prowadzenia i wielkich szans na podium złodzieje!

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(102), 2009-11-27 18:22:19 ***

  • anonim

    No i teraz Miętus krótko kofler skoczy 140 hofer zadowolony BRAWO FIS!

  • cenamilan7 początkujący

    MA BYC POWTARZANA SERIA ! BO TO NIE SPRAWIEDLIWE!

  • krystian początkujący
    skoki

    po takim czyms to ja wiecie co bym zrobil pojechal i zabil ich tak oszukac malsyuza jesli tak zrobili to amlysz powinnien bcy w konkursie neich zglosza protest

  • anonim

    TEPESZ TY PIZD... DORE CIE W ZAKOPANEM
    ten KOLES z HOFFEREM ma PRZESTANE

    TO JEST WIECEJ NIZ SKANDAL

  • anonim

    Żałosne jest to co piszecie, zarówno Kofler jak i Keituri stracili wszelkie szanse bo nagle warunki się zmieniły, decyzja jak najbardziej słuszna. Gdyby Polak skoczył w takim śniegu, a chwilę wcześniej Austriak skoczył dobrze jeszcze w optymalnych warunkach, to przy zaliczeniu takiej kolejki pisalibyście, że skanaldem jest to że nie przerwano. Każdą decyzję podciągniecie pod pomaganie Austraikom, bo jesteśie zaślepieni chorą nienawiścią do skoczków z tego kraju

  • anonim
    No i ma cie swoją magie skoków

    No i niech teraz bronią swoich racji wszyscy miłośnicy "magii " skoków które odbywaja się w różnych warunkach! Teraz widać jak na dłoni o co chodzi, przy nowym systemie cwaniacy pokroju Hofera, Tepesza nie mają żadnych szans na kreowanie wyników , a tak robią co chcą. I pytam kolejny raz tak jak kolega Czarnylis gdzie tu urok i magia!

  • anonim
    Skandal

    Dzisiejsze kwalifikacje i konkurs drużynowy nie mają nic wspólnego ze sportem. To jest skandal! Nie chce mi się tego oglądać!

  • anonim

    Chciałbym tylko zauważyć że Hoffer jest austriakiem, podobnie jak Hitler.

  • Tose Proeski stały bywalec

    ZDJĄĆ TEGO PAJACA HOFFERA ZE STANOWISKA

  • mmm doświadczony

    Proponuje aby skijumping.com powinno zalozyc temat gdzie mozna by bylo zlozyc protest.

    Powtarzaja sobie serie .

    GAMONIE Z FISu POWTARZAC KFALIFIKACJE ! ! ! ! ! ! !

  • Bongiorno doświadczony
    Skandal!

    Nigdy tutaj nie bluźniłem, ale to jest skurwysyństwo i inaczej tego nie da się nazwać! Jak Małysz miał 3 czerwone światła to mógł skakać, ale jak "najlepsi" nie mieli warunków to trzeba powtarzać? Co to k... jest? Skoro już skoczyli to wyniki powinny być zaliczone!

  • anonim

    PRECZ Z HOFFEREM! TYLE WAM POWIEM

  • Divine JazOOn profesor
    jak PZN

    po dzisiejszym cyrku nie wystosuje oficjalnego protestu to znaczy ze tchórze

  • fff doświadczony

    Pierwsza w historii taka decyzja w historii drużynówek! A jak jeszcze odwołają CAŁY konkurs, to w ogóle będzie chamstwo!

  • mmm doświadczony
    -

    Małysz rozpoczął skok gdy mial 3 czerwone strzałki! ! ! ! ! !
    Wedlug przepisow FIS pod zadnym pozorem nie powinien byc puszczony!
    Szaranowicz: tego skoku nie powinno nie byc!

    PROTEST !
    ... lobby Austryjackie

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(102), 2009-11-27 17:41:26 ***

  • anonim

    hofer jednak chce pokazac swoje ego i nowe zasady bo jak to austria moze przegrac z kims ...
    WYSTAWIC PROTEST NA ADAMA ! 3 CZERWONE ŚWIATŁA MIAŁ PROSTEST !

  • fff doświadczony

    MAFIA I KORUPCJA W SKOKACH! ADAM DO KONKURSU, ALBO WYGRANA POLAKÓW!

  • krzys początkujący
    przecież to są jakieś kpiny

    aż odniechciewa sie ogladać :/

  • Maciek5052 profesor
    SKANDAL!!!!!!!!

    Ludzie! Co tu się dzieje? Mafia! Austriacy święte Krowy! Domagamy się dopuszczenia Adama do konkursu indywidualnego!

  • anonim

    To jest PARODIA.

  • boczek początkujący

    To co teraz Hoffer zrobił to przegięcie TO SWEGO RODZAJU PRZEKUPSTWO....... ZUPEŁNY BRAK OBIEKTYWIZMU....

  • fff doświadczony

    Ale zrobili skur wysyństwo Krzysiowi.... Straszne...

  • Anika profesor

    anulowano wyniki 2. grupy

  • jamer początkujący

    "Brawo dla Waltera"... Szkoda gadać... Chyba gdzieś się zagubił duch sportowej i zdrowej rywalizacji...

  • anonim

    pierdoleni austriacy!

  • kyciu96 początkujący

    Już nie prowadzimy zrąby z tepesem na czele i hoferem zadecydowała ze 2 seria skoków zostanie powtórzona żal

  • TAMM profesor

    Austriacy, to jednak potęga.
    Druga grupa będzie powtarzać.

  • Divine JazOOn profesor
    i co g.nojki

    jak tylko polacy dobrze a faworyci austriacy porazka to powtarzaja grupe!

  • huncwotka doświadczony

    Pointner ma tam za dużą władzę, to nie jest sprawiedliwe! :/

  • ichigo początkujący

    Po prostu szkoda słów na to, co ten Hoffer dziś wyrabia...

  • huncwotka doświadczony

    Jasne, Kofler źle skoczył, AUTy na 6 miejscu to robią przerwę...;/ manipulanci. ...

  • nieznany weteran

    Prowadzimy :DDDDDDDDDDDD

  • TAMM profesor
    @Sliwkens

    MMS jaki wysłał Tajnerowi Kruczek.
    Widać było, że Adam miał bardzo złe warunki, w których nie powinien skakać.

  • TAMM profesor
    @ROCO.S.

    Też nie wierzę żeby Adam nie wiedział, że próg jest obcięty.
    Skok był spóźniony.
    Ale nie był to taki błąd, który sprawiałby, że miałby skoczyć 101 metrów.

  • anonim
    Heh, a pamiętacie co było w 2006?

    JEśli pamiętajcie, to przygotujcie się na zwycięstwo Adama. To niepowodzenie zwiastuje końcowy sukces. Jestem tego pewien...

  • anonim
    O jakiego MMS-a chodzi?

    Nie oglądałem skoków, o wypadku Adama dowiedziałem się dzięki Onetowi. Nie wiem o jaki MMs chodzi. Mógłby ktoś wytłumaczyć...? :)

  • anonim

    i słuchajcie Szaranowicza.. sam mówił że warunki Małysz nie były dopuszczalne.. na żadnym z trzech pomiarów. trzeba się zebrać w Zakopanym i doje.bać temu całemu tepesowi bo to przechodzi wszelkie pojęcie. :/

  • anonim

    widzieliście jak Hautamaeki skakał co się działo z chorągiewką.? praktycznie się nie poruszała... a ten kut.as tepes czekał żeby tylni wiatr był jeszcze lżejszy.. czekał żeby miał dobre warunki bo to Fin skakał a nie Polak... z tego co zresztą pamiętam to ten fiu.t nigdy nie czekał na dobre warunki dla Adama... to pedryl... ;/

  • Marce93 stały bywalec

    ten MMS - dowód jak nic.! Ktoś musi ponieść za to konsekwencje....

  • Luk profesor

    Szaranowicz podobno będzie komentowac zawody..

  • anonim
    WIESIEK

    Dodam jeszcze . To Adam Malysz wybrał sobie jako asytenta Mateje wiec do kogo masz pretensje?

  • anonim

    bardzo mnie ciekawi jak ten konkurs bd wyglądał?

  • anonim

    No ja nie mogę to jest przesada.. Może jeszcze da sięcoś zrobić ?

  • kocinka84 początkujący

    Coś mi się zdaje że powtórzy się scenariusz z 2006 roku. Będziemy mieć złoto na olimpiadzie :))

  • anonim
    Wiesiek

    Tajner nie musial mi mowic ,ze Malysz spoznil skok ja to widzialem.Wg Tajneras jak mowil a studio nie mialo to wielkiego wplywu a jedynie warunki. No coz on jest lepszy fachowiec niz ja .
    Te )0.5 metra spzniony skok to minimum 10 m w odleglosci.
    Zobaczymy w druzynowce. Moim zdaniem wypadek przy pracy. Poczekajmyu z osadami takze i Matei.

  • Tose Proeski stały bywalec

    Tepes, oczywście...

  • anonim
    KOrytarz był przekroczony

    Tajner pokazał MMSa od Łukasza Kruczka i Tepes powinien odpowiedziec za to co zrobił. Ponieważ zaryzykował nie to że Adam nie awansował do konkursu tylko że naraził zdrowie.Po to jest korytarz żeby się do niego stosować. Niestety popełnili błąd i powinni zmienic wyniki

  • dxx91 początkujący

    Widzieliście mms'a? pozdrawiam napinaczy!

  • Divine JazOOn profesor
    MMS od kruczka

    widzieliscie ? wszystkie wskaźniki czerwone a przy 1 znich powinien Adam byc z belki zdjety

  • anonim

    Jabbar, pathetic is your face...take a good look in the mirror

  • fff doświadczony

    Boję się, że nie skoczy jednak dobrze.

  • WIESIEK. bywalec
    .

    ROCO.S.ten jego skok te pewnie byla wpadka ale o to chodzi ze tych wpadek malysz moze miec znacznie wiecej poprzez wspolprace z panem asystentem mateja!.A co bedzie jak taka wpadke zanotuje podczas io?! Malysz nawet na progu popelnil taki sam blad jak jego asystent ,spoznil wybicie z proguii to byl glowna przyzcyna tego ze spadl z progu na 101 metr a warunki zrobily tez swoje ale jak wspomnailem wczesniej malysz juz nie raz radzil sobie w takich i gorszych warunkach!

  • fff doświadczony

    Zobaczycie. Jeszcze skoczy na 140 dzisiaj!

  • krwisty weteran

    Ludzie nie widzę jeszcze powodów do bicia piany rozpaczania i wyrokowania.Adam jest świadom przepracowanego doskonale sezonu i swojej mocy.Kwestia czasu jak sie zacznie ogryzać za nieudany początek.Moze nawet dziś?To jest wojownik, nie zapominajcie o tym.

  • JA :D doświadczony
    @Filip

    Wiesz co człowieku z niewyżytą gąbką w głowie zamiast mózgu? Zastanów się nad sobą. O jakich młodych ty mówisz? Adam w wieku 65 lat byłby lepszy od nich wszystkich. Adam to fenomen nad fenomeny. Strasznie mi żal Adama, ale nic już nie poradzimy. A ty przestań wypisywać tutaj takie bzdury, że Adam jest za stary.

    Aha i jeszcze jedno. Na pewno nie ty będziesz decydowało tym, kiedy Adam będzie kończył karierę.

  • strong return doświadczony
    Trudno to czytać poza kilkoma przypadkami.

    albo trole,albo hipohondrycy, defetyści,tudzież wróżbici.Na jednym konkursie świat się nie kończy.Najważniejsze zresztą,że sezon się już zaczął i z tego punktu widzenia nie rozumiem na co miałbym czekać jeszcze tydzień.Czy nie czas już pojąć,że za jakiś czas skoki definitywie będą bez Małysza? I jak przy takim nastawieniu mają się czuć inni polscy zawodnicy?
    Każdemy zdarza się mieć pecha do warunku i wykonać słabszy skok,jednak wczorajsze próby Adama wskazywały,że wszystko jest pod totalną kontrolą.Niezwykle istototnym jest,aby Adam sam upewnił się,iż to co się stało jest przypadkiem.Ze skokami podobnymi jak wczoraj,ewentualnie nieco lepszymi Adam i tak przed TCS spokojnie,pełnym luzem znajdzie się w czołowej dziesiątce w PŚ z czołowym numerem.
    I jeszcze ten Chruścicki-"duży krecik",gada o jakimś wielkiim zawodzie.

  • anonim

    @Dawe

    O czym Ty mówisz człowieku, to tylko 1 konkurs, kilku z czołówki też zawali - zawsze w Kuusamo tak jest. Wystarczy że Małysz stanie na podium w Lillehamer i będzie w "5". Sprawdź sezon 06/07.

  • kolesio weteran

    Wg mnie Adam faktycznie nie miał szans odlecieć.
    Widać było po chorągiewce Łukasza Kruczka w gnieździe. Wyjście z progu było fajne - wyszedł w miarę wysoko, ale potem go wręcz przygniotło do zeskoku.

  • Piotrek88 bywalec

    GRATULACJE DLA WSZYSTKICH KTÓRZY NIE CHCIELI NOWEGO SYSTEMU

  • anonim

    stawiam dziś na Norwegów w drużynówce.

  • anonim

    Tu nie chodzi o to, że nie będzie go w tym jednym konkursie. Tu chodzi o to,że teraz przez conajmniej kilka najbliższych zawodów będzie ruszał na początku. Jak już osiadł w tej słabej grupie to ciężko będzie wrócić w granice TOP 10. O to chodzi i to jest najgorsze. Potrzeba będzie kilku konkursów, aby Adam co najmniej powrócił na miejsca 15-10. Oczywiście będzie musiał dość znacznie punktować, co będzie piekielnie trudne...

  • anonim
    autor: Fanka , 27 listopada 2009, 16:46

    Idiota redaktor jakies gazety bedzie jesli napisze ze szok gdyz Malysza nie ma w konkursie. Bedzie to zwykly wyraz braku znawstwa skokow.
    Kurde jak mozna puszczac zawodnika w tak ekstremalnie trudnych warunkach.

  • materac doświadczony

    żeby Stoch tak już do końca sezonu skakał ;) na to właśnie u niego liczyłem i mam nadzieję że to nie jednorazowy przypadek.
    a Małysz no cóż.... zdarza się ;)

  • anonim

    Wśród zawodników, którzy start w niedzielnym konkursie mieli zapewniony, najdalej lądował Anders Jacobsen, Norweg uzyskał 137 metrów. Pół metra bliżej lądował Wolfgang Loitzl. Gregor Schlierenzauer osiągnął 129,5 metra.


    na pewno w niedzielnym?

  • anonim
    Jak będzie w drużynówce

    Polaków typuje na 7 lub 6 miejsce, a wygrają Austriacy

  • JerzJerzy bywalec

    Mam nadzieje że Małysz będzie skakał tak jak wczoraj dziś w drużynówce, a konkurs indywidualny się nie odbędzie i nie poniesie żadnych strat.

  • Jabbar stały bywalec

    Big Som: Pathetic is your teory...

  • Luk profesor

    Ja pierdaczę, jednej pozycji zabrakło Żyle do awansu, i to w dodatku 0,1 pkt. mimo że skoczył dalej od Egloffa.....

  • anonim

    Don't you see that this is all a plan from Hofer (and Tepes)?

    It was visible that Malysz had much worse conditions (don't get me wrong, he had to qualify no matter how strong the wind was).
    Previously, Tepes would pause and wait for conditions to become better, so he can give the green light. Especially since there were only 2 jumpers left, and everything was going according to schedule.

    Now, Tepes gave Malysz the signal to start immediately and prayed to God that Adam would not be able to qualify, so Hofer could have a strong argument that his system MUST be used!

    It is just pathetic.

  • anonim
    @Lord of the Kings Offline (*155.neoplus.adsl.tpnet.pl), 27 listopada 2009, 16:3

    spadłem z krzesła;-))))), dzięki za poprawę humoru;-)

  • Filip bywalec

    Błagam was - abstrahując od dennego występu Małysza.... NIE PISZCIE "KWALI" BO SŁYSZAŁEM JUŻ RÓŻNE ŻENUJĄCE WYRAŻENIA NOWOMOWY, ALE TO JEST CHYBA SZCZYTEM TĘPOTY! JAK TO BRZMI W OGÓLE ?

  • anonim
    autor: WIESIEK. , 27 listopada 2009, 16:48

    Ciekawe co napiszesz po skokach Malysza w druzynowce.
    Ja jestem wielkim krytykantem Malysza,ale widzialem dzisiejszy jego skok juz 10 raz. Fatalne warunki mial,wiec kolego poczekaj nieco.

  • anonim
    @bzyk (*424.xdsl.centertel.pl), 27 listopada 2009, 16:38

    czaruj Bzyczku, czaruj, i zaczaruj tych wszystkich niedowiarków i prostaków, żeby przeszli na blog antyjumpera-rewolwera i tam spuszczali na klawiatury wszystkie swoje kompleksy i niepowodzenia życiowe.

  • anonim

    Niestety mam na myśli młodzież z innych krajów. U nas skoki chylą się ku upadkowi. Zresztą nigdy nie byliśmy potęgą. Mieliśmy jednego Małyszka który właściwie był perłą i ani Tajner ani żaden inny trener nie pomogli mu specjalnie. Chodziło o to, żeby mu za bardzo nie przeszkodzić, bo taki talent jak Małysz sam się "zrealizuje". Teraz kiedy Adam już właściwie kończy karierę na horyzoncie w Polsce nie ma nikogo. Dlatego powiedziałem o młodych "zagraniczniakach" jako o nadziei na ciekawą przyszłość skoków na świecie, bo w Polsce to ... ech..

  • tomek_92 doświadczony

    Jeden skok nic nie znaczy, jeszcze Adam wszystkim pokarze, a to go tylko wzmocni.

  • anonim
    do redakcji

    Kochana redakcjo a gdzie lista startowa do drozynowki?

  • JA :D doświadczony

    Najważniejsze to skoczyć w drużynówce, odbudować się i będzie dobrze ;-)
    To tylko jeden konkurs. Nie zwieszajcie głów PRAWDZIWI KIBICE ADAMA!
    Będzie dobrze, jeszcze będziemy się cieszyć z Jego skoków. Przypomnijcie sobie na przykład Garmisch w zeszłym sezonie. A co było Kuopio w 2000 roku? Albo w tym nieszczęsnym Kuusamo w 2006 roku.
    NIEWAŻNE JAK SIĘ ZACZYNA, WAŻNE JAK SIĘ KOŃCZY!
    Początek sezonu wydłużył nam się o tydzień. No nic, trzeba dalej czekać. Będzie dobrze. Nie ma innego wyjścia.

  • anonim
    autor: TAMM (oleejnarbjoerndalen@gmail.com) gg: 11287359, 27 listopada 2009,

    Nie wierze aby Malysz nie wiedzial ,ze jest prog obciety.

  • anonim

    ja obstawiam 10 miejsce dla naszych. A pudelko to będom mieli chyba na glowie

  • WIESIEK. bywalec
    .

    I oto sa efekty wspolpracy Malysza z Mateja.Wiatr wiatrem ale malysz juz nie pierwszy raz skakal w gorszych warunkach i sobie radzil np. wczoraj mial gorsze warunki i skakal po 135 i 140.5 m! Po prostu popelnil blad spoznil odbicie wzorem swojego asystenta trenera Matei! Obawialem sie za ta ta wspolpraca moze przyniesc taki efek i jak widac moje obawy sie potwierdzily! a Tajner jak zwykle wszystko co zle zgania na wiatr i brak szczescia a potem slucha go wiele malo bystrych kibicowi i wypisuje takie bzdury na forach!

  • Michał doświadczony

    Adam jest w świetnej formie, o czym świadczy skok treningowy z czwartku. W kwalifikacjach to była wina wiatru, przeciez larinto który skakał zaraz przed Adamem skoczył 80 kilka metrow.

  • agusia94 bywalec

    sorry za pomyłkę ;)
    chciałam napisać, że Larinto wczoraj też źle skał

  • anonim
    @Adam Małysz (*188.rev.pro-internet.pl), 27 listopada 2009, 16:43

    nie no, to to już mnie rozwaliło na łopatki;-)))).

  • anonim

    Zobaczyłem skok Małysza z kwalifikacji i cóz.... ewidentnie bład spóźnionego odbicia, przy tylnim wietrze w takiej sytuacji Małsyz juz był bez szans.

  • anonim

    Do Hiszpanka: Na nich nie ma nagonki, bo oni nigdy nie osiągna tyle co Adam. Trzeba się pogodzic z tym, że po kazdym slabym skoku Adama jest na niego nagonka, ale dla prawdziwych kibicow Adam zawsze był i pozostanie wielki. Zreszta i tak jest w dobrej formie co pokaże za jakąś godzine. Pozdro :P

  • czarnylis profesor
    To był wypadek przy pracy.

    Nie cieszcie się jeszcze mali ludzie. W drużynówce Adaś pokaże, że skok w kwali to wypadek przy pracy. Adaś jesteśmy z Tobą!
    I przypomnijcie sobie wszyscy jak zaczął się najlepszy sezon Adasia. Będzie dobrze!

    @mirka
    Nic się nie zmienia. Adam Małysz nadal jest moim idolem, nadal twierdzę że jest faworytem do olimpijskich medali, a Robert jest odpowiednim człowiekiem na asystenta. Przykro mi iż cię rozczarowałem.

  • anonim
    @Filip

    Czas na młodych?

    No pokaż mi tych młodych, którzy mogę godnie zastąpić Adama:)(Nie mówie tu o Stochu.)

  • rafal k. bywalec

    Bez przesady - nie wyszło po prostu, Adam nie pierwszy i nie ostatni. Rok temu Hautamaeki był tu w fenomenalnej formie, wygrał Finom drużynówkę, a w quali...80m. Taki urok tej skoczni. Nie przejmowałbym się tym, to tylko jeden konkurs. Hannawald w 2002 skoczył tu 60 m., a do końca walczył o PŚ

  • Adam Małysz początkujący

    Tepes powiedział mi po kwalifikacjach że teraz czas na młodych... spokojnie podam to do sądu i się skończy zabawa, przecież chcecie mnie w konkursie
    Pozdrawiam
    ;*

  • TAMM profesor
    @ROCO.S.

    Prawda.
    Adam odbił się tak jakby próg nie był obcięty.

  • anonim
    Tragedia narodowa:)

    Ludzie kochani nie róbmy z tego żadnej tragedii ja jestem optymistką to dopiero początek a że Adam ma formę to widać było wczoraj dziś coś nie wyszło ale nawet tym najlepszym zdarzają sie wpadki bo czym byłby ten sport bez takich niespodzianek ? Nie będzie go w konkursie w Kuusamo nie pierwszy raz już w przeszłości cos podobnego miało tam miejsce ale w nastepnych konkursach był wspaniały teraz też tak będzie ja sie nie martwię bo zwyczajnie nie maczym Adam pewnie też podchodzi do tego ze spokojem on się prawie nigdy nie denerwuje i dobrze.
    Szkoda tylko, że jutro go nie zobaczę bo bez niego konkurs dla mnie jest już nie taki sam ale cóż, taki sport raz się jest NA górze a innym razem POD, nie ma co robić tragedii bo takie rzeczy się zdarzają, ja sobie poczekam do konkursu drużynowego zobaczymy ja Adam dziś tam skoczy jesli będzie dobrze to był to zwyczajny wypadek, który się zdarza.
    Cieszą skoki reszty naszych skoczków.
    Ale już widzę telepatycznie te nagłówki w gazetach, szok Adama w konkursie nie będzie :) I co z tego ?
    No to teraz sobie po nim pojeżdżą znowu, ale to nic nowego.
    Mistrz wróci i to ze zdwojoną siłą:)

  • Divine JazOOn profesor
    Obciety próg

    jakies informacje?

  • agusia94 bywalec

    @Dawidziątko
    Larinto wczoraj też dobrze nie skakał

  • anonim
    Warunki były złe...

    ..ale Małysz mimo wszystko powinien skoczyć te 110m... Zresztą Tajner powiedział, że Adam wiedział że ma tylny wiatr i wyszedł bardziej do góry... może to zaważyło, że bardziej jeszcze wytracił szybkość.... jeden konkurs nie gra roli, martwię się tylko, by nie zdarzył się jeszcze jakiś mniej udany skok i zacznie się nerwówka - doraźne zmiany w locie, pozycji dojazdowej itp.... Zresztą kiedyś też tak bywało, że niby treningi były ok, a na zawodach przychodziło rozczarowanie, oby tak nie było teraz!

  • anonim
    @chomik92

    Bez nerwów, pokaże, on już się na to uodpornił i wie, że każda porażka jest pożywką dla sukcesu, wystarczy przypomnieć koniec lat 90 kiedy to miał zamiar zakończyć karierę zanim tak naprawdę ją zaczął. To doświadczony zawodnik i nie będzie tak, że wczoraj 140 a dzisiaj 101, on pewien poziom będzie już trzymał, bez względu na formę. Czekam na drużynówkę i na pudełko naszych;-))

  • Piotr S. weteran
    @ Hiszpanka

    Uważam, że jeszcze dzisiaj zobaczysz piękne skoki Adama w konkursie drużynowym. Ta porażka nie może zachwiać wiarę w talent Adama i że ten sezon będzie dla niego dobry.

  • Divine JazOOn profesor
    @Eksper...

    pogadamy ok 19...

  • mati stały bywalec

    chedal prezentuje dobra forme skoczyl dobrze a mial niekorzystne warunki

  • anonim

    @Filip

    Haha, jeśli to nie prowokacja - to gdzie masz tych młodych? Małysz pokaże w drużynówce kto jest najlepszym Polskim skoczkiem.

  • anonim
    Nie bez kozery napisałem pod innym newsem

    autor: ROCO.S. gg: 15678637, 27 listopada 2009, 07:29
    skoki
    treningowe sie nie licza,wiec sobie mozna skakac po 140 m
    @@@@@@@@@@@@@@@@
    Kuusamo to specyficzna skocznia. Malysz trafil na fatalne warunki,a poza tym moim zdaniem chyba nieco spoznil wybicie i to wszystko nalozylo sie na tak krotki skok. Jest jeszcze wiele konkursowi taka wpadka nie powinna go zdeprymowac.
    Nie wiem czy dobrze zrozumialem ,jak Kurzajewski mowil o obcieciu okolo 0.5m progu. Tak jakby Malyszowi zabraklo tych 0.5 m . Niech mnie ktos wyprowadzi z bledu.

  • anonim
    @Ekspert Sportów Zimowych

    Mówiłęm ci o tym "caps locku"

    Odrazu widać ile masz lat....

    Poza tym zobacz sobie skok Adama.Odrazu widać,że go wbiło w bule.

    Szkoda mi tego Tepesa, poprostu szkoda:(

  • anonim

    Jest wielki plus tego, ze Adam nie wszedl do pierwszego konkursu. Jeszcze wieksza motywacja w kolejnych ;) A konkurs i tak pewnie bedzie loteria jak co roku i wygra ktos, kto normalnie nie wchodzi do 30

  • anonim
    Zobaczycie za godzine

    Adam jak się wkurzy to je bnie tak daleko że zobaczycie. Bo on jest w super formie. Dzis to nie wypadek przy pracy ale świadectwo jakimi po pierd o lonymi ludźmi są Hoffer i Tepes

  • Filip bywalec
    @tjall

    Adam na Igrzyska nie pojedzie, bo do tego czasu zakończy karierę. Niestety, już pora odłożyć narty i rozpocząć nowy etap w swoim życiu. Bye Adam, czas na młodych.

  • anonim

    Wiem, wiatr mu zawiał, W drużynówce pokaże się i będziecie inaczej mówić :D

  • agusia94 bywalec

    @AdR
    Może nadrobi kolejnymi zawodami ....

  • anonim
    autor: Hiszpanka (*143.neoplus.adsl.tpnet.pl), 27 listopada 2009, 16:40

    proponuję zapij się na śmierc albo popełnij samobójstwo bo adama nie będzie w konkursie.

  • anonim

    adam 101 hihi hiihi haha haaahaah haaaaahhha buhhahaaaaaaaa

  • anonim
    Po prrostu pech

    A. Morassi 71 m Sklett 79 m Larinto 88,5 m Damjan 87,5 m Colloredo 90 m Choi 89 m Lazzaroni 90,5 m Spaeth 92 m Ipatov 97,5 m Okabe 101,5 m Zyła 103 m Evensen i Keituri 107,5 m a wczoraj mieli skoki odpowiednio 141 m i 139,5 m.. i jeszcze Gangnes 108,5 m, który wczoraj oddał 3 skoki z czego najkrótszy 129 m..można by podawać przykłady jeszcze dalej ale po co skoro już widać, że na wiatr nie ma mocnych..

  • anonim
    mirka (*156.range86-157.btcentralplus.com), 27 listopada 2009, 16:36

    kopiowanie posta z jednego tematu do drugiego to Twoje hobby czy płatna protekcja?

  • anonim
    Jestem dzis najsmutniejszą dziewczyną pod słońcem

    Ale wiem jedno, Adam jeszcze powróci. A wy jego przeciwnicy, cieszcie się , bo mało będzie takich chwil, kiedy będziecie mogli. Wiem, ze Adam jest genialny, zresztą nie muszę się tłumaczyć.
    Larinto, Roomoren, Koch, Olli, Wassiliev dziś lub jutro też popsuli skoki, ale czy na nich robiono nagonkę. Szkoda, że nie powtórzą tych kwali.

  • kuba stały bywalec
    HOFFER I TEPES DO DOMU

    Przecież było widać że Małysza puścili nie w korytarzu. Napewno wiater był mocniejszy. porównywano skok stocha i małysza. Oba skoki były podobne i na 60 metrze mieli taka samą wysokośc potem wiatr pokazał swoje

  • agusia94 bywalec

    No i teraz zacznie się zganianie na Mateję lub Lepistoe
    eh ;/
    Małysz po prostu dzisiaj nie miał szczęścia i tyle..........

  • anonim

    Cóż, to co dziś zobaczyłam na kwalifikacjach, ogromnie mnie zdziwiło!
    nie spodziewałam sie tego, ale wierzę że w drużynówce pokaże na co go stac!
    Adaś, jesteśmy z Tobą!

  • Divine JazOOn profesor
    wszyscy znawcy

    czytaja tylko wyniki ale nie laska zapytac co i jak tylko nagonke na Małysza trenuja

  • anonim

    Napiszę to, co już pisałem wcześniej - dla mnie moze w kazdym konkursie PŚ odpadać w kwalifikacjach - liczy się złoto w Vancouver. Jęsli tam wygra będzie spełnionym sportowcem, a tyle przygód i emoji jakie mi dostarczył to do tej pory żaden inny polski sportowiec tego nie zrobił.

  • kalwi bywalec

    Tajner na TVP Sport powiedział, że Adam spóźnił skok na progu o ok. 50 cm.

  • Czuowiek-Guma bywalec

    No to co, że się nie zakwalifikował? Najważniejsze jest to że wreszcie zaczyna się PŚ

  • anonim
    @agusia94

    No nie jedyny:)

    Ale w generalce będzie miał jeden konkurs w plecy:(

  • Divine JazOOn profesor
    obejrzyjcie skok

    dobrze wyszedl z progu ale go w bule wblilo,widac dokladnie

  • Maciek5052 profesor
    mirka

    Ale co ma Mateja do skoku Małysza?

  • anonim
    Tylko spokoj

    Ogladalem te skoki na niemjeckim eurosporcie i juz przed skokiem komentator mowil, ze przy tym wietrze Adam nie bedzie mjal szans daleko skoczyc i sie zakwalikowac. A wiec - tylko spokoj, bedzie lepjej.

  • anonim

    Odrazu widać ręke nowego asystenta trenera. Żeby się tylko Adam nie nauczył od niego bicia rekordów na odwrót (patrz. do dzisiaj nie pobity rekord za ustany skok na skoczni mamuciej w Planicy równiutkie 90 metrów na 200 metrowej skoczni). Dziękuję bardzo i proszę o komentarz znanych forowych obrońców wszystkiego co ma do czynienie z nartami Fankę i Czarnylisa. Napewno będą bili pianę na mój komentarz. Proszę tylko spojrzeć ;)))

  • anonim
    Ale

    Zwróćcie uwagę co zrobił Larinto przed Adamem.
    Wiedziałem,że są złe warunki ale wierzyłem w Adama.

    Mówi się trudno.Adam za tydzień pokaże na co go stać:)

  • anonim

    Super powinni go do puścić albo coś zrobić przerwać czy coś, jak to możliwe że najlepszy Polski skoczek i 4 krotny zdobywca kryształowej kuli mógł nie dostać się do czołowej 40... FIS Małysz jest doświadczonym zawodnikiem i nie sądzę że zrobił jakiś błąd kto dopuścił Małysza na belkę startową !

  • anonim

    do markos 7207: Pełna zgoda. Niestety takie zje*y jeszcze są.

  • Snoflaxe weteran

    Ludzie to przecież jeden skok. Jaki sezon bez Adama? Jakie dno?
    Nie widzicie dobrych skoków (oczywiście niektórzy), tylko po jednym krótkim się pastwią i wylewają swoje żale.

  • anonim
    kogo to obchodzi

    haha i znow pośmiewisko z siebie zrobił :D. Niech idzie na emeryturę

  • anonim
    Adam tak mi przykro....

    Jesteśmy z tobą!

  • kibic_malysza profesor

    MAŁYSZA POPROSTU ZWIAŁO, a nie piszecie że "niespodziewanie skoczył tylko".

  • agusia94 bywalec

    Jak dla mnie tak mogłoby być przez cały rok ;P Choci mi oczywiście o lokaty Kamila ;)
    A Małysz po prostu dzisiaj nie miał szczęcia... Ludzie nie rozpaczajcie przecież to nie jedyny konkurs w tegorocznym PŚ....

  • anonim

    Brawo Kamil, brawo ;)

  • chomik92 bywalec

    oby Małysz pokazał w dzisiejszym konkursie, że to był przypadek!

  • JA :D doświadczony
    @Dawe

    To co z ciebie za kibic? Być z zawodnikiem kiedy mu dobrze idzie to każdy potrafi. Adamowi ten skok nie wyszedł na pewno nie z jego winy. Zresztą zobaczysz w drużynówce. Adam jest Wielki. Rozumiesz to człowieku? WIELKI!

  • anonim
    Adam

    Aż się płakać chce...

    Jakby był 1 pierwszej "10" TO by miał spokój.

    A tak to trzeba czekać tydzień:(

    Eh,a tak sie nie mogłęm doczekać;D

  • Snoflaxe weteran

    Sensacja. Nikt chyba sobie takiego scenariusza nie wyobrażał. Niepojęte jest to dla mnie. Ostatni raz Adam nie zakwalifikował się do konkursu chyba w sezonie 1999/2000, gdy nie wystąpił w konkursie w Oberstdorfie pod koniec grudnia 1999.

  • markos7207 bywalec
    No i co z tego? Nie ma tragedii

    Kiepski skok Adama oddany w fatalnych warunkach nie odzwierciedla formy Małysza.
    Po komentarzach teraz dopiero można poznać kto jest prawdziwym kibicem a kto "niedzielnym" i takim który jest z zawodnikiem tylko jak wygrywa, a jak mu nie pójdzie to krytykuje.

  • lukaszek444 początkujący

    Loteria i tyle! Małysz pokaże za tydzień swoją formę...

  • anonim

    Co co co , co się stao?

  • anonim
    A W TVP TAJNER UPRAWIA PROPAGANDE SUKCESU

    jak w prlu!

    A Tajner swoje "Adam zrobil wszystko jak trzeba" Adam skoczyl az 101 metrow "to wina warunkow". No ludzie warunki wczoraj byly gorsze i malysz skakal powyzej 135 metrow!

  • anonim

    Z powodu Adama wiem tylko jedno, Kruczek nie ma Ikry zeby przy takich warunkach nie cofnac Adama na belke, a tego Tepesa jak spotkam w Kulm na lotach to mu powiem pare slow

  • anonim

    Mimo, że nie jestem dumny to i tak zobaczcie jaki to wspaniały skoczek! Wypadek przy pracy i tyle... Jestem z tobą, Adam!

  • anonim
    myślałem że keturi to japończyk

    a to fińczyk jest

  • Radek weteran

    Szok szokiem , ale sezon 2006/2007 też zaczął się u Adama od braku punktów w Kuusamo, a na treningu to nawet 143m wtedy skoczyl...

  • anonim

    Rozpaczacie jak by wam kot umarł!

  • anonim

    To nawet tego zesonu nie bede oglądał. co to za sezon bez Adama... a jak teraz na dnie sie załapie to potem trudno mu bedzie gdzies tam podgonic najlepsza dziesiatke... Jak się tak zaczęło, to już nic dobrego z tego nie będzie...

  • anonim
    Zasady

    Każdy doskonale przed skokiem Małysza widział jak Kruczkowi zawiewało chorągiewkę od skoczni w stornę zeskoku co daje do zrozumienia, że wiało mocno w plecy...
    Adaś miał rację - nowe zasady są sprawiedliwsze. Gdyby obowiązywały jestem święcie rpzekonany, że Małysz byłby w konkursie.

  • anonim

    nie wyszedł mu skok po prostu nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem,zobaczycie że Adam pokaże na co go stać w konkursie drużynowym:)

  • Luk profesor

    Skok Małysza na 101m z kwalifikacji.... -

    http://www.youtube.com/watch?v=y27ayNYixdo

  • anonim
    Kuusamo

    No i po co było to pompowanie balonika!

  • anonim

    normalnie masakra zalamany jestem a tyle czekalem na ten konkurs

  • anonim

    masakra jak to możliwe że Adama nie bd jutro w konkursie ludzie powiedzcie że to się nie dzieje na prawdę proszę

  • anonim

    Chyba kornilov został dyskwalifikowany a jezeli tak to Egloff tez bedzie w konkursie

  • Maciek5052 profesor

    No cóż , Wczoraj Tepes po skoku swojego rodaka przerwał kwalifikacje więc czemu nie zrobił tego przy Adamie? Eh SWÓJ ZNACZY SWÓJ :(

  • anonim

    ADAŚ co to się stało... ;/

  • anonim

    O rany?

  • anonim

    jakie wyniki w kwalifikacjach, to też tak powinni skakać w konkursie drużynowym, najlepsza czwórka....

  • Bodzio bywalec

    A Adama jest mi szkoda ;/ No ale na Hoffera, Tepesa i Kuusamo nikt nie da rady... ;)

  • Bodzio bywalec
    żal

    Dziś była taka sama loteria jak wczoraj, tylko że dziś jej nie przenieśli....

  • anonim

    buuuuu .... to jakaś tragedia ... a miało być tak dobrze a ADAŚka nie ma w konkursie porażka ... zajebiscie po prostu

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl