Polscy skoczkowie trenują w Innsbrucku

  • 2010-10-20 19:57

Od poniedziałku kadra polskich skoczków przebywa w austriackim Innsbrucku, gdzie intensywnie przygotowuje się do zbliżającego się sezonu zimowego. Obok drużyny Łukasza Kruczka, w Austrii trenuje także kadra młodzieżowa pod wodzą Adama Celeja.

W Innsbrucku nasi reprezentanci pozostaną do jutra, po czym przeniosą się do Bischofshofen.

"Celem treningów na skoczni jest doskonalenie techniki. Dlaczego akurat te skocznie? Są one trudne technicznie, każda o innym charakterze - dosyć specyficzne i niepowtarzalne. Jednocześnie na tych obiektach odbywa się jedna z ważniejszych imprez sezonu - Turniej Czterech Skoczni" - mówi Łukasz Kruczek.

"Jak na razie pogoda jest rewelacyjna i oby tak dalej. Codziennie mamy dwa treningi na skoczni, z tymże skoków jest nieco mniej. Do tego jeden trening poza skocznią" - kontynuuje trener naszej kadry.

"Kamil Stoch skacze dobrze, Dawid Kubacki - po słabszych skokach w ostatnim tygodniu - zaczyna wracać do dobrego skakania. Bardzo pozytywnie prezentuje się także grupa młodzieżowa, szczególnie dwójka zawodników - Grzesiek Miętus i Klimek Murańka" - ocenia szkoleniowiec kadry A.

"Skład na inauguracyjne zawody Pucharu Świata będzie ustalany podczas pobytu na śniegu, istotne będą przede wszystkim skoki na skoczni dużej. W Kuusamo wystartują najlepsi zawodnicy, których wspólnie wybierzemy. Pozostali reprezentanci będą się przygotowywać i startować w Pucharze Kontynentalnym" - zakończył Kruczek.

Polscy skoczkowie do kraju powrócą w sobotę. Adam Małysz do zimy przygotowuje się indywidualnie i w minionym tygodniu trenował na skoczni w Ramsau.


Tadeusz Mieczyński, źródło: Informacja własna
oglądalność: (8925) komentarze: (65)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • anonim

    Przypadek Kubackiego z lata pokazuje, że może też inni zawodnicy z młodzieżówki rozwiną skrzydła trenując pod okiem Kruczka.. :) Sezon w PK zaczyna się 7-8 grudnia w Rovaniemi, więc start Grześka i Klimka w PŚ w Kuusamo byłby sensowny jeśli nie ma siedmiu lepszych od nich, a i forma przez ponad miesiąc może się zmienić. To dość odważny wariant

  • anonim
    sprawdzian

    Kamil Stoch wygrał wewnęczny sprawdzian na zakończenie zgrupowania w Insbruku , Klimek drugi.

  • Emil profesor

    @Zulus. To tylko pozory. Często nasi skakali na treningach przed zawodami z wyższego rozbiegu niż czołówka i dlatego uzyskiwali lepsze wyniki. Teraz w nowym systemie kiedy jest kompensacja za belke nasi osiągają podobne wyniki w zawodach i na treningach.

  • Zulus początkujący
    Zawody o punkty.

    Z reguły nasi skoczkowie spisują się lepiej na treningach i kwalifikacjach, ale gdy przychodzi I lub II seria konkursowa, to są nie do poznania. Oby w tym sezonie było inaczej. Mam nadzieję, że w Kuusamo z trzech zapunktuje, co byłoby dobrym wynikiem.

  • Snoflaxe weteran

    @Krzysztof
    Na konkurencji jest wszystko bardzo fajnie zobrazowane odnośnie limitów :)

    @Fanka , 21 października 2010, 06:37
    A w tym roku skakał w Kuusamo, tylko, że w PK, więc nie uważam, żeby był to argument za tym, aby go tam nie wysyłać. Jeżeli w pierwszych zgrupowaniach na śniegu okazałoby się, że Murańka plasuje się wśród siedmiu najlepszych Polaków, to powinien wystartować w zawodach i już. Oczywiście wiadomo, że nie we wszystkich, ale w takiej sytuacji szanse powinien dostawać.

    @kibic_malysza , 21 października 2010, 09:16
    A pamiętasz, jak w Kuusamo skakał Miętus w zeszłym sezonie?
    W treningach 39. i 11. W przerwanych kwalifikacjach był piąty po 41 skokach. W kwalifikacjach był 23., w konkursie drużynowym indywidualnie osiemnasty, a w polskiej drużynie był gorszy tylko od Małysza. W serii próbnej 26., a w konkursie 43.
    Amplituda jego miejsc jest wprawdzie spota, ale jak dobrze pamiętamy, przed TCS miał ustabilizowaną formę spokojnie na miejsca w 2. i 3. dziesiątce. Nie skreślajmy go, z tego powodu, że utarło się, że skacze słabo przy złych wiatrach. Jeżeli nie będzie prezentował odpowiednio wysokiego poziomu, to nie wystartuje w Kuusamo, tylko w PK.

  • Fanka_Ammanna doświadczony

    fajnie, że wszyscy sobie dobrze radzą na treningach.. szczególnie interesuje mnie forma Dawida, który ostatnio miał wahania, ale widzę, że wszystko wraca do normy.. fajnie

  • KamiLoSsKi doświadczony
    Skład

    Troszkę nie na temat, ale jak już o tym rozmawiacie to też się dołączę. Myślę, że Adam i Kamil wystartują na pewno, a o pozostałych 5 zawodnikach trener zadecyduje, kiedy zobaczy jak kto skacze w Kuusamo. Z resztą Ł. Kruczek już teraz widzi kto skacze dobrze i sam wie na kogo zwrócić uwagę.

  • anonim

    Ot informacja pochodząca z ust trenera Adama, Hannu Lepistoe , a która jest na tej stronie z dnia 7 pażdziernika :

    "Adam Małysz po kilku dniach odpoczynku z trenerem spotka się znów 18 października w austriackim Ramsau.

    "Będziemy się skupiać przede wszystkim na technice skakania, na wyrobieniu pewnych automatyzmów. Będziemy też kontynuować testowanie sprzętu. Z nartami niewiele można zrobić, ale cały czas kombinujemy przy kombinezonach i wiązaniach. O rezultatach i konkretach jeszcze zbyt wcześnie mówić" - tłumaczy Fin.
    ......................................
    Więc z tych słów wynika, że spotkali się w poniedziałek tam w tym tygodniu.Biorąc pod uwagę fakt, że Adam miał chore migdały i musiał je doleczyć do końca musiał mieć wolne.

  • pawelf1 profesor
    A czy nie sądzicie ,że.......

    w 7-ce na Kusamo i w 4-ce na drużynówkę powinni być ci zawodnicy którzy za miesiąc będą po prostu w najlepszej formie . ........ Jakie znaczenie ma to jak skakali latem lub inne pierd..ły , ważne jak będą skakać na począlku sezonu........

  • andbal profesor
    Limity inaczej na II period

    Ponieważ zawody 1szo i 2go ligowe są limitowane i rozpalają najwięcej emocji przedstawiam limity do obu lig na drugi period w układzie:
    Państwo; PŚ + PK = razem
    AUT 7 + 8 = 15
    POL 7 + 8 = 15
    GER 6 + 8 = 14
    SLO 4 + 8 = 12
    NOR 6 + 5 = 11
    CZE 6 + 5 = 11
    JPN 5 + 4 = 9
    FIN 4 + 4 = 8
    RUS 4 + 4 = 8
    SUI 4 + 4 = 8
    FRA 4 + 4 = 8
    ITA 3 + 4 = 7
    reszta 2 + 4 =6
    PS. Dla oznaczenia państwa przyjąłęm skrót trzyliterowy stosowany przez FIS.

  • feniks stały bywalec
    Wg znafcow

    Pan redaktor naczelny Pan Tadeusz klamie jesli chodzi o to co robi Adam. Nie ma nic o Adamie jest zle Jest cos to niewiarygodne. Ludzie opanujecie sie

  • M_B profesor

    Patrzę, że sporo tutaj propozycji składów, ja jednak sądzę, że nikt z młodzieżowej nie pojawi się w Kuusamo, mimo, że chętnie zobaczyłbym tam Grześka Miętusa ;), jeśli chodzi o mój typ na zawody to kształtuje się skład mniej więcej tak:
    Małysz, Stoch - dwaj pewniacy do składu już od kilku ładnych lat
    Kubacki - Po jego występach w LGP miejsce w składzie raczej nie jest zagrożone
    Rafał Śliż - W LGP we wszystkich konkursach w których startował punktował i poza Zakopanem w każdym z nich był conajmniej w 2 dziesiątce, po prostu zasługuje na ten start
    Krzysztof Miętus - Początek poprzedniego sezonu miał naprawdę niezły, w lecie punktował we wszystkich konkursach na skoczniach dużych (14 w Courchevel, 9 i 14 w Zakopanem), w których startował nie punktując za to w ogóle na skoczniach średnich, ale Puchar Świata rozgrywany jest na dużych skoczniach w końcu.
    Stefan Hula- całkiem dobre lato, przez ostatnie lata raczej pewniak w drużynie.
    I ta 6-stka byłaby pewna, jako 7 w kadrze obstawiłbym pewnie Grzesia Miętusa, ale sądzę, że jednak będzie to ktoś z kadry A, a jak z kadry A, to stawiam na Rutkowskiego, ponieważ Bachleda bez kontuzji żadnej lato miał naprawdę jak na niego słabe, mimo, że bilans w LGP bardzo dobry, 1 start i 13 pozycja, ale w COC ani razu na podium, a Maciek Kot w LGP skakał dobrze tylko i wyłącznie na skoczniach średnich Hiza 10 , Einsedeln 3, stąd nie wystawiłbym go od razu w składzie na 1 zawody, wątpliwe, by wszyscy nasi skakali cudownie w 1 konkursie, więc przy dobrych startach w COC i tak dostałby szansę PŚ w końcu. Tyle na temat składu na Kuusamo =P, do sezonu zimowego jeszcze dużo może się wydarzyć.

  • anonim
    Ja bym postawił w doświadczenie.

    W konkursie druzynowym na miejscu trenera wystawiłbym Adama Małysza,Marcina Bachledę,Rafała Śliża i Stefana Hulę.Dopełnieniem tej reszty byli by nasi juniorzy z kadry A i młodzieżowej profesora Adama Celeja.

  • Emil profesor

    @kibic_małysza. W zeszłym roku w Kuusamo Krzyś Miętus właśnie wspólnie z Adamem uratowali nam tyłek w drużynówce i miał tylko jeden słaby skok niestety w samych zawodach. Myśle że powinien dostać szanse. Zresztą na dzień dzisiejszy widze taki skład. Małysz Stoch Kubacki Śliż Hula K. Miętus a niech cała reszta sie bije o 7 miejsce i nie mam swojego faworyta kogo nim obsadzić, może to być nawet A,Zapotoczny jeśli bedzie na treningu dobrze skakał.

  • Radek weteran

    Z tą skocznią w Vikersund to będzie tak że Adamowi pewnie znowu nie bedzie dane polatac daleko, jak dobrze pójdie to skoczy te 230m bo niestety nowy system i Tepes godzi w Adama. Prędzej rekord POlski walnie Stoch, Kubacki czy Rutkowski. A szkoda, bo Adamowi przydała by się życiówka powyżej 240m, dzięki temu może chciałby walczy o MŚwL w 2012.

  • anonim

    De to nederste av de tre strekene i unnarennet er K-punkt (195 meter) og HS (225 meter). Streken i starten av sletta er fallgrensen.

  • anonim

    tvn24.pl/-1,1678790,0,1,mamut--jakiego-swiat-nie-widzial,wiadomosc.html

  • Leonek24 weteran

    Insbruck i Bischofshoffen to jedne z najtrudniejszych skoczni na świecie. Dobrze, że kadra się otrzaska w takim miejscu. będzie im łatwiej zimą.

    Nie będę ukrywał, że T4S to moje ulubione zawody!

  • kibic_malysza profesor

    Optymalny skład na drużynówke wydaje się być taki:
    Małysz, Stoch, Kubacki, Hula ( dlatego, że zawsze w druż.skacze najlepiej swoje skoki) . Krzysiu Miętus czy Klimek nie dadzą sobie rady z warunkami jakie panują na Rukatunturi. To moje zdanie na temat składu na konkurs drużynowy.

  • anonim

    A jednak cos jest nie tak z tą informacją o Adamie.

    W wywiadzie po LGP i osttanim konkursie z Lepistoe jest wyraźnie stwierdzenie, że Adam otrzymuje kilka dni odpoczynku, przecież musiał doleczyć to gardło a z Hannu spotyka się 18 października w Ramsau.
    Z tego wynika, że on tam nadal przebywa a jego zgrupowanie kończy się pod koniec tego tygodnia.

  • anonim

    Wątpię aby Klemensa wysłali do Kuusamo, co roku są tam szopki z wiatrem, chłopak waży bardzo mało nie zapomnę co tam się stało z Morgensternem, dlatego warto go wystawić w PŚ ale nie tam.
    Jest na to cała zima aby go gdzieś wysłać.
    Pośpiech jest złym doradcą i myślałam, że to już wiadomo.

  • JPW2 weteran
    Krzysztof

    Nie wiem czy to o to chodzi ale:
    Kwoty startowe na 6 period sezonu 2009/2010:
    7 zawodnikow - Austria, Norwegia, Niemcy
    6 - Japonia
    5 - Finlandia
    4 - Szwajcaria, Rosja, Slowenia, POLSKA, Czechy
    3 - Francja, Wlochy
    2 - reszta

    A jesli chodzi o 2 period sezonu 2010/11:
    Austria limit 7 zawodnikow - o ile sie nie myle w liczeniu to 9 zawodnikow w 55 -tce rankingu WRL ( poza tym jedno miejsce ewentualnie z Coc )
    POLSKA 7 - 8 w 55 - tce WRL ( podobnie jedno miejsce z Coc ewentualnie )
    Czechy 6 - 5 w 55 - tce WRL ( jedno miejsce z Coc )
    Niemcy 6 - 6 w 55 - tce WRL
    Norwegia 6 - 6 w 55 -tce WRL
    Japonie 5 - 5 w 55 -tce WRL
    ... i tak dalej ....:)

  • anonim
    Klimek i tabloidy

    piotr186
    Niestety masz rację. Klimek niech zdobywa punkty dla drużyny.
    Niech by wszedł do 10 na koniec PK.
    A co do Faktu, to na wspomnienie o złamanej karierze Mateusza Rukowskiego jeszcze dzisiaj krew mnie zalewa!
    Gdyby dzisiaj skakał nikt nie spekulował o składzie naszego septetu na PŚ.
    Mam nadzieję że Gąsienica-Kotelnicki będzie skakał w PK.
    Liczę na bardzo dobre starty Piotra Żyły w PK.

  • Alex bywalec
    @piotr186

    Co to za różnica czy Finlandia, Polska czy jakaś inna Austria? Fakt sie dowie o Klimku i już wielkie halo będzie...
    Myślę, że on ma jeszcze czas na takie zawody. Grzesiu już coś osiągnął i jest bardziej dojrzalszy i widać, że innym zawodnikiem.
    Klimek niech próbuje w PK i tam się ustabilizuje, a do Finlandii powinni jechać bardziej pewni zawodnicy. Murańki nie ma co na razie rzucać na głęboką wodę. Powolutku ale do celu:)

  • anonim
    Limity

    do JPW2
    Bardzo dziękuję za informację.
    6 Czechów!
    tylko 4 Słoweńców
    tylko 4 Finów
    aż 4 Francuzów
    Kwestia limitów interesuje mnie coraz bardziej!
    A jakie były przesunięcia w limitach i dlaczego:
    2009-2010?!

  • Emil profesor

    @piotr186. Bo jego rywale skakali na COC i w LGP. W bezpośredniej rywalizacji przegrywał z Klimkiem G.Miętusem czy A.Zapotocznym. nie mówiąc już o skoczkach z kadry A.

  • anonim
    Moje typy

    A moje typy do siódemki (kolejność od wg. mnie na tę chwilę najlepszego) to:
    1.Stoch
    2.Małysz
    3.Śliż - najbardziej chyba niedoceniany zawodnik
    4.Kubacki
    5.Hula - świetne starty w kontynentalu pod koniec sezonu letniego
    6.G.Miętus
    7.Byrt - świetny debiut na cocu
    A na drużynówkę widziałbym właśnie pierwszą czwórkę.

  • piotr186 profesor

    I nie rozumiem czemu się niebieżne pod uwagę Jakuba Kota w końcu wygrał Puchar Jesieni

  • piotr186 profesor

    Ja ma trudniejsze pytanie - wytypujcie czwórkę na drużynówkę. w Kussamo, w końcu od tego się sezon zaczyna

    Na dzień dzisiejszy jest 3 pewniaków do drużyny:

    -Adam Małysz
    -Kamil Stoch
    -Dawid Kubacki:

    Jako czwartego bym widział Hulę lub Śliża , chyba że któryś z Mietusów będzie w dobrej formie to może oni wchodzą w grę jako czwarty.

  • anonim
    przewidywania :)

    Klimens Murańka:Media zrobili z niego nie wiadomo co i chłopak się spalił,na pewno kiedyś ustabilizuje swoją formę,ale raczej ja bym go nie wysyłał na PŚ.
    Stoch,Kubacki:Młodzi,utalentowani widać,że już na poważnie traktują skoki i wiedzą o co walczą są jak to mówi Pan Szaranowicz fajterzy :).
    Hula,Miętusowie.Stefan jest mocny w drużynie a indywidualnie jakoś sobie poradzić nie może.Obaj bracia są utalentowani na pewno będziemy mieć z nich pociechę.Podobno Krzysztof Miętus ma mocne nogi jak Adam Małysz,a Grzesiek to wiadomo :)

  • Emil profesor

    @Negrita. Ok :) Ja też mam nadzieje że Maciek się przełamie na dużych skoczniach i może to będzie w Kuusamo. Ale walka będzie zacięta. Cała kadra A + G.Mietus. K.Murańka i A.Zapotoczny (co w tym roku świetnie na COC skakał i co ważne zawsze w zawodach było dużo lepiej niż na treningach) ma szanse. Ja też mam swoich faworytów ale trener będzie lepiej wiedział.

  • kwiatek początkujący
    P Ś

    Klimek dasz rade, ty już tyle podżyłeś w tych skokach od dziecka że nic nie powinno ci bycć dziwne .Od początku miałeś swoich kibiców, ale miałeś i masz swoich kiboli,wierzę w ciebie Klmek bo to co ty przeżyłeś od dziecka w tych skokach to innego dzieciaka by już dawno nie było , ty przetrwałeś to wszystko i takim sposobem powoli zapukasz niedługo do drzwi PŚ i tego ci życzę z całego serca .

  • Negrita stały bywalec

    @Emil
    Mogę Cię poprawić. Lubię Śliza, nie lubię tylko Olliego, ale Maciek jak pisałam niżej miał miejsce na podium i chciałam mu to wynagrodzić, a faktycznie Śliż też jest w formie, więc może jechać. Pozdrtawiam i proszę nie wyciągaj pochopnych wniosków, bo nigdy nie sugeruję się osobistymi sympatiami. OK?
    @JPW2
    Masz trochę racji. Choć ostatnio forma Rutkowskiego i Huli jest chyba gorsza niż młodszych zawodników. W przypadku Łukasza zadecydowała kontuzja.

  • Konradoo bywalec

    Ja proponuję taki skład: Małysz, Stoch, Kubacki, Śliż, G.Miętus, Hula oraz ktoś jeszcze czyli Murańka/K.Miętus/M.Kot/Ł Rutkowski/M.Bachleda inni raczej nie powinni teraz liczyć się w walce o miejsce w składzie na PŚ...

  • Emil profesor

    @Negrita. Widze że coś nie lubisz Śliża bo juz przed ostatnim weekendem LGP pisałaś że zamiast niego powinien skakać Kot a tym czasem Rafał zajął dwa miejsca w czołowej pietnastce a Maciek zajmował podobne miejsca ale w słabo obsadzonym COC w Wiśle a wcześniej na Pucharze Solidarności też było mizernie, na poziomie Dawida Kowala. Rafał to byłby świetny wybór na Kuusamo. Raz wygrał tu COC i umie świetnie latać przy przednich wiatrach. A Maciek Kot nie radzi sobie na dużych skoczniach. Co latem było widać wyraźnie kiedy nie wszedł do 30 i w Wiśle i w Courchevel a i w Hakubie w słabej obsadzie nic nie pokazał.

  • andbal profesor
    Zapotoczny

    No tak. A jak Andrzej Zapotoczny będzie w dobrej formie i będzie skakał lepiej niż połowa kadry A łacznie z Maćkiem Krzyśkiem Rafałem i Stefkiem to również nie może startować bo niedoswiadczony? Trener powiedział, że najlepsi to nie ma o co się spierać. Nie widzę też przeciwskazań jakby to miał by być Tomek Byrt.

  • JPW2 weteran
    Emil

    No fakt... nie ma tez co byc za ostroznym bo nic dobrego z tego nie wynika. Ja tylko tak snuje przemyslenia :)

  • Emil profesor

    Klimek będzie miał w Kuusamo 16 lat i 3 miesiące. Czyli starszy od Collinsa a w wieku Morgensterna gdy ten wygrywał pierwszy PŚ. Jak Klimek będzie dobrze skakał to czemu nie ma być w "siódemce" na Kuusamo? Morgi miał 16,5 roku gdy na mamucie skakał Ito podobnie a tu sie boimy że nie da sobie rady na jakiejś K-120...

  • JPW2 weteran
    Negrita

    A i jezeli chodzi o starty Grzeska to jak mnie pamiec nie myli to: Zakopane 48 i 47 oraz 22 Klingenthal i 20 Willingen :)

  • JPW2 weteran
    malyszomanka12

    Ja nie mowilem ogolnie o PS tylko o inauguracji w Kuusamo ( o miejscowej pogodzie itp. ) :)

    Negrita: Twoj sklad w wiekszosci sie sprawdzi. Chociaz troszke pociagne temat pogody podbiegunowej i powiem, ze pogoda dla Grzesia ( to tyczy sie rownierze Jego brata ale Krzysiek juz tam skakal i jest starczy ) ma duze znaczenie, wiemy dlaczego. Moze lepiej aby pojechali tam nieco starsi jezeli forma im na to pozwoli.

  • Negrita stały bywalec

    Ja bym jeszcze jakiś czas poczekała z wysłaniem Klimka na PŚ, natomiast Grzesiek Miętus pokazał, iż jest już gotowy na to, aby rywalizować w I lidze. Był kilka razy na niezłym 22. miejscu w PŚ, co jak na zawodnika początkującego jest niezłym wynikiem. Zastanawiam się nad składem, bo pierwszy raz od dawna możemy wystawić aż 7:
    Moja propozycja z uzasadnieniem
    A. Małysz- oczywiste- ktoś wyobraża sobie Polaków w Kuusamo bez Adama, swoją drogą to miejsce jest dla niego pechowe
    K. Stoch- oczywiste, świetna dyspozycja w LGP, wielkie oczekiwania przed zimą
    D. Kubacki- podobnie jak w przypadku Kamila
    M. Kot- podczas LGP udało mu się stanąć na podium
    G. Miętus- to talent dobrze rokujący, powinien dostać szansę, wzbogacić swoje doświadczenie
    K. Miętus i S. Hula- będą silnym uzupełnieniem drużyny zwłaszcza pod kątem rywalizacji teamów.

  • malyszomanka12 stały bywalec

    Mówicie, że Klimek na PŚ za młody.. A Grzesia to byście na PŚ wysyłali.. Klimek jest tylko rok młodszy od Grzesia.. :-D

  • JPW2 weteran

    Tylko nalezy pamietac o pogodzie w Kuusamo i niebezpieczenstwach z niej wynikajacych dla tak mlodego skoczka.

  • piotr186 profesor
    Alex

    Sadze ze Klimek Murańka się nie spali bo nie będzie skakał w Polsce tylko w dalekiej Finlandii, nie będzie też nagonki ze strony mediów i nadgorliwych kontrolerów z FIS.

  • Piotr S. weteran

    Dobrze, że wszystko idzie zgodnie z planami trenerów.

  • Alex bywalec

    Co z tego, że Klimek ma szanse wystartować w Kussamo jak on się tam spali... Niech chłopak zdobywa punkty w PK. Na pewno nie wyślą do na PŚ jest na tylu dobrych zawodników w kadrze A.
    Co do Grzesia to cieszy, że idzie mu coraz lepiej i może on niedługo dostanie szansę w PŚ :)
    I jak zwykle ani słowa o pozostałych kadrowiczach:( Ani o Krzyśku ani o Maćku, Łukaszu czy Stefku. Pewnie jak zwykle czegoś więcej dowiemy się jak rozpocznie się zezon. Ale no jeszcze 37 dni:)

  • JPW2 weteran

    Juz pisalem ale jeszcze raz napisze:):
    Limity na 2 period sezonu 2010/11:
    7 zawodnikow ( jak wiemy max ) - POLSKA, Austria
    6 zawodnikow - Czechy, Norwegia, Niemcy
    5 zawodnikow - Japonia
    4 zawodnikow - Finlandia, Slowenia, Rosja, Szwajcaria, Francja
    3 zawodnikow - Wlochy
    2 zawodnikow ( jak wiemy minimum ) - reszta swiata

  • JPW2 weteran

    No mozna otworzyc szampana :)
    Cieszy mnie rowniez, ze jak narazie przygotowania wychodza bardzo dobrze. Fajnie, ze Dawid wraca do formy a Kamil "skacze dobrze". A serce rosnie jak sie czyta o Klimku i Grzesku :)
    Powodzenia !

  • piotr186 profesor

    Czyli Klimek Murańka ma duże szanse na start w Kussamo. To dobrze.

  • andbal profesor
    Kruczek

    Skład na Kuusamo wybrany będzie z kadry A i młodzieżowej. Tak nalezy rozumieć. No i słusznie. Mamy w obu rankingach (WRL i CRL) zawodników z zapasem, zatem może pozwolić sobie na początku sezonu zapomnieć o tzw. polityce startowej. Niech startują najlepsi w PŚ.

  • kibic_malysza profesor

    Nam się może wydawać, że Adam jeszcze trenuje w tym Ramsau bo skoro żadnych wieści nie ma o nim to ja też myślałem że jeszcze trenuje tam :)

  • anonim

    Albo czas tak szybko biegnie i ja cos pokręciłam albo sama juz się zaplątałam :))
    W wywiadzie jaki był z Łukaszem Kruczkiem dnia 13 stego tego miesiąca mówi on, że Adam od poniedziałku trenuje w Ramsau.
    Czyli to by oznaczało, że faktycznie to był miniony tydzień:)
    A to oznacza brak wieśći z obozu Małysza:))
    Wiem marudzę:)

  • Triinkaa początkujący

    Trochę się zdziwiłam, dawno nie było wiadomości o Polakach, głównie tylko o Austriakach....Ale wracając do tych treningów. Dobrze, że naszym zawodnikom się układa w życiu sportowym i mam nadzieję, że forma będziw zwyżkowała, albo chociaż utrzyma się na takim przyzwoitym poziomie, ale nie spadnie przed zimą, jak to ma w zwyczaju. Cieszą mnie postępy młodych wilków, niech się pchają i robią konkurencję, skoczkom to tylko na dobre wyjdzie. Za wszystkie literówki z góry przepraszam:)

  • anonim

    Nie do wiary, super :)

    Ale coś tu nie gra jak Adam mógł w minionym tygodniu trenować w Ramsau skoro jechał tam w ten poniedziałek ?
    W minionym tygodniu miał wolne i leczył gardło.
    Coś tu się nie zgadza.
    Ale dobrze, że naszym zawodnikom wszystko się uikłada dobrze i treningi i mam nadzieję, żę wszyscy zdrowi.

  • kibic_malysza profesor

    Wow jakiś news o polskich skoczkach. Przydałyby się informacje skoro już Adam wrócił z tych treningów to jak na nich było i co może powiedzieć po pobycie w Ramsau.

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl