Kamil Stoch dostał mercedesa

  • 2011-08-03 17:41

Najlepszy obecnie polski skoczek narciarski, 10-ty zawodnik cyklu Pucharu Świata, Kamil Stoch, podpisał roczną umowę z firmą Sobiesław Zasada Automotive. Będzie promował ją, jeżdżąc samochodem obklejonym banerami ze swoim nazwiskiem.

- Cieszę się, że mogę być twarzą mercedesa. Mam nadzieję, że będę reprezentował markę jak najlepiej. Nawet nie marzyłem o takim aucie, ale na zawody czy treningi dalej będę jednak jeździł razem z resztą kadry. Nie może być tak, że sam prowadziłbym samochodów np. tysiąc kilometrów, a następnego dnia startował. To mogłoby się negatywnie odbić na mojej dyspozycji - powiedział Stoch, któremu podczas przekazywania samochodu towarzyszyła żona Ewa.

Logo firmy nie znajdzie się jednak na kombinezonie skoczka.

Kamil Stoch z mercedesemKamil Stoch z mercedesem
fot. Anna Szczepankiewicz

FOTORELACJA


Adrian Dworakowski, źródło: Gazeta.pl/PAP
oglądalność: (17601) komentarze: (67)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • JPW2 weteran
    Boy

    To też napisałem, że nie wiadomo .... tylko w odniesieniu do zimy.
    Jak dla mnie takie gdybanie nie ma sensu, bo i tak nic konkretnego ono nie przyniesie. Po prostu napisałem, że teraz jest 3 w LGP i to jest jedyna w obecnym czasie czołówka....

  • Boy profesor

    @JPW2
    Skąd pewność, że Ammann, Hautamaeki, Ito czy nawet Fettner, Koudelka albo Damjan nie skakaliby lepiej? Wielu zawodników tego lata jeszcze nie startowało, nie wiemy więc jak by wypadli w porównaniu do najlepszych. A i jeszcze kontuzje Larinto i Happonena.

  • JPW2 weteran

    Tak właściwie to Kamil jest obecnie trzecim zawodnikiem na świecie.
    Bo choć lato to okres przygotowawczy do zimy to jednak aktualnie innej czołówki niż czołówka LGP nie ma. A przecież nie koniecznie ten co był lepszy od Kamila ubiegłej zimy (a startuje w LGP gorzej lub wcale) musi być lepszy w nadchodzącej i vice versa.
    Ale rzecz jasna stan podczas LGP to stan ulotny, nietrwały i niepewny, a więc trzeba czekać z nadzieją na zimę.

  • Talar weteran
    HKS

    Dobrze, zatem poczekajmy do zimy i zobaczymy czy Kamil wyleci z czołówki, bo jednak będę się upierał, ze w niej już od dłuższego czasu jest :)

    Kamil jeszcze tych najważniejszych tytułów, medali nie zdobył i w klasyfikacji najwybitniejszych jest daleko, lecz osiągnął już na prawdę wysoki poziom i utrzymuje się na tym ''international level'' :) od półtora roku, wygrywa zawody PŚ , LGP, rzadko kiedy wypada poza pierwszą 10, dlatego zasłużyl na miano zawodnika z czołówki, a to czy za pół roku, za rok, za dwa nadal będzie w czołówce tom już inna sprawa

  • HKS profesor

    OK, ale aktualną formę przecież określa PŚ, także co tu określać?;) Skoczek jest w formie adekwatnej do miejsc zajmowanych zimą;)

  • Talar weteran

    Jesli chodziłoby o to, kto najwięcej osiągnął ( czas przeszły) to oczywiście Stoch byłby daleko z tyłu za Funakim, Jandą itp., ale mi zupełnie nie o to chodziło

  • Talar weteran
    HKS

    Nie będę się z tobą spierał, bo jak dla mnie taka dyskusja nie ma sensu..Dla mnie Kamil od roku jest jednym z najlepszych w swoim fachu i nie wiem czemu ty twierdzisz inaczej podając zawodników, które są OBECNIE swoim cieniem i skaczą po kilkanaście metrów krócej od Stocha ( JUŻ OD ROKU) a nie tylko teraz..Oni są według ciebie w czołowce, a Kamil nie jest

  • Boy profesor

    Łatwo tutaj ustalić kto był lepszym skoczkiem, bo w przypadku tych zawodników bierzemy pod uwagę jedynie wyniki w Pucharze Świata, bo nie zdobyli oni indywidualnie żadnych medali na wielkich imprezach.

  • Talar weteran
    HKS

    Nie będę się z tobą spierał, bo jak dla mnie taka dyskusja nie ma sensu..Dla mnie Kamil od roku jest jednym z najlepszych w swoim fachu i nie wiem czemu ty twierdzisz inaczej podając zawodników, które są OBECNI swoim cieniem i skaczą po kilkanaście metrów krócej od Stocha ( JUŻ OD ROKU) a nie tylko teraz..Oni są według ciebie w czołowce, a Kamil nie jest

  • Boy profesor

    Skoczkowie typu Vassiliev, Evensen, Larinto, Freund, Bardal, Ito, Damjan mają więcej miejsc na podium w PŚ od Kamila, ale Kamil będąc na podium trzykrotnie, za każdym razem wygrywał, więc powinien być stawiany wyżej od tych zawodników. A pamiętajmy, że Kamil ma jeszcze cztery wygrane w zawodach LGP.

  • Emil profesor

    Oczywiście że ja uwzględniłem osiągnięcia skoczków za całokształt kariery . Jakby wyznawać zasadę że jesteś tak dobry jak twój ostatni skok zimą to Kamil byłby najlepszy :)
    @HKS. Chyba nie myślisz że japońscy weterani będą lepsi w nowym sezonie od Kamila czy nawet Janda :)

  • HKS profesor

    @Talar

    Aktualnie mamy tylko okres przygotowawczy do nowego sezonu i to od kogo Stoch jest dwie klasy lepszy to zobaczymy w listopadzie, a tak definitywnie w marcu:)

  • HKS profesor

    @Emil

    To bezdyskusyjnie, ale można by się też zastanowić nad Evensenem czy Ito.

    Stoch jeśli chodzi o czynnych zawodników w PŚ jest w okolicach dwudziestego miejsca, a żeby to konkretnie określić to trzeba by wymyślić jakiś subiektywny wzór z konkretnymi współczynnikami;)

  • Talar weteran
    Emil, HKS

    Janda, Okabe, Kasai, Funaki czy Romoeren są obecnie co najmniej o klasę lub 2 gorsi od Kamila..Mają większe sukcesy, ale TERAZ są od niego słabsi, dużo słabsi i nie należą OBECNIE do światowej czołówki, ani nawet do czołowki:) A Kamil przez co najmniej ostatni rok w niej jest.

  • gina profesor
    Emil

    nie zgadzam się absolutnie, początek poprzedniego sezonu był przeciętny, ale uważam, że Kamil potem bardzo się rozwinął i jeżeli sztab nie popełni błędów w przygotowaniach to będzie ok.
    Nie ma co patrzeć na stary sezon - normalne, że w nowym będą zmiany - ktoś pójdzie do góry, inny obniży loty.

  • gina profesor
    Uważam, że

    Kamilowi brakuje jednej rzeczy - stabilizacji formy, jeżeli wyeliminuje niepotrzebne wpadki to może zimą spokojnie być skoczkiem pierwszej piątki.

  • Emil profesor

    @Talar Wyżej od Kamila są Amman Morgenstern Schlierenzauer Hilde Hautamaeki Happonen Janda Kofler Kasai Funaki Okabe Loitzl Romoren Schmitt i mimo mniejszej ilości wygranych Koch. Na siłę można Kranjca sklasyfikować wyżej od Kamila. Czyli Kamil jest spokonie nr 16 (może jeszcze egzekwo z dwoma innymi skoczkami tutaj bym widział Freunda i Bardala)

  • HKS profesor

    @Talar

    Jeśli by patrzeć na zimowe osiągnięcia, to Stoch wśród aktualnie startujących zawodników jest chyba nawet poza 20. Nie ma żadnego medalu i "tylko" trzy wygrane w PŚ.

    Jeśli zaś chodzi obecną formę, to przekonamy się w zimie;)

  • Talar weteran
    aniaj50

    Aniu, Kamil jest NAJLEPSZYM w Polsce i JEDNYM Z NAJLEPSZYCH na świecie skoczków.. Jeśli nie wierzysz, to popatrz na wyniki ostatniego PŚ, a także tegorocznej i ubiegłorocznej edycji LGP..
    Obecnie wyżej od Kamila stawiam: Morgensterna, Kofler, Hildego, Schlierenzauera i Ammanna, a na równi z Kamilem: Freunda, Kocha, Hautamaekiego i Karelina ..
    A wiec na pewno jest jednym z 10 najlepszych skoczków swiata, przy czym w rankingu WRL jest obecnie 6 albo 7,a więc jeszcze wyżej w ścisłej światowej czołówce:)

  • JPW2 weteran

    Może i Kamil nie jest talentem na miarę Adama, ale tacy to po prostu rzadkość. Przecież gdyby każdy utalentowany miał osiągać tyle co Adam to wówczas osiągnięcia naszego Mistrza nie były by niczym wielkim. Bo wielkość takich zawodników polega właśnie na tym, że takie sukcesy w całej historii osiągnie dwóch, trzech....może czterech.
    Tak jak napisała małyszomanka12 mamy wielu młodych i zdolnych skoczków co na pewno dobrze rokuje na przyszłość. Kamil nie jest być może naszym największym talentem (z obecnych) ale na pewno ma potencjał do osiągania na prawdę świetnych wyników. Od zawsze jakoś wierzyłem, że wejdzie do światowej czołówki i to się udało.
    Należy się po prostu cieszyć ale czy Polacy potrafią się z czegoś cieszyć ?

    Ja jednak naiwnie wierze, że są w tym kraju normalni ludzie, którzy potrafią doceniać to czego sami w kiedyś chcieli (aby w końcu ktoś obok Małysza zagościł w światowej czołówce) albo jeśli nie to przynajmniej nie psuli radości tym których to cieczy......

  • Maciek5052 profesor

    Osobiście wolałbym Klase C z mocnym dieslem i pakietem AMG ;D

    Gratuluje Kamil :) Tylko pozazdrościć hehe

  • malyszomanka12 stały bywalec
    @olii

    Niestety muszę się z Tobą zgodzic, większośc kibiców na trybunach w Zakopanem przyszła dla Austrii.
    Ja osobiście przyszłam dla Polaków, ale nie każdy jest patriotą.
    Zgodzę się jeszcze z Tobą w tym, że Kamil rzeczywiście może i nie jest nie wiadomo jakim talentem, ale ciężko pracuje i pokazał i w LGP i w PŚ, że potrafi. :)
    Z tym 'czymś' trzeba się urodzic. Adam to miał, Gregor to ma, myślę i mam nadzieje, że Kamil jeszcze pokaże co potrafi. To jest dopiero początek (mam nadzieje) jego fantastycznej kariery.
    A co do Macka to myślę, że on jest dobrym, młodym skoczkiem. Dużo takich mamy. Maciek, Krzysiek, Kuba, Grzesiek, Tomek, Bartek - wszyscy są dobrzy. Tak jak już mówiłam potrzebna jest ciężka praca. W końcu talent sam się nie zakwitnie.

    Może i nie będą skakac tak jak Adam, bo takiego jak on już nigdy nie będzie, ale podtrzymają skoki w kraju na dobrym poziomie.
    Wierze w nich ! :):)

  • anonim
    yyyy

    Niech go sobie ma , ale najlepszy nie jest . Będzie najlepszy jak będzie robił to co Adam to nie tylko wygrywał , ale przyciągał miliony ludzi swoją osobą. A na razie to pustka w Zakopanem na skoczni mnie przeraziła ;/
    Ja twierdzę , że to Maciej Kot jest tym młodym talentem , a nie Kamil. I coś mi się zdaje , że to auto nie wyjdzie mu na dobre ( by najmniej w skromności i zachowaniu) Po tych 3 zwycięstwach i 10 miejscu w PŚ wydaje mi sie , że obrósł w piórka . Nie zapomnę jego zachowania -pod "Hyrnym" choć wiem , że jemu nie jest łatwo z tą jego "sławnością" , ale z tego co wiem więcej osób stało tam dla Austriaków , bo ja sama z przyjaciółmi stałam tam dla Maćka, Kuby i Austrii .

  • anonim

    To jego menedźer Federer wytłumaczył mu, że skoki to sport dla egoistów i czasami trzeba się tak zachować, bo Adam miał spore wątpliwości czy uciekając z TCS i jadąc do Lahti robi dobrze i czy przypadkowo nie będą z tego jakieś kłopoty.Edi mu wówczas powiedział, że on powinien już dawno to zrobić.A ze sponsorami jest taka sprawa i prosta zasada, masz ich tak długo dopóki są w sporcie indywidualne wyniki jesli ich nie ma sponsora też nie ma, żadem poważny sponsor nie bedzie inwestował i płacił zawodnikowi, który nie osiąga znaczących wyników i poniekąd ich naciski przyczyniły się do powstania teamu - Małysz-team.
    Mozna sobie odszukać art, w archiwum tutaj na temat powstania tego teamu, do ostatniej chwili Adam miał wątpliwości, sytuacja go zmusiła aby wreszcie pomysleć o sobie.
    I proszę teraz przy okazji zapytać jakiegoś zawodnika do czyjej indywidualnej dyspozycji w sztabie jest psycholog, bo na pewno nie dla wszystkich.
    A Mateusz Rutkowski sam kiedyś się wyraził, że do psychologa chodzić nie będzie bo szkoda czasu, reszta chłopaków też nie za bardzo chciała korzystać z usług tego typu.
    Ja rozumiem, że pamięć jest zawodna ale można sięgnąć zawsze do art,sprzed lat i sobie ją odświeżyć.

  • anonim

    Co do mieszanych uczuć to pamiętam, że Adam w jednym z wywiadów wyjaśniał, że podczas bardzo słabego TCS ,,miał naciski by, coś z tym zrobić'' konkretnie od menedżera i RedBulla. Że ,,skoki to sport dla egoistów'' tak powiedział w wywiadzie. Wtedy chyba przesądził o decyzji, by zadzwonić do Hannu i zapytać o nową współpracę. I się okazało, że był to najlepszy pomysł, z PZNem wszystko się dogadało.

  • JPW2 weteran

    Gratuluję takiego wyróżnienia ! Zasłużone jak najbardziej .....
    A co do osobnego sztabu to myślę, że osoby najbardziej zainteresowane wiedzą co robić.

  • anonim

    @pk

    Piszesz bzdury nie pierwszy raz zamiast sprawdzić to co piszesz to nie, lpiej pisac byle pisać.Adam wcale się nie posypał kiedy rozpadł się sztab Tajner, Żołądź, Blecharz, bo jeśli posypaniem można nazwać, że od 10-ciu lat nie wypadał z pierwszej 15-stki stawał wielokrotnie na podium a nawet wygrywał zawody, no to faktycznie takiego posypania życzę innym naszym skoczkom a wtedy będziemy mieć drużynę marzeń :)
    I bzdurą jest pisanie, że miał zawsze sztab dla siebie totalne ignoranctwo faktów, to nie prawda, zawsze trenował razem z kadrą, nigdy nie wychodził przed szereg, proponowano mu wiele razy kilka lat temu o stworzenie swojego sztabu ze względu na osiągnięcia jakie miał a był już wielokrotnym Mistrzem Świata, ale zawsze odmawiał.Swój sztab otrzymał dopiero na dwa lata przed zakonczeniem kariery i to są fakty.
    Tak samo jak nikt nikomu nie bronił 10 lat temu korzystac z usług profesorów w sztabie problem polegał na tym, że Małysz był wyjątkowo pilnym uczniem, wiedział czego chce.
    Czy Kamil powinien mieć osobny taki sztab ? oczywiście, że tak, bo może być wykorzystywanym usprawiedliwieniem dla niepowodzeń pozostałych w razie czego.Trenujac indywidualnie osiąga się zdecydowanie lepsze efekty.

  • anonim
    autor: Piotr S. , 03 sierpnia 2011, 23:00

    Nie kopniesz mnie jjak inny gosc w innym newsie ,ze nie stosuje polskich liter bo ich po prostu nie mam-to na marginesie
    Takze sie z Toba zgadzam. Narazie to co Kamil osiagnal to zasluga Kruczka. Moze Malysz byl za stary na metody Kruczka? Jesli mnie pamiec nie myli to przeciez Malysz od poczatku mial sztab dla siebie. Tajner i profesorowie. Byli tylko dla Malysza moim zdaniem. Dopiero gdy sie team rozpadl.zaczely sie problemy i Malysz poszukał innego rozwiazania.
    Nic nie jest wykluczone. Jesli Kamil bedzie sie wlasciwie rozwijal, po co mu sztab inny. Mysle ,ze sponsorzy sie znajda gdy zajdzie potrzeba. Nie ma sie co nar azie piekilc bo ja uwazam ,ze Kruczek to dobry trener.
    Gdyby mial takiego Morgiegi i Szlirego to co zepsul by ich.Osiagal by to co Poitner i by sie mowilo,ze to klasa trener. To nie tylko zalezy od glownego trenera ale od sztabu calego.

  • anonim
    Mój pupilek Doceniny

    Brawo Kamil. Myślę, Ze Ci się w głowie nie poprzewraca. Mimo młodego wieku Kamil to już ułożona osobowość. Niech CI autko wspaniale służy.


    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(36), 2011-08-03 23:26:32 ***

  • Piotr S. weteran
    @pk (*81B.dip.t-dialin.net),

    Masz, rację, sądząc po dotychczasowych wynikach Kamil może sporo osiągnąć. Chodzi o to by nie popełnił tego samego błędu co Adam bo Adam powinien mieć swój sztab od 2003 roku, a zdecydował się na własny sztab dopiero po "ucieczce" od Łukasza Kruczka. Trzeba pamiętać, że trener Kruczek opowiada za wyniki całej kadry A, a nie tylko za wyniki Kamila.

  • anonim
    brawo

    Fajnie, że taka Firma zauważyła i doceniła Takiego Sportowca. Pasuje do Kamila ten samochód (swoją drogą - super autko). Trzeba wspierać talenty i polskie nadzieje :-) A najwyraźniej Mercedes to wie - bardzo się cieszę, że Kamilowi także na frontach marketingowo-wizerunkowych coraz lepiej się układa ;-) Powodzenia i na skoczni i w ślicznym autku i w rodzinnym domu :-)

  • Greg1702 stały bywalec
    Piotr S.

    Stać by było na sztab trenerski dla Kamila. Jakoś dla Adama zrobili osobny sztab i dzięki temu powrócił do czołówki. Dla mnie Kruczek to przeciętny trener i dzięki wynikom Adama nasza karda potrafila wznieść się kilka lokat do góry. Ponad połowę roboty właśnie Adam za nich odwalał. Łukasz nie potrafi pracować z utalentowanymi skoczkami. Szkoda, że Hannu odszedł na emeryturę ale się chłopu nie dziwię. Chciał już odpocząć. PZN musi poszukać kogoś kopetentnego trenera dla Kamila bo przy Kruczku on się tylko zmarnuje. Szkoda go bo to naprawdę fajny skoczek.

  • Greg1702 stały bywalec

    Co do samej trenerki to u nas jest kompletny brak nieporozumienia i współpracy a tego tutaj najbardziej brakuje. W Austrii mają to czego nam potrzeba. Praktycznie od dziesięcioleci nie schodzą poniżej czołówki zarówno w drużynówce jak i indywidualnie. Nasi gdyby wzieli się do roboty i cały PZN też to mielibyśmy solidną drużynę która namieszałaby w czołówce. Jak skaczą przeciętnie to ich się chwali, że dobrze tylko tak dalej itp. Najpierw niech popracują nad swoimi wynikami i zaczną coś zdobywać to wtedy niech sponsorzy dają im prezenty. Kamil jak na razie to zaczyna mieć przyzwoite wyniki ale stać go na dużo więcej i niech to pokazuje. Wtedy zasłuży na wielkie uznaie wobec innych skoczków. Ja mu życzę jak najlepiej tylko niech wreszcie zacznie pokazywać na co go naprawdę stać. Lato to okres przygotowawczy ale czekam co pokaże w zimie.

  • Piotr S. weteran
    @Fanka (fanka4@onet.pl)

    Albo żeby nie było tak, że powtórzy się sytuacja, że jeden skoczek osiąga dobre wyniki a reszta ma problemy by wejść do 30-ki, a są to przecież dobrzy skoczkowie. Pytanie, który trener chciałby pracować z Kamilem i czy byłoby stać PZN na sztab dla Kamila.

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(12185), 2011-08-03 20:51:02 ***

  • anonim

    @Piotr

    No właśnie i powstaje pytanie dla kogo było by to na rękę a dla kogo nie.
    I jak mu to wytłumaczono.Oby tylko nie przyszedł taki czas, że Kamil zacznie nagle "spadać " i ucieknie nagle z dajmy na to TCS :)

  • Piotr S. weteran

    Pamiętam, że Łukasz Kruczek się wypowiadał, że to rozważano, ale uznano, że izolowanie Kamila od reszty chłopaków byłoby nierozsądne, tylko czy miał rację?

  • Lestek weteran
    @ Emka

    Mi tak raz na parędziesiąt artykułów też się jeden nie otwiera (m. in. ten o Rosliakowie). Używam Explorera, ale specjalnie dla Skijumping zainstalowałem Firefoxa i go dla tych nieotwierających się artykułów używam :)

  • haze doświadczony
    Stoch ma gorzej.

    Kamil ma znacznie trudniejsze zadanie od Adama, gdy Adam zdominował skoki. Jest wiele przyczyn, najważniejsze są dwie: Gregor Schlierenzauer i Thomas Morgenstern.

  • Emka bywalec

    a tak na marginesie to otwiera się wam artykuł : Ilja Rosliakow: "Medal olimpijski to cel do zrealizowania" ?

    U mnie pojawia się tylko zdjęcie i białe tło

  • Emka bywalec

    Fanka
    .Ponoć już mu to proponowano ale odmówił

    Tak proponowali mu osobistego trenera. Jak dobrze pamiętam, to tłumaczył, że nie potrzebuje osobistego teamu, ponieważ jest w podobnym wieku do swoich kolegów z reprezentacji i że narazie chce trenować razem ze wszystkimi.

  • aniaj50 początkujący
    do.Talar

    kAMIL nie jest jeszcze jednym z najlepszych skokczkow na świecie ,jeszcze dużo mu brakuje ,aby to osiągnąć musi ciężko pracować i może kiedyś ,zyczę mu tego.Najlepszy ale z naszych zawodników.

  • anonim

    @bożenka

    Nie ma na co czekać bo niby na co ? Może być tak, że w pewnym momencie Kamil zatrzyma się w "rozwoju" bo wciąz te same metody szkoleniowe z tym samym trenerem na dłuższą metę efekty mogą być odwrotne, nie musi mieć spektakularnych sukcesów aby mieć osobnego trenera i team.Weźmy Justynę Kowalczyk, od kiedy ona ma swój sztab ? Od tego czasu zaczęły się jej marsze /biegi/ po medale i KK.
    W zasadzie patrząc na inne dyscypliny sportowe dziś to staje się już normą, osobny trener i indywidualne trenowanie.Ponoć już mu to proponowano ale odmówił, zupełnie niepotrzebnie bo skoki to sport indywidualny i czasami trzeba być "egoistą" aby do czegoś dojść.

  • Lestek weteran
    @ ag

    Pamiętam skecz z Tygodnika Moralnego Niepokoju: "Mam takie marzenie, żeby mnie kiedyś sam prezydent potrącił. Ale to się chyba nie uda, bo ich z tyłu sadzają, a z przodu trzeźwy chłop prowadzi". ;)

  • bozenka92 doświadczony
    Fanka

    Ja myślę, że jeśli Kamil w nadchodzącym sezonie zaprezentuje się dobrze tak jak w poprzednim albo i lepiej, to niech wtedy już oczywiście myśli o własnym sztabie:) Taki Morgi, skoczek zdecydowanie bardziej światowej klasy niż Kamil miał np osobistego trenera dopiero po jakichś różnych sukcesach. Ale Stoch Team to pomysł bardzo dobry:)

  • HKS profesor

    A jeszcze nie tak dawno niektórzy pisali, że skoczkowie mają tak źle;) Są wyniki, jest się rozpoznawalnym w kraju, to i są pieniądze. Nie trzeba być dominatorem jak Kowalczyk czy Małysz;)

    Wolny rynek. Jeśli ktoś daje piłkarzom określone pieniądze to znaczy, że zasługują, a jeśli Stoch dostaje nową brykę, to znaczy że zdaniem ofiarodawcy też zasłużył:)

  • bozenka92 doświadczony

    Rzeczywiście sam prowadzić samochodu na zawody nie powinien, bo to z pewnością męczące, ale z drugiej strony zależy od człowieka. Adam chyba powtarzał z tego co pamiętam, że za kadencji Tajnera mógł prowadzić samochód normalnie jadąc na zawody, a zmieniło się to, gdy przyszedł Kuttin, bo uważał to za źle wpływające na zawodnika...

    A zdobycia fajnego samochodzika oczywiście gratuluję:)

  • Talar weteran

    Nie do nas zależy sądzić czy zasłużył, czy nie.. Pan Zasada uznał, że tak i , że inwestycja mu sie opłaci.. To jego samochód i tym razem bez najmniejszych wątpliwości można powiedzieć, że nie jest kupiony za pieniądze podatników..
    Mnie tam nie dziwi, że Kamil bez trudności znajduje sponsorów, w koncu jest obecnie jednym z najlepszych na świecie

  • anonim

    Dali mu samochód ale nie pomyśleli, że Kamil nie ma własnego sztabu szkoleniowego aby jeżdził tym samochodem na zawody i zgrupowania i promował w ten sposób i firmę i markę.W takim razie jaki to ma sens ?
    A co do osobnego sztabu Kamil na poważnie powinien jednak o tym pomyśleć nie oglądając się na nic ani na nikogo aby na prawdę stać się skoczkiem czołówki światowej na dobre.

  • Greg1702 stały bywalec

    Gdyby zdobył Puchar Świata i dwa medale na Mistrzostwach to wtedy należałaby mu się taka nagroda.

  • Lestek weteran
    -

    Zasada uprawia jeszcze czynnie jakiś sport? Wiem, że w 2005 wygrał zawody katamaranów, a teraz jakoś cicho o nim...

  • Boy profesor

    W takim razie dostał mercedesa za darmo dla użytku własnego. Ten to ma fajnie.

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl