Daiki Ito: "Muszę przeprosić kolegów"

  • 2012-03-08 23:19

Daiki Ito odniósł swoje czwarte zwycięstwo w Pucharze Świata w tym sezonie. Tym razem Japończyk triumfował w Trondheim.

"Muszę przeprosić dwóch pozostałych kolegów, że zabrałem im rekord skoczni" - zażartował Daiki Ito na początku konferencji prasowej. "To był idealny dzień. To niesamowite uczucie wygrać zawody tutaj" - dodał Japończyk. "Muszę za to wszystko podziękować także kibicom, którzy zgromadzili się pod skocznią. Stworzyli wspaniałą atmosferę" - podsumował Ito.

Drugie miejsce zajął Richard Freitag. "Pierwszy raz jestem w Trondheim i naprawdę się cieszę z tego pobytu" - mówił Niemiec. "Mój skok w pierwszej serii był najlepszy jaki tutaj oddałem. To był dobry konkurs i cieszę się, że zająłem drugie miejsce".

"Bardzo się cieszę, że mogę znowu skakać w Trondheim, bardzo lubię ten obiekt" - powiedział Simon Ammann. "Dziś był bardzo sprawiedliwy konkurs, każdy zawodnik miał prawie takie same warunki. Dla mnie liczy się fakt, że udało mi się wskoczyć na podium" - dodał Szwajcar. "Mój pierwszy skok był w porządku, ale ten w finale był idealny. To niesamowite uczucie móc tak daleko lecieć i jeszcze do tego wykonać poprawne lądowanie".


Anna Szczepankiewicz, źródło: Informacja własna
oglądalność: (17769) komentarze: (94)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • tomek_92 doświadczony

    Aktualnie Daiki Ito prezentuje najlepszą formę z całej stawki. Najlepszym na to dowodem są jego dwa zwycięstwa z rzędu. Bardzo prawdopodobne, że wygra jeszcze, któryś z konkursów i wskoczy na podium generalki. Do końca jeszcze 3 konkursy, a Daiki skacze dużo lepiej od Koflera i myślę, że skacząc tak, jak teraz Japończyk odrobi tą stratę, tym bardziej, że są jeszcze 2 konkursy na mamucie w Planicy, a jak wiemy Ito prowadzi w klasyfikacji PŚwL i ma spore szanse żeby wygrać. Rywalem, który może mu w tym przeszkodzić jest Kranjec, ewentualnie Bardal.
    Forma Japończyka objawiła się w Harrachovie, potem przygasła i wróciła na TCS. Od tamtej pory (od Oberstdorfu) Japończyk skacze świetnie: 8 razy na podium, 4 zwycięstwa i tylko 2 razy poza pierwszą 10. a poza pierwszą 5. tylko 3 razy! Gdyby miał trochę lepszy początek sezonu i wystartował w Zakopanem to spokojnie zdobyłby kulę.
    Moim zdaniem to najbardziej wyróżniający się zawodnik tego sezonu obok Bardala i Koflera. Zanotował bardzo dobry występ na TCS, gdzie niestety został skrzywdzony, a mógł powalczyć o zwycięstwo, dobre występy na skoczniach mamucich i świetne loty na Vikersund (szkoda, że tylko w drużynówce), a teraz jeszcze dobra końcówka. W tym sezonie Japończyk zaimponował mi swoim mocnym odbiciem. Pamiętam konkurs w Oberstdorfie, gdzie przy mocnym wietrze w plecy poradził sobie bardzo dobrze, jako jeden z nielicznych. To skoczek wszechstronny i kompletny, który radzi sobie na każdej skoczni i myślę, że w kolejnym sezonie lub w którymś z następnych będzie najlepszym skoczkiem świata.

  • anonim

    do Planicy pewniacy Stoch Żyła Krzysiek Miętus + Aleksander Zniszczoł może w końcu się odnajdzie w Oslo pewnie Kot też pojedzie ale ja bym wolał Kłuska i Murańke lub Byrta i Murańke

  • anonim

    wczoraj w kombinacji norweskiej Francuz miał przewage na Japończykiem Watabe 164
    Watabe wygrał a Chappuis był 23 i zostało juz tylko 72 pkt przewagi wiec wszystko jeszcze jest mozliwe,dzisiaj Chappuis sie spali i tylko od Watabe zależy czy zdobędzie kk

  • anonim
    Marcin A

    Akurat to że nie ma wyraźnego lidera jest plusem. Rok temu było tak że już praktycznie w Oberstdorfie po lotach znaliśmy zwycięzce KK bo Morgerstern miał 430 pkt przewagi nad Ammanem a do końca sezonu zostało tylko 5 konkursów więc łatwo policzyć że Morgi nie mógł tego stracić i już się nie emocjonowaliśmy rywalizacją o KK. Jedyny wyraźny lider to mógłby być Polak to wtedy nie miał bym nic przeciwko ale tak to ten sezon jest na tyle dobre że walka o KK jeszcze trwa i nie można od tak kogoś skreślić bo jak widać wszystko jeszcze możliwe a ten kto ma przewagę punktową to ma najłatwiejsze zadanie.

  • anonim
    ulubieńcy....

    Zaglądam na ten serwis nie od dziś i krew mnie zalewa... to co reprezentują swoimi opiniami niektórzy z użytkowników, jest wręcz żenujące. Puchar Świata to nie konkurs piękności.. ani konkurs na najbardziej sympatycznego skoczka. To są ZAWODY! Bardzo LOTERYJNE zawody, do tego dochodzą obciążenia fizyczne jak i psychiczne. Można powiedzieć że zawodnicy nie raz igrają z życiem. Bardal, Kofler, Ito, Gregor, Stoch czy Simi moim zdaniem każdy z nich jest wygrany ponieważ w każdym skoku ryzykują własne życie a przynajmniej zdrowie. Rywalizacja rywalizacją ale sprawy nie można postrzegać w kryteriach: wygląd, sympatyczność, kolor kombinezonu. forma równa, forma nie równa... Idąc tokiem rozumowania niektórych użytkowników KK dla Adama Małysza za 2007 nie powinna się należeć bo nie był równy cały sezon... Śledząc już od dawna bo od 2001 roku każdy sezon zimowy jak i LGP, z przykrością przyznam że ten sezon jest jednym z najgorszych jaki pamiętam, praktycznie brak wyraźnego lidera... brak zawodnika "goniącego" lidera... kombinacje FIS'u i jego asekuracyjna postawa... Większość konkursów w kiepskich warunkach( na to nic nie można poradzić... natura). Mieliśmy Austriackie podium T4S na dzień dzisiejszy pozostał po nich tylko cień. Vikersund to loty... Wiadomo że liczyli się lotnicy, formę mieli ale FIS nie pozwolił na to aby tak cudowny rekord pobić na MŚ chociażby o 0,5m. a warunki były żeby to zrobić. Postawę polaków oceniam bardzo dobrze powyżej oczekiwań, Stoch wypadł aż za dobrze... mam nadzieje że ten sezon to nie jego życówka, Piotrek Żyła ma potencjał na lotnika a nawet na lidera Polskiej reprezentacji tylko trzeba go "ogarnąć". Reszta chłopaków super postawa szczególnie juniorzy. Prośba do trenera Kruczka aby stawiał na młodych a nie na "starych znajomych".

  • anonim
    fdgdfg

    Specjalnie lądował bliżej? Zastanów się co piszesz jakby nie chciał wygrywać to by nie startował a nie specjalnie skracał skok. Po prostu jest nie równy i formy nie ma dlatego tak skacze.

  • anonim
    gdfgdf

    gregorek w planicy nie polata.ito,kranjec ,koch i ammann beda sie liczyc.Co z tego,ze jest lotnikiem skoro nie ma formy i jest nierowny?widzieliscie te jego opadniete narty po wyjsciu z progu?strasznie brzydko skacze, tak jakby nie mial sily albo mu sie nie chcialo i specjalnie ladowal blizej niz rywale

  • anonim

    Ach ten Ito tito! Cwana bestia z niego. Jest uzdolniony i nieobliczalny! Nie mówię tego z złym kontekście, tylko chodzi mi o to, że zawsze wyskoczy jak filip z konopii i przeskakuje najlepszych... Oni na tym wschodzie to chyba wszyscy tacy dzicy i nieobliczalni ;) Fajny jest i bardzo go lubię, ale nie umiem się do niego przyzwyczaić w tym sezonie w tej czołowej dziesiątce :)

  • anonim
    lenoxie

    Zobaczysz przeskoczy Ito a w Planicy minie Koflera i będzie 3 a może i 2 patrząc na formę Gregora. Ito będzie 3 i wszystko zakończy się dobrze z Austriakami na tyłachhhhhhhhhhhh.

  • anonim

    Powiedzmy sobie szczerze, realne szanse na KK mają tylko Bardal i Schlieri. Przy czym kibicuję norwegowi. 3 Konkursy, 112pkt różnicy . Niby dużo, ale nie aż tyle by spać spokojnie. Szczególnie, że dwa finałowe konkursy odbędą się w Planicy. A tam, jeśli pogoda będzie kapryśna, ( plus Sami Wiecie Jakich Dwóch Osób Decyzje) , mogą się zdarzyć cuda. Jeśli któryś z konkursów byłby rózgrywany przy kloteryjnych warunkach , to - odpukać w niemalowane- całkiem możliwy jest scenaríusz, ze Gregor wygrýwa konkurs, lub ewent jest drugi, a Anders pod w 3 dziesíätce, lub nawet poza drugą serią, i strata zniwelowana. Oby nie.
    Przy porównywalnych warúnkach , Schlieri już szans raczej nie ma. Ale jak to mówił slynny trener , dopuki piłka w grze...
    Widziałem już jeden cud na Velikance. 2007rók. Gdy po ms Adas mial 300pkt straty dó Jacobsena , nie wíezylem, ze go dogoni. Wierzýć zacząłem dopiero koło Holmenkolen , ale i tak trzeba było liczyć na gorszy występ norwega w planicy.

  • anonim

    Nie zgadzam się z wieloma komentarzami odnośnie tego że Ito może mieć żale do swoich trenerów za to że nie pojechał do Zakopanego.
    Dlaczego?
    Po pierwsze :Załóżmy że pojechał do Zakopanego. I co? mocny Kamil i Gregor oraz niemiec Frightag.W formie byli także Kofler oraz Prevc i Bardal. Daiki Ito mógłby zająć powiedzmy 2 i 6 miejsce.To 120 ptk.
    Na dzień dzisiejszy japończyk dalej by tracił ponad 100 ptk a w Oslo Bardal na pewno pokarze się ze świetnej strony na swojim terenie przed własną publicznością i przewaga by się nie zmniejszyła.Ewentualnie w Planicy Ito gdyby dwukrotnie zwyciężył norweg musiałby być w obu konkursach znależć się po za pierwszą 6
    Po drugie .Myslę że dzięki tej spokojnej przerwie i treningowi jaką miał Ito zyskał swierzość i błysk formy z lata.Popatrzcie na Koflera ,Gregora czy Kamila,,, widać zmęczenie a Bardal skacze powtarzalnie ale bez większego błysku. Zresztą Sezon 2011/2012 jest sezonem bez dominatorów. pamiętacie sezony gdy dominował Małysz Ahonen,czy Morgi albo Amman ze Szlirim.W tym sezonie nie ma wyrażnego lidera.każdy miał swoje 5 minut ale tylko 5 minut.

  • Emil profesor

    Czyli Słoweńcy nie wystawią w konkursie 4 zawodnika w klasyfikacji generalnej PK i innego co zdobył ponad 100 pkt PK mając limit 13 :) Mają silne zaplecze nie ma co.

  • marro profesor

    lista przedskoczków na Planice:
    1. Jaka Rus
    2. Rožle Žagar
    3. Matej Dobovšek
    4. Miran Zupancic
    5. Gašper Vodan
    6. Matic Kramaršic
    7. Andraž Pograjc
    8. Žiga Mandl
    9. Matjaž Pungertar
    10. Gašper Klinec
    11. Rok Uranc
    12. David Lazzaroni
    13. Maxime Laheurte
    14. Stefan Hayboeck
    15. David Fallmann
    16. Wilhelm Denifl
    17. Björn Koch
    18. Lukas Müller
    19. Robert Vitez
    20. Niko Hizar
    21. Gašper Berlot
    22. Ernest Prišlic
    23. Dejan Žujic
    24. Matej Likar
    25. Gašper Bartol
    26. Andraž Korošec
    27. Miha Kveder
    28. Aleš Hlebanja
    29. David Krapež
    30. Tim Babnik
    31. Luka Brnot
    32. Jaka Tesovnik

  • anonim
    Martyn

    No właśnie gdyby wtedy pojechał do Zakopanego to teraz także byłby wyżej i mniejszą stratę by miał. Ale myślę że Japończycy nie do końca wierzyli że Daiki Ito złapie taką formę przecież do Sapporo stał tylko 3 razy na podium w PŚ w tym sezonie,a po Kulm do lidera tracił aż 375 pkt i wtedy wydawało się że nie ma szans z Koflerem Schlierenzauerem Bardalem czy Stochem i nagle od Sapporo się zaczęło 6 razy na podium w tym 4 wygrane i Ito walczy o 2 miejsce w generalce a nawet o KK co jest prawie nie możliwe ale jednak szanse są. Pewnie teraz sobie tam w Japonii żałują albo tego TCS albo Zakopanego bo tam stracił te punkty które w tej chwili dały by mu KK albo możliwość walki do ostatniego skoku o końcowe zwycięstwo.

  • Martyn bywalec
    @magiczny17

    Też prawda, ale w obliczu punktów, których Ito nie zdobył w TCS, niewysyłanie go po tym fakcie do Polski było błędem.

  • Martyn bywalec
    @A.

    I tu się zgadam, moje "cud/kataklizm" zależy od perspektywy i osobistych preferencji. Ja też liczę na Bardala, więc dla mnie to by był kataklizm, ale jak ktoś wolałby Ito, to proszę bardzo, ma swoją opcję. ;)

  • anonim
    Martyn

    Jak napisałeś że Gregor dzięki Hoferowi bo pewnie ci chodziło do TCS no to Ito nie przez Zakopane tylko właśnie przez Hoferka który robił co mógł żeby Ito spuścić na bule(oberstdorf restart i insbruck) a Gregor żeby wygrał. Ito miałby pewnie ze 120 pkt więcej z TCS a Gregor ze 120 pkt mniej i teraz to nie Gregor miałby większe szanse na KK a właśnie Ito który z Bardalem walczył by do końca bo wydaje się mocniejszy teraz od Norwega.

  • anonim
    @ Martyn

    Jaki cud? Toż to by był najgorszy kataklizm ostatnich kilku lat w PŚ. Anders, nie daj się! Gregor i Andi - jak nie Kamil, to wy musicie zostać na podium PŚ. Kamil - jeszcze nie wszystko stracone, przypomnij sobie tegoroczne Zakopane i Predazzo!

  • Martyn bywalec

    I przyjmijcie do wiadomości, że Bardal pradopodobnie wygra, a jeśli straci Kulę (odpukać), to nie na rzecz Ito. ;) 48 punktów potrzebne do pokonania Japończyka to 3 piętnaste miejsca... albo jedno czwarte. ;)

  • Martyn bywalec

    Ja i tak widzę Ito najwyżej na 2. miejscu, ale Gregor prawdopodobnie w Planicy się obroni, tak więc na koniec sezonu obstawiam:
    1. Bardal (zasłużenie)
    2. Schlierenzauer (nie do końca zasłużenie, w sensie że za wysoko, brawa panie Hofer)
    3. Ito (szacunek, i kopnij pan w tyłek swoich zarządców związku, że Cię do Zakopanego nie wysłali)

  • ostry017 stały bywalec
    @pavel

    Ten ranking jest tylko tutaj zamieszczony, natomiast wszyscy wiemy że nikt za zwycięstwo w tym rankingu w tym roku specjalnej nagrody nie dostanie bo Turniej Nordycki się nie odbywa.

  • anonim

    Daiki Ito dość niespodziewanie zaatakował w Lahti i Trondheim 200 pkt zgarnął i ... nie walczy już tylko o podium ale nawet o 2 miejsce jak i o KK

  • anonim
    @ aa (13:50)

    Pozostaje mieć nadzieję, że chociaż w tych trzech ostatnich konkursach trafi na takie warunki, jak Kamil w piątek w Vikersund i w niedzielę w Lahti. I tym samym Andersowi nie zagrozi.

  • Martyn bywalec
    @Konri0123

    Ale naprawdę sądzisz, że Bardal przez ostatnie trzy konkursy nie zdobędzie nawet 48 punktów? Ja sądzę, że może je zdobyć już w Oslo. :) Poza tym kwestia "lotnictwa" Bardala jest dość ciężka do omówienia, w Kulm wygrał (przez dyskwalifikację Gregora, ale jednak) i zajął 3. miejsce, w Oberstdorfie dopiero 12., ale pierwszy skok trochę zepsuł, drugi był jeszcze niewystarczający ale lepszy. A w zeszłym roku w Planicy miał dwa piąte miejsca, więc kto wie, może tu (podobnie jak u Kamila) po prostu podchodzi mu skocznia? Tak czy inaczej, jeśli nie zdarzy się cud/kataklizm, Ito nie zdobędzie w tym roku Kuli.

  • OjciecMarek profesor
    @pavel

    Turnieju Nordyckiego nie ma w tym roku, to, co mają na skijumping.pl, to jakaś kompletnie fikcyjna klasyfikacja, którą nie ma się co nawet przejmować.

  • Xellos profesor
    zgadzam się z Maselniczka

    kula PŚ jest dla najrówniej skaczącego a to jest Bardal i koniec kropka

    może ta jego równość nie pozwalała na na wygrywanie seryjne, ale pozwalała na ciągłe trzymanie się w czubie a inni mieli wahania formy

  • anonim

    Wśrod rankingów mamy "ranking turnieju nordyckiego" i mam takie pytanko, skąd się wzieły tam 3 konkursy? Mieliśmy 1 w Lahti oraz 1 w Trondheim wczoraj, a Bardal prowadzi z 3 konkursami na końcie.

  • Maselniczka bywalec

    1 część sezonu Kofler,2 część Gregor,3 część Ito.Cały sezon najrówniejszy Bardal.Wniosek-Bardal zdobywa kk.

  • anonim
    jadzia

    Tak się składa że Ito też jest bardzo dobrym lotnikiem, w końcu jest liderem w klasyfikacji Pucharu Świata w lotach. Poza tym na MŚ w Vikersund skakał świetnie, z wyjątkiem pierwszego skoku w konkursie indywidualnym. Gdyby pierwszy skok był taki sam jak drugi to mógłby być nawet na podium, albo przynajmniej bardzo blisko podium.

  • anonim

    Ito nie wygra w planicy, bo "lotnicy" beda tam rzadzic czyli Koch i Kranjec i beda walczyc o zwyciestwo, Ito mysle, ze wyprzedzi Koflera w klasyfikacji i wskoczy na 3 miejsce generalce na koniec sezonu

  • anonim

    Wygrywa ten, który był najrówniejszy przez cały sezon. Punkty nie kłamią! Bardal niemal regularnie plasuje się w czołowej piątce. Daiki dopiero od Saporro zaczął skakać świetnie. Wcześniej wypadał słabo. Grzegorz i Kofi mają najwięcej zwycięstw - ale co z tego, skoro w jednym konkursie się wygrywa, a w drugim wypada poza czołową dziesiątkę! Wartość zwycięstwa jest duża, ale jeżeli osiąga się tyle miejsce poza dziesiątką, to na PŚ się nie zasłużyło. GO BARDAL! :))

  • anonim

    miejsca Ito
    q 20 14 2 16 37 19 5 3 27 5 4 2 - - 1 1 11 8 3 2 1 1
    miejsca Bardala
    11 15 2 3 4 1 3 6 9 4 2 3 1 40 3 2 14 4 3 1 12 2 4
    Ito wygrał 4 konkursy Bardal 3
    Moze Bardal jest równiejszy ale nie błyskotliwy i zawodził w TCS i na MŚWL Ito moze nie lepiej ale lepiej skakał w najwazniejszych imprezach tego sezonu

  • flam początkujący
    COC

    Witam,
    czy orientuje się ktoś czy dzisiaj są treningi w Kuopio i o której? Kto z naszych startuje?

  • kibic_malysza profesor

    Sezon życiowy Daiki Ito, ma bardzo realne szanse na 2 miejsce w końcowej klasyfikacji PŚ.

  • anonim
    @Konri0123

    I co mu da przeskakiwanie i kilka miejsc w momencie kiedy na 3 konkursy przed końcem ma 257pkt starty? Ito na kulę żadnych szans już nie ma, no chyba, że Bardal by złapał kontuzję jakąś.

  • anonim
    KK

    Ito nadal ma szansę na kule bo jest w takiej formie że może przeskoczyć Bardala w Oslo o parę miejsc a co do Planicy. No właśnie Ito w ostatnim czasie świetnie sobie radzi na każdej skoczni a Anders nie jest lotnikiem więc sprawa KK jest wciąż otwarta.

  • anonim

    dm
    Rozważ na chłodno cały sezon i pomyśl czy Ito skakał tak dobrze jak np. Bardal. Kryształowa kula to nie dobra forma na dwa czy może 4 konkursy to cały sezon równego skakania. Bardal musi się bronić i do końca nie jest w stanie skakać daleko i wygrywać, bo jeden błąd może go drogo kosztować. Zawodnicy z niższych pozycji nie mają teraz nic do stracenia dlatego skaczą bardziej swobodnie.

  • anonim

    Zwycięzcy nie przeszkodził nawet fakt, że tuż po odegraniu hymnu narodowego Japonii ktoś przez pomyłkę włączył niemiecki hymn, co wywołało wesołość na trybunach. źródło wp.pl

  • anonim
    @Saymon19 gg: 41282235, 09 marca 2012, 06:27

    KK jest nie mozliwe dla ITO w tym sezonie. Ma 253 punkty straty przy 3 Konkursach. czyli Bardal musi zdobyc 48 pkt w 3 Konkursach(co jest bardzo prawdopodobne) No i pozatym Ito by musial wygrac wszytkie 3 Konkursy(co jest w jego formie mozliwe, ale w skokach roznie to bywa) Dlatego KK nie bedzie dla Ito w tym sezonie. Ale dlaczego nie w nastepnym?

  • anonim
    @dm (*b67.neoplus.adsl.tpnet.pl), 09 marca 2012, 08:25

    gdy by gdy by..............Gdy by pojechal do Zakopanego moze by nie mial teraz takiej formy! W skokach nigdy nie wiadomo!

  • anonim

    gdyby nie posłuchał japonskich trenerow zostałby w Zakopanem i gdyby Tepes go nie zniszczył w Innsbrucku to połknąłby Bardala w Planicy
    Bardal nie wytrzymałby psychicznie a tak Gregora sie nie boi

  • Kierownik_kotlowni bywalec

    Ciebie, Ito-San, powinni przeprosić, Ito bardzo, twoi szkoleniowcy i ci giganci z Nippońskiego Ski Związku, którzy swoją bezmyślnością doprowadzili do tego, że będąc najlepszym zawodnikiem sezonu, Kryształowej Kuli nie zdobędziesz.
    Tylko dlatego, że startowałeś w 3 konkursach mniej.

  • anonim

    a zauważyliście że w trakcie 1 serii miedzy jakimis skoczkami jak puscili polska piosenke tzn madge tul "Jestem" ;D

  • anonim
    @damrs22

    TVP nie transmituje konkursu w sobotę, gdyż konkurs jest 11, czyli w niedziele.

  • OjciecMarek profesor
    @damrs22

    Tym razem żadna olewka - konkurs w Oslo jest w niedziele, w sobotę tylko treningi i kwalifikacje.

  • Narty321 stały bywalec

    W biegach nie ma w sobotę konkursu, bo w niedzielę 30 km będzie. W skokach chyba transmitują o 14:00 ale nie wiem dokładnie.

  • anonim

    @Narty321
    zgadza się,tu nie ma nic zaskakującego.On może wskoczyć na podium w każdej chwili.Ammann szybko dochodzi,kto wie czy na koniec sezonu nie eksploduje.

  • damrs22 stały bywalec

    Tak trochę nie w temacie, ale czy to prawda że TVP nie transmituje sobotniego konkursu w Oslo? Właśnie sprawdziłem program i szykuje się kolejna olewka ze strony publicznej.

  • Martyn bywalec

    Patrząc na Bardala, który w ponad połowie konkursów stał na podium i w większości pozostałych był w czołówce, a na nierówne ostatnio Gregora, sądzę ze Schlierenzauerowi nawet talent do lotów nie pomoże. :)

  • nomenomen bywalec
    kula w lotach

    Daiki Ito prowadzi w tym sezonie w klasyfikacji lotów; mała kryształowa kula jest tuż, tuż. I mam nadzieję, że będzie musiał przepraszać kolegów, że ją zdobył :)

  • Narty321 stały bywalec

    Stoch mnie "rozwalił"- "Jestem zaskoczony występem Simona Ammanna". Chyba Ammann nie jest byle jakim skoczkiem, co do pierwszej dziesiątki wchodzi okazyjnie..;D

  • anonim
    -

    Nie mylił się niegdyś w 2005 roku fiński trener Ari Peka Nikolla mówiąc o Daikim Ito że,, narazie to wszyscy patrzą na niego jak na młodzieniaszka ale za 2 lata będzie w pierwszej Trójce''. Nawiązując do tej wypowiedzi to mineło trochę więcej lat ale jest realna szansa że w tym sezonie może być nawet 2! .Przypomina mi się sytuacja z Hautamaekim w 2005 roku .Wszyscy liczyli że Małysz będzie na 3 miejscu w klasyfikacji generalnej PŚ.Aż tu nagle 6 konkursów z rzędu Matti zwyciężył i przesokczył Adama w końcówce.W tym sezonie jest podobnie.Łudził się Tajner w wywiadach w tvp przed konkursami że Stoch ma duże szanse by zakończyć sezon w pierwszej trójce a Ito nawet nie brał pod uwage jako zagrożenie dla Kamila .Wychodzi na to że japończyk do końca sezonu ulokuje się w trójce najlepszych A Kofler po raz kolejny po za wielką trójką a wydawało się po T4S że utrzyma do końca koszulkę lidera albo jedynie straci ją na rzecz Gregora. Stoch może liczyć w najlepszym razie na 4 miejsce co i tak będzie sukcesem.

  • Narty321 stały bywalec

    Nie zapominajcie, że to skoki. To loteria. Mam nadzieje, że Anders zdobędzie KK, ale ponad 100, 3 starty do końca da się odrobić.

  • Martyn bywalec
    marro

    KK praktycznie nierealna, jeśli w Oslo nie odrobi do Bardala przynajmniej 54 (!) punktów to ostatnie teoretyczne szanse idą się...

  • anonim

    Brawa dla Daikiego :) był naprawdę najlepszy dzisiaj... ma piękny styl lotu i ląduje jak piórko! należały mu się same 19,5 . Naprawdę najlepiej się go ogląda w locie chyba ze wszystkich :D to jest zawodnik- klasa! :)wprawdzie Kamil też ma bardzo ładny styl i pięknie się też ogląda Koudiego, który skacze bardzo poczciwie :D:D

  • PLANET bywalec

    Ale tak ogolnie to ma spore szanse na przeskoczenie Austriakow. Mimo, ze Kofler skoczyl dzis niezle, a śliniotok (widzieliscie, jaka z niego spluwaczka? 0 kultury, jeszcze na wizji w dodatku...) odbil sie drugim skokiem, to nie byloby dla mnie nic lepszego, niz przeskoczenie tego ostatniego. Trzeci moglby byc Kamil, kurcze : ) Moze sie sprezy..

  • skokib doświadczony

    Jak na konkurs rozgrywane nie w weekend było dużo kibiców. Już dawno chyba nie było tylu w Trondheim. Być może Norwegowie gdy usłyszeli, że FIS chce zabrać PŚ Trondheim się zmobilizowali i chcieli pokazać jakie jest zainteresowanie skokami, jakie odbywają się tam super zawód. Trzeba przyznać, że mnie dzisiejszy konkurs podobał się najbardziej w przeciągu całego sezonu(mimo,że Kamil nie stanął na podium). A drugi w kolejności chyba jest niedzielny konkurs w Predazzo.

  • Emil profesor
    @marro

    Wystarczy drugi taki konkurs jak dziś i Ito ma kule z głowy. Nawet wygrany konkurs przy 4 miejscu Bardala zabiera mu szanse na kulę. Zakładając że Ito wygra wszystkie konkursy Bardal musiałby być w każdym konkursie najwyżej 16.

  • PLANET bywalec

    marro: tez bym sie smial i mocno, ale Bardal chyba zdobedzie wiecej, niz te 47 punktow ... po prawdzie, bylo podwojnie smiesznie, bo w Sondzie obok nie ma nawet opcji wybrania Japonczyka :D realnie jednak patrzac, to chyba nie da rady. Ale moze na podium wskoczy, jak bedzie dalej trzymal TAKA forme. Kto wie...

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl