Rusza sprzedaż biletów na zawody Pucharu Świata w Wiśle!

  • 2015-06-19 14:22

Z uwagi na ogromne zainteresowanie kibiców organizatorzy Pucharu Świata w skokach narciarskich w Wiśle postanowili przyspieszyć proces sprzedaży biletów. Już od dzisiaj można zakupić wejściówki oraz karnety na zimowe konkursy na skoczni im. Adama Małysza, zaplanowane w dniach 4-5 marca 2016 roku. Dzień wcześniej odbędą się także kwalifikacje.

Nowością przygotowaną przez organizatorów podczas przyszłorocznych konkursów Pucharu Świata w Wiśle będą nowa trybuna siedząca A7, która będzie położona od strony Szczyrku w miejscu sektora B2 i starej trybuny A7 oraz A8, która powstanie w miejscu sektora B1 i będzie znajdowała się od strony parkingu. Komitet organizacyjny zawodów, mając na uwadze komfort kibiców podczas oglądania rywalizacji najlepszych skoczków świata, postanowili, że w miejsce sektorów stojących powstaną nowe trybuny z miejscami do siedzenia. Tym samym obiekt im. Adama Małysza będzie pierwszą skocznią w Pucharze Świata, która będzie posiadać wyłącznie miejsca siedzące. Na każdy dzień zmagań organizatorzy przygotowali 4418 biletów.

Konkursy Pucharu Świata w Wiśle sezonie 2015/2016 zostaną rozegrane w dniach 4-5 marca 2016 roku. Po raz pierwszy skocznia im. Adama Małysza będzie gościć dwa konkursy indywidualne w jednym sezonie pucharowego cyklu.

Ceny biletów:

Czwartek, 3 marca 2016 (treningi i kwalifikacje):
Cena: 30 zł

Piątek, 4 marca 2016 oraz sobota, 5 marca 2016 (konkursy):
Cena: 100 zł/1 dzień zawodów (na każdy dzień zawodów obowiązuje osobny bilet)

Do sprzedaży trafią także karnety na oba konkursy indywidualne w cenie 180 zł. Karnety nie są imienne.

Sprzedaż biletów prowadzić będą: internetowy portal www.kupbilet.pl, a także sklep "Wiślaczek", zlokalizowany obok budynku Poczty w Wiśle (Plac Hoffa 2, tel. kontaktowy: 502 205 443).

Nowością w sprzedaży biletów będzie możliwość ich zakupu w punkcie mobilnym PZN podczas FIS Grand Prix w Wiśle, które odbywać się będzie w dniach 31 lipca-1 sierpnia 2015 roku.


Adam Bucholz, źródło: PZN/wisla-malinka.com
oglądalność: (13187) komentarze: (85)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • monia866 doświadczony
    @amu,dzieki,ze mnie "bronisz"

    Nie napisalam przeciez nic innego niz wszyscy pod spodem;) Nie widze komentarzy;"Ale fajnie,ze tak drogo";)
    Jak dalej organizatorzy z prezesm Wasowiczem beda ustalac takie ceny,to przybedzie widzow,ale...za ogrodzeniem skoczni i na drzewach,hehe(tam tez jest dobry widok;)

  • anonim
    Nic nie kole

    To sa anonimowe wypociny niezadowolonych

  • anonim

    awel wcale nie wypisuje bzdur prawde napisała @monia866, a że prawda cie w oczy kole to już inna sprawa :)

  • anonim
    Monia

    Wypisujesz bzdury jak mało zarabiasz to idz do szefa a organizatora zawodów a po drugie jak sa krzesełka zle stojące zle to jakie do cholery będą dobre

  • monia866 doświadczony
    Co roku drozej....;(

    Po ile beda za 5 lat?;)1000zl ?;) Szkoda,ze nie idzie to w parze wyplatami:(
    Argument,ze i tak najtansze w Europie mnie nie przekonuje...wogole ceny w Polsce sa niedostosowane do zarobkow i te bilety to "najlepszy"przyklad;).A jak ktos chce przyjechac z rodzina?(w artykule nic nie ma np.o znizkach dla dzieci).Do tego nocleg i paliwo albo bilety na pociag...chyba caly miesiac musi pracowac,zeby odlozyc na jeden weekend imprezy;)

    "Usuniecie"miejsc stojacych wstawienie tam krzeselek(naprawde bardzo"potrzebne",zwlaszcza w zimie,chyba,ze ktos chce zamarznac;) tez bylo celowe,moim zdaniem.Organizatorzy(prezes Wasowicz?)odebrali w ten sposob kibicom mozliwosc wyboru.Do tej pory kazdy mogl zdecydowac czy woli sektor vipwski:(chyba 300zl) czy B1,za 40zl(a jest tam najlepszy kontakt ze skoczkami;)

  • anonim
    Dlaczego tak drogo????

    Nasi wreszcie przełąmali się, więc nasza kadra jednak dominuje! Tym bardziej, że znany pingpongistka Zbigniew Wodeczki zaangażował się w kampanię na rzecz osób homoseksualnych. To wielki dzień dla naszych skoków? Kiedy wreszcie szliża powołaja do kadry? To hajba, nasi trenerzy! Kruczek do wymiany!!!! Kamil się skończył,ale bez Kamilka też sobie poradzimy. Jesteśmy Polakami. Tak jak bez fortuny!!!!! Walczcie, nasi górą!

  • MSad_ profesor
    Kolega STINGERacy (*138.toya.net.pl) 22 czerwca 2015, 22:57

    What's the matter ?

  • anonim

    MSad_, kibicu telewizyjny....
    Na skoczni to ty byłeś.... ale przed telewizorem.

  • MSad_ profesor
    Ania (*162.neoplus.adsl.tpnet.pl) 22 czerwca 2015, 09:36

    Nie mam powodu Ci nie wierzyć,chociaz wyglada to na malo prawdopodobne.

  • Ania doświadczony
    MSad_

    Nie mam 12 lat. Owszem, miałam bilety w cenie 100 NOK za dzień, które teoretycznie nie obowiązywały na trybuny, a praktycznie zamknięta była tylko trybuna VIPowska a wszyscy ludzie dowolnie przemieszczali się po terenie skoczni w celu znalezienia dogodnego dla siebie miejsca - przyznam, że też mnie to zdziwiło, bo spodziewałam się "stania na drzewie". Nie mam żadnego powodu do wprowadzania ludzi w błąd, napisałam jak jest.

    Katniss: zgadzam się w 100%

  • anonim
    Fala krytyki ze strony kibiców skoków

    99% kibiców w tym ja jest oburzona wysokimi cenami na zimowe skoki w Wiśle

  • Katniss początkujący

    Już byście przestali mówić, że kibice skoków to sknery i ludzie bez kasy. Dużo z nich chce obejrzeć konkurs w przystępnych cenach, a organizatorzy w tym roku im to uniemożliwili. O wiele lepiej byłoby dać kilka kategorii cenowych, tak jak w ubiegłych latach, a nie każdy bilet po stówie. A do tego wszystkie miejsca są siedzące. To rozumiem, że nie będzie można stać przy barierkach w miasteczku skoczków? Już wystarczy, że nie można stać przy barierach na A4 jak jest konkurs. Organizatorzy przechodzą samych siebie w tym roku. Najpierw zaczynają sprzedawać bilety tydzień przed planowanym terminem na LGP, o którym poinformowali dzień wcześniej, teraz bilety na zimę, znowu bez żadnych informacji, kiedy rozpocznie się sprzedaż. Jakaś farsa, organizatorzy niszczą, przynajmniej dla mnie, piękno tego sportu, bo takich nerwów z biletami jeszcze nie miałam. Dzięki bardzo.

  • MSad_ profesor
    Aya (*v80.giganet.net.pl) 21 czerwca 2015, 18:17

    Kiedys widziałem w Zakopanem jak nieswieze oddechy to na trubunie potrzeby moczowe zalatwiali.
    Bedzie mniej kibicow a co za tym idzie bardziej cywilizowanie.

    Ps Nie ma tanszych biletow w Europie na zawody od Polski.

  • anonim
    MSad_

    Już nie przesadzaj, że aż tak narzekamy. Zresztą w tym wypadku przynajmniej jest konkretny powód. Jakoś w 2013 na LGP też było drożej niż w 2012, ale nikt nie narzekał, bo to się spokojnie mieściło w granicach normy. Teraz jest za drogo. Tyle w temacie.


    A co do "przed tv jest wygodniej" to co kto lubi... Wg mnie tej atmosfery na skoczni nic nie przebije, jeśli ma się oczywiście dobre towarzystwo i umie bawić. A jeśli chodzi o toaletę to wg mnie sposób jest prosty - nie pić piwa czy kawy przed samymi zawodami i po problemie.

  • MSad_ profesor
    realista1 (bywalec) 21 czerwca 2015, 18:03

    Nastepny chwalipieta telewizyjny kibic sie mądrzy.

  • realista1 stały bywalec
    Co do wisły

    Ja i tak nie mam najgorzej 50 km Samochodem z żoną to paliwa się na na raz wykupi nawet noclegu nie trzeba brać bo to nie daleko ja codziennie robię takie trasy 50 km.Także koszty raczej będę miał nie takie duże.

  • realista1 stały bywalec
    Mikolaj1

    Raz byłem na sektorze B nie da rady...Po raz piewrszy i ostatni tam poszedłem czy ja wiem czy taki C jest lepszy wszędzie te trybuny jak już następnym razem miałbym wybrać to chyba D,ale tak jak mówię ja wolę przed telewizorem z piwkiem sobie obejrzeć jest większy komfort,ale do Wisły może zajadę bo mam nie daleko zaledwie 50 km !!! na ten sam sektor bo tam miałem wygodę cóż pożyjemy zobaczymy.Wiem tylko to,że tu ceny są bardzo zawyżone.W Zakopcu też tyle bilety mogą kosztowac. Wąsowicz chce się dorobić.

  • Mikolaj1 weteran
    filip12345

    jakbyś był w sektorze A albo w sektorze B to jakbyś na chwileczkę wyszedł to już potem nie masz żadnych szans na powrót bo tam co chwilę się ktoś kręci najlepiej to iść na samym początku godzinę przed zawodami bo jak się idzie na ostatnią chwilę to już żadnych szans nie masz.Jeszcze potem trudno się w ogóle na trybuny dostać bo taka kolejka z kontrolami biletów.

  • filip12345 stały bywalec

    A ja jakoś nigdy nie byłem na zawodach pod skocznią. Nawet nie chciałbym, bo w domu jest wygodniej oglądać. Trybuny na konkursach są zawsze pełne, a jak na przykład komuś zachciałoby się do toalety to miałby problem, aby się wydostać. Pewnie na zawodach Pucharu Kontynentalnego i Fis Cupu jest dużo mniej kibiców na trybunach.

  • anonim

    przewiduje, że za bramą skoczni i w pobliskim lesie po lewej stronie będą rekordowe tłumy bo tylko 4tyś biletów i w dodatku takie drogie to parodia z ludzi. W Zakopanem wchodzi ponad 20tyś i biletów brakuje co roku bo sie sprzedają szybko a tutaj pan Wąsowicz wymyslil ceny po 100zł i tylko 4tyś miejsc bo idzie na zarobek

  • realista1 stały bywalec

    W tej Wiśle to akurat fajnie było nieźle wypocząłem i super mi się oglądało relaks 100%,ale w Oberstdorfie czy w Zakopanym to ścisk jeden wielki.

  • Mikolaj1 weteran
    realista1

    Ha no właśnie nie sztuka jest wydać na sektor, sztuką jest zająć dobry sektor żeby było wygodnie i przede wszystkim widocznie także następnym razem jak pojedziesz do Zakopca to bierz sektor C i będzie fajnie.

  • realista1 stały bywalec

    A ja to pierdziele byłem trzy razy na zawodach w live w Zakopanem 2014 i w Oberstdorfie 2009 na mamutach.I jeden wilki ścisk nie dość,że zero widoczności to jeszcze ciasno na tych trybunach.Wolę przed telewizorem siedzieć z piwkiem a nie.Zgadzam się to co napisał Kolos sam jeden bilet i to wszędzie powinien kosztować max 60 zł i to tyczy się nie tylko Polski.Jedynie gdzie tylko jakieś skoki widziałem to w Wiśle w tym roku na A2.

    Rocos nie każdy jest bogaty taki jak ty także wiesz.

  • MSad_ profesor
    Ceny biletow na Holmelkollen w 2014 r

    http://www.mojanorwegia.pl/wydarzenia/skoki_narciarskie__holmenkollen_8-9_marca-7239.html

    Najtanszy dla doroslego na 1 dzien gdzie mozna swobodnie ogladac skoki to 300 NOK czyli 150 zl na dzien

  • MSad_ profesor
    Ania (*l41.neoplus.adsl.tpnet.pl) 21 czerwca 2015, 15:23

    Smiech na sali?
    To ty chyba dzieciakiem (50 NOK za dzien) jestes
    Bilet dla dzieci należy się osobom do 12 roku życia. Dzieci poniżej 3 roku życia mają zapewniony darmowy wstęp (jeśli nie zajmą miejsca siedzącego).
    albo mialas bilet bez wejscia na trybuny 100 NOK za dzien
    Moze mialas bilety za 100 zl na 2 dni na drzewie

    Nie wprowadzaj ludzi w blad

    Podaje ceny biletow na zawody w 2014 roku przypominajac ze 1 NOK=0.47 zł



    8 MARCA

  • Ania doświadczony
    Śmiech na sali

    W tym roku byłam na zawodach na Holmenkollen w Oslo i za 2 dni zawodów oraz kwalifikacje (a także wstęp na zawody biegowe) zapłaciłam łącznie ok 100 zł. Na zawody do Zakopanego i Wisły jeżdżę od kilku lat - w tym roku chyba sobie odpuszczę, przynajmniej Wisłę. I to nie dlatego, że jako zły kibic nie będę odkładać cały rok, ale dlatego że to według mnie rozbój w biały dzień.

  • MSad_ profesor
    Kolos (doświadczony) 21 czerwca 2015, 11:16

    Zostan przed Tv.

  • Kolos profesor

    Powiem tak: ja bym w życiu nie pojawia pojechał na zawody LGP czy PŚ do wisły czy zakopanego, płacić setki złotych za ścisk i za prawie zerowy widok?? Wolne żarty.. ja wolę komfortową transmiję w TV. A na żywo to można jechać na MP, zwłaszcza letnie ( rok temu byłem w lipcu w wiśle) ludzi mało, bilety tanie (rok temu 20 zł) ijeszcze można przybić "piątkę" z czołowymi polskimi skoczkami jak się wie gdzie usiąść :) tyle w temacie drogich biletów...

  • Mikolaj1 weteran

    Tańszy sektor nie zawsze musi być zły i gorszy od tego droższego.

    Tak jak wspominałem wcześniej sektory C i D są najlepsze w Zakopanem a kosztują mniej niż sektory A i B które są według mnie najgorsze bo zero praktyczni widoczności.

    Co do Wisły zobaczę może faktycznie wybiorę ten nowy sektor A7.
    ''Raz się żyje''

  • anonim

    miejsca siedzące zimą po 100zł, a kto tam będzie siedział żeby sobie 4 litery odmrozić na tym plastikowym krzesełku

  • MSad_ profesor
    Aya (*v80.giganet.net.pl) 20 czerwca 2015, 22:46

    Gdzie Ty widzisz mój entuzjazm.Jestem zadowolony powodu tego ze ja takze musze zaplacic wiecej za bilet? Jesli juz sa takie ceny podopowiadam jedynie w jaki sposob zorganizowac kase a nie skacze z radosci ze podniesli ceny biletow.

    PS.Poza tym Polacy to naród wiecznych narzekań. Kraj podobno w ruinie itp...

  • veltomanka bywalec

    MSad_
    W Garmisch miałam miejsce stojące i nieźle widziałam za te 12 euro ale to było w 2011 roku.

  • anonim
    MSad_

    Akurat w tym wypadku jesteś jednym z niewielu entuzjastów nowych cen biletów. 99% komentujących (nie tylko tutaj) nie jest zbyt szczęśliwa i - tak - narzeka. Sami nieprawdziwi kibice?

    Niech będzie komplet, bo ja nie życzę źle organizatorom, ale biorąc pod uwagę to, że 1. rozdzielono Wisłę i Zakopane, więc kibice z daleka w większości wybiorą jedno miejsce, 2. bilety znacznie podrożały i 3. jak zauważył Mikolaj1 w marcu w Wiśle warunki mogą nie być sprzyjające to cóż...


    Co do sektorów w Wiśle to kiedyś uwielbiałam A4, ale niestety od jakiegoś roku praktycznie nie można tam kupić biletów, o ile nie siedzi się w dniu rozpoczęcia sprzedaży od rana i od razu rezerwuje. ;] Więc A3, jest równie fajny.

  • MSad_ profesor
    Mikolaj1 (doświadczony) 20 czerwca 2015, 19:00

    Kup sobie na ten nowy sektor A7 Ja bylem 2 razy w Wisle raz na A2 raz na A3 a teraz kupuje na A7 ktorej jeszcze nie ma :). Sprawdze widocznosc.
    W Zakopanym zawsze bylem na B ale teraz kupie na D.

    Cos mi sie wydaje ,ze Zakopane przykladem Wisly takze podniesie ceny biletow. A i B 100zl a C i D po 80 zl Ale chyba raczej nie.

    Wolalbym zaplacic jakiemus stajenenmu 100 zl i postac tylle godzin z końmi :)

  • Mikolaj1 weteran
    Zależy tez

    Zależy też w jakim miejscu się ustawisz w danym sektorze.Jednak A to największa beznadzieja.Nie wiem,ale te najlepsze sektory są zawsze tańsze.Nie wiem jak jest w Wiśle z sektorami który najlepszy bo jadę pierwszy raz.

  • Mikolaj1 weteran
    MSad_ Veltomanka

    Zależy też w którym roku z każdym rokiem ceny biletów się zmieniają.Chociaż chyba nie znacznie.

    MSad_ a w Zakopanem jaki lubisz najbardziej sektor? Bo ja lubię C jest najlepszy widać wszystkich skoczków autografy i inne sprawy a kosztuje 60 zł a sektor A i B [najgorsze] według mnie kosztują 70 zł.

    Sektor A i tak najgorszy w ogóle nie widać skoczka tylko jak się odbija nie widać jak ląduje.Zawsze jak jadę do Zakopca do sektor C albo D.Zależy kto jak lubi.

  • MSad_ profesor
    Mikolaj1 (doświadczony) 20 czerwca 2015, 18:45

    Jak Ci nie zalezy na wyjezdzie do Wisly to cos sie tak zacićwierzył na ta cene biletu.

    W Willingen za 100 zl czyli niecale 25 euro mialbys kiepski sektor :) a jak ju z jechac poza granice to co zalowac sobie na dobre miejsce ?


    veltomanka (bywalec)
    20 czerwca 2015, 18:45
    To zalezy na jaki sektor mialas ten bilet W GaPa-chyba cienko widzialas za te 12 euro-chociaż ?

  • veltomanka bywalec

    W Garmisch płaciłam 12 euro ale w Oberstdorfie 30.

  • Mikolaj1 weteran
    MSad_

    Wolałbym wydać 100 zł jadąc do Willingen niż do Wisły.Już więcej zasługuje Zakopane niż Wisła.Bo przynajmniej w Zakopanem warunki rzadko sprawiają kłopot a W Wiśle od 3 lat zawsze jest kłopot.Nie odpowiedziałeś mi jeszcze o warunkach.Od trzech lat w Wiśle jest problem bo a to zawsze nie ma warunków bo jest wiatr albo śniegu nie ma a w Willingen zawsze można rozegrać zawody. Kompletu nigdy nie będzie bo niektórzy już przekonali się co to jest Wisła jakie tam są warunki moim zdaniem takie ceny mogą tylko zniechęcić widzów.

    Ja zawsze będę twierdził,że NIEMIEC to NIEMIEC a POLAK to POLAK.

  • MSad_ profesor
    Mikolaj1 (doświadczony) 20 czerwca 2015, 18:27

    Ja juz w poprzednim komentarzu Ci odpisalem na ten Twoj komentarz:

    "Jestesmy w koncu w Europie czy nie? i to nikogo nie obchodzi ze w Niemczech inne sa zarobki. Kogo stac jedzie.
    Jakos nikt nie narzeka ze cena litra benzyny jest taka sam jak na zachodzie no moze niecuńko niższa."

    Tak skalkulowali organizatorzy w Wisle i wyszlo im 100 zl. Beda mieli komplet i tak i tak. Maja do interesu dokładać ?

  • Mikolaj1 weteran
    MSad_

    Porównaj sobie POLSKĘ do NIEMIEC.Polska kraj pełen długów.
    Willingen to świetna skocznia tam panuje niesamowita atmosfera i przeważnie warunki są tam dobre.A w Wiśle sorry,ale co jak co 100 zł jeszcze w zawsze jest loteria trzy ostatnie zawody sezony i zawsze loteria jak przyjedzie więcej niż 4 tysiące ludzi to się zdziwię dać 100 zł za jeden bilet i jeszcze nie wiadomo czy odbędzie się konkurs minimalna kwota biletu to 50 zł powinna być. Porównaj sobie Polska i Niemcy.

  • MSad_ profesor
    Mikolaj1 (doświadczony) 20 czerwca 2015, 17:56

    W poprzednim sezonie w Planicy placilem 35 i 40 euro w Willingen tak samo.
    Pane 100 zl to 25 euro.
    Jak widac bilety wstepu na PS ujednolicaja sie. Jestesmy w koncu w Europie czy nie? i to nikogo nie obchodzi ze w Niemczech inne sa zarobki. Kogo stac jedzie.
    Jakos nikt nie narzeka ze cena litra benzyny jest taka sam jak na zachodzie no moze niecuńko niższa.

  • anonim

    Serdecznie zapraszam w marcu do Wisły.Będę na koncercie śpiwał największe hity zespołu ich TROJE '' a wszystko to bo ciebie kocham'' Dzień dobry zastałem Jolkę itp.Gwarantuje świetną zabawę zresztą dostałem już zaproszenie od Teścia.

    Do zobaczenia

  • Mikolaj1 weteran
    MSad_

    ''W tym sezonie nie bylem w Palnicy (choroba) A tak od lat jezdze a moj syn zbiera kase juz od poprzedniej Planicy chociaz nie musi bo mnie stac ale niech sie uczy oszczedzac na to co lubi z kieszonkowego''

    Zawsze są jakieś sposoby uzbierania kasy,ale czy to naprawdę o to chodzi?

    Kto normalny teraz każe płacić za bilet 100 zł.Rozumiem 50 zł czy 60 zł jak to jest w przypadku Zakopanego.Ja na szczęście nie muszę zbierać kasy bo te 100 zł mam,ale co niektórzy? Totalna głupota organizatorów,ale w dzisiejszych czasach pieniądz gra główną role.W tym temacie chodzi mi przede wszystkim o te nienormalne ceny.

  • MSad_ profesor
    Aya (*v80.giganet.net.pl) 20 czerwca 2015, 17:37

    A w ktorym to miejscu obrazilem kogos?. Mowie prawdziwy kibic nie narzeka zbiera kase na zawody nawet jak mu to zajmie rok.

    W tym sezonie nie bylem w Palnicy (choroba) A tak od lat jezdze a moj syn zbiera kase juz od poprzedniej Planicy chociaz nie musi bo mnie stac ale niech sie uczy oszczedzac na to co lubi z kieszonkowego.

  • anonim
    MSad_

    Kompletnie nie rozumiem pisania, że ci, którzy nie pojadą na zawody bo ich nie stać / bo uważają, że się nie opłaca / cokolwiek to "żadni kibice". Serio? Ja tak jak pisałam jeżdżę od lat, ale znam też osoby, które z przeróżnych powodów nigdy na zawodach nie były, a wiedzą przewyższają niejednego "bywalca", więc może przestań obrażać innych.


    I jeszcze jedno: "Rozumiem ,ze nie wszystkich stać na te 100 zl". No, akurat w moim wypadku cały wyjazd to jakieś 650, lekko licząc. I nie płaczę, że mnie nie stać, bo stać, ale uważam, że będzie o wiele lepsza zabawa, gdy trochę dorzucę do tego interesu i wybiorę Planicę. Skoro już i tak będziemy jechać dwa razy to można zaszaleć. A co.


    Aha i na wyższych trybunach "od zawsze" można było oglądać zawody "w cywilizowany sposób", więc... :)

  • MSad_ profesor
    Mikolaj1 (doświadczony) 20 czerwca 2015, 14:26

    Kto sie z Toba zalozy jak wchodzi tylko 4418 osob a ty mowisz o 10 tys / Idiotow szukasz?

    Rozumiem ,ze nie wszystkich stac na te 100 zl ale zeby sie tu wyplakiwac ? Prawdziwy kibic znajdzie i ta kase. Jak przez rok nie uzbiera sobie kasy na zawody to zaden kibic i niech przy telewizorni zostanie.

    Nareszcie w cywilizowany sposob mozna live ogladac zawody a nie wachac zajzajer buchajacy z nieswiezych ust tzw. kibicow

  • anonim
    MSad_

    Ja się nie boję, mało tego - życzę organizatorom jak najlepiej :) napisałam, że nie jestem przekonana i już.
    Tylko dla mnie osobiście to przykre, już o tym rozmawialiśmy ze znajomymi (jeździmy od lat na zawody i zawsze w minimum 5 osób) i na dzień dzisiejszy wszyscy jesteśmy tego samego zdania - nie opłaca się.

    Podczas pierwszego PŚ w Malince w 2013 roku za miejsce na trybunie B1 płaciło się 40zł. i ludzi było na sztywno... Ech.

  • Mikolaj1 weteran
    MSad_

    No i co z tego? Ja jeżdżę co roku do Zakopanego i z każdym rokiem jest coraz mnie ludzi na trybunach.Więcej osób o prostu lubi bardziej oglądać skoki w telewizji niż na trybunach.Dużo ludzi dalej jarają skoki dalej mamy sukcesy tylko ceny porażają.Mogę się założyć,że w Wiśle nie będzie nawet 10 tysięcy osób 100 zł za bilet to chore.Ciekawe jakie ceny będą w Zakopcu.Czego teraz ludzie nie zrobią dla kasy.Ja bardziej lubię Zakopane tam jest inaczej chociaż w Wiśle nie byłem,ale w marcu jak zdrowie pozwoli pojadę.

  • MSad_ profesor
    Aya (*v80.giganet.net.pl) 20 czerwca 2015, 12:58

    Nie bój żaby na oba konkursy beda organizatorzy komplet. i wyjada swietnie.

  • anonim

    230zł. za sam wstep na skocznie... A gdzie jeszcze dojazd - w moim przypadku z bardzo daleka i zakwaterowanie. To juz wole zaoszczedzic wiecej i wybrac się do Planicy. Nie jestem przekonana czy organizatorzy tak swietnie wyjda na tych wysokich cenach biletow

  • asd weteran

    chore ceny

  • MSad_ profesor
    Mikolaj1 (doświadczony) 20 czerwca 2015, 10:42

    20 tys mowisz w Zakopcu. a wczesniej 50-60 tys? Teraz ludzi juz tak nie interesuje ( nie jarają skoki) a poza tym zmieniły sie przepisy organizowania imprez masowych na cywilizowany sposób. Mając 30 lat powinieneś o tym wiedziec.

  • slingshot początkujący

    Już drugi raz "postanowili przyspieszyć" i podają informację, że "już od dzisiaj". Nie fair, tyle powiem.

  • Mikolaj1 weteran

    Ale wcześnie te bilety !!!!!! do już wczesniej powinny być w Zakopcu nic nie przebije Zakopanego pierwszy raz pojechałem do Zakopca jak miałem 17 lat [2002 rok].Ludzie na trybunach się nie pomieszczali 50,60 tys widzów jak nie więcej a teraz co przyjdzie 20 tys jak nie mniej. Pojadę w następnym roku do Zakopca i po raz pierwszy do Wisły.

  • anonim
    OMG :O

    OMG :O ceny biletów to masakra :O :/ ale czego sie nie robi dla skoków :O

  • MSad_ profesor
    Piotrek (*-94.dynamic.chello.pl)

    Mówisz "Z tamtąd" "z zza"
    Dokładnie to co widać ?

  • anonim
    MSad

    Z tamtąd wszystko widać. Mnóstwo ludzi ogląda z zza ogrodzenia za darmo

  • MSad_ profesor
    OjciecMarek (weteran) 19 czerwca 2015, 19:10

    Cos mi sie wydaje ,ze chyba nigdy nie byles na tej skoczni. Nie ma tam w poblizu lasku tylko wysokie drzewa a jakbys znalazl lasek czy wlazl na drzewo to z obu skoczni nie widac.
    Pojedz nie zaluj kasy i sam sprawdz.

  • OjciecMarek profesor

    Przeczuwam duży wzrost popularności loży VIP w pobliskim lasku.

  • EmiI profesor

    Cóż prawo popytu i podaży. Widać uznali że popyt duży, a podaż przez małe trybuny mała.

  • MSad_ profesor

    Olać Wisłę? Zakopane tez olejesz jak beda takze po 100 zł ?

    Prawdziwy kibic uzbiera sobie kaskę przez cały rok na te polskie konkursy a nie nawołuje do olania ktoregos.

    Wniosek moze byc tylko jeden - olać takich kibiców jak ty.

  • anonim
    Wniosek

    Wniosek może być tylko jeden: olać Wisłę i poczekać na Zakopane!

  • anonim
    chyba masz stary cennik

    @Rally Fan
    Najtańszy karnet na Rajd Polski na 4 dni kosztuje 150zł, ze wstępem na wszystkie odcinki specjalne 200zł. 2 dni skoków=4 dni Rajdu Polski ;p

  • anonim
    Żenada

    Jeżdżę z rodziną na skoki i wyszłoby na to, że za dwa dni skoków wydałabym 800zł, nie ważne czy będę miałam najlepsze miejsca czy takie z których nie zobaczę nic. Organizatorów chyba już do końca poje..... Do tego dochodzi jeszcze zakwaterowanie w jakimkolwiek pensjonacie, żeby można było na spokojnie przeżyć te dwa dni. Nikt nie pomyślał chyba o tym. To żenujące, bo na pewno w tym roku nie pojadę na skoki z przyczyn finansowych. Nie zarabiam kokosów, żeby pozwolić sobie na takie coś.
    Już nawet PZPN ma tańsze bilety na mecze.
    Żenada.

  • anonim

    oszaleli z cenami

  • anonim
    JA rezerwoje 10 karnetów

    To wcale nie jest tak drogo karnet na rajd Polski kosztuje 400zl

  • anonim

    coś wczesnie te bilety i drogie

  • mayday początkujący
    BILETY TERAZ A W 2013

    Pomyśleć, że w 2013 na lgp siedzące były za 40zł, a dodatkowo zadaszone za 60zł. Wiem, że to było latem, ale nie ma to jak chęć zarobienia na fanach, którzy nie będą już tak chętnie masowo wykupywać biletów za tak wysoką cenę, bo jest to duża kwota. Szkoda, bardzo szkoda :((

  • aaa stały bywalec
    Kpina

    No bez jaj, to już jest żart z kibiców, dla komfortu zrobili miejsca siedzące?? chyba dla zarobku i pretekstu podniesienia ceny biletów, to jest właśnie chytrość polaka. Byle wydoić, byle zarobić, chamstwo.

  • Snoflaxe weteran

    Ceny biletów to jakaś kpina.

  • anonim
    brak k(l)asy ze strony organizatorów?

    już nie wiedzą ile zarobić...to najprościej dać cenę po 100 złotych za każdy bilet...

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl