TCS w Oberstdorfie: Seria próbna dla R. Kobayashiego, Stoch, Żyła i Kubacki w czołówce!

  • 2018-12-30 16:43

Ryoyu Kobayashi okazał się najlepszy w serii próbnej przed inauguracyjnym konkursem 67. Turnieju Czterech Skoczni w Oberstdorfie (HS137). Lider Pucharu Świata oddał skok na odległość 137 m. Trzecie miejsce zajął Kamil Stoch (129 m), piąty był Piotr Żyła (135 m), a szósty - Dawid Kubacki (125,5 m).

W serii próbnej najdalej poszybował Ryoyu Kobayashi. Japończyk wylądował na 137 metrze i wyprzedził o dwa punktu Norwega Andreasa Stjernena (135,5 m). Trzecie miejsce zajęli ex aequo Kamil Stoch (129 m) oraz Niemiec Markus Eisenbichler (133 m). Piąty był Piotr Żyła (135 m), natomiast szósty - Dawid Kubacki (125,5 m).

Czołową dziesiątkę rundy uzupełnili Stephan Leyhe (132 m), Johann Andre Forfang (130,5 m), Karl Geiger (129 m) oraz Stefan Kraft (125 m).

Jakub Wolny po skoku na odległość 125 metrów zajął czternastą pozycję. Trzydziesty ósmy był Stefan Hula (114,5 m), a czterdziesty pierwszy Aleksander Zniszczoł (110,5 m).

Serię próbną rozegrano z 8. belki startowej przy loteryjnych warunkach wietrznych.

Gdyby seria próbna była pierwszą rundą konkursową, swoje pojedynki KO wygrałoby czterech Polaków - Kamil Stoch, Piotr Żyła, Dawid Kubacki oraz Jakub Wolny.

Początek konkursu o 16:30. Transmisja w TVP1, TVP Sport i Eurosport 1.

Wyniki na żywo będziecie mogli śledzić za pośrednictwem relacji LIVE FIS >>

lub relacji Berkutschi >>

Wyniki serii próbnej TCS w Oberstdorfie (HS137); 30.12.2018
lp.nrimię i nazwiskokrajodl.belkakm/hkomp.nota
1 2 KOBAYASHI Ryoyu 137.0 8 92.3 -1.8 88.8
2 4 STJERNEN Andreas 135.5 8 93.2 -1.1 86.8
3 30 EISENBICHLER Markus 133.0 8 92.8 0.8 84.2
3 8 STOCH Kamil 129.0 8 92.0 8.0 84.2
5 3 ZYLA Piotr 135.0 8 92.5 -3.5 83.5
6 9 KUBACKI Dawid 125.5 8 92.7 10.3 80.2
7 17 LEYHE Stephan 132.0 8 93.2 -3.0 78.6
8 48 FORFANG Johann Andre 130.5 8 92.8 -0.8 78.1
9 23 GEIGER Karl 129.0 8 92.8 0.4 76.6
10 1 KRAFT Stefan 125.0 8 92.3 2.7 71.7
11 13 JOHANSSON Robert 121.0 8 92.6 9.8 71.6
12 45 SEMENIC Anze 124.0 8 92.5 2.5 69.7
13 28 FANNEMEL Anders 125.0 8 92.5 0.3 69.3
14 29 WOLNY Jakub 125.0 8 92.4 -0.1 68.9
15 26 AALTO Antti 121.5 8 92.5 5.9 68.6
16 10 WELLINGER Andreas 117.5 8 93.1 12.7 68.2
17 25 AMMANN Simon 122.0 8 92.1 4.2 67.8
18 16 PASCHKE Pius 122.5 8 92.0 2.7 67.2
19 18 KLIMOV Evgeniy 121.0 8 92.3 2.6 64.4
20 6 KOUDELKA Roman 121.0 8 92.0 2.4 64.2
21 34 HAMANN Martin 122.5 8 92.3 -1.3 63.2
22 47 ITO Daiki 119.0 8 92.0 4.8 63.0
23 43 PEIER Killian 117.0 8 92.2 7.6 62.2
24 12 FREITAG Richard 115.0 8 92.3 11.0 62.0
25 49 BOYD-CLOWES Mackenzie 123.5 8 92.4 -4.9 61.4
25 21 DAMJAN Jernej 117.5 8 92.3 5.9 61.4
27 27 NAKAMURA Naoki 119.0 8 92.0 2.6 60.8
28 20 HAYBOECK Michael 118.5 8 92.9 3.4 60.7
29 40 ASCHENWALD Philipp 114.0 8 92.4 10.5 59.7
30 35 TANDE Daniel Andre 118.0 8 92.7 3.1 59.5
31 5 HUBER Daniel 114.5 8 91.8 8.6 58.7
32 24 FREUND Severin 117.5 8 92.4 3.1 58.6
33 36 BAER Moritz 116.0 8 92.1 5.0 57.8
34 39 ZOGRAFSKI Vladimir 111.5 8 91.6 12.7 57.4
35 15 ZAJC Timi 112.5 8 92.4 10.2 56.7
36 19 POLASEK Viktor 113.0 8 92.1 7.4 54.8
37 22 HOFFMANN Felix 117.0 8 91.8 0.1 54.7
38 31 HULA Stefan 114.5 8 92.6 4.2 54.3
39 44 KOBAYASHI Junshiro 112.5 8 91.9 7.3 53.8
40 32 PAVLOVCIC Bor 113.5 8 76.3 5.1 53.4
41 33 ZNISZCZOL Aleksander 110.5 8 92.4 10.3 53.2
42 41 SCHIFFNER Markus 109.0 8 92.2 11.1 51.3
43 7 SIEGEL David 113.0 8 92.6 3.8 51.2
44 11 SATO Yukiya 111.5 8 92.1 6.4 51.1
45 42 HLAVA Lukas 109.0 8 92.6 10.5 50.7
46 38 PEDERSEN Robin 107.0 8 92.8 12.2 48.8
47 37 FETTNER Manuel 102.5 8 92.3 20.1 48.6
48 46 PREVC Peter 109.0 8 92.4 7.2 47.4
49 14 SCHMID Constantin 103.0 8 92.4 8.6 38.0
50 50 LEAROYD Jonathan 107.0 8 92.2 0.9 37.5

Wyniki serii próbnej z uwzględnieniem par KO:
Lp.NrZawodnikKrajOdl.Belkakm/hKomp.Nota
1 2 KOBAYASHI Ryoyu 137.0 8 92.3 -1.8 88.8 Q
2 4 STJERNEN Andreas 135.5 8 93.2 -1.1 86.8 Q
3 30 EISENBICHLER Markus 133.0 8 92.8 0.8 84.2 Q
3 8 STOCH Kamil 129.0 8 92.0 8.0 84.2 Q
5 3 ZYLA Piotr 135.0 8 92.5 -3.5 83.5 Q
6 9 KUBACKI Dawid 125.5 8 92.7 10.3 80.2 Q
7 17 LEYHE Stephan 132.0 8 93.2 -3.0 78.6 Q
8 48 FORFANG Johann Andre 130.5 8 92.8 -0.8 78.1 LL
9 23 GEIGER Karl 129.0 8 92.8 0.4 76.6 Q
10 1 KRAFT Stefan 125.0 8 92.3 2.7 71.7 Q
11 13 JOHANSSON Robert 121.0 8 92.6 9.8 71.6 Q
12 45 SEMENIC Anze 124.0 8 92.5 2.5 69.7 Q
13 28 FANNEMEL Anders 125.0 8 92.5 0.3 69.3 LL
14 29 WOLNY Jakub 125.0 8 92.4 -0.1 68.9 Q
15 26 AALTO Antti 121.5 8 92.5 5.9 68.6 Q
16 10 WELLINGER Andreas 117.5 8 93.1 12.7 68.2 Q
17 25 AMMANN Simon 122.0 8 92.1 4.2 67.8 LL
18 16 PASCHKE Pius 122.5 8 92.0 2.7 67.2 Q
19 18 KLIMOV Evgeniy 121.0 8 92.3 2.6 64.4 Q
20 6 KOUDELKA Roman 121.0 8 92.0 2.4 64.2 LL
21 34 HAMANN Martin 122.5 8 92.3 -1.3 63.2 LL
22 12 FREITAG Richard 115.0 8 92.3 11.0 62.0 Q
23 27 NAKAMURA Naoki 119.0 8 92.0 2.6 60.8 Q
24 20 HAYBOECK Michael 118.5 8 92.9 3.4 60.7 Q
25 40 ASCHENWALD Philipp 114.0 8 92.4 10.5 59.7 Q
26 5 HUBER Daniel 114.5 8 91.8 8.6 58.7 Q
27 36 BAER Moritz 116.0 8 92.1 5.0 57.8 Q
28 44 KOBAYASHI Junshiro 112.5 8 91.9 7.3 53.8 Q
29 37 FETTNER Manuel 102.5 8 92.3 20.1 48.6 Q
30 19 POLASEK Viktor 113.0 8 92.1 7.4 54.8 Q
31 47 ITO Daiki 119.0 8 92.0 4.8 63.0
32 43 PEIER Killian 117.0 8 92.2 7.6 62.2
33 49 BOYD-CLOWES Mackenzie 123.5 8 92.4 -4.9 61.4
33 21 DAMJAN Jernej 117.5 8 92.3 5.9 61.4
35 35 TANDE Daniel Andre 118.0 8 92.7 3.1 59.5
36 24 FREUND Severin 117.5 8 92.4 3.1 58.6
37 39 ZOGRAFSKI Vladimir 111.5 8 91.6 12.7 57.4
38 15 ZAJC Timi 112.5 8 92.4 10.2 56.7
39 22 HOFFMANN Felix 117.0 8 91.8 0.1 54.7
40 31 HULA Stefan 114.5 8 92.6 4.2 54.3
41 32 PAVLOVCIC Bor 113.5 8 76.3 5.1 53.4
42 33 ZNISZCZOL Aleksander 110.5 8 92.4 10.3 53.2
43 41 SCHIFFNER Markus 109.0 8 92.2 11.1 51.3
44 7 SIEGEL David 113.0 8 92.6 3.8 51.2
45 11 SATO Yukiya 111.5 8 92.1 6.4 51.1
46 42 HLAVA Lukas 109.0 8 92.6 10.5 50.7
47 38 PEDERSEN Robin 107.0 8 92.8 12.2 48.8
48 46 PREVC Peter 109.0 8 92.4 7.2 47.4
49 14 SCHMID Constantin 103.0 8 92.4 8.6 38.0
50 50 LEAROYD Jonathan 107.0 8 92.2 0.9 37.5

Adam Bucholz, źródło: Informacja własna
oglądalność: (32369) komentarze: (286)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • stivus profesor
    @Indor_indor @Kocurello1

    Wiola4697. Czy ty musisz tak bluzgać na wszystkich, którzy nie podzielają twojego zdania. Ja się zresztą tez do nich zaliczam bo myślę trzeźwo, a nie podając argumenty żywcem z podwórka.

  • stivus profesor
    @Matos @Matos

    Mamy trzech w top 10 i bryndza? No weź zejdź na ziemię. Bryndzą jest byc moze tylko postawa Kamila, któremu ten skok nie wyszedł. Ale w 2.serii powinno byc lepiej.

  • stivus profesor

    Kobayashi po jednym skoku ma już 12,5 punktu przewagi nad Stochem. Kamil zepsuł skok i nie ma co szukać innych przyczyn. Forma jest na pewno wyższa niż pokazał to ten skok. Ryoyu jest nie do pobicia i moze podobnie jak w zeszłym roku Kamil zgarnać wielkiego szlema. Wszystko wskazuje na to, że tak może być, choć z drugiej strony wiadomo, że to nie takie proste. Byli bowiem skoczkowie w podobnie spektakularnej formie, którym sie to nie udało.
    Bardzo cieszy postawa Piotrka i tutaj są duże szanse na podium, chociaż i Eisenbichler i tym bardziej Stjernen wydają się bardzo mocni. Szczerze powiem, że po MP i po wczorajszych treningach nie oczekiwałem po nim dużo i cholernie się ciesze że sie myliłem. Dawid chyba ponad swoją solidną przeciętność nigdy nie wyjdzie, a liczyłęm na niego przed tym sezonem jak na żadnego z naszych, a już na pewno nie na Piotrka. Żyła może byc na podium w klasyfikacji końcowej bo nie ma skoczka w stawce (oprócz rzecz jasna Kobayashiego) który by skakał tak równo. Może powtórka z sezonu 2016-2017?

  • Olcia_C stały bywalec
    @wiola4697 @wiola4697

    Weź się kobieto opanuj, gość ma super formę, to jest SPORT... jeszcze napisz, że Kamilowi zabrał zwycięstwo.

  • przemek32143 profesor

    Jakimś cudem Eisenbichler oddał świetny skok w ocenianej serii.To jest nota na top 5 pierwszej serii.

  • Kocurello1 doświadczony
    @Indor_indor @wiola4697

    Kombinezon to tylko malutka część sukcesu... w skokach najbardziej liczą się umiejętności a Ryoyu ma na ten moment najlepszą technikę na świecie plus idealny "wstrzał" w próg dzięki czemu odlatuje rywalom.

  • grzmiwuj doświadczony
    a nie mówiłem?

    No i nie mówiłem? A śmiano się tu ze mnie, że Kobayashi może wygrać z Kamilem różnicą 15 punktów. To jeszcze nie będzie najgorzej, jeśli tak by się skończyło...

  • wiola4697 profesor

    Ciekawe jakby ten cholerny Japoniec skoczył przy warunkach Kamila...

  • wiola4697 profesor
    @Indor_indor @AgresywnaAmeba

    Weź się lecz idioto. Gbyby Japoniec nie miał tego kombinezonu to by gucio zrobił

  • Bernat__Sola profesor
    @Kolos @kolos

    No rzeczywiście, odjęli mu za wiatr 0,1. Prawdziwy huragan...

  • AgresywnaAmeba początkujący
    @Indor_indor @Snickers96

    Ja rozumiem, że żyjecie historią bo nie macie czym innym, ale na szczęście aktualnie fakty są takie, że Ryoyu jest o 2 klasy lepszy od Stocha i o 1 od Żyły.

  • albi_jan początkujący
    Pierwsza seria

    Ogólnie dla Polaków seria dość udana, trzech w dziesiątce, dobre skoki Kamila i Dawida, bardzo dobry Piotrka. Turniej dopiero się zaczął, więc spokojnie, wszystko jest możliwe ;)

  • Matos bywalec
    .

    Ale bryndza dzisiaj

  • Snickers96 doświadczony
    @Indor_indor @indor_indor

    przykre te dwa ostatnie TCSy musiały dla Ciebie być widząc Stocha dominatora...

  • kibicsportu profesor
    @Indor_indor @indor_indor

    Zamknij mordę idioto.

  • alo profesor

    Zeby Zyla chociaz podium zlapal. Stoch na razie srednio jak na siebie. Oby utrzymal miejsce w 10.

  • anonim

    Boyd Clowes przegrywa o 0.1 ... przypomniało mi się jak Rowley cztery lata temu jedyny raz w karierze zakwalifikował się do konkursu, w konkursie sensacyjnie dobrze skoczył i ... był szóstym z przegranych.

  • Indor_indor stały bywalec
    BRAWO RYOYU!! NIPPON BANZAI!!

    A Polaki już myślały, że Stoch po raz trzeci wygra!!!

    hahhhahahaaa

  • Stoszek profesor
    @Skoczek3211 @Skoczek3211

    Stoch do Żyły 5 pkt traci

  • Snickers96 doświadczony

    Kamilowi zabrakło 2 metry więcej jak w treningu i byłoby lepiej

  • Cejot stały bywalec

    Będzie 2 x 4 x TCS pod rząd. Stoch 2017/2018 i Kobajaszi w tym sezonie.

  • AgresywnaAmeba początkujący

    Serie próbne - lepszy Japończyk
    Kwalifikacje - lepszy Japończyk
    1 seria - lepszy Japończyk

    Ale i tak dla niektórym turniej wygra Stoszek. Ale będzie komedia 6 stycznia.

  • Bernat__Sola profesor
    @sebo939 @sebo939

    Clowes już przecież takie skoki w tym sezonie miewał.

  • Kolos profesor

    W warunkach Stocha Kobayashi nie skoczyłby dalej od niego.

    Kraft lokata nadal mocno na kredyt. Kolejny raz w huraganie pod narty.

  • camdene profesor
    @cavalierjan19 @cavalierjan19

    jest jeszcze 2 seria..

  • PudelkoZapalek profesor

    same 18 za ladowanie Ryoyu to farsa

  • Skoczek3211 weteran
    No to Żyła

    Dziś tyko bije się o podium!

  • alo profesor

    Ktos sie ludzil ze bedzie inaczej? Juz wiadomo kto wygra 67 TCS.

  • Snickers96 doświadczony

    nie no jak kobayashi będzie cały czas w takiej formie tutaj jak od początku sezonu to zwycięzca TCS jest znany.

  • Bernat__Sola profesor
    @stivus @stivus

    Już w Wiśle miał połknąć, a sam został połknięty.

  • Stoszek profesor
    @AgresywnaAmeba @AgresywnaAmeba

    Do Kupicha nie masz startu.

  • synwacka stały bywalec
    low, low.. będzie dobrze

    spokojnie to dopiero początek - przed nami jeszcze 7 skoków...

  • cavalierjan19 profesor

    Choć jak Stoch straci do Ryoyu dziś koło 15 punktów to dramatu nie będzie.

  • Kolos profesor

    No tak Kobayashi w huraganie pod narty....

  • icemen123 bywalec
    -

    Ale ma farta do wiatru,..

  • koronex1989 doświadczony

    Macie swoje nieradzenie z presją hahahah

  • Adrian36 stały bywalec

    Kobayashi i wszystko jasne. Tak jak sądziłem. On i niemieckie podium pewnie na koniec.

  • Snickers96 doświadczony

    przypomina gregora schlierenzauera jak się rodził na ten moment jednak klasa, ciężko z nim będzie i w TCS nawet

  • anonim

    Ryoyu nie ma rywali poki co

  • camdene profesor
    Dziękuję

    ja postoję...

  • krzychszp doświadczony
    I to tyle

    Jeśli chodzi o ten TCS, nikt nie ma nawet startu do Japończyka

  • sebo939 stały bywalec

    Gdzie on wyląduje, wylądował :D

  • AgresywnaAmeba początkujący

    No i nie ma Stocha. Japończyk nim pozamiatał dywan.

  • skokowy123 profesor

    Ryoyu się skończył

  • Skoczek3211 weteran

    No to dziękujemy!!

  • cavalierjan19 profesor

    I po ptokach

  • PudelkoZapalek profesor

    Kobayashi to ma farrta do wiatru

  • yyy profesor

    KONIEC

  • kubson97865 profesor

    Będzie 3 Polaków w 10
    A tu malkomenci i niemieccy kibice sami

  • anonim

    Fajnie by było gdyby trenerzy mieli opoznienie na swoich monitorach takie jak my w tv hahah

  • skifightero doświadczony

    No to Kobayashi 140 przy tych wiatrach :)

  • sebo939 stały bywalec

    skoro Clowes tak skoczył to Kobayashi 140 metrów

  • xzcvvy weteran

    Ehh nie podoba mi się dzisiajejszy konkurs
    Bardzo ciezko

  • krzychszp doświadczony
    Żyła

    Dziwnie leci, jakby miał przybulić ale odlatuje, tylko o nz naszych na plus

  • Bernat__Sola profesor

    Daiki świetnie jak na tę formę. Stjernen coraz lepiej. Forfang dobrze, Żyła lepiej.

  • Snickers96 doświadczony

    w tych warunkach dobrze, ale nie jakoś super

  • sebo939 stały bywalec

    Brawo Piotrek

  • cavalierjan19 profesor

    Piotrek elegancko

  • koronex1989 doświadczony

    Pięknie!!

  • Goldiii początkujący
    Stoch

    Z okazji rozpoczęcia Turnieju Czterech Skoczni zapraszam na 28-minutowy dokument porównujący największe sukcesy najlepszych polskich skoczków w historii tej dyscypliny czyli Adama Małysza i Kamila Stocha. Serdecznie zapraszam!

    https://m.youtube.com/watch?v=CPqC_wozpgI&index=2&list=PL5t4Z2isrxdqxYPeqb3SNmTwQCUjbap5a&t

  • stivus profesor
    @sebo939 @sebo939

    Jakie warunki? Zawsze warunki, noty za słąbe itp.itd.. Żenada

  • Stoszek profesor
    @stivus @stivus

    To tylko 5 metrów i da się to zrobić

  • Snickers96 doświadczony
    @AgresywnaAmeba @AgresywnaAmeba

    skijumping.de w takim razie polecam xd

  • AgresywnaAmeba początkujący

    Ja nie jestem żadnym malkontentem, ja się cieszę, że żelazny faworyt niedowiarków Stoch partoli skoki bo więcej miejsc w czołówce dla Niemców.

  • koronex1989 doświadczony

    Żyła błagam ratuj honor

  • Snickers96 doświadczony
    @koronex1989 @koronex1989

    no spóźnił przecież...zobacz jaki miał kąt odbicia

  • lena938 stały bywalec

    i warunki sie poprawiaja na top3 - standard

  • stivus profesor

    Stoch połknie dzisiaj w drugim skoku Hubera, Johanssona i Zajca. Eisenbichler to już 10 punktów więc będzie cieżko. Przy odrobinie szczęścia może być podium a na pewno miejsce w szóstce. Oby tylko za dużo dziś nie stracił.

  • Stoszek profesor
    @anonim @Joker

    Heheh

  • sebo939 stały bywalec

    Huber gorszy wiatr i 2 metry dalej. Kamil po prostu skoczył słabo i nie co pieperzyć o warunkach. Mam nadzieje że Kobayashi w podobnych warunkach skoczy swoje i zamknie temat że warunki wypaczają konkurs

  • Snickers96 doświadczony
    @AgresywnaAmeba @AgresywnaAmeba

    typowy polski malkontent, Stoch już nic nie musi, tylko dobrze skakać i cieszyć fanów ;)

  • koronex1989 doświadczony

    No nie Huber lepszy od Stocha? Kamil naprawdę porządnie musiał spóźnić

  • anonim

    111,1m/s=400km/h tyle wg babiarza miał Huber podczas lądowania

  • Stoszek profesor

    Oby była 2 seria

  • Bernat__Sola profesor

    Prevc szuka formy, Huber nieźle.

  • AgresywnaAmeba początkujący

    Oczywiście, że Stoch spokojnie wchodzi w turniej!
    Spokojnie przegrał serie próbne, spokojnie przegrał kwalifikację a teraz spokojnie przegrywa konkurs. Ale ważne, że spokojnie. Ryoyu nie robi tego spokojnie więc jego 40 zwycięstwo nad Stochem w tym sezonie się nie liczy.

  • kamson29 stały bywalec

    ooo huber

  • cavalierjan19 profesor

    Huber zaskoczył

  • alo profesor
    @alo @koronex1989

    Predkosc na progu robi swoje. Kamil ma slabe predkosci w porownanih np. do Dawida. Te 130 spokojnie moglby wtedy skoczyc. Musialby oddac skok w okolice rozmiaru skoczni by walczyc o podium

  • anonim

    Pjoter Prełc zmienił google?

  • Bernat__Sola profesor
    @alo @Alo

    A tak wszyscy twierdzili, że Kamil sobie radzi zawsze niezależnie od warunków.

  • Stoszek profesor

    Stoch skandaliczna prędkość na peogu

  • SebaSzczesny profesor

    Stoch niestety z 3 metry za krotko skoczyl i bedzie tu tracil. Kobayashi ma dzis otwarta droge do wygranej

  • koronex1989 doświadczony
    @alo @Alo

    Wieszczyć przez niektórych mega formę dla Stocha po MP to doprawdy kuriozum

  • Bernat__Sola profesor

    Koudelka bez rewelacji, ale nieźle.

  • alo profesor

    Kamil jednak nie jest w takiej formie jak myslelismy po MP. Tutaj tez trzeba miec szczescie do warunkow,ktorego nasi raczej nie maja. Kobayashi spokojnie da rade

  • King profesor
    @Indor_indor @indor_indor

    6 stycznia pewnie już nie doświadczymy twojej obecności.

  • Snickers96 doświadczony
    @AgresywnaAmeba @AgresywnaAmeba

    4 MIEJSCE TRZYMAJCIE MNIE, POWINIEN DO RAMSAU POJECHAĆ JESZCZE PRZED MŚ

  • Bernat__Sola profesor

    "Nie sądzę, by Siegel okazał się tak uprzejmy dla Japończyka". I nie okazał się, a Junshiro coś się dzieje chyba.

  • Snickers96 doświadczony
    @Indor_indor @Skoczek3211

    to jest indor, jeszcze większy troll niz major

  • AgresywnaAmeba początkujący

    No to już mamy pewniaka do wygranej, niech się Ryoyu boi Stoszka, haha.

  • alo profesor

    Zasrany wiatr musi wtedy wiac jak nasz skacze

  • Snickers96 doświadczony

    chyba nie będzie 4 zwycięstw z rzędu...co za wstyd, kompromitacja..hańba kończy się już hehe

  • Skoczek3211 weteran
    @Indor_indor @indor_indor

    A ty co tylko się czaiłeś,szkoda mi takich ludzi jak ty.

  • krzychszp doświadczony
    w 2 serii

    Stoch musi zaatakować, niestety jak na razie Polacy poniżej oczekiwań

  • kamson29 stały bywalec

    ale wieje .

  • yyy profesor

    spokojne wejście w turniej, byle by nie stracić za dużo

  • Indor_indor stały bywalec
    Stoch cienizna!!!!

    Drugi Wirkola hahah

  • Kocurello1 doświadczony

    No to nie będzie 6 zwycięstw z rzędu w konkursach TCS.

  • Bernat__Sola profesor

    Dawid może być, Hlava mierny. Peier dobrze. Stoch OK, ale mogło być lepiej. Błachut "Zakładam bowiem zupełnie nie wiem dlaczego, że Szwajcar nie okaże się lepszy w tej parze".

  • sebo939 stały bywalec

    Słabo Kamil, Kobayashi wygra dzisiaj bo tylko jego widziałem który mu zagrozi

  • Snickers96 doświadczony

    słabiej, za Kubacki będzie.. Widac ze nie lubi tej skoczni, rok temu w 2 serii miał szczęście do warunków

  • cavalierjan19 profesor

    Kamil średnio
    Lekko spóźnił i brak warunków

  • koronex1989 doświadczony

    Słabo!

  • anonim
    Swoją drogą

    Dawno nie pokazywali realizatorzy Borka Sedlaka

  • PudelkoZapalek profesor

    Niestety wygranej nie będzie

  • PudelkoZapalek profesor

    Niech Stoch dobrze wylosuje i poleci za 130

  • anonim
    @anonim @shimustgo

    I z instynktem killera.

  • Snickers96 doświadczony

    słabiej niż w próbnej, jakoś nisko leciał ...

  • cavalierjan19 profesor

    Dawid dobrze, brawo

  • anonim

    Wciąż piekielnie mocny.

  • cavalierjan19 profesor

    Reakcja Wellingera na upadek adekwatna do jakości skoku
    Trochę go jakby nie patrzeć uwalili warunkami

  • Bernat__Sola profesor

    Włodek, jestem dumny. Sato jak w Engelbergu w 2. serii. Andi, coś Ty zrobił :O Żeby z Schiffnerem przegrać?

  • PudelkoZapalek profesor

    CO TEN WELLINGER??

  • Złoty Orzeł profesor
    @kibicsportu @Alo

    Tylko na skok Jpaońca

  • mottus doświadczony

    Za co Biśla dostał te 18 od sędziów?

  • anonim

    Sato,Nakamura,bracia Kobayashi i japonczycy mają drużyne do igrzysk 2034.

  • Bernat__Sola profesor
    @anonim @Joker

    Może i tak.

  • anonim

    Komentatorzy nawijają jakby speed 1.25 zalaczyli

  • alo profesor
    @kibicsportu @kibicsportu

    Lepiej zeby wialo w plecy bo wtedy Ryoyu tak nie odleci

  • kibicsportu profesor
    -

    Zaczyna wiać pod narty./ Niech się utrzyma to do polaków.

  • albi_jan początkujący
    Babiarz mistrz

    Aschenwald pierwszy który ma punkty odjete a On : "I miał bardzo dużo punktów dodanych"

  • Bernat__Sola profesor
    @anonim @shimustgo

    Tylko, że w nazwisku Baera nie ma umlautu i w tym cały kłopot.

  • anonim
    @Goldiii @Goldiii

    Ale wklej to potem jeszcze raz, tak gdzieś pod koniec dnia ... bo teraz to zginie w tonie spamu.

  • Goldiii początkujący
    Małysz vs Stoch

    Z okazji rozpoczęcia Turnieju Czterech Skoczni zapraszam na 28-minutowy dokument porównujący największe sukcesy najlepszych polskich skoczków w historii tej dyscypliny czyli Adama Małysza i Kamila Stocha. Serdecznie zapraszam!

    https://m.youtube.com/watch?v=CPqC_wozpgI&index=2&list=PL5t4Z2isrxdqxYPeqb3SNmTwQCUjbap5a&t

  • cavalierjan19 profesor

    Freitag przgerywa parę z Zografskim, kto by rok temu pomyślał

  • kamson29 stały bywalec

    frajtag słabo

  • cavalierjan19 profesor

    Zografski świetnie

  • anonim
    @anonim @Bernat__Sola

    No tak ale dawno nie czytał to pewnie miał trudności

  • Bernat__Sola profesor

    Z Fettnerem coraz gorzej. Johansson "jakby chciał powiedzieć panie Rudziński, co Pan o mnie opowiada" :D.

  • PudelkoZapalek profesor

    Myślałem ze ostatnim Norwegiem ktory wygral TCS jest Anders Jacobsen no ale dobra..

  • anonim

    "ląduje przed punktem KK"

  • Dama_Karmelowa profesor
    @KamO @Kamo

    Mamę oszukasz, tatę oszukasz, ale nieprzepracowanego okresu przygotowawczego nie oszukasz...

  • Damins stały bywalec

    Niech NASA wyśle Babiarza w kosmos... Nie da się go słuchać

  • skifightero doświadczony

    Jak się warunki utrzymają, to Eisenbichler top 3

  • anonim
    Moric Ba-er

    Proponuję by "rz" w nazwisku Babiarz czytać jak w nazwie Tarzan. A "i" w tym nazwisku traktować nie jako zmiękczenie, tylko samogłoskę. Babi-ar-z.

  • Mikolaj1 weteran
    Droga Tandego po kryształową kulę

    17 punktów w PŚ po 8 konkursach.

  • Bernat__Sola profesor

    Hamann poleciał jak Muminow, a Leyhe świetnie. Pius pokonuje pretendującego do KK Tandego :P Baer przegrywa z Zajcem, który oddał dobry skok.

  • cavalierjan19 profesor

    Zajc jak na warunki świetnie

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    3 z formą na PŚ

    I 4 z formą na PK niestety. Zaczynam powątpiewać, czy Horngacher jest takim cudotwórcą...

  • anonim

    Jestem pełen podziwu dla Daniela Tandego, za to jak wiele on poprawił w swoich skokach.

  • sebo939 stały bywalec

    Już się nie mogę doczekać jak na ostatnie 5 skoków nagle odwrócą się warunki i sobie chłopaki odlecą. Kobayashi pewnie będzie miał największy minus :D

  • KamO doświadczony

    Ktoś tu przedwczoraj nie mówił że Tande może być groźny? :)

  • SebaSzczesny profesor
    MC

    masz Tandego faworyta xd

  • Bernat__Sola profesor
    @anonim @Joker

    Już je pewnie wiele razy czytał.

  • yyy profesor

    No to jeden Norweski balonik właśnie pękł

  • cavalierjan19 profesor

    Tande walczy o TCS....

  • PudelkoZapalek profesor

    +14 za wiatr i 8 belka...

  • Cejot stały bywalec

    Skoki dzisiaj nie wyglądają dobrze.

  • Złoty Orzeł profesor
    @AgresywnaAmeba @wiola4697

    Nick ma ameba, więc co się dziwić.

  • cavalierjan19 profesor

    Poza najlepszą trójką reszta do poprawy

  • wiola4697 profesor
    @AgresywnaAmeba @AgresywnaAmeba

    Żebyś się jeszcze nie zdziwił.

  • wiola4697 profesor
    @albi_jan @albi_jan

    Nie no przecież Raport ileś tam twierdzi, że ich nie faworyzuja

  • Aaabbbb profesor
    @AgresywnaAmeba @AgresywnaAmeba

    Poczekaj do końca zawodów z tą racją, ok?

  • Wilu początkujący
    Kąt

    Jaki jest najlepszt kąt przy odbiciu? Pokazują wizualizację przy niektorych odbiciu i sie zastanawiam.

  • Stoszek profesor

    Olek weź ty...

  • eve744 weteran
    @anonim @Joker

    Kiedyś oglądałam MŚJ to było coś jak Śnizioł ????

  • Bernat__Sola profesor

    Bor Tucholski i Polaczek też walka na kosmicznym poziomie. Olek niestety też przegrywa z Klimowem, ale to było do przewidzenia.

  • AgresywnaAmeba początkujący

    No i odpadają w tempie błyskawicznym ci "liderzy" Pucharu Narodów. Pisałem, że dzisiaj będzie zmiana na szczycie tej klasyfikacji i miałem rację.

  • Xander1 profesor

    Na razie nasi zawodnicy prezentują się kiepściutko. Trzeba czekać na naszych najlepszych.

  • anonim

    Oglada ktoś z komentarzem Goldstroma?Jak sb poradzil z nazwiskem Olka??

  • krzychszp doświadczony
    Polacy

    Ależ klepią bulę w tym konkursie, trochę wstyd

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    Zniszczoł kolejny z wybiciem na stojąco

    Co oni robią?

  • eve744 weteran

    Pamiętajcie - zimna głowa i dużo szczęścia. Tego życzymy.

  • cavalierjan19 profesor

    Olek jak Hula

  • Bernat__Sola profesor

    Wolny cudem wygrywa z Hoffmannem. Ajzenbiśla daleko, Damjan słabo. Hula przegrywa z Hayboeckiem, ale obaj z wiatrem w plecy za daleko nie polecieli.

  • yyy profesor

    Szkoda, w równych warunkach kto wie jak by było

  • Jannush profesor

    Hayboeck zepsuł skok, Hula mógł go pokonać, ale nie jak się lata na stojąco.
    Noty dla Eisenbichlera to kpina i skandal, jak zwykle forują Niemców jak mogą. Hoffmanowi też zawyżyli, choć skoczył brzydziej od wolnego

  • PudelkoZapalek profesor

    Ktoś wie dlaczego nie skaczą z 9 belki? jury z konkursu na konkurs jest co raz śmieszniejsze

  • cavalierjan19 profesor

    Szkoda skoku Stefana w kontekście średniej próby Hayboecka.

  • anonim

    Ma ktoś tak że chcuałby isc zjesc ale do konca pierwszej serii daleko?

  • albi_jan początkujący
    Noty Eisenbichlera

    I wy mówicie że oni nie faworyzują ich, śmieszne

  • yyy profesor

    W takich warunkach Norwedzy i Słoweńcy sie nie liczą

  • Xander1 profesor

    Co za debile ustawili tak nisko belke. Taka duża skocznia, a beda klepac bule.

  • Matthias88 doświadczony
    Pytanie

    Jaki powinien być optymalny kąt wybicia? Na grafice są różne cyferki 109 stopni, 120...

  • cavalierjan19 profesor

    Hula praktycznie bez szans

  • Snickers96 doświadczony

    stefan bez formy

  • xzcvvy weteran

    Patrzcie na lądowanie i noty Kuby i Eisenbichlera
    No dramat no
    Ale w końcu to Niemiec

  • przemek32143 profesor

    Jakimś cudem Eisenbichler oddał świetny skok w ocenianej serii.To jest nota na top 5 pierwszej serii.

  • Snickers96 doświadczony

    3x 18 dla ajzenbiśla ale śmieszne

  • Taft stały bywalec
    :P

    komiczny poziom pary Wolny- Hofmann

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    Wolny był strasznie pasywny

    Dużo do poprawy

  • yyy profesor

    Jaka walka kogutów miedzy Wolnym a Hofmanem

  • cavalierjan19 profesor

    Noty dla Eisenbichlera to żart

  • PudelkoZapalek profesor

    Ładna petarda Ajzenbiślera

  • Złoty Orzeł profesor

    Ajzenbiśla dlaeko

  • Snickers96 doświadczony

    będzie 1 punkt dla kuby dzisiaj 30 miejsce

  • cavalierjan19 profesor

    Ale Hoffmann jeszcze marniej

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    Kuba cudem wygrał parę

    He he

  • PudelkoZapalek profesor

    Wolny w 2 serii, ładnie

  • Xander1 profesor

    Kuba słabiutko. Dobrze że przynajmniej pokonał Niemca.

  • Bernat__Sola profesor
    @ZXCVBNM_9999 @zxcvbnm_9999

    Nie no, nie o to mi chodziło, po prostu wspomniałem, kiedy ostatnio zapunktował ktoś z kadry B.

  • skajler doświadczony

    ktoś tu cisnął bekę z twierdzenia że Wolny bez szans z Hoffmanem :)

  • krzychszp doświadczony
    Wolny

    Dramat

  • anonim
    @wiola4697 @wiola4697

    Wuwuzel powinno nie być pod skocznią,ale to jest tylko moje zdanie

  • AgresywnaAmeba początkujący

    Geiger klasa, Freund oby się załapał.
    Japończyk zdeklasuje, zobaczycie.

  • cavalierjan19 profesor

    Wolny po prostu słabo

  • PudelkoZapalek profesor

    zły wiatr i slaba odleglosc.. trzeba liczyc ze niemiec tez zwali

  • Bernat__Sola profesor

    Aalto niestety słabo i przegrywa z Simim. Tak samo Naoki, ale Freund w koszmarnej formie z nim przegrywa. Fannemel również nie poleciał za daleko i przegrywa z Geigerem, który oddał dobry skok.

  • wiola4697 profesor

    Joker chyba nie ;)

  • PudelkoZapalek profesor

    Freund slabo

  • przemek32143 profesor

    Ten skok by dał Simonowi 9 miejsce w próbnej.

  • anonim
    Tak powinny wygladać zawody

    Kibice niemieccy są lepsi o sto razy od polskich cebulaków :D

  • kamson29 stały bywalec
    @cavalierjan19 @cavalierjan19

    poczatek dopiero

  • cavalierjan19 profesor

    Babiarz dziwnie dobrze dziś komentuje.

  • Adrian36 stały bywalec

    Czyli nieszczęsny będzie cały czas komentował. Szkoda.Juz wolalem Szaranowicza.

  • PudelkoZapalek profesor

    Zaczynamy z wiatrem w plecy to pewnie skończymy z wiatrem pod narty..

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    Jak Goldberger daleko skacze

    Ciekawe czy belka w lesie? :D

  • stivus profesor

    No dobra, pora chyba powiedzieć to o czym każdy myśli. Ryoyu bez względu na warunki skacze najdalej, dziisaj w serii próbnej skrócił wyraźnie skok, bo pewnie poleciałby ponad 140m. Myślę że to co przed turniejem było jeszcze niepewne, teraz nie podlega wątpliwości. Kobayashi jest kandydatem nr 1 do zwycięstwa. Daję na to 80%, pozostałe 20 zostawiam na anomalie, bo to turniej. Ale zwycięstwo Kobayashiego raczej pewne. Zazwyczaj nie wydaje przedsądów, jestem raczej zachowawczy w ocenach i użyciu słów nigdy i zawsze, ale tym razem robię wyjątek.

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    @ZXCVBNM_9999 @Bernat__Sola

    Już mentalnie jestem w 2019 roku jak widać :D
    Oczywiście, to wydarzenie było rok temu, a Pilch punktował w tym roku :D

  • Bernat__Sola profesor
    @ZXCVBNM_9999 @zxcvbnm_9999

    Ostatnim był Ziobro w Planicy 2017.

  • Raptor202 profesor
    @Krajsny @wiola4697

    Nikt nie broni założyć Kamilowi tego mitycznego kombinezonu. Na pewno ma tam schowane skrzydła i urządzenie do sterowania grawitacją. Chociaż patrząc na ciebie, to nie wykluczam twojej wiary w płaskość Ziemi, więc z tą grawitacją to może jednak nie.

  • Stoszek profesor
    @sebo939 @sebo939

    Oby nie

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    Niech ten Zniszczoł zapunktuje

    Dawno nie widziałem członka kadry B z punktami (Pilch rok temu był w kadrze C).

  • sebo939 stały bywalec
    @sebo939 @sebo939

    miało być dołączy

  • Raptor202 profesor
    @qwerty @qwerty

    Naprawdę szanujecie Miklasa po tych bredniach, które wygadywał podczas 50. TCS?

  • sebo939 stały bywalec

    Ciekawe czy Kobayashi do klubu Hannawalda i Stocha?
    :)

  • qwerty doświadczony
    Krzysztof Miklas

    Niestety pan Krzysztof już w gorszej słabej formie, w swej krótkiej wypowiedzi popełnił dwa poważne błędy merytoryczne:

    - inauguracja PŚ w sezonie 2000/01 była w Kuopio a nie w Kuusamo,
    - Małysz nie stał na podium w pierwszym konkursie TCS 2000/01 w Oberstdorfie: był wtedy czwarty


    BTW czyżby to efekt "dobrej zmiany" że po tylu latach pojawił się w TVP ;) ?

  • Krajsny stały bywalec
    @Krajsny @wiola4697

    Dziecko drogie. Przestań się ośmieszać, wyjdź na dwór, porób kilkanaście bądź kilkadziesiąt przysiadów i wróć. Być może chodź trochę ochłoniesz, a przynajmniej nie będzie trzeba czytać twoich żenujących komentarzy.

    Osobiście posyłam ignory tylko do wyjątkowo denerwujących trolli ale dla Ciebie będę musiał zmienić swoje zwyczaje.

  • Stoszek profesor
    @Krajsny @wiola4697

    Przestań!

  • skokowy123 profesor
    @wiola4697 @mario0993

    Ona nie skończy tak gadać i gadać o tym, że ten Ryoyu ma ten kombinezon i oszust jest!
    No jak tak można! Kamil miał gorsze warunki! Polacy mają zaniżone noty!!!

  • tik_tak stały bywalec

    I po co ten wykrzyknik w tytule, skoro to tylko seria próbna i w dodatku przy zmiennych warunkach?

  • wiola4697 profesor
    @Krajsny @Zibi59

    To dzięki temu materiałowi kombinezonu. A swoją drogą to ciekawe ile by Japończyk skoczył przy wietrze Kamila

  • mario0993 stały bywalec
    @wiola4697 @wiola4697

    Ja ci radzę przygotować maść na ból tyłka, lub jakieś okłady z rumianku. Mogą siię przydać, na wypadek gdyby jednak kominezon Kobayashiego wygrał. Zresztą widzę, że już maść by się przydała.

  • King profesor
    @wiola4697 @wiola4697

    Zacytuję w części swoją poprzednią wypowiedź::

    King
    Dziś o 15:54

    "Wydaje mi się, że Kamil w swojej topowej formie z końcówki poprzedniego sezonu pokonywałby Ryoyu o minimum kilka, może nie kilkanaście pkt jak nad resztą."

    Gdzie tu mowa o 1 pkt? Dokładnie miałem tu na myśli coś w stylu 5-10 pkt.
    Mam wrażenie, że nie przeczytałaś nawet do końca tego co napisałem, albo do końca nie zrozumiałaś. Radzę Ci trochę ochłonąć bo jak tak obserwuję komentarze to Twoje często poniekąd są atakiem w stronę innych. Już nie będę teraz wchodził czy słusznie czy nie. Po prostu zmień trochę swoje komentarze, bo w niektórych to wzbudza negatywne reakcje.

  • xzcvvy weteran
    @wiola4697 @wiola4697

    Czy wyprzedzanie kogoś o 1 pkt to ,,miazdzenie"?
    Ja rozwiąż uwielbiam Kamila, jest on moim ulubionym skoczkiem, zawsze najbardziej kibicuje jemu i trzymam kciuki jak najmocniej życzę jak najlepiej ale to co Ty wypisujesz to już przesada
    Skoki to piękny Ale i specyficzny sport wiec trovche więcej obiektywizmu

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    Ja sobie życzę

    Dobrych skoków Kobayashiego i jeszcze lepszych Stocha, Żyły, Kubackiego :)

  • Zibi59 stały bywalec
    @Krajsny @Krajsny

    Japonczyk jest w fantastycznej formie i buli na pewno nie klepnie .Ale marze otym by obaj mieli tak po 8 wiatr z tylu wtedy mozna by stwierdzic kto jest mocniejszy bo uwazam ze i Kamil i Japonczyk sa obecnie w powrownywalnej formie tyle ze Kamil bedzie zwyzkowal nie wiadomo co bedzie z japonczykiem osobiscie chcialbym zeby obaj byli w swojej najwzszej formie a wtedy niech zwyciezy lepszy

  • strong3 bywalec
    Tak czy siak

    Szykuje się ekstra zabawa, różnice w czołówce w Q i w próbnej niewielkie. Oby wiatr lub jakieś choroby nie zepsuły tej pasjonującej w prospekcie walki o czołową nawet szóstkę czy ósemkę z udziałem 2 Polaków (przyjmijmy, że Żyle już przeszło)

  • wiola4697 profesor

    Zxc może więcej wiary, co?

  • wiola4697 profesor

    Marq to tylko i wyłącznie dzięki kombinezonowi. W warunkach jakie miał Kamil w próbnej, on by tyle nie skoczył. Koniec tematu

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    @Jannush @Jannush

    Generalnie to można już nie oglądać tego konkursu... Przecież z góry wiadomo, że Polacy sobie nie radzą w konkursie. To prowadzenie w PN to tak z przypadku, bo to nieudacznicy...
    No i polaków zawsze oszukują, nigdy nie czekają na dobre warunki dla nich.

    [Ironia alert]

  • Maqur142 bywalec
    faworyci

    Skoki Japonczyka sa niesamowite, w 100% równych warunkach dzisiaj może byc ciezko go pokonać, ale cały turniej to inna sprawa. Wielkim zaskoczeniem jest Stjernen, ktory mial fatalny poczatek sezonu i wydawalo sie ze wczoraj po prostu mu się "udało", a tutaj możę powalczyć o podium. Eisenbichler jest bardzo nierówny co wczoraj pokazał, jeżeli bedzie mial zle warunki to moze moim zdaniem nawet bule zaliczyc niestety. Jesli chodzi o Polaków, to niespadzianka bedzie jak nie bedzie przynajmniej 1 na podium, jestem ciekawy czy Stoch szykuje jakas bombe na zawody czy to jest obecnie jego poziom (bardzo wysoki ale nie wybitny jak pod koniec zeszlego sezonu), Zyla nie mial szczescia w poprzednich konkursach i czasami minimalnie przegrywal zwyciestwo i życzę mu by dzisiaj szczęscie bylo po jego stronie.

  • PudelkoZapalek profesor

    Z taką loterią wiatrową ten turniej traci cały urok i prestiż.

  • FankaPilcha stały bywalec
    @Jannush @Jannush

    Dziwne, że też do tej pory ci się to ciągłe zrzędzenie i marudzenie nie zbrzydło...

  • Jannush profesor

    Samym turniejem podniecać się nie będę. Wygrywaliśmy go ostatnie dwa razy. W tym sezonie liczą się MŚ i Puchar Świata.

  • alo profesor

    Kurzajewski gada ze wiatr sie wzmaga niestety

  • Jannush profesor

    165 punktów drużynowo, w konkursie będzie pewnie poniżej 100 i konkurs SŁABY.

  • Skijumperka28 początkujący

    Najmocniejsza para - zdecydowanie Żyła i Forfang, który jako Lucky Loser jest 8 ;O

  • cavalierjan19 profesor
    @SebaSzczesny @sebaszczesny

    Kwestia tego, iż piszesz, że Kobayashi miał całkiem lepsze warunki od reszty.
    Fakt jest taki, iż miał znacznie lepsze warunki niż Kamil i większość, tu się zgodzę. Ale lepsze warunki miało od Ryoyu jeszcze trzech skoczków, w tym dwóch czołowych (Piotrek Żyła, Leyhe).
    Więc jeżeli chodzi o podmuchy od narty to Ryoyu nie jest wcale osamotniony.

  • wiola4697 profesor

    King jakie minimalne? Kamil w swojej topowej formie by go miażdżyl o jakieś 1 pkt albo więcej

  • alo profesor

    Pokazali Kobayashiego przed chwila. Sluchawki na uszach,luzak taki. Wyglada jakby mial wszystko gdzies. Niewatpliwie jest na 99 procent zwyciezca konkursu

  • Ravv doświadczony
    @Mes_Que @Mes_Que

    Oni wszyscy deklasowali resztę w każdym konkursie, a Ryoyu tego nie robi. Jest bardzo mocny, ale poczekajmy z takimi stwierdzeniami, zwłaszcza że Stoch, jak się wydaje, dopiero łapie dobrą formę.

  • Zibi59 stały bywalec
    @SebaSzczesny @sebaszczesny

    Zgadzam sie

  • King profesor
    @Mes_Que @Mes_Que

    Trochę przesadziłeś. Kobayashi według mnie jest oczywiście lepszy niż Freitag rok temu, ale do tych zawodników moim zdaniem jeszcze mu brakuje. Obecna jego forma to nie jest dominowanie, ale pozwalała mu w ostatnim czasie wygrywać z przewagą kilku czasami kilkunastu pkt. Zawodnicy, których wymieniłeś wiele razy wygrywali z takimi przewagami kilkunastu pkt.

  • Krajsny stały bywalec
    @Krajsny @Zibi59

    Zgadzam się. Uważam, że reszta stawki zaczyna doganiać Japończyka. Jednak nie zmienia to mojej opinii, jakoby Japończyk miał klepnąć bule. A są tutaj eskperci, którzy piszą np. "Znowu naszym zaniżyli noty", "Japończyk ma cały czas farta" itd.

  • wiola4697 profesor
    @MattiGreger @MattiGreger

    Jeśli by grał fair play to ok, ale on nie gra fair play wobec innych, więc no sorry...

  • RyoyuKobayashiFAN doświadczony
    Olek Zniszczoł i liderzy

    Mam nadzieję że limit pecha został właśnie wyczerpany. . :-)

    Mam trochę zagwozdke. Bo jak Ryoyu będzie pierwszy a Kamil drugi to będę miał mieszane uczucia.
    Ale ja myślę że sprawa ma głębsze dno i jej geneza tkwi w niespełnionym marzeniu weterana z kraju kwitnącej wiśni któremu na drodze stanął człowiek z nad Wisły. Teraz człowiekowi z nad Wisły staje na drodze człowiek z kraju kwitnącej wiśni.
    Ale najważniejsze że na szczycie bialo-czerwoni

  • bronixx stały bywalec

    Myśle,ze jeśli będą w miarę sprawiedliwe i wyrównane warunki dla Kamila i Ryoyu to zdecydowanie jest szansa na to,żeby Kamil z nim powalczył a może i nawet skoczył lepiej.

    Bardzo cieszy 14. miejsce Kuby Wolnego oraz 15. miejsce Anttiego Aalto. Zobaczymy czy będą w stanie powtórzyć taki skok/skoki w konkursie.

  • wiola4697 profesor
    @Twist @twist

    Sedlak na pewno dla niego wyczeka wiatru pod narty -, - 18 ciekawa jestem jak by skoczył przy warunkach Kamila

  • PawelK95 doświadczony

    Z tego co czytam na TT to Kobayashi hamował rękoma na 115 m, więc to trochę zmienia postać rzeczy..

  • Zibi59 stały bywalec

    Kamil skok super oby mial wecej szczescia do warunkow .Piotrek jak na warunki jakie mial skok tylko dobry stac go na wiecej ale Piotrek nigdy specjalnie do treningow sie nie spina Kubacki tez bardzo dobry skok reszta slabo

  • Twist stały bywalec

    @polotajner

    Bulszit. Nie jest w tak doskonałej formie jak na początku sezonu. Przy równych warunkach Kamil może go już połknąć.

  • King profesor
    @Ad1K @alo

    Wydaje mi się, że Kamil w swojej topowej formie z końcówki poprzedniego sezonu pokonywałby Ryoyu o minimum kilka, może nie kilkanaście pkt jak nad resztą. W swojej dobrej, a nie wybitnej formie czyli takiej choćby z poprzedniego TCS spokojnie może powalczyć. A taką formę wydaje mi się, że Kamil ma w tym momencie.

  • Mes_Que początkujący
    Dominator

    Kobayashi niszczy rywali. Chyba cały sezon zostanie zdominowany przez jednego zawodnika jak kiedyś robili to Małysz, Ahonen, Schlierenzauer czy Prevc.

  • grzmiwuj doświadczony
    zgodnie z przewidywaniami

    Walka dzisiaj jest tylko o drugie miejsce.

  • SebaSzczesny profesor
    @SebaSzczesny @cavalierjan19

    Co z tego że Żyła miał lepsze. Kobayashiego może pokonać tylko Stoch i nikt inny.

  • Major_Kuprich profesor
    Wielki Samuraj gromi reszte

    Udany występ Polaków w treningu.

    Niestety przed nami zawody a więc coś czego Polacy nie lubią.

    O ile miejsc nasze orły spadną w stosunku do zajmowanych pozycji po 1 serii?

    Kamil już czuję zbliżającą się nieuchronnie przerwaną serię zwycięstw.

    Ale czegóż oczekiwać od skoczka, który w tym sezonie nie wygrał jeszcze konkursu?

    Zwycięstwa? Bądźmy poważni - te zarezerwowane są dla Pana o nazwisku Kobayashi.

  • MattiGreger początkujący
    Ryoyu

    Nie rozumiem sporej agresji niektórych w kierunku Kobayashiego. Ja uważam, że świetnie się stało, że do czołówki dołączył nowy skoczek spoza krajów, które od dawna nie miały dominatorów. Więcej luzu ludzie! Życzę sobie i Wam kolejnego polsko-japonskiego podium :)

  • polotajner stały bywalec

    Jest duża szansa na to, że Stoch i Żyła będą walczyć o podium. Japończyk jest w niesamowitej formie i tylko jakiś kataklizm może mu odebrać zwycięstwo.

  • anonim

    W serii próbnej byłoby aż pięciu beneficjentów systemu KO, a szóstym przegranym był 22 zawodnik. To rzadka sytuacja, dobitnie pokazująca loteryjność tej serii próbnej. Oby w konkursie było spokojniej.

  • Zibi59 stały bywalec
    @Krajsny @Krajsny

    Uwazam ze w rownych war8unkach Kamil juz go ma .Stracil do japonczyka tylko troche pnad 4 punkty a warunki mieli diametralnie rozne .Swoja droga chialbym zobaczyc ile Kamil skoczyl by majac prawie 2 pod narty

  • Bernat__Sola profesor
    @SebaSzczesny @sebaszczesny

    Przecież Żyła i Leyhe mieli jeszcze lepsze.

  • mottus doświadczony

    O wynikach konkursu zadecyduje pech albo szczęście. Dużo zyskują ci, którzy mają dobre warunki.

  • cavalierjan19 profesor
    @SebaSzczesny @sebaszczesny

    Bo Żyła wcale nie miał lepszych.

  • Twist stały bywalec

    Cały pobyt w Oberstdorfie Japończyk skacze przy przyzwoitych warunach a i tak nie odskakuje reszcie jak to było wcześniej. Gorsze warunki dla niego i jestem spokojny o Kamila :)

  • cavalierjan19 profesor

    Drużynowo marnie Austriacy. Trzeba przyznać, że mieli jednak sporego pecha do wiatru.

  • strong3 bywalec
    @Ad1K @alo

    Jakby miał formę z marca Stoch, to Kobayashi, byłby m w stanie zagrozić tylko skokami z Kuusamo, ewentualnie pierwszym z 2 konkursu w Engelbergu.

    Przecież Japończyk jest w formie, ale wygrywa minimalnie, gdzie to, a gdzie dominacja Prevca sprzed kilku zim np. Da się go pokonać.

  • ubkiler bywalec
    @Krajsny @Krajsny

    Poradzi sobie na tyle ,że doskoczy max do 128m...

  • Dama_Karmelowa profesor
    @xzcvvy @xzcvvy

    Spokojnie, w konkursie mogą trafić z warunkami zupełnie na odwrót ;)
    Ja się cieszę, że Kamil w warunkach średnich skoczył dobrze. Dawid też poradził sobie dobrze.

  • SebaSzczesny profesor

    Kobayashi wygral ale też jakie miał warunki. Całkiem inne od reszty .

  • Wojtasek12 bywalec

    Jaka loteria xd Znowu wygrywa najlepszy i w czołówce są ci co są naprawdę dobrzi :D Ciekawy konkurs będzie

  • kunta doświadczony

    Nie wiem jaki gupek ustala korytarze, jak wiadomo,że skaczemy z 8 belki i puszczenie Fettnera przy 1,53 wiatru w plecy, to idiotyzmem toto nazwać , to za mało.

  • wiola4697 profesor

    Z wiatrem, który miał Kamil Japończyk na pewno by tyle nie skoczył

  • Krajsny stały bywalec

    Bywało to dla mnie śmieszne, a teraz zaczyna być żenujące. Naprawdę uważacie, że Japończyk ze słabszymi warunkami sobie w ogóle nie poradzi?
    Ha ha ha...

  • Nowyskoczek5 profesor

    Mam nadzieje ze wiatr zdmuchnie Ryoyu .

  • cavalierjan19 profesor

    Takie wyniki naszych, wyjąwszy Olka i Stefana, w konkursie brałbym w ciemno.

  • Joorny stały bywalec
    Wolny

    Ktoś coś mówił że Wolny sobie z Hoffmanem nie poradzi ??

  • Toyminator profesor
    -

    Nie życzę Japończykowi źle. Ale chciałbym żeby dostał te 5-10 pkt za wiatr w plecy, żeby zobaczyć , czy potrafi tez w takich warunkach daleko skoczyć.

  • xzcvvy weteran

    Ciekawe czy Japoniec byłby taki cwany jakby trafił na warunki Dawida czy Wellingera

  • alo profesor
    @Ad1K @Ad1K

    Chcialbym w to wierzyc ale niestety Japoniec jest w gazie i zeby wygrac Kamil musialby miec forme z marca

  • FanKamil1234 bywalec
    @kamson29 @kamson29

    Kamila z +20 też by pewnie nie było,więc wiesz...

  • strong3 bywalec
    Loteria.

    Ale dla Obersdorfu standardowa, nie ma tragedii. Ryoyu trzyma formę, Stoch bardzo dobrze w kiepskich warunkach. Chyba jednak dwójka faworytów.

  • kamson29 stały bywalec

    Nie podniecajcie sie japoncem. +20 a wiatr i nie ma go w II serii. Zobaczymy, loteryjka

  • Skijumperka28 początkujący

    Ryoyu na czele, kto by się spodziewał...

  • Ad1K weteran

    Spokojnie, Polacy - Kubacki i Stoch przy fatalnych warunkach w czołówce. Kobayashi nie wygra.

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl