Znamy skład polskich skoczków na PK w Iron Mountain

  • 2008-02-11 18:37
Już w najbliższy weekend, w amerykańskim Iron Mountain (HS 133) zaplanowane są dwa konkursy Pucharu Kontynentalnego. Na zawody pojedzie czterosobowa grupa polskich skoczków, z trenerem Piotrem Fijasem.

Tym razem szkoleniowcy polskiej kadry postawili na doświadczonych kadrowiczów z centrów szkoleniowych.

Szansę zdobycia kolejnych punktów Pucharu Kontynentalnego w tym sezonie, otrzyma Tomisław Tajner. Po słabszych występach w Sapporo (22 i 33.) i w Zakopanem (53. i 55.), być może "Tonio" zaprezentuje się lepiej w USA.

Do Iron Mountain polecą również Robert Mateja, Rafał Śliż oraz Marcin Bachleda.







Tadeusz Mieczyński, źródło: Informacja własna
oglądalność: (10876) komentarze: (132)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • jozek_sibek profesor
    Skład na PK w Iron Mountain

    Zawodnicy Powołani na PK w Iron Mountain i miejsca przez nich zajęte w Mistrzostwach Polski(26.12.2007):

    1.M.Bachleda - 6 miejsce
    2.R.Sliż -------- 7
    3.R.Mateja --- 10
    4.T.Tajner --- 14

    Z nie kadrowiczów lepsze miejsca na MP od T.Tajnera zajęli:

    1.T.Pochwała - 12 miejsce
    2.W.Skupień -- 13

  • Davidsson doświadczony
    W. Skupień za Tonia!!!!

    Śliż Mateja i Bachleda powinni się zakwalifikować do 30. Tajner napewno będzie słabo! Skupień powienien pojechać!

  • davidson89 początkujący
    Skład

    Według mnie skład jest dobry ale zamiast Roberta Matei bardziej bym widział Tomasza Pochwałę który jeszcze ma szanse na powrót do kadry a Robert juz swoje najlepsze lata ma za soba. Mimo wszystko szacunek dla niego za cala karierę i zycze mu powodzenia w nowym zajęciu jakim jest szkolenie młodzieży myśle ze tak doswiadczony skoczek wiele moze pomoc naszym mlodym talentom swoim doswiadczeniem.Pozdrawiam kibicow i naszych wszystkich skoczkow z Pucharu Swiata Pucharu Kontynentalnego i FIS Cup Dalekich lotow i jak najlepszych wynikow Powodzenia:):):):):)

  • anonim
    OPINIA

    Nie męczcie już Tego Roberta M. cenię z drugiej strony Jego odporność psychiczną. Robert Mateja największa polskich skoków nadzieja!

  • anonim

    Wiecie co. Dajmy naszym nielotom spokój do niedzieli. Poczekajmy jak się spiszą, a potem wieszajmy na nich psy. Wiem, że to sugestia, że źle się spiszą, ale....

    Może w końcu Toniowi przyjdzie forma, którą Polo zapowiadał od ho ho jak dawna?

  • anonim
    Dyskwalifikacje w USA

    A wiecie za co najczęściej naszych dyskwalifikowano w USA?............... za start na czerwonym świetle.
    Prawie zawsze z nimi zamiast trenera jeździł jakiś moczymorda, który nie potrafił wytrzeźwieć do rana i skoczkowie chyba sami musieli światła pilnować. No i czasami "wpadali" ...
    Czy teraz tez tak będzie? Sądzę, że nie skoro Fijas leci. OBY NIE!

  • anonim
    Tajner

    kurde Tajner zonowu po znajomości juz wolałbym każdego innego oprócz niego. Do reszty raczej nie mam zastrzeżen

  • anonim
    willingen

    a do willingen zapewne pojada
    Małysz
    Stoch
    Hula
    Żyła lub Kot

  • obserwator doświadczony

    Wojtek przestal skakac bo zostal ewidentnie olany.Co mial poradzic, 1-szenstwo mieli synalkowie.
    @Karolina
    Procz Mietusa to pozostali to zadne dzieci.Bo trudno nazwac Kowala i Rutkowskiego dziecmi.Z dwoch tych zawodnikow zrobiono wiecznych juniorow przez moim zdaniem troche bezsensowne podniesienie tego wieku juniorskiego.Mlodsi od nich olewaja MSJ.20-latkowie to powinni skakac w PS, a nie bawic sie w juniorow i skakac na tych mistrzostwach.Kowal i Rutkowski to beda tam dziadkami.

  • Malyszomaniak profesor
    TT

    http://pl.youtube.com/watch?v=mJpo3X4tPlc

    nie zawsze tak słabo

  • anonim
    nielot czasem skakal lepiej

    http://pl.youtube.com/watch?v=9Cfuf-deRL8

  • anonim
    jak skacze nielot Tajner

    http://pl.youtube.com/watch?v=30cve7ELcu4
    uła uła hahaha

  • Karolin__a stały bywalec

    Wojtek chyba przestaje skakać. Asia Gawron na blogu skakajek napisała, że będzie trenerem w Wisle Zakopane.

  • anonim

    Skupień nie jeździ bo go nawet z centrów szkoleniowych wyrzucili, bo przyćmiewałby "talenty" Tonia i Pochwały, a Długopolski nie jeździ, bo skacze jeszcze gorzej niż Tonio...

  • Karolin__a stały bywalec

    @lolopo

    Ach, no tak. Jednak nie zmienia to faktu, że prędzej mnie by mogli tam wysłać, niż jego. Skończyłabym na buli tak samo jak on.

  • anonim
    @karolina

    to Pochwała nie zdobyłpunktów tam gdzie skakało 30 (choć skijumping.pl uparcie trzyma w statystykach 3 pkt za te dyskwalifikacje dla tomka).

    Tajner nie zdobył punktów tam gdzie skakało 36 skoczków. raz byl 33 a raz go zdyskwalifikowali. na 90 byl 22 i zdobyl 9 pkt...

  • Karolin__a stały bywalec

    Jak miło jest zobaczyć stary, sprawdzony skład.

    Do Hiza, na jedne z lepiej obsadzonych konkursów w sezonie, wysłano dzieci. Nie mówię, że to źle, wręcz przeciwnie - bardzo dobrze, ponieważ wiedzą jak ma się ich forma w porównaniu do skoczków skaczących na niezłym poziomie. Konkursy poszły im średnio, jednak w treningach spisywali się przyzwoicie. Przed MŚJ takie sprawdziany są wyjątkowo wskazane! Więc czemu nie mogą jechać oni do Stanów? Przynajmniej zdobyliby punkty, uwierzyli w siebie. Przecież punktowane miejsca dodają otuchy, wiary i pewności.

    Może trenerzy nie chcieli rozlegulować czasowo tych, którzy wystąpią na MŚJ? Jednak mamy tak liczną grupę zdolnych chłopców, że jest z czego wybierać.

    Bachleda, Sliż i Mateja mają szanse na dobre zaprezentowanie się. Jednak czemu wyjazdem do USA uszczęśliwony został Tonio, który nie potrafił zdobyć punktów w Japonii, gdzie skakało 30 zawodników?! To ma być nagroda za dyskwalifikację w Kraju Kwitnącej Wiśni? Przecież w USA będzie mu te punkty równie trudno zdobyć.

    Wycieczkom synalków prezesików za pieniądze podatników mówmy wszyscy stanowcze NIE!

  • miszka początkujący
    Jack

    trzeba pamiętać, że - niestety - Słoweńcy dobrze sobie radzą na mamutach. Szczególnie Kanjec. Jernej też na pewno nie zawiedzie. Równo, na niezłym poziomie zaczął skakać Peterka. Na pewno też znajdą 4-tego lepszego niż nasz 4-ty. Dlatego nie zabardzo się zgadzam.
    Co do Niemców: Neumayer jest tylko trochę słabszy od Małysza, Schmitt - na poziomie Kamila, Uhrmann na pewno lepszy od Huli. Speath zaczął też radzić sobie lepiej, a to przecież lotnik znakomity.
    Więc nie widzę tego różowo.

  • anonim
    Donos do Ministra sportu:

    Kolejna wycieczma zorganizowana synalkowi przez Apoloniusza Tajnera!
    Brak honoru ,wstydu i zwykłej przyzwoitości u prezesa PZN.
    Czas najwyższy wprowadzić zarząd komisaryczny nad tym towarzystwem wzajemnej adoracji!

  • anonim
    @egl

    Faktycznie super tour.... 9 skoczkow i do tego kipeskich...

  • anonim
    Na usta ciśnie się jedno słowo, "GRANDA"!!!

    To straszna niesprawiedliwość, że do USA na wycieczkę, bo na pewno tylko po to, jedzie Tonio Tajner a nie jedzie Tomek Pochwała. Przecież to nierozłączki i na takim samym "wspaniałym" poziomie. Ktoś słusznie dodał, że mogli do kompletu wysłać Mateusza Rutkowskiego. Może 4-tym do kompletu mógłby być Klimek. Zapewne ten ostatni zawstydziłby tych zasłużonych nielotów, choć na pewno ich nic nie rusza i nadal mają doskonałą ocenę własnej wartości.
    Większośc zawodników, szczególnie tych słabych, nie czytuje krytycznych ocen na swój temat. Tak samo prezesunio jest głuchy i ślepy na temat swego synalka i dlatego ciągle ma tak dobry humor - ręce opadają!
    Miejmy nadzieję, że kiedyś to się zmieni. Nawet rząd Kaczyńskiego musiał odejść, więc i rządy Tajnera też się kiedyś skończą. .Sorry, zapomniałem tylko, że zarządu PZN nie wybiera całe społeczeństwo, :)

  • anonim
    @MIszka

    Myślisz,ze NIemcy i Słoweńcy nas wyprzedzą? To,ze Austria,Norwegia i Filandia jest po za zasięgiem to fakt! Ale niemcy onie mają tam tylko dobrego Nojamjera,tak samo jak my Małysza a Małysz jest lepszy od Nojmajera więc? Natomias Słowennia ojedziemy ich z palcem w d..... Przeciez mamy od nich lepszych zawodników!

  • egl doświadczony
    @lolopo

    To w Westby to nie był FIS Cup tylko zawody amerykańskiego SuperTouru

  • anonim
    @miszka

    ooooo... bachleda startował na mamutach, a jeden jego występ tak utkwił w pamięci, że hej.

    2004 rok, oberstdorf puchar świata kwalifikacje.

    MArcin Bachleda skacze całe... 87 metrów! (osiemdziesiąt siedem metrów!) PRzegrywa nawet z holendrem Boyem van baarle o ponad 70 metrów. bachleda zostaje odesłany do domu przed niedzielnym konkursem (wtedy bylyu kwalifikacje osobno na sobote i niedziele), bo jak powiedział taJNER

  • anonim

    Na stronie Fisu (oficjalnej) są wyniki fiscupu z westby z 9-10 lutego tego roku... czyli z ostatniego weekendu. Czemu nikt nic tu o tym nie pisze?

    http://www.fis- ski.com /uk/604/610.html?sector=J P&raceid=2357

    http://www.fis-s ki.com/ uk/604 /610.html?sector=JP& raceid=2356

    http://www. fis-ski.com/uk/ disciplin es/skijumping/results.html

    Tu są linki jakby co (pousuwać spacje). Zabawne... startowało tylko 9 skoczków i to tylko amerykanie i norwegowie...

  • anonim
    Kto na loty

    Czy może już ktoś wie, jaki skład jedzie na loty, albo przynajmniej na jaki skłąd się zanosi. Adam, Kamil i Stefek - to chyba pewniacy. Ale czwartego nie widzę. Żyła jest słabszy w tym roku, Bachleda też dość słaby i nie wiadomo jak skacze na mamutach (nie pamiętam jego występów z mamutów). A juniorzy - czytałem coś o Maćku Kocie poniżej, że niby Lepistoe tak się wypowiadał. Ale nigdzie na internecie takiej wypowiedzi nie ma. TO chyba byłoby duże ryzyko.
    Co do drużynówki - janas za bardzo nie widzę.
    Finladnia, Norwegia, Austria - poza zasięgiem. Niemcy, Słowenia, Rosja - raczej też. Powalczyć możemy ze Szwajcarią (niestety Landert dobrze skacze na mamutach, wyłonił sie też ten Guingard), Czechami, Japonią. No ale musi być w miarę na przyzwoitym poziomie ten "czwarty", Adam musi być na poziomie najlepszej 6-tki, Kamil: 20-tki, Stefek: 40-tki. Inaczej nie poprawimy wyniku z ostatnich MŚ w lotach.

  • gf11pal bywalec
    Różica między Japonią a USA ?

    Jest jedna. W Japonii są 3 konkursy i Japończycy w jednym z nich NIE mogą wystawić grupy narodowej i robi się na liście 20-stu paru skoczków. Kto wystartuje - zdobywa punkty. (No chyba że go zdyskwaifikują. Polak potrafi)
    A w USA ? Stawiam że skoczków będzie gdzieś 35-40. I co Tonio stamtąd przywiezie ? Wspomnienia ?
    Bo chyba nie punkty.
    Pozdrawiam. W pierwszej kolejności Pana Prezesa bo jemu zdaje się zdrowie najmniej dopisuje.

  • anonim

    Ludzie, ja patrze na tonia z pobłażaniem, ale... na świecie zawsze tak było, że ojciec wspierał syna. Ot co. Nie ma problemów. Jurij Tepes tez startuje w kadrze, mimo że jest kompletnym beztalenciem ale ojciec zastępca dyra PŚ to musi zadbać o syna tu i tam. A jak trenerem slowencow byl matjas zupan? Tez skakały same zupany rodziny i nie rodziny. Tak było jest i będzie i pogódźmy się z tym.

    W końcu jedzie Tonio, syn prezesa a nie Pochwała.

    A Mateja wygra w Iron Mountain.

  • anonim
    cz3

    Tu pytanie do Prezesa samo nam się kleci…
    Czy Pan Prezes ma przypadkiem więcej zdolnych dzieci?
    Jeden Tonio polskich skoków przecież nie udźwignie…
    To za dużo na jednego, kręgosłup się wygnie!
    - Jesteś bardzo elastyczny , ty mój kręgosłupie –
    - mówi prezes cichuteńko mając wszystkich w …. nosie.

    Ref. Toniu, Toniu, nie masz ni punkcika…
    Toniu, Toniu, każdy ci wytyka….
    . Toniu, Toniu ! Gdzie ty masz sumienie?

    - Nie wyniki ważne, ale DOŚWIADCZENIE !

  • anonim
    cz2

    W Iron Mountain na rozbiegu nawet mało dmucha.
    Wszyscy fani roześmiani od ucha do ucha….
    Co ich rozbawiło? Spójrzcie na Fijasa…
    On jest także pod wrażeniem Tonia wygibasa…
    Tonio już w powietrzu…Robi show dla ludzi.
    Tonio- akrobata! On ludzi nie znudzi!

    Ref. Tonio z Wisły radości nie skąpi!
    Tonio z Wisły w rewii tez wystapi!
    Tonio z Wisły nasz wieczny zdolniacha
    Tonio z Wisły! Ha ha ha ha ha ha !

  • anonim
    Tonio Tajner / Jozin z Bazin

    W Iron Mountain w Ameryce będziemy skakali.
    Jedzie Tonio, z Toniem narty… Co to będzie dalej…
    Trzeba będzie wejść na skocznię i się odbić z progu,
    A co dalej dziać się będzie zostaw Panu Bogu!
    Panie Boże ratuj przed kompromitacją,
    Zawodnika ratuj dyskwalifikacją!

    Ref. Tonio z Wisły dziś na skoczni hula!
    Tonio z Wisły… już się zbliża bula!
    Tonio z Wisły… Już się echo niesie…
    Tonio z Wisły… Twoja krew, prezesie!

    W Iron Mountain dzień zawodów. Trzeba iść na skocznie.
    Miękkie nogi, pełne gacie… Cóż nasz orzeł pocznie?
    Już siedzi na belce, patrzy na Fijasa…..
    A publiczność dopinguje zdolnego…. zawodnika :P
    Zawodniku drogi, cóż cię tu przywiało?
    Czyżby tam w Japonii tobie było mało?

    Ref. Tonio z Wisły dziś nie zapunktuje,
    Tonio z Wisły dwa skoki zepsuje.
    Tonio z Wisły zrobił se wycieczkę,
    Tonio z Wisły przyniesiony w teczce.

  • anonim

    @obserwer
    O wypadku Pochwały w Planicy pisałeś tutaj:
    "Zyczliwi gadasz glupoty bo akurat Pochwala zapowiadal sie na swiatowej klasy skoczka.Od tego przykrego upadku w Planicy nie poczynil zadnych postepow i mozna chyba napisac ze przez to jego kariera sie potoczyla tak jak sie potoczyla..."
    (11 lutego 2008, 22:40)

    ...i właśnie do tego fragmentu odnosi sie druga czesc mojej wypowiedzi.

  • anonim

    Ten skład pozostawię bez komentarza !

    Myslałam, ze nareszcie doszło do powaznego przebudzenia zarówno w PZN jak i w środowisku trenerów, ale się myliłam, oni nadal śpią i to snem na wieki wieków ........ !

  • andbal profesor
    @Malyszomaniak

    Pozwolisz, że się z Tobą nie zgodzę jakoby tylko trenerzy decydowali. Oczywiście, że trenerzy decydują kto ma jechać. Tylko trzeba zauważyć drobny szczegół. A mianowicie kto jest pracodawcą owych trenerów. Czyli kto decyduje o dalszym zatrudniemiu, wysokości płacy miesięcznej czy premi. Jeśli na to pytanie odpowiemy to wiemy dlaczego jedzie na w/w konkurs TT.

  • Malyszomaniak profesor
    A ja będę pytał

    Kto deleguje skoczków do wyjazdu ? Trenerzy czy Apoloniusz Tajner ? Kto przedstawia listę osób uczestniczących w konkursie ? Trenerzy czy Apoloniusz Tajner ? Kto decyduje kto ma wystąpić w konkursie ? Trenerzy czy A. Tajner ?

    Chyba jednak moim zdaniem trenerzy a to że oni wybierają tych a nie innych to nie jest zasługa Tajnera tylko i wyłącznie Trenerów i do nich należy mieć pretensję.

  • anonim

    Tu chodzi oto że poprostu na zawody mają jeżdzić najlepsi aktualni skoczkowie ! Tonio w tej grupie się niełapie jest choćby Piotr Zyła. Co do lotów to myślę że niema problemu wystawimy drużynę,ale jesli zyła niezłapie formy i kot niepuszczą to pojadą zapewne Robert i Tomisław

  • anonim
    Zostaje tylko pogarda dla Apoloniusza

    Mamy gromadę juniorów a tylko 4-ch wystartuje w MŚJ.(prawdopodobnie M.Kot,Ł.Rutkowski,K.Miętus i D.Kowal lub K.Kowal)
    Czy w nagrodę za wygranie Lotos Cup nie mogli jechać na PK do USA T.Byrt,P.Słowiok i VMP K.Murańka.
    A G.Miętus,D.Kubacki po naukę i w nagrodę za dobry występ na MP nie zasłużyli na start w Pk itd
    Priorytetem miało być w b.sezonie zwiększenie limitów !.
    W PŚ od początku było to nierealne .
    Natomiast w PK jak najbardziej jeszcze dziś gdyby Żyła , Hula czy nawet będący bez formy Kamil polecieli do USA nasz "Limit "w PK wynosiłby na koniec periodu na pewno 5 lub nawet 6.
    Upór z jakim musimy wystawiać czterech w konkursach PŚ jest godny ubolewania i zastanowienia
    PS
    @ Barnaba
    Osobiście nie tak martwi mnie ten nepotyzm,prywata Apoloniusza-małego dorobkiewicza( bo to juz wcześniej było i jest widoczne) ale to ,że takie działania Prezesa PZN są szkodliwe dla polskich skoków.
    A swoją drogą "robiąc "za Kasandrę cały czas miałem cały czas nadzieję ,że jakieś minimum przyzwoitości u Prezesa PZN się zachowało, niestety.......
    Pozdrawiam i czekam na następne znakiomite teksty nie koniecznie na temat "wysłannika "PZN " na odkrywanie Ameryki

  • obserwer bywalec

    autor: Życzliwy (*246.neoplus.adsl.tpnet.pl), 12 lutego 2008, 01:03
    @obserwer
    Skoro nie potrafił sie pozbierac po wypadku w Planicy to czemu nie konczy tej farsy? Rok, dwa, trzy mozna miec nadzieje, ze cos sie ruszy, ale teraz? Czas sie rozstac ze skokami i brac za jakas robote. Jak się usmiechnie do kogo trzeba, to może zostanie serwismanem w kadrze C, bo w B smarował bedzie juz niedlugo Tonio (a pozniej awansuje na smarowacza kadry A).
    -----------------------
    Możesz wskazać w którym miejscu pisałem o jakimś wypadku w Palnicy ?

  • anonim

    @misaki
    Rozbawiasz mnie. Przyzwalanie na totalne nielotctwo Tajner słowami "nie skakałeś sam, to sie nie wypowiadaj, bo sie nie znasz" jest co najmniej prostackie.
    @obserwer
    Skoro nie potrafił sie pozbierac po wypadku w Planicy to czemu nie konczy tej farsy? Rok, dwa, trzy mozna miec nadzieje, ze cos sie ruszy, ale teraz? Czas sie rozstac ze skokami i brac za jakas robote. Jak się usmiechnie do kogo trzeba, to może zostanie serwismanem w kadrze C, bo w B smarował bedzie juz niedlugo Tonio (a pozniej awansuje na smarowacza kadry A).

  • dziadek stały bywalec
    słów jeszcze kilka na temat lecących do USA

    nie rozumiem waszego oburzenia.
    To kto niby miał lecieć?

    Juniorzy nie mogą, bo już od zeszłorocznej wiosny tak mocno trenują przed Mistrzostwami Świata Juniorów w sali gimnastycznej, że zobaczyli ośnieżoną skocznię raptem ze dwa tygodnie temu. I dobrze. Jeszcze by sobie krzywdę zrobili skacząc już na początku stycznia.

    Małysz i Stoch nie polecą, bo Lepistoe ma dla nich specjalny cykl przygotowawczy do lotów. Będzie ich nadzorował przez internet. Wreszcie nowe technologie zawitały w szkoleniu naszych skoczków.

    No to kto został? No kto?
    Ci pechowcy sami zapewne nie chcą lecieć. Bo to męcząca podróż jest. I długa. Powinniście im współczuć a nie obrzucać błotem. Czy wiecie jak się musi czuć skoczek nie kwalifikujący się do 30 przy 29 startujących? Jaki to stres jest?

  • anonim
    Tonio

    Wszyscy tak źle mówią o Tajnerze, ale nie wiedzą że skoki nie są takie proste. Przy komputerze się łatwo mówi. Pewnie każdy kto to pisze waży 200 kg i nie może sie ruszyć. Więc proszę tych którzy się nie znają o nie pisanie takich komentarzy.

  • manu_fan weteran

    jeżeli chodzi o mś w lotach to powiedzmy sobie szczerze po co na siłę jako 4 pchać żyłe czy kota odpuśćmy drużynówkę, bo i tak szans na 8 nie mamy więc panie lepistoe nie pchaj pan na siłę kota na loty on ma na głowie mś juniorów, a żyle tylko coś się może stać.

  • anonim
    @rimi

    No i dodatkowo Mateja być może zabezpieczy dodatkkowy limit dla Polski na PK nawet jesli juz ukończy karierę skoczka. Jego posłano popracowac do USA a nie w "nagrodę", bo reszta jest po prostu cienka a medale Mistrzostw Polski ostatnio sa rozdawane jako wygrane w loterii a nie jako skuteczny wskaźnik formy skoczka.

  • anonim

    Wiecie co Wam radzę.Napiszcie do Uwagi,oni na pewno się tym zajmą.Ciekawe co wtedy powie Prezes.

  • rimi stały bywalec

    Bachleda,Sliz i Mateja to chyba aktualnie najlepsi polscy skoczkowie poza kadra A. Juniorzy pokazali na co ich stac w ostatnim PK. Zauwazcie tez ,ze dzieki wystepom dotychczasowym tej trojki wogle mamy jakies miejsca w PK.
    A co do Tonia....
    Coz, cieszmy sie ze i Pochwala sie nie zalapal, przynajmniej 3 zawodnikow z jakimis szansami wysylamy.
    Aha ,i jeszcze do krytykantow Mateii, nawet gdyby byl bez formy, to ten ostatni wyjazd nalezy mu sie za godne reprezntowania Polski przez tyle lat..

  • anonim
    NEPOTYZM w skokach narciarskich

    Ciapała tez sie dobrze zapowiadał i Nikiel też. Wozi ich ktos na wycieczki zagraniczne? NIE.
    Jak ktoś nie ma formy, a w kraju jest 30 zawodników skaczących lepiej, to jest chamstwem najwyższego rzędu, gdy dzieki rodzinnym koligacjom taki skoczek jest finansowany przez PZN i wysyłany na zagraniczne wycieczki w których nie tylko reprezentuje nas fatalnie ale przynosi naszemu krajowi wstyd dopuszczając sie oszustw po których bywa zdyskwalifikowany!

  • obserwator doświadczony

    Zyczliwi gadasz glupoty bo akurat Pochwala zapowiadal sie na swiatowej klasy skoczka.Od tego przykrego upadku w Planicy nie poczynil zadnych postepow i mozna chyba napisac ze przez to jego kariera sie potoczyla tak jak sie potoczyla...

  • milan bywalec

    Lauri Hakola skoczył tam 142 m ale nie ustał..... Jakby kto nie wiedział - to rekord świata w skokach narciarskich pod względem wysokości, na jakiej znajdował się skoczek względem zeskoku ;) oto link....... http://pl.youtube.com/watch?v=AS84tcXzjk8

  • anonim

    @arcadinho
    Myśmy go wspierali latami, ale każde nielotctwo ma swoje granice. Przez lata Tonio ani nie zasygnalizował tego, że może miec jakikolwiek talent do skoków, o ambicji już nie wspomne. Na zawodnika z potejcjałem i talentem to sie zapowiadał Rutkowski, Stoch... ale nie Tonio, nie Pochwała! Dziwi mnie to bardzo, ze oni wciaz sie skokow trzymaja. Zero pomyslu na zycie, zero talentu sportowego. A wystawienie ich na zawody PK to żenujaca decyzja władz PZN.
    Rozumiem, że przy ustalaniu składu decydowała zasada - kto pierwszy, ten lepszy ze słynna wyliczanką - "palec pod budke, bo za minutke...". A tak sie składa, ze Tonio akurat miał blisko paluszek i jeszcze w domu włożył pod budke...

  • anonim
    Niech szuka formy w Zakopanem!

    Czy nie taniej by było szukać tej formy na skoczni w Zakopanem i za własną kase anie na koszt PZN? A kasę za bilet dla Tonia przeznaczyć na wyłożenie igelitem jakiejś małej skoczeńki dla dzieci?

  • anonim

    macie moze jakis link do filmiku skoku z tej skoczni ? jestem ciekaw jak to wygląda.

  • arcadinho bywalec

    zamiast tak krytykować Tonia to lepiej byłoby go wesprzeć by osiągnął jak najlepszy wynik trzeba wierzyć w swoich zawodników nie wiadomo kiedy przyjdzie forma

  • ZKuba36 profesor
    T.Tajner lepszy od A.Małysza !

    A.Małysz lata stosunkowo blisko (nieco ponad 200m).
    T.Tajner-ten to lata daleko (Japonia, USA) !
    Porównanie wypada zdecydowanie na korzyść T.Tajnera
    @Jack - Nie martw się tak bardzo o T.Tajnera. Mogę Cię zapewnić, że w przyszłym roku również poleci do USA i Japonii, niezależnie od tego co tu piszemy. Chyba, że wcześniej poleci tatuś.
    @Xerkes - Zyła nie może lecieć do USA bo musi tam lecieć syn Prezesa Polskiego Związku Narciarskiego !
    To takie trudne do zrozumienia? Nie potrafi skakać w Zakopanem to trzeba go wysłać do USA - może tam "odzyska" formę.
    @k - nie bardzo rozumiem jaką formę masz na myśli.
    Do pieczenia ciasta? Zostawił ja w USA w ubiegłym sezonie? Jeżeli tam zgubił formę sportową to pewno będzie jej szukał na całej buli, poczynając od progu.

  • Adi.P. weteran
    @Marcin BB

    Galerie już miałem przyjemniość zobaczyć. Zdjęcia już troche sie postarzały. Mam nadzieje , ze armatki pracują na Skalitem. Bo aktualnie w Solisku -4 a w Czyrnej -5.

  • MarcinBB redaktor
    odp.

    @dziadek
    A bo kawę przed chwilą piłem i mocną strasznie miałem :-) Już mi przeszło i teraz się wstydzę tej chwili słabości. Choć się z niej usprawiedliwiam. Usprawiedliwiam się puentą z pewnego szmoncesowego dowcipu, który w naszym grajdołku nas Wisłą wciąż co kilka dni pobrzmiewa mi w uszach, bo się nią staram co jakiś czas pocieszać.
    Jaka puenta - już przechodzę do meritum.

    Rok 1939, Generalna Gubernia. Rzecze Icek do Mośka:
    - Wiesz, ja Ciebie powiem, że ten cały Hitler to niedługo już plajtnie.
    - A czemu tak Ty myślisz?
    - No bo każdy szwindel ma swoje granice!

    No więc ma czy jednak nie?!

    @Adi.P
    Za to w galerii jest już nieco nowsza kolekcja zdjęć ze Skalitego. Żadne tam świeżynki, ale choć już po ukończeniu prac budowlanych robione. Zapraszamy :-)

  • anonim
    To już lepiej Żyła

    Ale oczywiście, Tonio Tajner jako syn prezesa PZN ma zapewnione wyjazdy na wycieczki turystyczno-krajoznawcze do odległych miejsc za pieniądze biura podróży PZN- Travel

  • vegx redaktor

    Jeśli już nawet nie 17-letnie Maciek Kot musi jechac na mamuta na MŚ, bo nie ma kto go zastapic to jest to prawdziwa zapaść w polskich skokach.

  • Barnaba doświadczony
    To nie skandal, to KOMPROMITACJA!!!

    @HENIO,
    Ale wykrakałeś tę wizę dla Tonia. Złowieszczo, jak kruk nad ranem. Ty jednak już od początku sezonu skoków snułeś ponure przewidywania, iż tak źle dla sprawy to wszystko się zakończy.
    Dla mnie, uodpornionego na wszelakiego rodzaju lamenty i argumenty nie jest to skandal.Ten miałby miejsce gdyby na wycieczkę poleciał tylko w pojedynkę licencjonowany nielot. Uważam, że owi "delegaci" PZN, nie tylko wymieniony imiennie exemplum karykatury skoków prezesowicz, ale również przeszacowany "Diabełek" i pozostali członkowie przechowalni zwanej kuriozalnie "centrum" na takie wyróżnienie za całokształt kariery jakoś zasłużyli. Przecież na tym amerykański froncie trzeba działać zdecydowanie i prezentować się godnie, co podkreśla Tad -"tym razem szkoleniowcy polskiej kadry (NIE PAN PREZES PZN - uwaga porządkowa Barnaby) postawili na doświadczonych kadrowiczów z centrów szkoleniowych." Słusznie, skoro kadry A i B takie liche! Ale tytularnych trenerów w klasie "A" mamy nawet trzech.W tej kadrowej beznadziei razi mnie nieco żądanie kooptacji Łukasza Rutkowskiego. Cóż za nieporozumienie, a gdzie szacunek dla całokształtu zasług pominiętych pozostałych benificjentów zakopiańskiej "centrali". O Wojtku Skupniu nie odważę się wypowiadać, przecież On nie należy do żadnych układów. Może nie ma do tego głowy, ale że nie ma pleców, to nieprawdopodobne!
    Krakałeś Heniu, oj krakałeś.Wietrzyłeś jakiś podstęp, u zarania sezonu wyczułeś ogromną KOMPROMITACJĘ. Chylę czoło!

  • dziadek stały bywalec
    i po co te smutki?

    nie potraficie się cieszyć tym co macie.

    Toż Pochwała nie leci (zapewne wizy nie dostał).
    Zamiast komentować zaskakujące zmiany w kadrze TT, próbujecie się doszukiwać jakiś spisków w otoczeniu kadry skoczków.
    Nawet znany z powściągliwości MBB oddał się chwilowemu szaleństwu. Ciesz się drogi Marcinie. Idzie ku lepszemu...

  • anonim
    Jakie zdziwienie.

    Przecież od wielu tygodni kibice przewidywali Tonia na Amerykę. Jest wiele ludzi w tym groteskowym kraju, którzy służbowe stanowiska wykorzystują wyłącznie do prywatnych interesów. Preziowi nie udało się w polityce to kręci lody tu gdzie może.

  • Adi.P. weteran
    @Marcin BB

    Masz jakieś wieści , czy planowane na weekend FIS CUPY w Szczyrku się odbędą? Nocą mróz trzyma , armatki mogą naśnieżać tylko czy coś sie tam w ogóle dzieje?

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(102), 2008-02-12 16:45:07 ***

  • anonim
    k itd

    Ja nic do Tonia niema tylko poprostu Aktualnie mamy kilku lepszych skoczków na zapleczu rozumiem że juniorzy się przygotowoują do MŚJ i niebeda sie wozić po świecie bo to może na nich formę żle wpłynąć , a więc Robert SLiz i Bachleda jak najbardziej a czwarty? Piotr Żyła powinien być. co do lotów to Kot byłby napewno dobry bo lotny i bdb technicznie ale niewiem czy PZN zgodzi się na start tak młodego zawodnika tym bardziej że mamy MŚj

  • anonim
    Kot na loty?

    16,5 letni Maciek ma debiutować na mamucie?
    Czy naszego Pana trenera nie powinno sie wysłac przynajmniej do psychologa, jeśli nie do psychiatry?
    A może niech 12-letniego Krzysia Leję tam posle? Przeciez mniej waży i jak powieje to go wiatr dalekoooooooo poniesie. A może tak "daleko" jak w Planicy poniosło Roglica i Konsjeka, czy w Zakopanem Mazocha?
    Mam nadzieję, że przynajmniej ojciec Maćka będzie miał tyle rozsądku, że nie pozwoli na to!

  • obserwator doświadczony

    MarcinBB a jakie jest inne wyjscie? Trzeba sie z tym pogodzic, poki prezes Polo bedzie na swym stanowisku to wycieczki dla swoich pupilkow bedzie urzadzal.Nic nie zrobimy, a Zyla jesli kandyduje na loty to czemu do Ameryki nie polecial? No bo musial jechac synalek.

  • Julka weteran

    Jak oglądałam na TVP Sport konkursy PK z Zakopca i widziałam pasywne skoki Tajnera i Pochwały to aż chciało się płakać z rozpaczy. Moim zdaniem powinni posłać Piotrka Żyłę, jesli nie będzie brany pod uwagę startów w PŚ. Juniorów pewnie nie poślą, bo mają MŚJ. Tonio to przesada. I mówię to ja, która zawsze stara się bronić polskich skoczków narciarskich. Ktoś tu przesadził i to zdrowo.

  • jozek_sibek profesor
    @Xerkes

    MŚ w lotach odbędą się od 22 do 24 lutego i po powrocie z USA było by za mało czasu na aklimatyzację.

    Druga sprawa to w dn. 17-18.02 oprócz PŚ w Willingen oraz PK w Iron Mountain,juniorzy mieli mieć generalny sprawdzian w zawodach FIS Cup w Szczyrku,w których miał brać udział M.Kot.
    MŚ juniorów przewidziane są na:

    27.02 - konkurs indywidualny
    29.02 - konkurs drużynowy

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(102), 2008-02-12 16:42:25 ***

  • anonim

    KOT na loty co za żal po co go tam nie jest jeszcze doswiadczony a tak wogóle na lotach moga startować tylko zawodnicy od 18 lat

  • MarcinBB redaktor
    więcej niż kpina

    Wysyłanie Tonia na jakiekolwiek konkursy jako reprezentanta Polski to coś więcej niż tylko kpina z kibiców i z barw narodowych, które ten skoczek reprezentuje. To także świadome działanie na szkodę polskiego narciarstwa.
    Gdy trenerem kadry B był Heinz Kuttin a jego asystentem Stefan Horngacher, w Pucharze Kontynentalnym mieliśmy limit 6 zawodników. Teraz mamy już tylko 4. I zamiast wysyłać zawodników, którzy mają realne szanse zapunktować, wysyła się kogoś, kto nawet na własnym podwórku dostaje wciry od mało znanych skoczków.
    Owszem - juniorzy startujący w Hiza dali ciała. Owszem, należało ich wymienić. Owszem, Śliż, Mateja i Bachleda. Ale na miejsce Tonia z łatwością można wskazać kilkunastu zawodników. Nawet jeśli juniorzy przygotowują się do Mistrzostw to jest choćby Żyła.
    Tego tak nie można zostawić.

  • anonim

    skupnia by wzieli lub długopolskiego to limity nabili

  • obserwator doświadczony

    W sporcie przed chwila Lepistoe chyba troche przesadzil z tym Kotem.Gdzie on na mamuta, jeszcze chyba z rok za wczesnie.Po za tym sa MSJ tuz po mistrzostwach.Jak juz chca pchac Kota na mamuta w tym wieku to musi byc w swietnej formie,gromic wszystkich na MSJ i ewentualnie do Planicy moze pojechac.Ale musi byc w super formie.Osobiscie chcialbym zeby Kot zadebiutowal na mamucie ale jeszcze nie teraz.Niech najpierw nabierze doswiadczenia na duzych skoczniach i poskacze troche na nich.Co do skladu na PK to jest w 3/4 trafiony.Musialo sie znalezc miejsce dla jednego pociotka ale i tak dobrze bo myslalem juz ze poleca obaj tam.Pytacie o Wojciecha Skupnia, przeciez kazdy wie juz ze prezesunio go nie znosi i jest olewany jeszcze bardziej od Rutkowskiego.

  • anonim

    Boże, ludzie trzymajcie mnie! Czy Szanowny Pan Tomisław Tajner jeszcze się wystarczająco nie najeździł? Można by myślec, że jeżeli nie, to już się nie najeździ, ale to mylne wrażenie Moi Drodzy. On jeszcze kilka dobrych lat będzie podróżował po całym świecie, narazie z nartami, a później będzie siedział z drinkiem nad basenem i się opalał, za darmo oczywiście...

  • jozek_sibek profesor
    Ostatnie dwa sezony w Iron Mountain

    Iron Mountain - 18-19.02.2006

    1.P.Żyła ----------- 4,14 - 68 pkt
    2.Ł.Rutkowski --- 16,22 - 24 pkt
    3.K.Długopolski - 21,27 - 14 pkt
    4.D.Kowal ------- 27,28--- 7 pkt
    5.M.Bachleda ----30,31--- 1 pkt

    Iron Mountain - dwa konkursy 18.02.2007

    1.K.Długopolski - 26,25 - 11 pkt
    2.S.Toczek ------ 22,32 -- 9 pkt
    3.D.Kowal ------- 35,27 -- 4 pkt
    4.Ł.Rutkowski --- 29,30 -- 3 pkt
    5.W.Tajner ------ 30,36 -- 1 pkt

  • Xerkes bywalec
    Dziwne

    Własnie.Przed chwilą w 'Sporcie' na TVP1 Lepistoe mowil ze na MŚ w ltach najprawdopodobniej pojadą Małysz,Stoch,Hula i Kot lub Żyła.To czemu Żyła nie startuje w PK?!

  • Julka weteran

    Z całym szacunkiem do Tonia, ale po jaką cholerę on jedzie na PK. O ile moge zaakceptować start Marcina, Rafała i Roberta, to z akceptacją Tonia jest troszkę gorzej. Życzę mu żeby skoczył świetnie i daleko, ale obawiam się, że to będzie klapa. Nie mogli posłać Piotrka Żyłę.

  • jozek_sibek profesor
    @skladak

    Wiem o tym i dlatego przytoczyłem jego klub,żeby było wiadomo,że nie chodzi o znanego W.Skupnia z TS Wisła Zakopane.
    Zresztą obaj już kilka lat startują w Mistrzostwach Polski i co rok na tej stronie kibice pytają się co to za zawodnicy.

  • jozek_sibek profesor
    @aaaaaaaa

    Podaj jakieś wyniki R.Dziurkiewicza?

  • anonim
    -

    Hmm... No to jeśli Tonio ma dołek, to może jednak mógłby zastąpić go ktoś, kto dołka nie ma? Naprawdę nie ma ani jednego lepszego kandydata?

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(102), 2008-02-12 16:30:10 ***

  • anonim
    Najlepsi polscy LOTNICY...czyli kogo na MŚ w Lotach?

    Małysz... 225m (Planica 2002)
    Stoch.... 210,5m (Planica 2007)
    Mateja... 205,5m (Planica 2007)
    Żyła 202,5m... (Planica 2007)
    Hula 192,5m... (Planica 2006)

    Chyba skład się "sam " nasuwa?

  • skladak stały bywalec
    @jozek_sibek

    tylko ze ten Wojciech Skupien co tam skakal to akurat inny zawodnik :D niedawno pojawil sie mlodszy skoczek o takim samym imieniu i nazwisku :D

  • anonim
    Zgadzam się

    Zgadzam się z k

  • anonim

    Odwalcie sie do Tonia .
    to już zapomnieliście jak kilka sezonów temu punktował w Pś i był Polską gwiazdą Pk teraz ma dołek ale za rok dwa powróci do formy jestem pewien

  • vero92 profesor

    Hmm... Mateja?:P

  • anonim
    Mistrzostwa Czech na K-120 w Libercu

    10.02.2008

    1. Koudelka
    2. Hajek
    3. Vaculik
    4. Sedlak
    5. Matura
    6. Mazoch Jiri
    7. Cikl
    ........................
    11. Janda
    12. Mazoch Jan

    Ostatnie (46) miejsce zajal Cvancara Jiri. Prawdopodobnie wzorując sie na PZNie to właśnie Cvancare Czesi wyśla na PK do USA :PPP

  • arcadinho bywalec

    mi też brakuje Wojtka bo na pewno by walczył o podium i mógłby pojechać na Loty uzupełnić skład bo skład Polaków na loty będzie pewnie Małysz , Stoch Hula a 4 miejsce dostanie ten co najlepiej wypadnie w Iron skład Norwegów przypuszczalny na lotyHilde Bardal, Jacobsen Romoren, Finlandia Ahonnen Happonen Olli Hautameki, Niemcy Neunmayer, Schmitt,Uhrmann Hoce lub Speath Austria Morgenstern, Loitzl, Koch Kofler Fettner lub Meuller, Czechy Koudelka Matura Sedlak Hajek, Slowenia Damjan, Kranjec, Peterka , Sinkovec lub Bogataj Tepes, Francja Lazzaroni , Chedal Sevoie Mayer lub Robe Japonia Takeuchi, Tochimoto, Kasai, Watase,

  • anonim

    jozek_sibek

    nieznany Dziurkiewicz?
    No wiesz, może ty o nim nie słyszałeś, ale ja tak i to wiele razy

  • anonim

    NO TO TONIO I ROBERT SOBIE POLATAJĄ ...... AŻ DO AMERYKI

  • anonim
    @lolopo

    Odwal się od Tonia!

  • anonim

    Ludzie! Olśniło mnie! Wysyłają Tonia do Ameryki, bo liczą, że już tam zostanie albo będzie jakiś zamach!

    Biedny Tonio.... Mam nadzieję, że nie zapomni kupić tastusiowi, wujkowi, kuzynowi i cioci nowe laptopy.

  • MarcinBB redaktor
    @lolopo

    W Sapporo też startowało mniej niż 30 albo tuż ponad 30 a Tonio i tak dwa razy nie zdobył punktów...

  • anonim

    Oj... dajcie spokój Toniowi. Na pewno zdobędzie punkty. W końcu w Iron Mountain co roku startuje mniej niż 30 skoczków... To taka taktyka...

  • jozek_sibek profesor
    Potwierdzenie wypowiedzi

    autor: nieznany (*201.neoplus.adsl.tpnet.pl), 11 lutego 2008, 18:40
    Gdzie Mateusz Rutkowski?
    Gratuluję Panu Tajnerowi!
    Jak widać biuro wycieczkowe dla syna nadal ma się dobrze i działa.
    Tylko czemu do USA nie leci Mateusz Rutkowski? Przecież kilkanaście dni temu na skoczni w Wiśle wyprzedził o kilka metrów samego Tonia Tajnera (który tam zajął ostatnie miejsce)?
    -------------------
    Puchar Wisły (HS 74) - 17.01.2008 (startowało 8 zawodników):

    1.Sliż Rafał ------------ 63,0m - 60,0m - 210,2 pkt
    2.Wantulok Mateusz -- 56,0m - 56,5m - 178,0
    3.Stebel Przemysław - 56,5m - 55,0m - 171,6
    4.Hankus Sławomir --- 53,0 m - 50,5m - 149,9
    5.Dziurkiewicz Robert- 55,0m - 45,0 m - 139.0
    6.Skupień Wojciech -- 40,0m - 41,5m --- 86,6
    7.Rutkowski Mateusz - 49,5m i DSQ --- 65,8
    8.Tajner Tomisław ---- 43,0m i DSQ --- 47,2

    W.Skupień - LKS Poroniec Poronin

    T.Tajner przegrał z kim sie dało,z nieznanym Dziurkiewiczem o 12.0m w jednym skoku i aż o 20.0m z R.Sliżem na skoczni HS 72 to ........................... już może lepiej niech P.Fijas wystartuje, a Tomuś macha chorągiewką!

  • anonim

    Panie Tajner. To pachnie prokuratorem. To czysty skandal. Twój syn skakać nie potrafi ,czemu daje na bieząco dowód.Jeżeli chcesz mu zrobić wycieczkę to mu zapłać za nią.On nigdy nuie będzie choćby średnej klasy skoczkiem tak ja Ty mój drogi panie też nim nigdy nie byłeś. Małysz to nie Twoja zasługa.

  • Leticia bywalec

    Po prostu...drużyna-marzenie!

  • skladak stały bywalec
    Wojciech Skupien

    a gdzie Wojtek Skupien!?
    Powienien jechac za Tajnera!
    Ale moze tata wie ze to juz koniec jego syna to pewnie wyslal go zeby jeszcze troche swiata zwiedzil!

  • anonim

    Ja to niektórych nie rozumiem, czepiają się tylko do Mateji, a Tonia mają gdzieś, a to Tonio jest zakałą :/

  • anonim

    wyjazd tajnera skandal to już lepszych nie ma

  • vegx redaktor

    Farsa. Rozumiem jeszcze powołanie Śliża i Bachledy, ale pozostali panowie?:/
    Za czyje to pieniadze jada? Chyba za własne, bo ja moich na to nie dam.

  • jozek_sibek profesor
    @andbal

    Popieram Twoją wypowiedż tegorocznymi startami T.Tajnera na tle innych zawodników.

    PK Sapporo - 11-13.01.2008
    1.S.Hula -------- 9,10, 6 --- 95 pkt
    2.P.Żyła -------- 5, 9,13 --- 94 pkt
    3.T.Pochwała - 28,22,DSQ -12 pkt
    4.T.Tajner ---- 22,DSQ,33 - 9 pkt

    PK Zakopane - 2-3.02.2008
    1.M.Kot ---------- 7 i 5 miejsce -- 81 pkt
    2.Ł.Rutkowski - 35 i 17 miejsce - 14 pkt
    3.K.Miętus ----- 18 i 34 miejsce - 13 pkt
    4.R.Sliż --------- 21 i 45 miejsce - 10 pkt
    5.R.Mateja ----- 51 i 23 miejsce --- 8 pkt

    6.D.Kowal ----- 42 i 40 miejsce
    7.J.Kot --------- 46 i 51
    8.G.Miętus ----- 43 i 61
    9.T.Tajner ----- 53 i 56
    10.D.Kubacki --53 i 62
    11.T.Pochwała - 63 i 64
    12.W.Kotelnicki-70 i 69

    Miejsca 1 do 5 według pkt
    Miejsca 6 do 12 sumy miejsc w konkursie

    T.Tajner przegrał z 6 juniorami a zajęte miejsca w tych konkursach i w wczesniejszych w Sapporo(startowało - 28,34 i 36 zawodników),powinny odsunąć tego zawodnika od startów pucharowych przynajmniej na ten sezon!

    PARODIA PANIE PREZESIE!

  • Xerkes bywalec
    Pesymista

    Ja tam mysle ze nikt sie z naszych nie zakwalifikuje:/
    A jesli juz to tylko Śliż.

  • anonim
    Mateja, Bachleda, Śliż

    Tych 3 popieram. Mają szanse punktować i utrzymać dla Polski limit!

    Do USA nie mogli polecieć lepsi seniorzy, bo Willingen za pasem a potem MŚ w Lotach.
    Nie mogli polecieć juniorzy, bo najlepsi mają startować w MŚJ a dla słabszych tamte skocznie sa za trudne.

    Czy kibice wiedzą, że koszt biletów pokrywa PZN? Czy to znaczy , że za Tajnera zapłaci tatus z własnej kieszeni, bo przeciez ten skoczek to amator a nie skoczek i dodatkowo często dyskwalifikowany.

  • anonim
    Gdzie Mateusz Rutkowski?

    Gratuluję Panu Tajnerowi!
    Jak widać biuro wycieczkowe dla syna nadal ma się dobrze i działa.
    Tylko czemu do USA nie leci Mateusz Rutkowski? Przecież kilkanaście dni temu na skoczni w Wiśle wyprzedził o kilka metrów samego Tonia Tajnera (który tam zajął ostatnie miejsce)?

  • anonim

    Pardon, to nie dotyczy Śliża.

  • Ewa stały bywalec

    Po co ich wysyłać, skoro wiadomo, że żadnego punktu nie zdobędą?
    Niech zaoszczędzą, nie wysyłając nikogo, jeśli już juniorzy szykują się na MŚ juniorów.
    Mateja już zajął się ocenianiem skoczków w PK czy lotos cap, a reszta niech martwi się o swoje zarobki sama.
    Ze też żadnego z nich nie stać, aby po prostu zrezygnowali z KARIERY!

  • anonim

    "Stara gwardia nie rdzewnieje."
    A tak naprawde to SKANDAL

  • anonim

    odnośnie składu na PK w Iron Mountain to przychodzi mi do głowy jedno słowo : dno
    Robert Mateja znowu zacznie machać rękami w powietrzu jakby chcial sie podeprzec o powietrze , Śliż też totalna klapa , jedynie z tej czworki to Bachleda chociaz on tez jest slaby

  • obserwer bywalec

    Gdzie skład na Willingen ? Kruczek chyba depatuje z Lepistoe :)

    Co do składu na Pk . Jestem załamany.

  • BARBP początkujący

    Mateja i Śliż przynajmniej zdobyli podczas PK w Zakopanem pkt. a Bachleda wydaje się być skoczkiem nr. 4-6 w naszej kadrze ale niech ktoś mi powie czym sobie zasłużył na kolejny wyjazd Tomisław Tajner? Może miejscami poza czołową "50" w PK na swojej skoczni? Ja rozumiem że juniorzy przygotowują się na MŚJ ale przecież nie wszyscy tam jadę. Wie ktoś co się dzieje z W. Skupieniem i K.Długopolskim? Ten pierwszy skakał na MP i spisał się nieźle ale nigdzie go nie zabierają ani nic... :/

  • miel_ec doświadczony
    Jestem uczulony...

    Jak słyszę, że na jakieś zawody CoC wybiera się Tonio natychmiast dostaję nerwicy. Czy Pan prezesunio nie ma na co wydawać związkowych pieniędzy? Czy związkowa kasa nie domyka się z powodu nadmiernej ilości gotówki? Nie zawaham się użyć tego słowa, ten NIEUDACZNIK sportowy Tomisław wozi się po świecie a tymczasem....
    W weekend startowałem w MP alpejczyków. Zapłaciłem 30zł wpisowego + 25 zł KL Kasprowy Wierch + 40 zł Gąsienicowa (nie jest to dużo, ale skoczkowie startują za free:) Oczywiście takich luksusów PZN nie zasponsoruje alpejczykom. Lepiej będzie dla polskiego sportu jak Tonio poleci do Stanów kupić sobie nowego laptopa, bo połowę tańsze, albo sprowadzić auto dla taty.

  • anonim

    z tej 4 nadqaje się tylko na kontynentalny bachleda - reszta to jakaś wielka prowokacja! A mateja co? - chce sobie jeszcze trochę pojeździć po swiecie przed zakończeniem kariery?!

  • andbal profesor
    Jaja

    To są wielkie jaja. Najpierw nieuzasadniony wyjazd do Japonii, potem wypowiedź pana Wąsowicza w dobrym artykule Pana Marcina a teraz dalej "szopka" i syn prezesa jedzie mimo, że na PK w Zakopanym był prawie ostatni z Polaków. Wydaje się że pisanie krytycznych artykułów nic nie daje. To jest ewidentne wykorzystanie stanowiska służbowego dla celów prywatnych. Czy w związku z tym nie należy napisać pisma do Ministerstwa Sportu z przedstawieniem zarzutów. Pisanie jakichkolweik maili nic nie da. Nie chcę nikogo napuszczać lecz jeśli ktokolwiek ma dojście do posła (najlepiej opozycyjnego) to proponuję zgłosić mu ten fakt.

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl